Haha, MP, fijn hoe ze werkelijk álles na willen doen he? Hoe is het verder daro?
Lijnloos, wat goed van Minke!

echt knap!
Gewoon even een

voor de rest, beterschap voor de arme ziekies, ik hoop dat er moren spontaan geen kindjes meer ziek zijn..
Wj hadden even niet zo'n leuk ochtendje. Gistermiddag ging ik met Stef op controle en de chirurg was erg tevreden. Zijn wonden zagen er, voor zover zichtbaar, goed uit en hoewel het aquacell-gebeuren niet op alle plekken even goed had gepakt (het was ook wat weggezakt) en de kleinere brandwond dus niet bedekt was en het onderste randje van de grote ook niet zag het er goed uit. Het was wel even een naar gezicht toen de arts de gaasjes die over de aquacell zaten eraf trok, maar Stef huilde niet. De open stukken konden gewoon opgevuld worden met een nieuw vel aquacell en dan zou hij verbonden worden, nieuwe afspraak maken voor maandag and we would be on our merry way. Nouja, de verpleegster die Stef ging verbinden moest zo'n beetje alles vragen, leek nieuw te zijn, maar kreeg uitleg en de arts, assistent en de andere verpleegster gingen weg. En eigenlijk vond ik dat ze hem raar verbond, maar ze zei dat ze hem minder verband ging geven omdat het dan niet zo in de weg zou zitten bij hem. Konk logisch, dus ik heb er niks van gezegd. Toen we Stef naar bed gingen brengen had ik spijt: het verband was aan de ene kant helemaal opgekropen en aan de andere kant opgerold in een rare bult, de nieuwe aquacell die op de kleinere wond was geplakt was in geen velden of wegen meer te bekennen en die wond was gewoon zichtbaar, het verband was zo scheef en verzakt

Na veel twijfelen hebben we besloten hem gewoon maar op bed te leggen toch, hij is ook wat ziekig en heeft zijn rust dus hard nodig en we wilden niet halverwege zijn bedritueel het kind de auto insleuren om God kows how long op de ehbo rond te gaan hangen tot er iemand tijd had hem opnieuw te verbinden.
Eenmaal uit bed dus maar gelijk het ziekenhuis gebeld, maar de telefoniste was onduidelijk: eerst zei ze dat we naar de ehbo moesten want de afdeling was gesloten, later zei ze dat we maar om 9 terug moesten bellen, want dan zou de afdeling openen. Enfin, uiteindelijk de ehbo gebeld en we mochten komen, dus lief er met Stef naartoe.. De ars zei dat hij zelf niet echt wist hoe het allemaal werkte met aquacell, maar het had ook deels losgelaten en voor lief zijn mond open kon doen om iets te zeggen deed hij *trek* zó dat spul uit die wond

Dat is dus spul dat helemaal vergroeid raakt met de wond en er niet meer af hoort te komen voor het geheeld is he?

Stef, onze kleine bikkel, keek heel pijnlijk, maar gaf geen kik, maar als ik eraan denk krijg ik gewoon al de rillingen.. Mijn arme ventje

Nouja, er is netjes nieuw aquacell opeplakt en maandag hebben we weer een reguliere controle, lief heeft later de afdeling nog gebeld en uiteindelijk worden er 3 mensen aangesproken op het hele gebeuren: de telefoniste, want voor dit soort gevallen is er dus altijd iemand op de afdeling aanwezig en mag je gewoon altijd komen, de verpleegser die het verband verkeerd aanlegde en als ze nog kunnen achterhalen wie het was de arts die de aquacell eruit heeft getrokken. Het was geen ramp, maar eigenlijk was het wel beter geweest als dat niet gebeurd was. Ze begrepen wel waarom hij hiervoor had gekozen, maar waarschijnlijk was het door de chirurg wel anders aangepakt. Ik vind het vooral naar dat mijn kleine lieffie dit allemaal moest ondergaan omdat zo'n stom verband verkeerd zat en omdat ik zo'n domme koe was niets te zeggen..
Eh, ja, ik ben dus weer lekker aan het dagboeken, sorry

Ik zal ht snel proberen goed te maken..
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 13-05-2011 23:58:51 ]