abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96687245
Mogguh.

Rienk mag vanmiddag om 10 voor 2 terecht bij de dokter. Hij heeft op zn hielen rode vlekken en vanuit daar allemaal rode bultjes die tot zijn knieen lopen. Op zijn handpalmen zitten ook vlekken. Er is al geopperd dat het misschien eczeem is, maar ik vind het wat vreemd. Ook mag ik niet aan zijn oren zitten en is hij al 2 dagen niet lekker. Gister weer koorts en zielig en zelfs vannacht nog 39+
Nu zit hij naast me op de bank naar eeh.. Die met Koning Koos te kijken :P En ziet hij er weer beter uit.

Maar toch even zekerheid halen.

vagaga <3 Wat schattig Kersjes!

Rienk vind pure melk ook niet lekker, maar met een scheutje ranja klokt ie het zo leeg! Misschien een tip? Ik vind het ook heerlijk trouwens :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:34 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_96689027
Of missch een halve theelepel nesquick?

Gisteren terug van vakantie alwaar Fabi zijn loop en klauterskills tot een hoog niveau heeft ontwikkelt :) met daarbij de bijbehorende valpartijen. Op gegeven moment is hij gruwelijk op z'n plaat gegaan op de boulevard, lip bloeden dus ik dacht tand door lip. Dikke lip en uiteindelijk grote korst op z'n lip. Verder eigenlijk geen aandacht aan besteed. Gisteren op vliegveld ziet papa hem...... Heeee hij mist een stuk tand!!!
Had ik dus niet gezien ( of mijn moeder of mijn tante of een van zijn peetouders :o)
pi_96689215
Amaranta! :o Hoe kun je dat nou missen! :D
Hij heeft er verder geen last meer van? Fijn dat de vakantie wel tof was!
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:02:32 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_96689306
Nou het is echt een heel klein hoekje. Ik was verbaasd dat hij het zo snel zag.
Erger was geweest als z'n tand los had gezeten, en ik dat niet had gemerkt ofzo.
pi_96689355
Vlinder, ik ben helemaal geen dokter, dus geen flauw idee. Maar misschien hand mond voet ziekte?
Hoe dan ook fijn dat je vanmiddag even terecht kan! Beterschap voor Rienk!
Fake it till you make it...
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:36:39 #206
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96690817
Vagaga O+ :D Hier ook een fan van de vuilniswagen!

Shandaly, wat lief dat je naar Stef vraagt :) Het gaat hem op zich erg goed hoor, naast de snottebellen die de kop weer hebben opgestoken.. Vanmiddag moeten we weer op controle bij de chirurg, ik ben erg benieuwd hoe het nu zal zijn. Wassen enzo is wel lastig nu, het kost echt een hoop gedoe omdat hij gewend is dat een bak water om mee te spelen is, maar nu moet hij erin gewassen worden en hij mag niet spetteren :')

Ik ben benieuwd hoeveel lagen we straks weer af moeten weken als hij weer onder de douche mag :+
3!
pi_96691001
Hier duidelijk een fan van de werkmannen in de tuin. Ze zijn (eindelijk) begonnen met de helling in orde te brengen (plaatsen van betonnen L-elementen) en Thomas vindt het allemaal heel indrukwekkend. Een kraan hier, een bobcat ginder, een graafmachine ertussendoor. Ik hoop dat de werkmannen niet te nerveus worden als ze moeten werken voor publiek want Thomas is niet van het raam weg te slaan :D

(en ik val hier maar in... druk op het werk, deadline van masterproef van P., ik heb het allemaal niet kunnen bijhouden :@ )
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:44:22 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96691126
En gewoon simpelweg jogo ofzo dat is in elk geval niet wit, en toch zuivel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:50:56 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96691374
Leonieke, is niet erg toch, doe ik ook :*

Trouwens, wat bizar! Ik had nooit bedacht dat het wel eens een 'normale' fase kon zijn, maar Stef is ook ineens van de zuivel af. Melk drinkt hij nog wel bij ontbijt en lunch (wel minder als voorheen qua hoeveelheid) en smeerkaas mag ook nog wel op brood, maar verder wil hij er niets meer van weten. Yoghurt wordt niet eens meer geproefd, zelfs een danoontje niet, als er fruit inzit roept hij 'bah' en wijst naar overgebleven fruit op de tafel waar geen yoghurt aan zit. We dwingen hem nerens toe, maar blijven het wel gewoon elke avond aanbieden. Dat is een beetje ingegeven doordat hij zijn avondeten ook nog maar zelden echt wil eten, en dat blijven we ook gewoon aanieden.
3!
pi_96691730
Ja Nijna, ik heb ook geen flauw idee, kan wel gaan wildgokken enzo, maar we wachten het maar af :) Jullie horen het wel :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:18:50 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_96692439
wat raar al die dreumesen die ineens geen zuivel meer willen..hier niet aan de orde gelukkig. Maar goed, Driekus is natuurlijk een maand of 2 bijna melkloos geweest van de winter, dus misschien is ie daarom nu zo blij dat ie het weer mag ofzo....En hij lust ineens ook sap (vruchtensap van de Roosvicee, half water half sap...ik was het water voor mezelf beu).

Wij zitten in de fase ' ik ben nog lang geen twee, maar mijn favo woord is nee'. Kennen jullie dat verhaal van die papa en mama die Driekus een plezier wilden doen met een ijsje? Wij naar de ijszaak hier in de wijk. Vakantie, lekker weer, dus kids genoeg. Ik naar binnen, haal voor mezelf een hoorntje met twee bollen en voor hem een bakkie met vanilleijs. Driekus op een bankje geparkeerd, hij ziet die ijsjes en eist gewoon mijn ijs. Het moest en zou op een hoorntje. Krijsen, brullen, slaan...driftbui! En dat in een Vinexwijk met tig ouders eromheen. Dus uiteindelijk kreeg hij zijn hoorntje en heeft ie werkelijk alles ondergeknoeid...pfff, dat doen we dus voorlopig maar niet meer. Is niet goed voor mijn bloeddruk zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96692581
Voor het ogenblik hebben we alleszins nog een goeie zuiveleter/drinker als ik het hier zo lees. Per dag gemiddeld 400cc melk en dan nog smeerkaas op zijn boterham (hij wil niets anders :') ).

En fruit gaat er ook wel vrij vlot in: banaan (favoriet!), appel, aardbeien (soms ;) ), druiven, pruim, mango, kiwi, ... Appelsien (in stukjes) hebben we nog niet geprobeerd.

En daarnet een fail-moment voor mama. Ik wil Thomas eten geven en hij haalt alles terug uit zijn mond, met veel geschreeuw en geween. P. komt langs om het even over te nemen. Kan het blijkbaar niet rap genoeg gaan :{w
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:29:28 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96692796
Ow heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met een dreumes die het op een krijsen zet als het niet naar zijn zin gaat!
pi_96692867
ravi stort zich luid huilend en zielig kijkend letterlijk ter aarde :) papa stond er gister op te kijken en die was er toch wel verbaast over ;) het ziet er zo grappig uit dat het weinig effect heeft behalve dat wij er vertederd naar staan te kijken dan :P O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:38:48 #215
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96693109
Tirza moet altijd met iets gooien of van de tafel af duwen als ze iets niet mag/haar zin niet krijgt, of ze gaat languit op de grond liggen en met haar benen spartelen alsof ze aan 't zwemmen is. :P Daarna is haar bui (meestal) over!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:44:06 #216
100412 mefke79
komt goed!
pi_96693302
Driekus gaat al stampend met zijn voetje een rondje draaien. Ziet er vooral erg komisch uit. En als ie zit dan gaat ie om zich heen meppen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:21:48 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96694662
haha boze kindjes ;) die kunnen inderdaad heeeel dramatisch doen... evie goeit zich soms vol overgave op de bank of stoel, met dr koppie op de handjes...
(stiekem moet ik dan vaak een beetje lachen).

Arme Rienk en Vlindur! ik hoop dat hij snel opknapt! echt niet leuk.....

Zuivel gaat hier wisselend... soms een danoontje; en Evie krijgt nog pap waarin opvolgmelk zit, dus denk dat ze genoeg binnen krijgt. En o ja, ze is gek op kaas, dus soms krijgt ze gewoon wat kleine blokjes in een bakje als tussendoortje...

Evie is nog ziek; maar lijkt al een stuk fitter ivm gister. Geen diarree en ook nog niet overgegeven vandaag... Eten heeft ze nog maar weinig zin in, maar dat is wel logisch...(uiteindelijk 4 stukjes brood en 4 hapjes banaan op..).Nu op bed voor een middagdutje...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96694846
hij gaat dan zelf boos met zn knuisjes op de grond meppen O+
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:24:19 #219
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_96699862
ff een filmpje delen...

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:44:09 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96700911
Rienk heeft oorontsteking en de uitslag op ledematen kunnen bij de spruw of bij de oorontsteking vandaan komen, maar zeker wist hij het niet. Mocht het niet overgaan weer even langskomen en verder amoxicilline gekregen.

Afwachten maar :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:54:01 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96703853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft oorontsteking en de uitslag op ledematen kunnen bij de spruw of bij de oorontsteking vandaan komen, maar zeker wist hij het niet. Mocht het niet overgaan weer even langskomen en verder amoxicilline gekregen.

Afwachten maar :)
Beterschap voor het arme prul :*
pi_96707338
Hij is vandaag echt totaal niet ziek meer, kwam vanochtend nog als een hopeloos huilebalkje uit zijn bed en daarna was het over. Hij is juist mega druk :) Raar. Maar zn linker oor is verboden gebied en van zijn vlekken en bultjes lijkt hij totaal geen last te hebben.
Apart he :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:04:12 #224
100412 mefke79
komt goed!
pi_96709017
Vlindur, beterschap! Driekus krijgt ook vaak uitslag als er eigenlijk iets anders speelt...

O en ik voel me vandaag toch weer een topmoeder :N
Ik ging em ophalen op het kdv en de leidster merkte op dat ze daar denken dat hij toch met de baby bezig is. En oja, hij had lang geslapen en wilde zijn koekje eerst niet. Dus ik pak em op, denk nog, hee, die is warm en doe er dan verder niets mee. Vervolgens wil ie amper eten (terwijl we frietjes aten en dan bunkert ie normaal), wil niet in de stoel zitten (mama poepen) en hij is oervervelend. Dus als ie zijn drinken expres omgooit val ik enorm uit, zo erg dat hij huilt. Ik pak em op, loop naar boven wil em verschonen en dan schiet me ineens te binnen dat ik em zo warm vond...en ja hoor, gewoon koorts! Pff, wat voel je je dan lullig, ventje kon er gewoon niets aan doen....Hij heeft nu de halve dosis pcm op en is met zijn papa een rondje fietsen, hopelijk is dit gewoon van tandjes, want ik ben het halve weekend met em alleen en ook nauwelijks backup in de buurt..
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:12:17 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96709423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, beterschap! Driekus krijgt ook vaak uitslag als er eigenlijk iets anders speelt...

O en ik voel me vandaag toch weer een topmoeder :N
Ik ging em ophalen op het kdv en de leidster merkte op dat ze daar denken dat hij toch met de baby bezig is. En oja, hij had lang geslapen en wilde zijn koekje eerst niet. Dus ik pak em op, denk nog, hee, die is warm en doe er dan verder niets mee. Vervolgens wil ie amper eten (terwijl we frietjes aten en dan bunkert ie normaal), wil niet in de stoel zitten (mama poepen) en hij is oervervelend. Dus als ie zijn drinken expres omgooit val ik enorm uit, zo erg dat hij huilt. Ik pak em op, loop naar boven wil em verschonen en dan schiet me ineens te binnen dat ik em zo warm vond...en ja hoor, gewoon koorts! Pff, wat voel je je dan lullig, ventje kon er gewoon niets aan doen....Hij heeft nu de halve dosis pcm op en is met zijn papa een rondje fietsen, hopelijk is dit gewoon van tandjes, want ik ben het halve weekend met em alleen en ook nauwelijks backup in de buurt..
Och mef, dat hebben we allemaal wel eens hoor!
Ik heb op vakantie ook met een brullend kind gezeten dat niet wilde gaan slapen. En maar kwijlen en bijten op zijn handen. Opeens viel me in dat ik ook geen spul op zijn tandvlees had gesmeerd. Toch maar even gedaan en een poosje later sliep meneer.

Overigens is er een kies aan het doorkomen en een tand. De hele dag door dus dunne tandenpoep en nu zijn zijn billen hartstikke rood en geïrriteerd... :{
pi_96709561
Ach, sneu hè? Volgens mij doet dat zo zeer, die rode billen ;(

Florian heeft gisteravond niet geslapen en vannacht redelijk bagger, maar vanmiddag weer goed, dus volgens mij gaat het oor de goede kant op :)
pi_96710733
Ah Mart is voor het eerst in zijn leven echt koorts. Zojuist 39.2.
En hij is ook echt zielig. Terwijl hij nog wel vanavond in het zand en bij het water heeft genoten (niet in het water, al was hij er niet bij weg te slaan).

Hij ligt nu in bed met een pcm. Ben benieuwd hoe de nacht gaat dan.
Hij is snot verkouden!
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:23:07 #228
100412 mefke79
komt goed!
pi_96713579
ymme...of dit is dan toch de reactie op de BMR prik...

Driekus zijn koorts was zo waar gezakt na een uurtje (dat fietsen koelt lekker af...), hij is ook heel vrolijk, had nog even en enorme poepluier (die al minder dun was) en ligt nu met dosis twee aan pcm in bed. Hij heeft nu dus in totaal een hele dosis op, ik heb het idee dat het zo beter werkt dan alles in 1 keer. Laten we hopen dat het tanden zijn. Er zitten al weken aan alle kanten bobbels, zowel tanden als kiezen en zowel boven als onder, van mij mag er wel weer eentje doorkomen.
pi_96714051
Ik meld even tussen neus en lippen door dat ik wat minder online ben wegens computer die de geest heeft gegeven. Ik geef wel een gil als ik weer beeld heb ;)
Fake it till you make it...
pi_96723557
Fijn dat de koorts van driekus is gezakt!

Ik ga normaal nooit bij mart kijken voor dat ik naar bed ga, maar zit nu wel te twijfelen dit wel te doem.

Wat is wijsheid dan he.
pi_96723725
Oh en ik denk idd ook de heftige reactie op de BMR prik. Stomme prik ook.

En reageren via tel is k*t.....
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:22:11 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96724762
Reageren via een laptop waarvan een paar toetsen het dankzij dreumes-actie niet doen ook. je copy/paste je suf!

Beterschap voor de zieke kindjes :*
.... met gevoel voor drama....
pi_96736920
Mogge mutsies!

Heeft jullie kind ook steeds zoveel blauwe plekken, of heb ik de enige brokkenpiloot?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 07:56:45 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96737213
Mogguh!

Blauwe plekken, kapotte lip, geschaafde knieeen/ellebogen Check!
Roy onze klimaap, die probeerd te lopen ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_96737568
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge mutsies!

Heeft jullie kind ook steeds zoveel blauwe plekken, of heb ik de enige brokkenpiloot?
Hier is de stand nu: blauwe schenen, blauwe elleboog en een flinke schaafplek op het voorhoofd :')

Leander was altijd zo erg dat ik nauwelijks met hem naar het CB durfde.
Kwam ik daar een keer bij het CB: Zij: hij is wel lekker blauw he? Ik: :@ Zij: ja, wat wil je, zo'n actief ventje en zo'n huidtype!
Dat scheelde :P

Hij heeft geslapen *O*
De hele avond, de hele nacht en tot 7:45 *O*
Woei :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 08:41:23 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96737729
Sorbo, hier ziet er ook eentje heel gehavend uit hoor!
Geschaafde knieën, blauwe benen, 3 blauwe plekken op zijn voorhoofd (waar in eentje de streep nog stond van waar hij tegenaan gevallen was) en een rode plek op zijn lip (gestoten? gevallen? geen idee, de was er 'opeens')
in fototopic staat een foto van Harry in een Teigetje pakje en dan zie je rechts op zijn voorhoofd een buil met de streep...

free, wat een heerlijke nacht! *O*

hoe is het nu met driekus, evie en mart?
En Rienk natuurlijk!

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 13-05-2011 08:58:03 ]
pi_96737818
Ondanks alle klimpraktijken (die echt niet altijd goed gaan) valt het met de blauwe plekken en zo nog erg mee bij Minke. Ik heb het idee dat ik er vaak gehavender uit de strijd kom als we gaan stoeien... (bril scheef, elleboog WWW-style in mijn ribben/kruis/buik/ogen, krassen in gezicht) :@ Ze lijkt zo lief....

Ja, hoe is het met de ziekjes?
pi_96738055
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge mutsies!

selene wel, ravi niet ;)
maar die twee hebben dan ook een radicaal ander karakter! selene is een echt springkonijn wat geen seconde stilzit en de meest maffe dingen uithaalt op fysiek gebied. ravi is echt meer van de fijne motoriek en eerst rustig ff wachten tot hij zeker weet dat hij het kan :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:08:53 #239
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96738199
bij Noortje ook nog niet.. maar dat zal vast komen. Ze is nog niet zo loperig dus dat scheelt. Wel klimt ze heel beheerst achterstevoren overal vanaf. Van de bank en van de zitzak. Ik was daar heel verbaasd over want ze is nog niet ergens van afgestuitert dat ik weet.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:18:02 #240
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96738423
Hier gaan er veel tubes Arniflor doorheen, Zoë is net zo'n wildebras als haar broer, achter elkaar aan klimmen over de tafel, banken, sidetables etc en er vanaf stuiteren... :X
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:27:07 #241
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96738687
free *O* voor de nacht...

Sorboo, Alexa heeft ook systematisch blauwe onderbenen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96738880
Fijn Free!

Rienk heeft niet zoveel blauwe plekken. Maar wild is hij wel :Y

Gisteravond ging hij niet slapen, dus heeft tot en met de 3js beneden mee gekeken (lees, de woonkamer rond gerend) en heeft toen nog flink gepoept. Dat zat hem dus gewoon dwars :)
Daarna heerlijk geslapen :z
pi_96739036
Goede morgen (voelt als middag).
Mart heeft van 19u30 tot 22u15 geslapen. Toen wakker, huilend tot 12u30.
Daarna nog geslapen tot 6u30 en nu ligt hij weer in bed. Wat ben ik gesloopt nu zeg. Ben dit echt niet gewend. Maar ik mag niet klagen, normaal slaapt hij heel goed dus.

De koorts was vannochtend gelukkig wel weg. Wel heel veel hoesten en loopneus.
En algeheel drammerig. Hopelijk is het binnen een paar dagen over want dit is zo zielig voor hem. Ben benieuwd of hij aan het einde van de dag of eerder, nog koorts zal krijgen.

Fijn dat Rienk goed geslapen heeft!
pi_96739882
Mefke, dan ben ik benieuwd waarom het KDV denkt dat Driekus ''bezig'' is met de komst van de baby?
Fijn dat de koorts is gezakt!

Sorbootje, hier ook bont en blauwe beentjes.Hij doet vooral buiten op vreemde ondergrond heel lomp met lopen en laat zich steeds hard vallen.
Zou dat Arniflor nou echt wat doen vraag ik me altijd af
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:15:21 #245
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96740073
Ik was sceptisch, tot Zoë head first over de leuning van de bank ging, gigantische bult meteen, die groene smurrie gesmeerd en na een uur was de bult weg en had ze een klein blauw plekje op haar voorhoofd.
pi_96740606
Ik heb hier vallen en stotengel van vsm. Maar dan kan ik aan het smeren blijven en gaan we bankroet aan het kopen van die tubes :D
Vallen en blauwe plekken hoort erbij joh.
pi_96740747
ik heb alleen paracetamol in 2 doseringen, 2 thermometers, schoonmaakalcohol en watten, 2 soorten kinderneusspray, geen-prik jodium en pleisters in huis. oh, en een steekbeestjes/tekenpen en waterpokjes antijeukzalf.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:39:20 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96740903
mornings ;)

lief dat jullie vragen;
Evie is flink opgeknapt de afgelopen dag. Gister zelfs een paar hapjes gegeten en nu wilde ze zelf weer naar buiten met papa. Ook geen diarree meer, en gister een overgeefvrije dag... dus ik denk dat ze nu even moet aansterken. (op de weegschaal geweest; en bijna 500 gram afgevallen in een week..naja das natuurlijk ook een leeg maagje, dus zal iets van 300 gram zijn denk ik).
maar ze lacht weer wat meer; en ik herken mijn eigen meisje af en toe weer terug...
Hopen dat het zo doorzet en Evie komend weekend weer dr blije en vrolijke zelf is.

Vlindur; wat fijn dat Rienk het goed doet...toch een meevaller.

Ymme; wat een rotnacht zeg! Ik hoop dat je de komende nacht mee slaap wordt gegund.

@Sorboo; Evie zit ook vaak onder de blauwe plekken, vooral op dr onderbenen, klein brokkenpilootje.. ook al ontelbare keren tand door de lip enzo... tja hoort erbij he? ;)

Free; een goede nacht is een jompel waard *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:43:06 #249
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_96741044
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef ymme het volgende:
Ik heb hier vallen en stotengel van vsm.
:Y Dat is de Arniflor waar ik het over had. Ik ben helemaal niet zo van de homeopathische middeltjes (gewoon Dentinox ipv Chamodent) maar dit vind ik echt fijn spul en blauwe plekken horen erbij ja maar een 2de voorhoofd niet. :D

Fijn dat Evie weer aan de beterende hand is!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:48:40 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96741230
Hier ook vallen en stoten zalf. :Y
Ik smeer het alleen op grote blauwe bulten op Harry's kop. Op de benen is geen beginnen meer aan. Geen idee of het helpt. Zoals Spewey zegt: de giga-bult laatst die meteen blauw werd, was een uur later alweer weg met de Arniflor. Maar ik weet dus niet hoe snel het zou gaan zonder...
en ik heb het in de kraamweek ook gebruikt voor de enorme bloeduitstorting naast mijn knip en mijn kraamverzorgster was toen verbaasd dat die plek zo snel slonk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')