Tjezus Free, wat lijkt het me enórm frustrerend zo elke keer.. En an nu ook nog dat evenwicht en slechter horen erbij, bwuh

Misschien vraag ik nu iets dat je al verteld hebt hoor, maar is het niks voor Florian om hem buisjes te geven? Ik vind het zó sneu telkens! Haha, wel droog dat je weet waar de arts heen is met vakantie enzo

MP, dat lijkt me inderdaad erg lastig. Ik vraag me dat ook wel eens af: hoe zou ik dít nu weer moeten doen als ik een tweede erbij had? Douchen doen we nu bijvoorbeeld altijd samen met Stef, behalve op KDV-dagen omdat we r dan een tijd voor hebben. Dan letten we omstebeurt even op en douchen als malloten

Maar met een baby erbij? En dan ook nog het gedrag van je oudste waar je afhankelijk van bent... De keerzijde die je omschrijft is wel weer heel

en ik denk dat die, hoe meer tijd er verstrijjkt, toch de boventoon gaan voeren. Zeker als je het ritme eenmaal te pakken hebt. Tóch, mama's van twee? *smekende blik*
Kersjes, pfff, jij zit dus ook met van die groeven onder je ogen?

En ahgos, die kinderwagen-check, wat schattig! Stef heeft een kleine baby op de groep en die vind hij echt heel lief, dat is zo leuk om te zien! Die mama komt heel vaak tegelijk met ons aan om haar kleintje op te halen en als zij haar baby dan op de arm heeft wil Stef ook op de arm en dan gaat hij haar kusjes geven

De mama komt ook op het kdv om te voeden overdag en dan komt Stef altijd kijken en in de buurt spelen
Asy, Harry ook al aan de buien? Hier kostte het wat moeite, maar ik heb nu voor mezelf een redelijke modus gevonden om ermee om te gaan. Alleen in de winkel kan het nog wel eens lastig zijn, negeren vind ik dan eng omdat de krijsbui dan vaak komt doordat hij niet op eigen houtje de winkel door mag rennen en als ik dan negeer/wegloop rent hij meteen weg (en dan de winkel uit, of naar de aanwezige trap naar de kelder, of naar de roltrap ofzo)