abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96687245
Mogguh.

Rienk mag vanmiddag om 10 voor 2 terecht bij de dokter. Hij heeft op zn hielen rode vlekken en vanuit daar allemaal rode bultjes die tot zijn knieen lopen. Op zijn handpalmen zitten ook vlekken. Er is al geopperd dat het misschien eczeem is, maar ik vind het wat vreemd. Ook mag ik niet aan zijn oren zitten en is hij al 2 dagen niet lekker. Gister weer koorts en zielig en zelfs vannacht nog 39+
Nu zit hij naast me op de bank naar eeh.. Die met Koning Koos te kijken :P En ziet hij er weer beter uit.

Maar toch even zekerheid halen.

vagaga <3 Wat schattig Kersjes!

Rienk vind pure melk ook niet lekker, maar met een scheutje ranja klokt ie het zo leeg! Misschien een tip? Ik vind het ook heerlijk trouwens :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:34 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_96689027
Of missch een halve theelepel nesquick?

Gisteren terug van vakantie alwaar Fabi zijn loop en klauterskills tot een hoog niveau heeft ontwikkelt :) met daarbij de bijbehorende valpartijen. Op gegeven moment is hij gruwelijk op z'n plaat gegaan op de boulevard, lip bloeden dus ik dacht tand door lip. Dikke lip en uiteindelijk grote korst op z'n lip. Verder eigenlijk geen aandacht aan besteed. Gisteren op vliegveld ziet papa hem...... Heeee hij mist een stuk tand!!!
Had ik dus niet gezien ( of mijn moeder of mijn tante of een van zijn peetouders :o)
pi_96689215
Amaranta! :o Hoe kun je dat nou missen! :D
Hij heeft er verder geen last meer van? Fijn dat de vakantie wel tof was!
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:02:32 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_96689306
Nou het is echt een heel klein hoekje. Ik was verbaasd dat hij het zo snel zag.
Erger was geweest als z'n tand los had gezeten, en ik dat niet had gemerkt ofzo.
pi_96689355
Vlinder, ik ben helemaal geen dokter, dus geen flauw idee. Maar misschien hand mond voet ziekte?
Hoe dan ook fijn dat je vanmiddag even terecht kan! Beterschap voor Rienk!
Fake it till you make it...
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:36:39 #206
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96690817
Vagaga O+ :D Hier ook een fan van de vuilniswagen!

Shandaly, wat lief dat je naar Stef vraagt :) Het gaat hem op zich erg goed hoor, naast de snottebellen die de kop weer hebben opgestoken.. Vanmiddag moeten we weer op controle bij de chirurg, ik ben erg benieuwd hoe het nu zal zijn. Wassen enzo is wel lastig nu, het kost echt een hoop gedoe omdat hij gewend is dat een bak water om mee te spelen is, maar nu moet hij erin gewassen worden en hij mag niet spetteren :')

Ik ben benieuwd hoeveel lagen we straks weer af moeten weken als hij weer onder de douche mag :+
3!
pi_96691001
Hier duidelijk een fan van de werkmannen in de tuin. Ze zijn (eindelijk) begonnen met de helling in orde te brengen (plaatsen van betonnen L-elementen) en Thomas vindt het allemaal heel indrukwekkend. Een kraan hier, een bobcat ginder, een graafmachine ertussendoor. Ik hoop dat de werkmannen niet te nerveus worden als ze moeten werken voor publiek want Thomas is niet van het raam weg te slaan :D

(en ik val hier maar in... druk op het werk, deadline van masterproef van P., ik heb het allemaal niet kunnen bijhouden :@ )
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:44:22 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96691126
En gewoon simpelweg jogo ofzo dat is in elk geval niet wit, en toch zuivel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:50:56 #209
95408 Incantrix
pi_96691374
Leonieke, is niet erg toch, doe ik ook :*

Trouwens, wat bizar! Ik had nooit bedacht dat het wel eens een 'normale' fase kon zijn, maar Stef is ook ineens van de zuivel af. Melk drinkt hij nog wel bij ontbijt en lunch (wel minder als voorheen qua hoeveelheid) en smeerkaas mag ook nog wel op brood, maar verder wil hij er niets meer van weten. Yoghurt wordt niet eens meer geproefd, zelfs een danoontje niet, als er fruit inzit roept hij 'bah' en wijst naar overgebleven fruit op de tafel waar geen yoghurt aan zit. We dwingen hem nerens toe, maar blijven het wel gewoon elke avond aanbieden. Dat is een beetje ingegeven doordat hij zijn avondeten ook nog maar zelden echt wil eten, en dat blijven we ook gewoon aanieden.
3!
pi_96691730
Ja Nijna, ik heb ook geen flauw idee, kan wel gaan wildgokken enzo, maar we wachten het maar af :) Jullie horen het wel :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:18:50 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_96692439
wat raar al die dreumesen die ineens geen zuivel meer willen..hier niet aan de orde gelukkig. Maar goed, Driekus is natuurlijk een maand of 2 bijna melkloos geweest van de winter, dus misschien is ie daarom nu zo blij dat ie het weer mag ofzo....En hij lust ineens ook sap (vruchtensap van de Roosvicee, half water half sap...ik was het water voor mezelf beu).

Wij zitten in de fase ' ik ben nog lang geen twee, maar mijn favo woord is nee'. Kennen jullie dat verhaal van die papa en mama die Driekus een plezier wilden doen met een ijsje? Wij naar de ijszaak hier in de wijk. Vakantie, lekker weer, dus kids genoeg. Ik naar binnen, haal voor mezelf een hoorntje met twee bollen en voor hem een bakkie met vanilleijs. Driekus op een bankje geparkeerd, hij ziet die ijsjes en eist gewoon mijn ijs. Het moest en zou op een hoorntje. Krijsen, brullen, slaan...driftbui! En dat in een Vinexwijk met tig ouders eromheen. Dus uiteindelijk kreeg hij zijn hoorntje en heeft ie werkelijk alles ondergeknoeid...pfff, dat doen we dus voorlopig maar niet meer. Is niet goed voor mijn bloeddruk zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96692581
Voor het ogenblik hebben we alleszins nog een goeie zuiveleter/drinker als ik het hier zo lees. Per dag gemiddeld 400cc melk en dan nog smeerkaas op zijn boterham (hij wil niets anders :') ).

En fruit gaat er ook wel vrij vlot in: banaan (favoriet!), appel, aardbeien (soms ;) ), druiven, pruim, mango, kiwi, ... Appelsien (in stukjes) hebben we nog niet geprobeerd.

En daarnet een fail-moment voor mama. Ik wil Thomas eten geven en hij haalt alles terug uit zijn mond, met veel geschreeuw en geween. P. komt langs om het even over te nemen. Kan het blijkbaar niet rap genoeg gaan :{w
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:29:28 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96692796
Ow heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met een dreumes die het op een krijsen zet als het niet naar zijn zin gaat!
pi_96692867
ravi stort zich luid huilend en zielig kijkend letterlijk ter aarde :) papa stond er gister op te kijken en die was er toch wel verbaast over ;) het ziet er zo grappig uit dat het weinig effect heeft behalve dat wij er vertederd naar staan te kijken dan :P O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:38:48 #215
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96693109
Tirza moet altijd met iets gooien of van de tafel af duwen als ze iets niet mag/haar zin niet krijgt, of ze gaat languit op de grond liggen en met haar benen spartelen alsof ze aan 't zwemmen is. :P Daarna is haar bui (meestal) over!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:44:06 #216
100412 mefke79
komt goed!
pi_96693302
Driekus gaat al stampend met zijn voetje een rondje draaien. Ziet er vooral erg komisch uit. En als ie zit dan gaat ie om zich heen meppen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:21:48 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96694662
haha boze kindjes ;) die kunnen inderdaad heeeel dramatisch doen... evie goeit zich soms vol overgave op de bank of stoel, met dr koppie op de handjes...
(stiekem moet ik dan vaak een beetje lachen).

Arme Rienk en Vlindur! ik hoop dat hij snel opknapt! echt niet leuk.....

Zuivel gaat hier wisselend... soms een danoontje; en Evie krijgt nog pap waarin opvolgmelk zit, dus denk dat ze genoeg binnen krijgt. En o ja, ze is gek op kaas, dus soms krijgt ze gewoon wat kleine blokjes in een bakje als tussendoortje...

Evie is nog ziek; maar lijkt al een stuk fitter ivm gister. Geen diarree en ook nog niet overgegeven vandaag... Eten heeft ze nog maar weinig zin in, maar dat is wel logisch...(uiteindelijk 4 stukjes brood en 4 hapjes banaan op..).Nu op bed voor een middagdutje...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96694846
hij gaat dan zelf boos met zn knuisjes op de grond meppen O+
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:24:19 #219
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_96699862
ff een filmpje delen...

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:44:09 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96700911
Rienk heeft oorontsteking en de uitslag op ledematen kunnen bij de spruw of bij de oorontsteking vandaan komen, maar zeker wist hij het niet. Mocht het niet overgaan weer even langskomen en verder amoxicilline gekregen.

Afwachten maar :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:54:01 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96703853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft oorontsteking en de uitslag op ledematen kunnen bij de spruw of bij de oorontsteking vandaan komen, maar zeker wist hij het niet. Mocht het niet overgaan weer even langskomen en verder amoxicilline gekregen.

Afwachten maar :)
Beterschap voor het arme prul :*
pi_96707338
Hij is vandaag echt totaal niet ziek meer, kwam vanochtend nog als een hopeloos huilebalkje uit zijn bed en daarna was het over. Hij is juist mega druk :) Raar. Maar zn linker oor is verboden gebied en van zijn vlekken en bultjes lijkt hij totaal geen last te hebben.
Apart he :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:04:12 #224
100412 mefke79
komt goed!
pi_96709017
Vlindur, beterschap! Driekus krijgt ook vaak uitslag als er eigenlijk iets anders speelt...

O en ik voel me vandaag toch weer een topmoeder :N
Ik ging em ophalen op het kdv en de leidster merkte op dat ze daar denken dat hij toch met de baby bezig is. En oja, hij had lang geslapen en wilde zijn koekje eerst niet. Dus ik pak em op, denk nog, hee, die is warm en doe er dan verder niets mee. Vervolgens wil ie amper eten (terwijl we frietjes aten en dan bunkert ie normaal), wil niet in de stoel zitten (mama poepen) en hij is oervervelend. Dus als ie zijn drinken expres omgooit val ik enorm uit, zo erg dat hij huilt. Ik pak em op, loop naar boven wil em verschonen en dan schiet me ineens te binnen dat ik em zo warm vond...en ja hoor, gewoon koorts! Pff, wat voel je je dan lullig, ventje kon er gewoon niets aan doen....Hij heeft nu de halve dosis pcm op en is met zijn papa een rondje fietsen, hopelijk is dit gewoon van tandjes, want ik ben het halve weekend met em alleen en ook nauwelijks backup in de buurt..
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:12:17 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96709423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, beterschap! Driekus krijgt ook vaak uitslag als er eigenlijk iets anders speelt...

O en ik voel me vandaag toch weer een topmoeder :N
Ik ging em ophalen op het kdv en de leidster merkte op dat ze daar denken dat hij toch met de baby bezig is. En oja, hij had lang geslapen en wilde zijn koekje eerst niet. Dus ik pak em op, denk nog, hee, die is warm en doe er dan verder niets mee. Vervolgens wil ie amper eten (terwijl we frietjes aten en dan bunkert ie normaal), wil niet in de stoel zitten (mama poepen) en hij is oervervelend. Dus als ie zijn drinken expres omgooit val ik enorm uit, zo erg dat hij huilt. Ik pak em op, loop naar boven wil em verschonen en dan schiet me ineens te binnen dat ik em zo warm vond...en ja hoor, gewoon koorts! Pff, wat voel je je dan lullig, ventje kon er gewoon niets aan doen....Hij heeft nu de halve dosis pcm op en is met zijn papa een rondje fietsen, hopelijk is dit gewoon van tandjes, want ik ben het halve weekend met em alleen en ook nauwelijks backup in de buurt..
Och mef, dat hebben we allemaal wel eens hoor!
Ik heb op vakantie ook met een brullend kind gezeten dat niet wilde gaan slapen. En maar kwijlen en bijten op zijn handen. Opeens viel me in dat ik ook geen spul op zijn tandvlees had gesmeerd. Toch maar even gedaan en een poosje later sliep meneer.

Overigens is er een kies aan het doorkomen en een tand. De hele dag door dus dunne tandenpoep en nu zijn zijn billen hartstikke rood en geïrriteerd... :{
pi_96709561
Ach, sneu hè? Volgens mij doet dat zo zeer, die rode billen ;(

Florian heeft gisteravond niet geslapen en vannacht redelijk bagger, maar vanmiddag weer goed, dus volgens mij gaat het oor de goede kant op :)
pi_96710733
Ah Mart is voor het eerst in zijn leven echt koorts. Zojuist 39.2.
En hij is ook echt zielig. Terwijl hij nog wel vanavond in het zand en bij het water heeft genoten (niet in het water, al was hij er niet bij weg te slaan).

Hij ligt nu in bed met een pcm. Ben benieuwd hoe de nacht gaat dan.
Hij is snot verkouden!
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:23:07 #228
100412 mefke79
komt goed!
pi_96713579
ymme...of dit is dan toch de reactie op de BMR prik...

Driekus zijn koorts was zo waar gezakt na een uurtje (dat fietsen koelt lekker af...), hij is ook heel vrolijk, had nog even en enorme poepluier (die al minder dun was) en ligt nu met dosis twee aan pcm in bed. Hij heeft nu dus in totaal een hele dosis op, ik heb het idee dat het zo beter werkt dan alles in 1 keer. Laten we hopen dat het tanden zijn. Er zitten al weken aan alle kanten bobbels, zowel tanden als kiezen en zowel boven als onder, van mij mag er wel weer eentje doorkomen.
pi_96714051
Ik meld even tussen neus en lippen door dat ik wat minder online ben wegens computer die de geest heeft gegeven. Ik geef wel een gil als ik weer beeld heb ;)
Fake it till you make it...
pi_96723557
Fijn dat de koorts van driekus is gezakt!

Ik ga normaal nooit bij mart kijken voor dat ik naar bed ga, maar zit nu wel te twijfelen dit wel te doem.

Wat is wijsheid dan he.
pi_96723725
Oh en ik denk idd ook de heftige reactie op de BMR prik. Stomme prik ook.

En reageren via tel is k*t.....
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:22:11 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96724762
Reageren via een laptop waarvan een paar toetsen het dankzij dreumes-actie niet doen ook. je copy/paste je suf!

Beterschap voor de zieke kindjes :*
.... met gevoel voor drama....
pi_96736920
Mogge mutsies!

Heeft jullie kind ook steeds zoveel blauwe plekken, of heb ik de enige brokkenpiloot?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 07:56:45 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96737213
Mogguh!

Blauwe plekken, kapotte lip, geschaafde knieeen/ellebogen Check!
Roy onze klimaap, die probeerd te lopen ;)
pi_96737568
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge mutsies!

Heeft jullie kind ook steeds zoveel blauwe plekken, of heb ik de enige brokkenpiloot?
Hier is de stand nu: blauwe schenen, blauwe elleboog en een flinke schaafplek op het voorhoofd :')

Leander was altijd zo erg dat ik nauwelijks met hem naar het CB durfde.
Kwam ik daar een keer bij het CB: Zij: hij is wel lekker blauw he? Ik: :@ Zij: ja, wat wil je, zo'n actief ventje en zo'n huidtype!
Dat scheelde :P

Hij heeft geslapen *O*
De hele avond, de hele nacht en tot 7:45 *O*
Woei :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 08:41:23 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96737729
Sorbo, hier ziet er ook eentje heel gehavend uit hoor!
Geschaafde knieën, blauwe benen, 3 blauwe plekken op zijn voorhoofd (waar in eentje de streep nog stond van waar hij tegenaan gevallen was) en een rode plek op zijn lip (gestoten? gevallen? geen idee, de was er 'opeens')
in fototopic staat een foto van Harry in een Teigetje pakje en dan zie je rechts op zijn voorhoofd een buil met de streep...

free, wat een heerlijke nacht! *O*

hoe is het nu met driekus, evie en mart?
En Rienk natuurlijk!

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 13-05-2011 08:58:03 ]
pi_96737818
Ondanks alle klimpraktijken (die echt niet altijd goed gaan) valt het met de blauwe plekken en zo nog erg mee bij Minke. Ik heb het idee dat ik er vaak gehavender uit de strijd kom als we gaan stoeien... (bril scheef, elleboog WWW-style in mijn ribben/kruis/buik/ogen, krassen in gezicht) :@ Ze lijkt zo lief....

Ja, hoe is het met de ziekjes?
pi_96738055
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge mutsies!

selene wel, ravi niet ;)
maar die twee hebben dan ook een radicaal ander karakter! selene is een echt springkonijn wat geen seconde stilzit en de meest maffe dingen uithaalt op fysiek gebied. ravi is echt meer van de fijne motoriek en eerst rustig ff wachten tot hij zeker weet dat hij het kan :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:08:53 #239
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96738199
bij Noortje ook nog niet.. maar dat zal vast komen. Ze is nog niet zo loperig dus dat scheelt. Wel klimt ze heel beheerst achterstevoren overal vanaf. Van de bank en van de zitzak. Ik was daar heel verbaasd over want ze is nog niet ergens van afgestuitert dat ik weet.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:18:02 #240
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96738423
Hier gaan er veel tubes Arniflor doorheen, Zoë is net zo'n wildebras als haar broer, achter elkaar aan klimmen over de tafel, banken, sidetables etc en er vanaf stuiteren... :X
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:27:07 #241
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96738687
free *O* voor de nacht...

Sorboo, Alexa heeft ook systematisch blauwe onderbenen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96738880
Fijn Free!

Rienk heeft niet zoveel blauwe plekken. Maar wild is hij wel :Y

Gisteravond ging hij niet slapen, dus heeft tot en met de 3js beneden mee gekeken (lees, de woonkamer rond gerend) en heeft toen nog flink gepoept. Dat zat hem dus gewoon dwars :)
Daarna heerlijk geslapen :z
pi_96739036
Goede morgen (voelt als middag).
Mart heeft van 19u30 tot 22u15 geslapen. Toen wakker, huilend tot 12u30.
Daarna nog geslapen tot 6u30 en nu ligt hij weer in bed. Wat ben ik gesloopt nu zeg. Ben dit echt niet gewend. Maar ik mag niet klagen, normaal slaapt hij heel goed dus.

De koorts was vannochtend gelukkig wel weg. Wel heel veel hoesten en loopneus.
En algeheel drammerig. Hopelijk is het binnen een paar dagen over want dit is zo zielig voor hem. Ben benieuwd of hij aan het einde van de dag of eerder, nog koorts zal krijgen.

Fijn dat Rienk goed geslapen heeft!
pi_96739882
Mefke, dan ben ik benieuwd waarom het KDV denkt dat Driekus ''bezig'' is met de komst van de baby?
Fijn dat de koorts is gezakt!

Sorbootje, hier ook bont en blauwe beentjes.Hij doet vooral buiten op vreemde ondergrond heel lomp met lopen en laat zich steeds hard vallen.
Zou dat Arniflor nou echt wat doen vraag ik me altijd af
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:15:21 #245
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96740073
Ik was sceptisch, tot Zoë head first over de leuning van de bank ging, gigantische bult meteen, die groene smurrie gesmeerd en na een uur was de bult weg en had ze een klein blauw plekje op haar voorhoofd.
pi_96740606
Ik heb hier vallen en stotengel van vsm. Maar dan kan ik aan het smeren blijven en gaan we bankroet aan het kopen van die tubes :D
Vallen en blauwe plekken hoort erbij joh.
pi_96740747
ik heb alleen paracetamol in 2 doseringen, 2 thermometers, schoonmaakalcohol en watten, 2 soorten kinderneusspray, geen-prik jodium en pleisters in huis. oh, en een steekbeestjes/tekenpen en waterpokjes antijeukzalf.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:39:20 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96740903
mornings ;)

lief dat jullie vragen;
Evie is flink opgeknapt de afgelopen dag. Gister zelfs een paar hapjes gegeten en nu wilde ze zelf weer naar buiten met papa. Ook geen diarree meer, en gister een overgeefvrije dag... dus ik denk dat ze nu even moet aansterken. (op de weegschaal geweest; en bijna 500 gram afgevallen in een week..naja das natuurlijk ook een leeg maagje, dus zal iets van 300 gram zijn denk ik).
maar ze lacht weer wat meer; en ik herken mijn eigen meisje af en toe weer terug...
Hopen dat het zo doorzet en Evie komend weekend weer dr blije en vrolijke zelf is.

Vlindur; wat fijn dat Rienk het goed doet...toch een meevaller.

Ymme; wat een rotnacht zeg! Ik hoop dat je de komende nacht mee slaap wordt gegund.

@Sorboo; Evie zit ook vaak onder de blauwe plekken, vooral op dr onderbenen, klein brokkenpilootje.. ook al ontelbare keren tand door de lip enzo... tja hoort erbij he? ;)

Free; een goede nacht is een jompel waard *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:43:06 #249
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96741044
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef ymme het volgende:
Ik heb hier vallen en stotengel van vsm.
:Y Dat is de Arniflor waar ik het over had. Ik ben helemaal niet zo van de homeopathische middeltjes (gewoon Dentinox ipv Chamodent) maar dit vind ik echt fijn spul en blauwe plekken horen erbij ja maar een 2de voorhoofd niet. :D

Fijn dat Evie weer aan de beterende hand is!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:48:40 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96741230
Hier ook vallen en stoten zalf. :Y
Ik smeer het alleen op grote blauwe bulten op Harry's kop. Op de benen is geen beginnen meer aan. Geen idee of het helpt. Zoals Spewey zegt: de giga-bult laatst die meteen blauw werd, was een uur later alweer weg met de Arniflor. Maar ik weet dus niet hoe snel het zou gaan zonder...
en ik heb het in de kraamweek ook gebruikt voor de enorme bloeduitstorting naast mijn knip en mijn kraamverzorgster was toen verbaasd dat die plek zo snel slonk
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:53:38 #251
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96743607
Wij hebben hier de Rescue creme van Bach, werkt ook heel goed!
Tirza had een hele tijd geleden een giga bult op haar hoofd, (op een metalen rand gevallen en 't was gelukkig net niet opengebarsten! :X ), blauw en met een rode streep er op. En na het smeren van de creme, zag je al vrij snel dat het blauwe en dikke wegtrok.
En ja, blauwe plekken op de benen, *check*! Ziet er zo leuk uit nu met het mooie weer! Blote spillebeentjes vol met blauwe plekken!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_96747179
Mart heeft weer koorts. 39.2.
En ik heb het ook heel warm. Hij ligt nu te kletsen in zijn bed.
Ooit las ik ergens dat kinderen met koorts veel sliepen :? Nou daar is hier weinig van te merken.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:31:01 #253
100412 mefke79
komt goed!
pi_96749743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef Poppejans het volgende:
Mefke, dan ben ik benieuwd waarom het KDV denkt dat Driekus ''bezig'' is met de komst van de baby?
Fijn dat de koorts is gezakt!

ze zeiden dat als verklaring voor zijn dwarse gedrag en het feit dat ie niet wilde eten. Dat laatste kwam dus door de koorts waarschijnlijk. En dwars is ie helaas nog steeds. Niks is goed vandaag, hij zoekt hoezo zijn grenzen.
pi_96750127
O wat lastig voor je Mef! Je mag hem best een poosje komen droppen hier hoor...! jammer dat het niet om de hoek is...
Lars kan dr ook wat van, echt expres Meike slaan enzo. Meike mag van mij terugdoen (zachtjes) maar dan maakt Lars er een spelletje van....harder harder en nog harder meppen, tot ze huilt.

Vanmorgen even boodschapjes gehaald, dat is altijd wel heel leuk, want hij zegt dus "hoi/hallo" tegen iedereen die het maar horen wil. En mensen reageren daar haast allemaal op, dus het is altijd erg gezellig.

Evie weer aan de beterende hand, dat is mooi!
Vlindur, hoe is het met Rienk?

Blauwe plekken, check! Ik weet nog dat ik deze week ook ineens dacht: "tis maar goed dat we niet naar het cb moeten..." 2 kapotte knieen, een plek voor zijn hoofd en een blauwe plek op zijn wang.....
Vallen en stoten zalf helpt wel enigzins gelukkig....moet ik het niet vergeten....
Lars boeit het weinig als hij valt, 2 keer piepen en dan weer verder spelen....

We zijn nu bijna 2 weken over in het nieuwe huis, en Lars heeft het al mooi aan de krul, de meisjes uit de buurt zijn weg van hem! Echt elke dag komen ze wel langs om met Lars te spelen. (meiden van een jaar of 11...en dan 4 stuks...een harem!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:52:23 #255
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96750514
Hallooooo, hier weer terug van een heerlijke mid-week center parcs Limburgse Peel. Daan heeft echt genoten. Heerlijk gelopen in het bos, denneappels zoeken, gespeeld in de speeltuin en hij werd helemaal wild in het zwembad. In de stroomversnelling, de glijbaan en in het kikkerbad. Hij genoot volop! En wij dus ook.

Nu ligt hij al heerlijk 2,5 uur te slapen in zijn eigen bedje, maar daar heeft hij het ook prima gedaan.In het huisje was een echt ledikantje (dus niet zo'n campingbedje) en daar lag hij prinsheerlijk in te slapen.

Woensdag zijn we naar Designer Outlet Roermond geweest en toen was hij wakker van 8 tot 15.00 uur en dat ging zonder problemen. Hij heeft toen geslapen van 15.00 - 17.00 uur en om 20 uur weer naar bed. Fijn te merken dat dat ook kan inmiddels (incidenteel natuurlijk, maar toch)

Ik zal zo wat foto's plaatsen in het foto topic.

Oh, Daan's benen zitten ook onder de blauwe plekken hoor. En de stand van tanden door de lip staat inmiddels op 2 dus valt nog mee. (maar wat een rot gezicht al dat bloed).

Ik las over nogal wat zieke kindjes. Beterschap!! Mef, don't be hard on yourself. Kan altijd een keer gebeuren toch?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:25:13 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_96751769
Happy, was maar langs gekomen van de week, je zat bijna om de hoek!

Mijn kleine man heeft zichzelf in slaap gebruld en werd na een krap uurtje weer brullend wakker. Er zit em duidelijk iets dwars, maar geen idee wat. Geen koorts dus ook maar geen pcm gegeven. Hij is nu met mijn man op de fiets naar de thuiszorgwinkel, dat moest nog. Dat kost ze samen wel zeker drie kwartier, dus heeeerlijk effe rust.

Blauwe plekken hier vooral op de knietjes, zijn hoofd valt mee. En hij had zijn knie geschaafd. Nou was ie zijn woorden: bah, vies en kapot...en maar aan de korstjes pulken. Doen die van jullie dat ook?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:38:32 #257
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96752358
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:25 schreef mefke79 het volgende:
Happy, was maar langs gekomen van de week, je zat bijna om de hoek!

-O- Oh, da wist ik helemaal niet dat jij daar in die buurt woonde. Maar we gaan daar zeker nog terug, dus volgende keer misschien wel meeten :Y

Foto's komen vanavond, want te mooi weer om binnen te blijven, dus even naar buiten :W
pi_96752384
Mefke, ook voor pijn mag je pcm geven hoor. Tenminste, ik neem aan dat jij als je ergens pijn hebt je gewoon pcm pakt en niet alleen als je koorts hebt ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:45:11 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_96752700
McLaura, tuurlijk krijgt hij bij pijn ook pcm, maar ik heb het gevoel dat dit geen echte pijn was, maar meer..tja wat eigenlijk. Zeuren ofzo? Hij lijkt zichzelf gewoon in de weg te zitten. Heb nog even in zijn mond gevoeld, maar ook niets aparts. Wel dentinox gegeven, maar dat wilde ie niet echt (terwijl er tijden zijn dat ie mijn vingers er bijna bij opeet)...
pi_96753057
In dat soort gevallen geef ik een beetje pcm. Ik heb Sinaspril en dan krijgt hij gewoon de halve dosering. Vaak is hij dan ineens een stuk vrolijker.

Ik heb hier een zwaankleefaankind. Hij wil de hele tijd bij me zijn, kan niet eens alleen naar de plee!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:56:48 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_96753284
Laura, jij bent een mama naar mijn hart, zo doe ik het normaal ook altijd. Sowieso, Sinaspril werkt hier stukken beter dan zetpillen en hij drinkt het met een beetje water zo op. Ik ben benieuwd, als ie nog zo piept als hij en zijn papa terugkomen van het fietsen dan krijgt ie ook gewoon nog wat...mijn kleine puber.
pi_96753525
Oh, die sinaspril moet ik echt effe onthouden. Minke vind die zetpillen echt dramatisch inmiddels. Van het weekend geprobeerd omdat ze duidelijk niet in haar vel zat toen ze naar bed ging (of zelfs al een uur erin lag). Als ik haar dan gewoon vloeibaar wat kan geven om het leed te verzachten dan is dat natuurlijk beter dan een krijspartij puur om de zetpil.
pi_96755676
Ik had voor Rienk ook sinsaspril gekocht, maar hij vind het zo vreselijk vies dat ik hem er alleen maar nog sipper mee maakte. Ik heb het drankje aan McLaura gegeven en maar weer zetpillen gehaald. Binnenkort wil ik de kauwtabletjes halen. Kijken of dat ook werkt.

Sterkte met Driekus mef!

Welkom terug Happy!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:00:28 #264
100412 mefke79
komt goed!
pi_96763737
Ah..oorzaak miepgedrag, koorts en niet willen eten gevonden...tandjespoep!

Ik heb een gek jochie, die vind sinaspril lekker. En bisolvon ook. Wel handig, dat wel.
pi_96764233
ik heb net ook maar vast sinaspril gehaald, voor het geval dat...

oh, ik stond net nog even met mevrouw in de tuin, gaat ze lekker steentjes verzamelen en aan me laten zien... zegt ze ineens (out of the blue): Poep! Ik nog iets van huh? :? dus zij nog een keer Poep! En jawel hoor ze had gepoept! :o Dus maar meteen naar boven, schone luier en de pyjama aan en in bed zonder mokken... ik ben nu een uur later, nog perplex!
pi_96773675
Wij waren vanmiddag op visite bij vrienden die net een baby'tje hebben...
O Lars kon zijn ogen er niet vanaf houden...
En maar zeggen: "baby baby" heel zachtjes aaien en kusjes geven....echt zo lief!! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:16:12 #267
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96775406
hihi Lijnloos, die van mij begint enorm te stralen en bijna te gillen van blijdschap als hij 'Bah!' roept op de juiste momenten. Zal wel komen om mijn reacties :') Gekke bekken, gekke geluiden en bahbahbahbahbahhhh roepen en 'm kietelen etc etc.

En over baby's. Zo klein als ze zelf zijn er toch door de knietjes heen bij gaan zitten en lief aaien en kusjes geven. Zo schattig om te zien! O+ (en dan opeens in de vingertjes van de baby bijten... gebeurde hier dus onlangs... :') Sorry voor die moeder en baby!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96776052
Ow over baby's.. Jaël wil tegenwoordig net als baby (zo noemt ze haar zusje nog steeds) op schoot, dus op haar buik liggend op mijn knieën en getilt als een baby dus liggend zeg maar en als ze de kans krijgt stopt ze mijn pink in haar mond om op te sabbelen ;).
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:50:13 #269
95408 Incantrix
pi_96777430
Haha, MP, fijn hoe ze werkelijk álles na willen doen he? Hoe is het verder daro?

Lijnloos, wat goed van Minke! :o *O* echt knap!

Gewoon even een :* voor de rest, beterschap voor de arme ziekies, ik hoop dat er moren spontaan geen kindjes meer ziek zijn..

Wj hadden even niet zo'n leuk ochtendje. Gistermiddag ging ik met Stef op controle en de chirurg was erg tevreden. Zijn wonden zagen er, voor zover zichtbaar, goed uit en hoewel het aquacell-gebeuren niet op alle plekken even goed had gepakt (het was ook wat weggezakt) en de kleinere brandwond dus niet bedekt was en het onderste randje van de grote ook niet zag het er goed uit. Het was wel even een naar gezicht toen de arts de gaasjes die over de aquacell zaten eraf trok, maar Stef huilde niet. De open stukken konden gewoon opgevuld worden met een nieuw vel aquacell en dan zou hij verbonden worden, nieuwe afspraak maken voor maandag and we would be on our merry way. Nouja, de verpleegster die Stef ging verbinden moest zo'n beetje alles vragen, leek nieuw te zijn, maar kreeg uitleg en de arts, assistent en de andere verpleegster gingen weg. En eigenlijk vond ik dat ze hem raar verbond, maar ze zei dat ze hem minder verband ging geven omdat het dan niet zo in de weg zou zitten bij hem. Konk logisch, dus ik heb er niks van gezegd. Toen we Stef naar bed gingen brengen had ik spijt: het verband was aan de ene kant helemaal opgekropen en aan de andere kant opgerold in een rare bult, de nieuwe aquacell die op de kleinere wond was geplakt was in geen velden of wegen meer te bekennen en die wond was gewoon zichtbaar, het verband was zo scheef en verzakt :X Na veel twijfelen hebben we besloten hem gewoon maar op bed te leggen toch, hij is ook wat ziekig en heeft zijn rust dus hard nodig en we wilden niet halverwege zijn bedritueel het kind de auto insleuren om God kows how long op de ehbo rond te gaan hangen tot er iemand tijd had hem opnieuw te verbinden.

Eenmaal uit bed dus maar gelijk het ziekenhuis gebeld, maar de telefoniste was onduidelijk: eerst zei ze dat we naar de ehbo moesten want de afdeling was gesloten, later zei ze dat we maar om 9 terug moesten bellen, want dan zou de afdeling openen. Enfin, uiteindelijk de ehbo gebeld en we mochten komen, dus lief er met Stef naartoe.. De ars zei dat hij zelf niet echt wist hoe het allemaal werkte met aquacell, maar het had ook deels losgelaten en voor lief zijn mond open kon doen om iets te zeggen deed hij *trek* zó dat spul uit die wond :o :X :'( Dat is dus spul dat helemaal vergroeid raakt met de wond en er niet meer af hoort te komen voor het geheeld is he? :X Stef, onze kleine bikkel, keek heel pijnlijk, maar gaf geen kik, maar als ik eraan denk krijg ik gewoon al de rillingen.. Mijn arme ventje :'( Nouja, er is netjes nieuw aquacell opeplakt en maandag hebben we weer een reguliere controle, lief heeft later de afdeling nog gebeld en uiteindelijk worden er 3 mensen aangesproken op het hele gebeuren: de telefoniste, want voor dit soort gevallen is er dus altijd iemand op de afdeling aanwezig en mag je gewoon altijd komen, de verpleegser die het verband verkeerd aanlegde en als ze nog kunnen achterhalen wie het was de arts die de aquacell eruit heeft getrokken. Het was geen ramp, maar eigenlijk was het wel beter geweest als dat niet gebeurd was. Ze begrepen wel waarom hij hiervoor had gekozen, maar waarschijnlijk was het door de chirurg wel anders aangepakt. Ik vind het vooral naar dat mijn kleine lieffie dit allemaal moest ondergaan omdat zo'n stom verband verkeerd zat en omdat ik zo'n domme koe was niets te zeggen..

Eh, ja, ik ben dus weer lekker aan het dagboeken, sorry :@ Ik zal ht snel proberen goed te maken.. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 13-05-2011 23:58:51 ]
3!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:55:28 #270
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96777743
Omg, die arts, ik zou hem zijn aangevlogen.... :X
Arme Stef, wat een bikkel, hele dikke knuffel voor jou en je mooie mannetje! :*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:04:49 #271
95408 Incantrix
pi_96778263
Thnx, lief van je O+ :* Qua arts, ja, ik denk dat de schok te groot was, dat zou ik ook hebben gehad. Stef is stoerder als zijn ouders, haha.. en nu lekker slapen! :Z
3!
pi_96778306
Ow wat naar Inca.. Wat een lompe arts, ik had em denk ik ook wat gedaan!

Hier gaat het eigenlijk best goed, maar elke keer als ik denk ik ga even fokken, dan zet er wel weer een van de twee het op een schreeuwen of er moet een boekje gelezen worden enz. We zijn erg op zoek naar nieuw ritme en structuur, alleen werkt Jaël haar zusje dat een beetje tegen. Het is af en toe best vermoeiend, ook omdat Jaël en baby wil zijn maar ook echt een eigen willetje beint te krijgen. Als ze een nee kijgt gaat ze bijvoorbeeld gewoon op de grond liggen, of ze knijpt me vanmiddag stond zein mijn arm te bijten toen ik haar even probeerde te negeren. Maar het is wel heel leuk en lief en schattig en gezellig hoe Jaël met haar zusje omgaat en hoe blij ze ermee is en trots op enzo!
pi_96784771
Mamapurk, dat is ook echt een tijdje zoeken inderdaad :Y

Inca :o wat een ontzettend suffe fouten allemaal :X Arme Stef ;(\

Hier gisteren ook even het ziekenhuis gebeld. Onze arts was op vakantie (dat wist ik al en ook waarheen en hoe lang en met wie _O- heel gezellige arts wel :P )
Maar we moeten inderdaad nog maar even niet stoppen met de ab begin juni.
Zodra arts terug is,belt hij ons :)

Waar hij nu voor het eerst echt last van heeft is dat hij echt minder hoort nu..
Zijn taalontwikkeling was net een beetje bezig, maar je ziet het gewoon inzakken -O-

En het doet iets met zijn evenwicht ;( Hij loopt als een dronkenman, valt om is gisteren héél hard op zijn mondje gevallen, piepklein stukje van zijn voortand af ;(

EN dan loopt hij ergens, zie je hem zijn evenwicht even zoeken en ipv doorlopen dondert hij dan gewoon heel hard om ;(
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:08:37 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96784846
Inca, krijg er gewoon kippenvel van! :{

MP, pfff vermoeiend hoor! Ik heb er hier eentje en die gaat al steeds dramatischer doen. Gelukkig maakt het dan wel goed hoe ze samen zijn. Daar put je dan weer energie uit.

Och jee freecell, dus nu moet je wachten tot juni met je kereltje?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:34:49 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96784955
Inca,man en stef :*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:37:27 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96784973
Incantrix :*

Freecell, wat sneu. Oorontsteking op zich is al rot, maar die duizelingen erbij zijn echt niet grappig :N

Happy, klinkt als een heerlijke vakantie!

mamaPurk, wat herkenbaar :D

Oi rocka :o :o

Hier ook een babyliefhebber O+ mijn zoontje bedoel ik dan he? ;)
Aaien, speentjes geven, tegen ze kirren en met ze meekruipen... hij doet het elke keer als hij er een ziet. Wil ook steeds in kinderwagenbakken kijken en is dan helemaal sip als er bijv. op het kdv in de gang dan geen baby in ligt :D
Van zijn leidsters hoor ik dat hij op school ook vaak in de afgeschermde babyhoek wil spelen, gelukkig begrijpt hij dan wel dat hij dat als halve reus dan niet mag. En toch steeds weer proberen he?

Wat n nacht }:|
Gisteravond heeft hij bijna de hele avond lopen brullen, vannacht zijn bed volgeplast, nog meer gebruld, ook nog gekrijst, veel gehuild ook en vanmorgen om half 7 stuiterde hij zijn bed weer uit :O
pi_96784978
Nee Asy, hij belt over iets meer dan een week :)
En we gaan nu gewoon de kuur AB afmaken en dan weer verder met de onerhoudsdosis. Daar zouden we anders mee stoppen in Juni,maar nu maar even niet :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:38:06 #278
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96784980
quote ipv edit
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:43:34 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96785026
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Nee Asy, hij belt over iets meer dan een week :)
En we gaan nu gewoon de kuur AB afmaken en dan weer verder met de onerhoudsdosis. Daar zouden we anders mee stoppen in Juni,maar nu maar even niet :)
Ik vind het zo 'grappig' dat er bij huisartsen nog het idee leeft dat onderhoudsdoseringen wat doen terwijl in de verpleeghuissector het ongebruikelijk is om dit te doen vanwege nihil effect (en alleen maar resistentie kweken).
Zou Florian ook in aanmerking komen voor buisjes?

OJa happy, ik zag de foto's. Ziet eruit als een heerlijke vakantie! En jouw kereltje ziet er ok al echt als een jongetje uit! Waar zijn onze baby's gebleven?

Kersjes, jeetje wat een nacht! (al was de mijne ook wat kort :O )

Rocka, hier prikte laatst ook iemand bijna een baby het oog uit (of hij 'aait' heel hard).
Aan de andere kant gaf hij bij iemand anders geen krimp dat ik een baby vast had. Hij vond het de normaalste zaak van de wereld (en ik vond het maar wát lastig om met baby op de arm achter mijn dreumes aan te rennen :D )
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:55:44 #280
95408 Incantrix
pi_96785106
Tjezus Free, wat lijkt het me enórm frustrerend zo elke keer.. En an nu ook nog dat evenwicht en slechter horen erbij, bwuh :') Misschien vraag ik nu iets dat je al verteld hebt hoor, maar is het niks voor Florian om hem buisjes te geven? Ik vind het zó sneu telkens! Haha, wel droog dat je weet waar de arts heen is met vakantie enzo :D

MP, dat lijkt me inderdaad erg lastig. Ik vraag me dat ook wel eens af: hoe zou ik dít nu weer moeten doen als ik een tweede erbij had? Douchen doen we nu bijvoorbeeld altijd samen met Stef, behalve op KDV-dagen omdat we r dan een tijd voor hebben. Dan letten we omstebeurt even op en douchen als malloten ;) Maar met een baby erbij? En dan ook nog het gedrag van je oudste waar je afhankelijk van bent... De keerzijde die je omschrijft is wel weer heel O+ en ik denk dat die, hoe meer tijd er verstrijjkt, toch de boventoon gaan voeren. Zeker als je het ritme eenmaal te pakken hebt. Tóch, mama's van twee? *smekende blik*

Kersjes, pfff, jij zit dus ook met van die groeven onder je ogen? :') En ahgos, die kinderwagen-check, wat schattig! Stef heeft een kleine baby op de groep en die vind hij echt heel lief, dat is zo leuk om te zien! Die mama komt heel vaak tegelijk met ons aan om haar kleintje op te halen en als zij haar baby dan op de arm heeft wil Stef ook op de arm en dan gaat hij haar kusjes geven O+ O+ De mama komt ook op het kdv om te voeden overdag en dan komt Stef altijd kijken en in de buurt spelen O+

Asy, Harry ook al aan de buien? Hier kostte het wat moeite, maar ik heb nu voor mezelf een redelijke modus gevonden om ermee om te gaan. Alleen in de winkel kan het nog wel eens lastig zijn, negeren vind ik dan eng omdat de krijsbui dan vaak komt doordat hij niet op eigen houtje de winkel door mag rennen en als ik dan negeer/wegloop rent hij meteen weg (en dan de winkel uit, of naar de aanwezige trap naar de kelder, of naar de roltrap ofzo) :')
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:59:13 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_96785120
Free, buisjes, echt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:01:41 #282
95408 Incantrix
pi_96785134
Ohja, ik had laatst toch geklaagd dat Stef maar niks deed met de wheeliebug? De dag erna ontdekte hij 'm hoor! En nu heeft dat lelijke loopauto-ding van de buurman helemaal afgedaan, omdat die veel mider wendbaar is. Het is niet dat hij nu de hele dag rondjes rijdt, maar een paar keer per dag gaat hij er wel op nu *O*
3!
pi_96785208
Het is niet de huisarts hoor ;) Het is de kinderarts en die had het ook al over 'nog een keer een oorontsteking en we denken aan buisjes' gehad :)

De onderhoudsdosering werkte de eerste paar maanden heel goed! We zijn echt een paar maanden ontstekingsvrij geweest. Maar nu lijkt het gewoon terug te komen -O-
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:14:28 #284
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96785224
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:43 schreef Asyniur het volgende:
OJa happy, ik zag de foto's. Ziet eruit als een heerlijke vakantie! En jouw kereltje ziet er ok al echt als een jongetje uit! Waar zijn onze baby's gebleven?
Ja echt hè! Harry is ook al een echt jongetje (ook een heerlijke vakantie volgens mij :)). Ik stond ook perplex van de foto's van Daan (dan is het nog erger dan 'in het echt' vind ik :D)

Daan krijgt ook zijn buien hoor, maar ze zijn nog prima te handlen. Hij verliest zijn acting skills dus het is redelijk te onderscheiden van echt pijn oid. En geen aandacht geven helpt vrij vlot. Hopenlijk blijft dat zo en kan ik er in mijn vuistje om blijven lachen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:14:36 #285
100412 mefke79
komt goed!
pi_96785226
Trix, wat een domme actie van het ziekenhuis.Tjemig. En echt, voel je nou niet schuldig he, je gaat toch van hun expertise uit.

Free, ik heb geen ervaring met oortjes, maar inderdaad, constant ab geven lijkt me ook niet handig. Wij hebben wel onderhoudsdosering voor zijn longen, maar dat zijn geen ab, dat zijn hormonen die je dan inhaleert. Dat kan eigenlijk geen kwaad.

En buien...praat me er niet over.

Baby's zijn heel leuk vindt Driekus. Onze achterburen hebben een jochie dat 6 maanden ouder is dan hij, tot voor kort stonden die twee naar elkaar te roepen over de schutting. Nu roept Driekus telkens de naam van het zusje dat pas 5 maanden is en bij hem op de babygroep zit.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:15:31 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96785231
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:55 schreef Incantrix het volgende:
Asy, Harry ook al aan de buien? Hier kostte het wat moeite, maar ik heb nu voor mezelf een redelijke modus gevonden om ermee om te gaan. Alleen in de winkel kan het nog wel eens lastig zijn, negeren vind ik dan eng omdat de krijsbui dan vaak komt doordat hij niet op eigen houtje de winkel door mag rennen en als ik dan negeer/wegloop rent hij meteen weg (en dan de winkel uit, of naar de aanwezige trap naar de kelder, of naar de roltrap ofzo) :')
Ik kan er wel mee omgaan (we moeten er vaak ook om lachen :@ ) maar goed gezellig is anders.
Ik heb laatst geprobeerd een filmpje te maken toen hij boos was omdat ik zei dat hij niet aan de kastjes mogen komen. Het is niet helemaal zoals het meestal gaat maar komt aardig in de buurt.
Alleen heeft manlief de laptop nu nodig dus ik kan het filmpje niet uploaden...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:28:23 #287
95408 Incantrix
pi_96785339
Happy, ik ga zo ook even in het fototopic kijken! Dat filmpje laatst met die gieter was ook zo lief O+

Mef, ik weet het ook wel, en ja, ik ging er dus idd van uit dat zij het allemaal wel zou weten. Ik baal alleen van de gevolgen die het allemaal voor Stef had, dus nouja.. Maar je hebt wel gelijk, thnx :)

Asy, weet je, iedereen hier moet erom lachen en gaat er allemaal heel soepel en makkelijk mee om zo te lezen, maar ik vond het in het begin best een moeilijk en ik moet er eigenlijk nooit om lachen. Ik kan het ondertussen wel prima negeren en dat werkt als een trein, maar gráppig.. Nou, nee. Tenminste, ik snap wel wat je bedoelt, als hij overdreven theatraal doet denk ik wel eens 'kíjk dan, whehe!', maar niet LOLWTFBBBQ zeg maar. En ik merk dat ik best eens de neiging heb hem zijn zin te geven, maar dat is als hij zeurt en niet als hij over de grond gaar liggen rollen. Ik vind het wel degelijk lastig.
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:28:52 #288
95408 Incantrix
pi_96785344
En kom maar door met dat filmpje hoor ;)
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:33:42 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96785380
Iemand ervarig met dit soort speelgoed?
http://www.baby-walz.nl/S(...)-rijdier.a833.0.html
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:36:29 #290
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96785411
Bar, die is leuk!
We waren laatst op de open boerderijendag en toen hadden ze een hoekje met die koeienversie. Toby heeft zich er prima mee vermaakt :Y
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:40:33 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96785471
Je kunt er op springen geloof ik he? eens over nadenken ofdat Roy dit leuk zou kunnen vinden, hij geeft nu nog niks om zijn loopauto's, maar wil hem toch stimuleren om meer te stappen zodat hij meer en meer vertrouwen krijgt in het lopen, hij houd het tot een stap of 6 vol en dan is het weer klaar.
Nu wil ik niet ongeduldig zijn, maar wil hem wel meer vertrouwen geven hierin.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:43:22 #292
95408 Incantrix
pi_96785493
Stef heeft de koe, die was een periode erg populair bij hem, maar hij is net te zacht opgeblazen en daardoor is het zwaartepunt net niet goed. Als het kind dan te ver naar voren leunt klapt 'ie naar voren, op de neus van dat beest zeg maar (Isabeu is zo ook gevallen, Stef later ook een paar keer). En we zijn de pomp kwijt sinds de verhuizing :') Maar hij is wél leuk hoor!
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:43:54 #293
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96785502
Ow, ik denk eigenlijk niet dat je dit ding daarvoor kan gebruiken. Je kan er op zitten, er op bouncen en er mee smijten enzo... echt een loophulpje is het eigenlijk niet.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:44:38 #294
95408 Incantrix
pi_96785509
Bij de draak is het hoofd overigens kleiner en het lijf dikker, dus ik denk dat het met die draak minder snel naar voren klapt :)

Edit: Het is een springding inderdaad, om mee te lopen zou ik eerder een loopauto ofzo kiezen, met wielen die stroever te zetten zijn.
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:46:36 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96785539
een loophulp neemt Roy hier ook niet aan hoor Kersjes ;)
Er staan hier 2 loopauto's en een woezelfiets in huis, maar daar speelt hij mee alsof hij de monteur is, er achterlopen boeit hem niet zo ;)
En erop zitten om te bewegen, doet hij ook niet, je kunt hem erop zetten, en voor je omgedraaid ben, is Roy er alweer af ;)

Misschien dat hij op dat beest zijn benen meer gaat gebruiken, althans dat zou dan mij idee zijn.
Smijten vind hij wel helemaal tof ;)
pi_96786240
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:33 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand ervarig met dit soort speelgoed?
http://www.baby-walz.nl/S(...)-rijdier.a833.0.html
Jaaaa leuk!!! Jaël heeft en een koe van! Ze neemt hem ook regelmatig onder haar arm en roept dan koetje koetje :P

Lieve reacties allemaal van jullie, en fijn dat het herkenbaar is :) En twee kindjes is wel echt heel leuk hoor! Ik zie wel echt ook uit naar de tijd dat ze straks iets ouder zijn en echt wat aan elkaar gaan hebben qua spelen enzo :) (een tweeling was handiger geweest ;) :P)
Straks ga ik lekker samen met Jaël naar Schiphol om opa en oma op te halen en dan blijft papa thuis met Sarah. We vinden het wel belangrijk dat Jaël ook zo nu en dan eens lekker een op een alleen papa of mama voor zich heeft :)

Free voor jou en je dreumes :*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:41:06 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96786488
Bar, Harry heeft ook zoiets (maar dan een ezel). Hij doet er vooralsnog niks mee. Maar ik denk niet dat het geschikt is als loophulpje. Je moet al goed je balans kunnen houden wil je er mee vooruit kunnen. Het is een skippybalachtig idee.

Inca, soms vind ik het hi-la-risch, maar andere keren vind ik het ook wel vervelend hoor. Als je al tig keer hebt gezegd dat we nu deze kant op lopen en hij smijt zich tegen de vlakte omdat hij eigenlijk de andere kant op wil. Ik til hem dan vaak op en zet hem 3 meter de goede richting in op zijn kont neer (hij wordt dan banaan en wil niet gaan staan). Daarna loop ik door en staat hij op en loopt mee. Dan denk ik ook wel eens: was dat nou zo moeilijk?
Je moet maar zo denken: 9 van de 10 mensen met een dreumes krijgen te maken met dit soort buien dus de blikken op straat zijn vaak ook een soort medelijden. Ik krijg in elk geval vaak de reactie: gaat wel over hoor :Y
Ik zal even kijken of ik de laptop even kan hebben om dat filmpje over te zetten (als hart onder de riem). Momentje...

[ Bericht 14% gewijzigd door Asyniur op 14-05-2011 11:00:14 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:59:51 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96786824
dit is overigens de milde versie want hij is moe. dat merk ik omdat hij steeds bij mij komt staan, normaal gaat hij dan ergens op de grond zitten of tegen dingen slaan

op de tekst klikken want als je op het plaatje klikt, doet ie het (bij mij althans) om de een of andere vage reden niet
pi_96788470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:43 schreef Incantrix het volgende:
Stef heeft de koe, die was een periode erg populair bij hem, maar hij is net te zacht opgeblazen en daardoor is het zwaartepunt net niet goed. Als het kind dan te ver naar voren leunt klapt 'ie naar voren, op de neus van dat beest zeg maar (Isabeu is zo ook gevallen, Stef later ook een paar keer). En we zijn de pomp kwijt sinds de verhuizing :') Maar hij is wél leuk hoor!
Haha er zijn opnamen van haar gekrijs toen! :D
pi_96805164
Oh mijn dochter is zo'n tut!

M. had capuccino en latte macchiato gemaakt. Komt ie aanlopen begint Tess meteen om schuim te bedelen: papa, nog beetje sjuim! Mama, ook beetje sjuim!
En toen zei ik: Tess, ga je mee, we gaan zo naar bed. Zegt mevrouw heel droog: nee niettuh sjapie doen, ff jekke koffie dinken! _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')