quote:Athlon_2o0o: maandag 9 mei 13:37 -fout-
The_Big_Lebowski: ik zeg vannacht nog. -fout-
DutchSL : vannacht om 04:57 -fout-
misan : zaterdag 7 mei 12:00 -fout-
rickyszz : zaterdag 7 mei 13:37 -fout-
tostitomaatkaas : zondag 8 mei 13:37 -fout-
kaching02 : zondag 8 mei 17:00-fout-
auti : dinsdag 10 mei
Yuri_boyka : donderdag 12 mei 16:00
dagkaart : vrijdag 13 mei 23:00
OmniRocket: woensdag 1 juni
14.gifquote:
Niet normaalquote:
Een 'fully restart' .. dus alle services in 1x online brengen? Ze wilden het online gamen als eerste weer online brengen dus dat zal eerder gebeuren of ben ik de enige die het artikel goed heeft gelezen?quote:
quote:'Sony wil beloning voor tip die leidt naar hackers'
Sony overweegt om een beloning uit te loven voor de tip die leidt tot de arrestatie en veroordeling van de PlayStation Network-hackers. Dat heeft Cnet vernomen uit bronnen die bekend zijn met de situatie.
Een besluit hierover zou Sony echter nog niet hebben genomen; het is mogelijk dat de optie van een beloning nog volledig van tafel verdwijnt.
Het bedrijf discussieert naar verluidt nog over de voor- en nadelen van een dergelijke beloning. Uiteindelijk moeten de Sony-bazen in Tokio hun goedkeuring geven voordat een dergelijk actie wordt opgezet.
Wanneer dit wel gebeurt, dan zal Sony daarvoor samenwerken met de FBI en vergelijkbare instanties in andere landen dan de Verenigde Staten. De beloning is volgens Cnet een van vele verschillende opties die Sony overweegt om de hackers te vinden en te kunnen aanklagen.
Plaatje tussen de superscript en link.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Misschien een stomme vraag; maar hoe plaats ik een foto in een bericht? Ik kan alleen kiezen uit een Url, maar nmiet uploaden of vanaf mijn pc...Dank
Url van het plaatje tussenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Misschien een stomme vraag; maar hoe plaats ik een foto in een bericht? Ik kan alleen kiezen uit een Url, maar nmiet uploaden of vanaf mijn pc...Dank
1 | [img] [/img] tags |
Uploaden naar tinypic.com of imageshack.us of dergelijk. Vanaf daar de direct link kopieren en invoeren tussen deze tags:quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Uploaden op tinypic.com of imggur.com, dan de link posten met [IMG] ervoor en [/IMG] erachterquote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
HAhahaha!!! Dat moeten ze ook hackenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik heb medelijden met die twitterknaap van PlayStationNL, die mag nog een maand lang al die kneuzen te woord staan
Als je het geduld op kan brengen kan je mooi wat reviews afwachten, toch? Kijken op welk platform hij beter is.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:48 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
31 mei....nu twijfel ik of ik Brink voor de xbox ga kopen of voor de ps3....brink komt vrijdag uit!
http://tweakers.net/nieuw(...)oneel-op-31-mei.htmlquote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Een 'fully restart' .. dus alle services in 1x online brengen? Ze wilden het online gamen als eerste weer online brengen dus dat zal eerder gebeuren of ben ik de enige die het artikel goed heeft gelezen?
Tijd genoeg om je headset te zoeken!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef mash_ het volgende:
Ik krijg donderdag socom. Ook lekker kut dat spel is zo ongeveer gemaakt voor online
Dit is ook wat er in dat artikel staat:quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)oneel-op-31-mei.html
Hier hebben ze het goed vertaald. Dus wel in fases online brengen en volledig online op 31 mei.
Ja da's waar, maar ik denk wel dat ik em wil hebben en als de xbox en ps3 niet veel verschillen en psn blijft eruit to 1 juni dan haal ik em voor de xbox. Ik wil gewoon online Brink spelen, schijnt te gek te zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Als je het geduld op kan brengen kan je mooi wat reviews afwachten, toch? Kijken op welk platform hij beter is.
Alsof het 4 weken geleden niet complex wasquote:Op maandag 9 mei 2011 13:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Lol.
Trouwens fijn he die EU;
Complex systeem
Sony spreekt van een 'zeer complex systeem'. Vooral voor de Europese Unie zou het erg moeilijk zijn om een sluitend systeem te maken voor de bewaking van de identiteit van gebruikers, omdat ieder land weer andere manieren heeft om identiteitsdiefstal te voorkomen, aldus Sony.
Dat heeft niks met de EU te maken, alleen met het feit dat Europa uit meerdere landen bestaat. Sony zou precies hetzelfde probleem hebben in Azië.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Lol.
Trouwens fijn he die EU;
Complex systeem
Sony spreekt van een 'zeer complex systeem'. Vooral voor de Europese Unie zou het erg moeilijk zijn om een sluitend systeem te maken voor de bewaking van de identiteit van gebruikers, omdat ieder land weer andere manieren heeft om identiteitsdiefstal te voorkomen, aldus Sony.
Ga er nou eerst eens een kopen, gek!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik roep op tot een boycot van Playstation
Leven lang gratis PSNquote:
Dat bedoel ik dus. De EU wil altijd zo graag alles simpel maken en veel wetten afstemmen op elkaar maar ze falen dus op veel gebieden nog enorm. EU is gewoon een farce.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de EU te maken, alleen met het feit dat Europa uit meerdere landen bestaat. Sony zou precies hetzelfde probleem hebben in Azië.
Playstation for life. Boeiend dat we nu even niet online kunnenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik roep op tot een boycot van Playstation
Nou ja boeiend?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:15 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Playstation for life. Boeiend dat we nu even niet online kunnen.
Ja ik ook wel, maar zo erg vind ik het ook weer niet dat ik een X-box ga kopen zoals sommige hier claimen of bijna zelfmoord gaan plegenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Nou ja boeiend?Ik baal er wel flink van hoor.
Auto-Regen hier...quote:
Ja het blijft een aaneenschakeling van landjes met eigen regels.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. De EU wil altijd zo graag alles simpel maken en veel wetten afstemmen op elkaar maar ze falen dus op veel gebieden nog enorm. EU is gewoon een farce.
De EU is wat anders dan Europa.
Ja psies en ik moest daarom ook erg lachen om staatssecr. Knapen vandaag in de krant;quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja het blijft een aaneenschakeling van landjes met eigen regels.
Scheelt healing potions!quote:
Ja, dit was inmiddels wel duidelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef -CRASH- het volgende:
PlayStation Network wellicht pas 31 mei weer volledig online
Door William Ruitenbeek op mei 9, 2011 om 16:12
[ afbeelding ]
Sony is nog altijd ontzettend druk bezig met het PlayStation Network, ze zijn namelijk het complete beveilingsstructuur aan het veranderen. Een woordvoerder van Sony laat weten dat dit ontzettend veel tijd kost en dat het allemaal nog wel even een poosje kan duren. Ondanks dat Sony het PlayStation Network afgelopen weekend al online wilde hebben, is dit niet gelukt. Nu wordt er door de woordvoerder een nogal angstaanjagende datum genoemd, namelijk pas 31 mei.
Dit laat Shigenori Yoshida van Sony weten aan Bloomberg via een telefoongesprek. Hij zegt nog onzeker te zijn wanneer het PSN weer gaat werken, maar dat ze deze maand alles weer normaal willen functioneren.
