Nou ja boeiend?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:15 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Playstation for life. Boeiend dat we nu even niet online kunnen.
Ja ik ook wel, maar zo erg vind ik het ook weer niet dat ik een X-box ga kopen zoals sommige hier claimen of bijna zelfmoord gaan plegenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Nou ja boeiend?Ik baal er wel flink van hoor.
Auto-Regen hier...quote:
Ja het blijft een aaneenschakeling van landjes met eigen regels.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. De EU wil altijd zo graag alles simpel maken en veel wetten afstemmen op elkaar maar ze falen dus op veel gebieden nog enorm. EU is gewoon een farce.
De EU is wat anders dan Europa.
Ja psies en ik moest daarom ook erg lachen om staatssecr. Knapen vandaag in de krant;quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja het blijft een aaneenschakeling van landjes met eigen regels.
Scheelt healing potions!quote:
Ja, dit was inmiddels wel duidelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef -CRASH- het volgende:
PlayStation Network wellicht pas 31 mei weer volledig online
Door William Ruitenbeek op mei 9, 2011 om 16:12
[ afbeelding ]
Sony is nog altijd ontzettend druk bezig met het PlayStation Network, ze zijn namelijk het complete beveilingsstructuur aan het veranderen. Een woordvoerder van Sony laat weten dat dit ontzettend veel tijd kost en dat het allemaal nog wel even een poosje kan duren. Ondanks dat Sony het PlayStation Network afgelopen weekend al online wilde hebben, is dit niet gelukt. Nu wordt er door de woordvoerder een nogal angstaanjagende datum genoemd, namelijk pas 31 mei.
Dit laat Shigenori Yoshida van Sony weten aan Bloomberg via een telefoongesprek. Hij zegt nog onzeker te zijn wanneer het PSN weer gaat werken, maar dat ze deze maand alles weer normaal willen functioneren.
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een faalhazen zeg. Mij boeit het niet, de PS3 kan weg. Even kijken of hij al in waarde is gedaald.
hebben we al hoorquote:
Omdat je dan rlxt achteruit op de bank kan chillen en spelen met een dikke tv, toen ik voor het eerst COD op de PS zag in plaats van COD 2 op de PC toen ik dacht van wtf dat kan toch niet fijn zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |