abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:37:27 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96784973
Incantrix :*

Freecell, wat sneu. Oorontsteking op zich is al rot, maar die duizelingen erbij zijn echt niet grappig :N

Happy, klinkt als een heerlijke vakantie!

mamaPurk, wat herkenbaar :D

Oi rocka :o :o

Hier ook een babyliefhebber O+ mijn zoontje bedoel ik dan he? ;)
Aaien, speentjes geven, tegen ze kirren en met ze meekruipen... hij doet het elke keer als hij er een ziet. Wil ook steeds in kinderwagenbakken kijken en is dan helemaal sip als er bijv. op het kdv in de gang dan geen baby in ligt :D
Van zijn leidsters hoor ik dat hij op school ook vaak in de afgeschermde babyhoek wil spelen, gelukkig begrijpt hij dan wel dat hij dat als halve reus dan niet mag. En toch steeds weer proberen he?

Wat n nacht }:|
Gisteravond heeft hij bijna de hele avond lopen brullen, vannacht zijn bed volgeplast, nog meer gebruld, ook nog gekrijst, veel gehuild ook en vanmorgen om half 7 stuiterde hij zijn bed weer uit :O
.... met gevoel voor drama....
pi_96784978
Nee Asy, hij belt over iets meer dan een week :)
En we gaan nu gewoon de kuur AB afmaken en dan weer verder met de onerhoudsdosis. Daar zouden we anders mee stoppen in Juni,maar nu maar even niet :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:38:06 #278
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96784980
quote ipv edit
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:43:34 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96785026
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Nee Asy, hij belt over iets meer dan een week :)
En we gaan nu gewoon de kuur AB afmaken en dan weer verder met de onerhoudsdosis. Daar zouden we anders mee stoppen in Juni,maar nu maar even niet :)
Ik vind het zo 'grappig' dat er bij huisartsen nog het idee leeft dat onderhoudsdoseringen wat doen terwijl in de verpleeghuissector het ongebruikelijk is om dit te doen vanwege nihil effect (en alleen maar resistentie kweken).
Zou Florian ook in aanmerking komen voor buisjes?

OJa happy, ik zag de foto's. Ziet eruit als een heerlijke vakantie! En jouw kereltje ziet er ok al echt als een jongetje uit! Waar zijn onze baby's gebleven?

Kersjes, jeetje wat een nacht! (al was de mijne ook wat kort :O )

Rocka, hier prikte laatst ook iemand bijna een baby het oog uit (of hij 'aait' heel hard).
Aan de andere kant gaf hij bij iemand anders geen krimp dat ik een baby vast had. Hij vond het de normaalste zaak van de wereld (en ik vond het maar wát lastig om met baby op de arm achter mijn dreumes aan te rennen :D )
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:55:44 #280
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96785106
Tjezus Free, wat lijkt het me enórm frustrerend zo elke keer.. En an nu ook nog dat evenwicht en slechter horen erbij, bwuh :') Misschien vraag ik nu iets dat je al verteld hebt hoor, maar is het niks voor Florian om hem buisjes te geven? Ik vind het zó sneu telkens! Haha, wel droog dat je weet waar de arts heen is met vakantie enzo :D

MP, dat lijkt me inderdaad erg lastig. Ik vraag me dat ook wel eens af: hoe zou ik dít nu weer moeten doen als ik een tweede erbij had? Douchen doen we nu bijvoorbeeld altijd samen met Stef, behalve op KDV-dagen omdat we r dan een tijd voor hebben. Dan letten we omstebeurt even op en douchen als malloten ;) Maar met een baby erbij? En dan ook nog het gedrag van je oudste waar je afhankelijk van bent... De keerzijde die je omschrijft is wel weer heel O+ en ik denk dat die, hoe meer tijd er verstrijjkt, toch de boventoon gaan voeren. Zeker als je het ritme eenmaal te pakken hebt. Tóch, mama's van twee? *smekende blik*

Kersjes, pfff, jij zit dus ook met van die groeven onder je ogen? :') En ahgos, die kinderwagen-check, wat schattig! Stef heeft een kleine baby op de groep en die vind hij echt heel lief, dat is zo leuk om te zien! Die mama komt heel vaak tegelijk met ons aan om haar kleintje op te halen en als zij haar baby dan op de arm heeft wil Stef ook op de arm en dan gaat hij haar kusjes geven O+ O+ De mama komt ook op het kdv om te voeden overdag en dan komt Stef altijd kijken en in de buurt spelen O+

Asy, Harry ook al aan de buien? Hier kostte het wat moeite, maar ik heb nu voor mezelf een redelijke modus gevonden om ermee om te gaan. Alleen in de winkel kan het nog wel eens lastig zijn, negeren vind ik dan eng omdat de krijsbui dan vaak komt doordat hij niet op eigen houtje de winkel door mag rennen en als ik dan negeer/wegloop rent hij meteen weg (en dan de winkel uit, of naar de aanwezige trap naar de kelder, of naar de roltrap ofzo) :')
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:59:13 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_96785120
Free, buisjes, echt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:01:41 #282
95408 Incantrix
pi_96785134
Ohja, ik had laatst toch geklaagd dat Stef maar niks deed met de wheeliebug? De dag erna ontdekte hij 'm hoor! En nu heeft dat lelijke loopauto-ding van de buurman helemaal afgedaan, omdat die veel mider wendbaar is. Het is niet dat hij nu de hele dag rondjes rijdt, maar een paar keer per dag gaat hij er wel op nu *O*
3!
pi_96785208
Het is niet de huisarts hoor ;) Het is de kinderarts en die had het ook al over 'nog een keer een oorontsteking en we denken aan buisjes' gehad :)

De onderhoudsdosering werkte de eerste paar maanden heel goed! We zijn echt een paar maanden ontstekingsvrij geweest. Maar nu lijkt het gewoon terug te komen -O-
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:14:28 #284
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96785224
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:43 schreef Asyniur het volgende:
OJa happy, ik zag de foto's. Ziet eruit als een heerlijke vakantie! En jouw kereltje ziet er ok al echt als een jongetje uit! Waar zijn onze baby's gebleven?
Ja echt hè! Harry is ook al een echt jongetje (ook een heerlijke vakantie volgens mij :)). Ik stond ook perplex van de foto's van Daan (dan is het nog erger dan 'in het echt' vind ik :D)

Daan krijgt ook zijn buien hoor, maar ze zijn nog prima te handlen. Hij verliest zijn acting skills dus het is redelijk te onderscheiden van echt pijn oid. En geen aandacht geven helpt vrij vlot. Hopenlijk blijft dat zo en kan ik er in mijn vuistje om blijven lachen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:14:36 #285
100412 mefke79
komt goed!
pi_96785226
Trix, wat een domme actie van het ziekenhuis.Tjemig. En echt, voel je nou niet schuldig he, je gaat toch van hun expertise uit.

Free, ik heb geen ervaring met oortjes, maar inderdaad, constant ab geven lijkt me ook niet handig. Wij hebben wel onderhoudsdosering voor zijn longen, maar dat zijn geen ab, dat zijn hormonen die je dan inhaleert. Dat kan eigenlijk geen kwaad.

En buien...praat me er niet over.

Baby's zijn heel leuk vindt Driekus. Onze achterburen hebben een jochie dat 6 maanden ouder is dan hij, tot voor kort stonden die twee naar elkaar te roepen over de schutting. Nu roept Driekus telkens de naam van het zusje dat pas 5 maanden is en bij hem op de babygroep zit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:15:31 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96785231
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:55 schreef Incantrix het volgende:
Asy, Harry ook al aan de buien? Hier kostte het wat moeite, maar ik heb nu voor mezelf een redelijke modus gevonden om ermee om te gaan. Alleen in de winkel kan het nog wel eens lastig zijn, negeren vind ik dan eng omdat de krijsbui dan vaak komt doordat hij niet op eigen houtje de winkel door mag rennen en als ik dan negeer/wegloop rent hij meteen weg (en dan de winkel uit, of naar de aanwezige trap naar de kelder, of naar de roltrap ofzo) :')
Ik kan er wel mee omgaan (we moeten er vaak ook om lachen :@ ) maar goed gezellig is anders.
Ik heb laatst geprobeerd een filmpje te maken toen hij boos was omdat ik zei dat hij niet aan de kastjes mogen komen. Het is niet helemaal zoals het meestal gaat maar komt aardig in de buurt.
Alleen heeft manlief de laptop nu nodig dus ik kan het filmpje niet uploaden...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:28:23 #287
95408 Incantrix
pi_96785339
Happy, ik ga zo ook even in het fototopic kijken! Dat filmpje laatst met die gieter was ook zo lief O+

Mef, ik weet het ook wel, en ja, ik ging er dus idd van uit dat zij het allemaal wel zou weten. Ik baal alleen van de gevolgen die het allemaal voor Stef had, dus nouja.. Maar je hebt wel gelijk, thnx :)

Asy, weet je, iedereen hier moet erom lachen en gaat er allemaal heel soepel en makkelijk mee om zo te lezen, maar ik vond het in het begin best een moeilijk en ik moet er eigenlijk nooit om lachen. Ik kan het ondertussen wel prima negeren en dat werkt als een trein, maar gráppig.. Nou, nee. Tenminste, ik snap wel wat je bedoelt, als hij overdreven theatraal doet denk ik wel eens 'kíjk dan, whehe!', maar niet LOLWTFBBBQ zeg maar. En ik merk dat ik best eens de neiging heb hem zijn zin te geven, maar dat is als hij zeurt en niet als hij over de grond gaar liggen rollen. Ik vind het wel degelijk lastig.
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:28:52 #288
95408 Incantrix
pi_96785344
En kom maar door met dat filmpje hoor ;)
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:33:42 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96785380
Iemand ervarig met dit soort speelgoed?
http://www.baby-walz.nl/S(...)-rijdier.a833.0.html
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:36:29 #290
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96785411
Bar, die is leuk!
We waren laatst op de open boerderijendag en toen hadden ze een hoekje met die koeienversie. Toby heeft zich er prima mee vermaakt :Y
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:40:33 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96785471
Je kunt er op springen geloof ik he? eens over nadenken ofdat Roy dit leuk zou kunnen vinden, hij geeft nu nog niks om zijn loopauto's, maar wil hem toch stimuleren om meer te stappen zodat hij meer en meer vertrouwen krijgt in het lopen, hij houd het tot een stap of 6 vol en dan is het weer klaar.
Nu wil ik niet ongeduldig zijn, maar wil hem wel meer vertrouwen geven hierin.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:43:22 #292
95408 Incantrix
pi_96785493
Stef heeft de koe, die was een periode erg populair bij hem, maar hij is net te zacht opgeblazen en daardoor is het zwaartepunt net niet goed. Als het kind dan te ver naar voren leunt klapt 'ie naar voren, op de neus van dat beest zeg maar (Isabeu is zo ook gevallen, Stef later ook een paar keer). En we zijn de pomp kwijt sinds de verhuizing :') Maar hij is wél leuk hoor!
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:43:54 #293
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96785502
Ow, ik denk eigenlijk niet dat je dit ding daarvoor kan gebruiken. Je kan er op zitten, er op bouncen en er mee smijten enzo... echt een loophulpje is het eigenlijk niet.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:44:38 #294
95408 Incantrix
pi_96785509
Bij de draak is het hoofd overigens kleiner en het lijf dikker, dus ik denk dat het met die draak minder snel naar voren klapt :)

Edit: Het is een springding inderdaad, om mee te lopen zou ik eerder een loopauto ofzo kiezen, met wielen die stroever te zetten zijn.
3!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:46:36 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96785539
een loophulp neemt Roy hier ook niet aan hoor Kersjes ;)
Er staan hier 2 loopauto's en een woezelfiets in huis, maar daar speelt hij mee alsof hij de monteur is, er achterlopen boeit hem niet zo ;)
En erop zitten om te bewegen, doet hij ook niet, je kunt hem erop zetten, en voor je omgedraaid ben, is Roy er alweer af ;)

Misschien dat hij op dat beest zijn benen meer gaat gebruiken, althans dat zou dan mij idee zijn.
Smijten vind hij wel helemaal tof ;)
pi_96786240
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:33 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand ervarig met dit soort speelgoed?
http://www.baby-walz.nl/S(...)-rijdier.a833.0.html
Jaaaa leuk!!! Jaël heeft en een koe van! Ze neemt hem ook regelmatig onder haar arm en roept dan koetje koetje :P

Lieve reacties allemaal van jullie, en fijn dat het herkenbaar is :) En twee kindjes is wel echt heel leuk hoor! Ik zie wel echt ook uit naar de tijd dat ze straks iets ouder zijn en echt wat aan elkaar gaan hebben qua spelen enzo :) (een tweeling was handiger geweest ;) :P)
Straks ga ik lekker samen met Jaël naar Schiphol om opa en oma op te halen en dan blijft papa thuis met Sarah. We vinden het wel belangrijk dat Jaël ook zo nu en dan eens lekker een op een alleen papa of mama voor zich heeft :)

Free voor jou en je dreumes :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:41:06 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96786488
Bar, Harry heeft ook zoiets (maar dan een ezel). Hij doet er vooralsnog niks mee. Maar ik denk niet dat het geschikt is als loophulpje. Je moet al goed je balans kunnen houden wil je er mee vooruit kunnen. Het is een skippybalachtig idee.

Inca, soms vind ik het hi-la-risch, maar andere keren vind ik het ook wel vervelend hoor. Als je al tig keer hebt gezegd dat we nu deze kant op lopen en hij smijt zich tegen de vlakte omdat hij eigenlijk de andere kant op wil. Ik til hem dan vaak op en zet hem 3 meter de goede richting in op zijn kont neer (hij wordt dan banaan en wil niet gaan staan). Daarna loop ik door en staat hij op en loopt mee. Dan denk ik ook wel eens: was dat nou zo moeilijk?
Je moet maar zo denken: 9 van de 10 mensen met een dreumes krijgen te maken met dit soort buien dus de blikken op straat zijn vaak ook een soort medelijden. Ik krijg in elk geval vaak de reactie: gaat wel over hoor :Y
Ik zal even kijken of ik de laptop even kan hebben om dat filmpje over te zetten (als hart onder de riem). Momentje...

[ Bericht 14% gewijzigd door Asyniur op 14-05-2011 11:00:14 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:59:51 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96786824
dit is overigens de milde versie want hij is moe. dat merk ik omdat hij steeds bij mij komt staan, normaal gaat hij dan ergens op de grond zitten of tegen dingen slaan

op de tekst klikken want als je op het plaatje klikt, doet ie het (bij mij althans) om de een of andere vage reden niet
pi_96788470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:43 schreef Incantrix het volgende:
Stef heeft de koe, die was een periode erg populair bij hem, maar hij is net te zacht opgeblazen en daardoor is het zwaartepunt net niet goed. Als het kind dan te ver naar voren leunt klapt 'ie naar voren, op de neus van dat beest zeg maar (Isabeu is zo ook gevallen, Stef later ook een paar keer). En we zijn de pomp kwijt sinds de verhuizing :') Maar hij is wél leuk hoor!
Haha er zijn opnamen van haar gekrijs toen! :D
pi_96805164
Oh mijn dochter is zo'n tut!

M. had capuccino en latte macchiato gemaakt. Komt ie aanlopen begint Tess meteen om schuim te bedelen: papa, nog beetje sjuim! Mama, ook beetje sjuim!
En toen zei ik: Tess, ga je mee, we gaan zo naar bed. Zegt mevrouw heel droog: nee niettuh sjapie doen, ff jekke koffie dinken! _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')