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een faalhazen zeg. Mij boeit het niet, de PS3 kan weg. Even kijken of hij al in waarde is gedaald.
hebben we al hoorquote:
Omdat je dan rlxt achteruit op de bank kan chillen en spelen met een dikke tv, toen ik voor het eerst COD op de PS zag in plaats van COD 2 op de PC toen ik dacht van wtf dat kan toch niet fijn zijn.quote:
console is gewoon ''de shit''quote:
Om te gamen. Lekker lui op de bank zonder gezeik met configuraties en dergelijke.quote:
En over een half jaar moet je upgraden omdat ie niet meer aan de eisen voldoetquote:
Ware woorden.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je dan rlxt achteruit op de bank kan chillen en spelen met een dikke tv, toen ik voor het eerst COD op de PS zag in plaats van COD 2 op de PC toen ik dacht van wtf dat kan toch niet fijn zijn.
Nu wil ik niet anders meer, console heeft pc totaal overgenomen het werkt 10x fijner en het kost minder.
Dat dus, ik zelf had vroeger nooit gedacht dat console shootersquote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je dan rlxt achteruit op de bank kan chillen en spelen met een dikke tv, toen ik voor het eerst COD op de PS zag in plaats van COD 2 op de PC toen ik dacht van wtf dat kan toch niet fijn zijn.
Nu wil ik niet anders meer, console heeft pc totaal overgenomen het werkt 10x fijner en het kost minder.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:12 schreef -CRASH- het volgende:
@PlayStationNLPlayStation NL
@joeyekkelboom Nee, 31/5i is PSN weer 100% hersteld, maar voor die datum zullen verschillende PSN services (als online gaming) al live zijn
@jeffreydrogt Een datum waarop de eerste PSN services (o.a. online gaming) hersteld zullen zijn is nog niet bekend gemaakt.
Bron: http://www.facebook.com/PlayStationNLquote:Ter verduidelijking:
Vandaag zijn verschillende berichten verschenen dat PSN op 31 mei VOLLEDIG hersteld zal zijn.
Het herstel van PSN zal in fases plaatsvinden. In de eerste fase zullen bijvoorbeeld online gaming, accountbeheer, paswoord reset, Home en je vriendenlijst hersteld worden.
Deze eerste fase zal plaatsvinden VOOR 31 mei, maar een specifieke datum is nog niet aangekondigd.
En niet te vergeten de kick ass exclusives. Demon Souls, Uncharted, killzone. Ik heb ook een pc, maar een aantal maten van me zonder ps3 zijn toch wel een tikkie jaloers op zulke games die nooit op de pc zullen verschijnenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
PSN ook, hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Kn0x het volgende:
PC-Console-Discussies
Iedereen weet dat pc-gaming dood is
1080p resolutie hier, ps3. En sowieso vind ik je argument dikke fail want als je op je pc met een controller gaat gamen is het ook geen pc gaming meer-quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
Haten @ pc gaming.
Sowieso haten op een andere manier van gamen.
Wat veel console only kneusjes hier blijkbaar niet weten is dat je gewoon je PC op je hdtv kan aansluiten en dus net zo goed vanaf de bank kan genieten van 1080p 60fps gaming, waar het bij de Ps3 meer dan eens niet eens dichtbij HD resolutie komt, laat staan 60 fps.
En ja dan kun je gewoon je controller gebruiken.
Nu nog doen alsof PC gaming beter is dan console gamingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
Haten @ pc gaming.
Wat veel console only kneusjes hier blijkbaar niet weten is dat je gewoon je PC op je hdtv kan aansluiten en dus net zo goed vanaf de bank kan genieten van 1080p 60fps gaming, waar het bij de Ps3 meer dan eens niet eens dichtbij HD resolutie komt, laat staan 60 fps.
Niks mis met pc-gamen of xbox, beide nice alleen prefereer ik de PS3 qua shootersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
Haten @ pc gaming.
Fixedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Niks mis met pc-gamen of xbox, beide nice alleen prefereer ik de PS3 qua shooters gaming
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1080p resolutie hier, ps3. En sowieso vind ik je argument dikke fail want als je op je pc met een controller gaat gamen is het ook geen pc gaming meer-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |