Beterschap voor het arme prulquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft oorontsteking en de uitslag op ledematen kunnen bij de spruw of bij de oorontsteking vandaan komen, maar zeker wist hij het niet. Mocht het niet overgaan weer even langskomen en verder amoxicilline gekregen.
Afwachten maar
Och mef, dat hebben we allemaal wel eens hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, beterschap! Driekus krijgt ook vaak uitslag als er eigenlijk iets anders speelt...
O en ik voel me vandaag toch weer een topmoeder![]()
Ik ging em ophalen op het kdv en de leidster merkte op dat ze daar denken dat hij toch met de baby bezig is. En oja, hij had lang geslapen en wilde zijn koekje eerst niet. Dus ik pak em op, denk nog, hee, die is warm en doe er dan verder niets mee. Vervolgens wil ie amper eten (terwijl we frietjes aten en dan bunkert ie normaal), wil niet in de stoel zitten (mama poepen) en hij is oervervelend. Dus als ie zijn drinken expres omgooit val ik enorm uit, zo erg dat hij huilt. Ik pak em op, loop naar boven wil em verschonen en dan schiet me ineens te binnen dat ik em zo warm vond...en ja hoor, gewoon koorts! Pff, wat voel je je dan lullig, ventje kon er gewoon niets aan doen....Hij heeft nu de halve dosis pcm op en is met zijn papa een rondje fietsen, hopelijk is dit gewoon van tandjes, want ik ben het halve weekend met em alleen en ook nauwelijks backup in de buurt..
Hier is de stand nu: blauwe schenen, blauwe elleboog en een flinke schaafplek op het voorhoofdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge mutsies!
Heeft jullie kind ook steeds zoveel blauwe plekken, of heb ik de enige brokkenpiloot?
selene wel, ravi nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge mutsies!
Heeft jullie kind ook steeds zoveel blauwe plekken, of heb ik de enige brokkenpiloot?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |