Hahaha goed onthouden, en jaquote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Takkembah het volgende:
Over filet american gesproken, die van jou was maar tot vandaag goed of niet Poppedein![]()
????
Heb je al medicijnen gehad van de huisarts voor het overgeven?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:06 schreef Jipster het volgende:
haha die filet american! Poppedein ik help het hopen dat volgende bakje door jouzelf wordt leeggegeten!
Welkom Skippy!
Hier even een baalmomentje, nu 14 weken zwanger en nog steeds misselijk en overgeven, gelukkig niet elke dag, maar vaker dan me lief is. Ik hoop zo dat dat wel overgaat.
Verder had ik de hoop op een mooi acneloos-huidje, maar vooralsnog is deze niet gesignaleerd..
Ach ik blijf maar hopen..
Je koopt ze niet maar huurt ze bij een thuiszorgwinkel in je woonplaats. Wordt vergoed door je verzekering.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:53 schreef cleany het volgende:
ik kan het niet terug vinden, maar weet iemand bij wat voor winkels je die bedklossen kan kopen?
Hier kun je met cycluslengte en mogelijke ovlutatie invoeren. Nogmaals; geen idee of het echt zo is hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef mefke79 het volgende:
Takkembah, als jouw verhaal klopt, geldt het dan ook andersom? Dus met een kortere cyclusduur dat je dan ook eerder bevalt? Zou mooi zijn, dan mag ik hoop hebben.
Ik eet gewoon veel sla, komkommer, tomaat, momenteel wat rauwe worteltjes als snack... Met wat aard en een stukje vlees of met wat pasta.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef mefke79 het volgende:
Jipster, ik heb 2200 collega's en een groot deel daarvan kent mij (en ik hen niet) dus ik heb het ook alleen de directe collega's persoonlijk verteld.
Takkembah, als jouw verhaal klopt, geldt het dan ook andersom? Dus met een kortere cyclusduur dat je dan ook eerder bevalt? Zou mooi zijn, dan mag ik hoop hebben.
Al ben ik dan nog geen echte LLM' er, ik begin wel last te krijgen van wat ik herken als 'laatste loodjes' kwaaltjes. Ik heb totaal geen honger meer. En als ik dan wat eet, dan moet het licht verteerbaar en koud zijn. Dus wel groenten, maar alleen sla etc. Ik heb daar normaal in de zomer al 'last' van, maar nu helemaal. En normaal pak ik dan maar biefstukjesreepjes etc in de sla, maar dat wordt em nu niet. En handig joh, dat je dan wel voor twee echte carnivoren eten moet gaan bedenken...
effe nagekeken, onze thuiszorgwinkel meldt dat het lenen gaat op basis van de AWBZ, dus dat het wettelijk geregeld is en niets te maken heeft met je verzekering. Ik denk dat aanvullende dingen dan wel via de verzekering lopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je koopt ze niet maar huurt ze bij een thuiszorgwinkel in je woonplaats. Wordt vergoed door je verzekering.
Ik heb hem niet in huis gehaald, ik begin wel gewoon thuis met bevallen en ga dan halverwege naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Heb je trouwens een po/ondersteek echt nodig als je in het ziekenhuis gaat bevallen?
Fijn zijn zulke reacties hequote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef miss-jones25 het volgende:
![]()
Gefeliciteerd proj Skippy
Gister familie feestje gehad en maar de hele familie op de hoogte gebracht van het nieuws dat het er niet 1 maar 2 zijn, dacht ben ik daar ook vanaf, aangezien niet iedereen even blij voor ons is.
Als wij t maar zijn toch
Nee ik was er zelf niet bij. En dat is maar goed ook. Maar aan de andere kant ze is toch al de zeur van de familie. Dus ze heeft van mijn ooms en tantes en mijn ouders de wind al van voren gehad daarover.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef mefke79 het volgende:
MeNicole en je hebt niet geslagen? Dat vind ik knap, dat zou mijn eerste reactie geweest zijn geloof ik...(Hormonen he...normaal ben ik niet zo).
.
Bij mij strepen ze (de verloskundigepraktijk) altijd het "nuchter" gedeelte door op de labbrief. Vinden ze onzin bij een zwangere vrouw. Ziekenhuis zegt daar ook nooit iets over.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Nare reacties blijf je altijd houden helaas. Hier nog wat gedonder met een familielid dat zich niet echt gehouden heeft aan ons verzoek (wat we volgens ons gedaan hebben) om het nog even voor zich te houden. Dat geeft ook een beetje een nare smaak in de mond.
Vanmorgen bloed laten prikken. Niets raars, gewoon het standaard 'ik ben net zwanger en krijg een lab-brief van de verloskundige mee'. Man dat viel nog tegen, nuchter blijven. Ik kon op zijn vroegst om 8 uur op de prikpoli terecht, maar ik wordt sinds ik zwanger ben dus misselijk als ik een lege maag heb. Hele tijd op weg naar het lab zitten kokhalzen.
Eenmaal in de wachtkamer ging het wel weer (om de een of andere reden lijkt mijn maag tot rust te komen door de geur van Dettol/ontsmettingsmiddel/typische ziekenhuislucht). Na een klein half uurtje op mijn beur wachten werd er eerst een paar keer misgeprikt, dus moest er overgeschakeld worden naar mijn andere arm.
Halverwege het derde buisje (van de 5) werd ik helemaal licht in mijn hoofd, echt heel erg misselijk en slap. Daardoor raakte ik een soort van in paniek waardoor ik huilend bij de prikmeneer in de stoel zat.
Gelukkig was mijn vriend mee naar de poli, dus die kon me mooi helpen met het naar de cafetaria lopen waar ik een heerlijk, zoet pecannotenbroodje heb gegeten. Ik voelde de suiker gewoon door mijn lijf gaan. Heerlijk was dat.
Heb ik ook nog geprobeerd, maar ik zou nuchter moeten zijn ivm het testen op suikerziekte. Kans daarop is volgens de verloskundige groot omdat ik overgewicht heb en bijna mijn hele familie diabetes type II heeft. Vandaar dus nuchter. Het voordeel van zoveel diabetici (waaronder mijn vader) is dat ik zonder problemen zelf een dagcurve kan prikken als ik het idee heb dat er iets van suiker gaande is...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:13 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Bij mij strepen ze (de verloskundigepraktijk) altijd het "nuchter" gedeelte door op de labbrief. Vinden ze onzin bij een zwangere vrouw. Ziekenhuis zegt daar ook nooit iets over.
Er zijn er bij mij in de gemeente gelukkig een hoop (twee in mijn eigen woonplaats, een in de plaats hier naast, en 6 in de woonplaats waar mijn vriend werkt en ik op de trein stap naar mijn werk (waaronder dus 1 ziekenhuis)). Daardoor is het nooit overal heel erg druk. Zeker niets als je om 5 minuten voor 8 in het ziekenhuis staat waar de poli om 8 uur open gaat. Ik zie er dus niet zo heel erg tegenop om nog eens te laten prikken. Volgende keer echter niet op maandag, want ik vreet de laatste tijd op zondag de voorraad sultana's op heb ik gemerkt en dan heb ik dus niets te eten als ik daar vandaan kom. Elke keer een duur broodje ut de cafetaria is nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef p_iglet het volgende:
De ellende van die irritante bloedprikpoli's is dat ze maar beperkt open zijn en dan ook ngo eens giga wachttijden ehbben.
Hallo ik werk fulltime ++.
En ze zijn mijn lab ook nog eens een keer kwijt geweest... Dus nu moet ik deze week echt nog ff opnieuw prikken, want dat "ik ben net zwanger en moet dus bloedprikken lab" is hier met ruim 24 weken nog steeds niet gedaan. Regel je een halve middag vrij, kom je om 3 uur op de bloedprikpoli die tot 4 uur open is. Ja sorry wij hebben al zoveel wachtenden u kunt geen nummertje meer trekken, komt u een andere dag maar terug.
het ziekenhuis in Voorburg heeft ook 's avonds bloedprikken.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef p_iglet het volgende:
De ellende van die irritante bloedprikpoli's is dat ze maar beperkt open zijn en dan ook ngo eens giga wachttijden ehbben.
Hallo ik werk fulltime ++.
En ze zijn mijn lab ook nog eens een keer kwijt geweest... Dus nu moet ik deze week echt nog ff opnieuw prikken, want dat "ik ben net zwanger en moet dus bloedprikken lab" is hier met ruim 24 weken nog steeds niet gedaan. Regel je een halve middag vrij, kom je om 3 uur op de bloedprikpoli die tot 4 uur open is. Ja sorry wij hebben al zoveel wachtenden u kunt geen nummertje meer trekken, komt u een andere dag maar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |