console is gewoon ''de shit''quote:
Om te gamen. Lekker lui op de bank zonder gezeik met configuraties en dergelijke.quote:
En over een half jaar moet je upgraden omdat ie niet meer aan de eisen voldoetquote:
Ware woorden.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je dan rlxt achteruit op de bank kan chillen en spelen met een dikke tv, toen ik voor het eerst COD op de PS zag in plaats van COD 2 op de PC toen ik dacht van wtf dat kan toch niet fijn zijn.
Nu wil ik niet anders meer, console heeft pc totaal overgenomen het werkt 10x fijner en het kost minder.
Dat dus, ik zelf had vroeger nooit gedacht dat console shootersquote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je dan rlxt achteruit op de bank kan chillen en spelen met een dikke tv, toen ik voor het eerst COD op de PS zag in plaats van COD 2 op de PC toen ik dacht van wtf dat kan toch niet fijn zijn.
Nu wil ik niet anders meer, console heeft pc totaal overgenomen het werkt 10x fijner en het kost minder.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:12 schreef -CRASH- het volgende:
@PlayStationNLPlayStation NL
@joeyekkelboom Nee, 31/5i is PSN weer 100% hersteld, maar voor die datum zullen verschillende PSN services (als online gaming) al live zijn
@jeffreydrogt Een datum waarop de eerste PSN services (o.a. online gaming) hersteld zullen zijn is nog niet bekend gemaakt.
Bron: http://www.facebook.com/PlayStationNLquote:Ter verduidelijking:
Vandaag zijn verschillende berichten verschenen dat PSN op 31 mei VOLLEDIG hersteld zal zijn.
Het herstel van PSN zal in fases plaatsvinden. In de eerste fase zullen bijvoorbeeld online gaming, accountbeheer, paswoord reset, Home en je vriendenlijst hersteld worden.
Deze eerste fase zal plaatsvinden VOOR 31 mei, maar een specifieke datum is nog niet aangekondigd.
En niet te vergeten de kick ass exclusives. Demon Souls, Uncharted, killzone. Ik heb ook een pc, maar een aantal maten van me zonder ps3 zijn toch wel een tikkie jaloers op zulke games die nooit op de pc zullen verschijnenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
PSN ook, hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Kn0x het volgende:
PC-Console-Discussies
Iedereen weet dat pc-gaming dood is
1080p resolutie hier, ps3. En sowieso vind ik je argument dikke fail want als je op je pc met een controller gaat gamen is het ook geen pc gaming meer-quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
Haten @ pc gaming.
Sowieso haten op een andere manier van gamen.
Wat veel console only kneusjes hier blijkbaar niet weten is dat je gewoon je PC op je hdtv kan aansluiten en dus net zo goed vanaf de bank kan genieten van 1080p 60fps gaming, waar het bij de Ps3 meer dan eens niet eens dichtbij HD resolutie komt, laat staan 60 fps.
En ja dan kun je gewoon je controller gebruiken.
Nu nog doen alsof PC gaming beter is dan console gamingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
Haten @ pc gaming.
Wat veel console only kneusjes hier blijkbaar niet weten is dat je gewoon je PC op je hdtv kan aansluiten en dus net zo goed vanaf de bank kan genieten van 1080p 60fps gaming, waar het bij de Ps3 meer dan eens niet eens dichtbij HD resolutie komt, laat staan 60 fps.
Niks mis met pc-gamen of xbox, beide nice alleen prefereer ik de PS3 qua shootersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
Haten @ pc gaming.
Fixedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Niks mis met pc-gamen of xbox, beide nice alleen prefereer ik de PS3 qua shooters gaming
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1080p resolutie hier, ps3. En sowieso vind ik je argument dikke fail want als je op je pc met een controller gaat gamen is het ook geen pc gaming meer-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |