quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat die plek niet. En ookal is het een plek waar geen god is. Ik heb hem hier ook nog niet gezien, dus kom maar op, gezellig bij het kampvuur discussiëren met nieuwe mensen
En oma was het met jullie eens: ik ga naar de hel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt die wel weer van pas![]()
Taaaandjeeesss! Heel bitter! Er staat op "insanely hopped imperial mild". Dat is geen geintje ofzo. Voor een 20 hectoliter batch hebben ze 60 kilo aan hop gebruikt.quote:
Lekker dollen met elkaarquote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ikIk ben ook gewoon aan het dollen.
Dat zing je niet in de kerk, neem ik aan. Ik heb het over vol overtuiging zingen, alsof je het ook echt meent. Ik zing ook bumpy ride mee, big deal... Het gaat mij meer om in de kerk zingen alsof je het meent. Ik meen dat niet, dus ik zing het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zing heel hard Queen - Bohemian Rhapsody mee, mag dat dan ook niet? Daar zit immers een regel in "Beëlzebub has put the devil inside me", dat meen ik ook niet. Of De Staat - Meet The Devil zit ik ook gewoon heel hard mee te zingen.
Oei...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Taaaandjeeesss! Heel bitter! Er staat op "insanely hopped imperial mild". Dat is geen geintje ofzo. Voor een 20 hectoliter batch hebben ze 60 kilo aan hop gebruikt._!
Sommige effecten van mijn wezen nu komen door mijn omgeving, sommigen komen door de genenmix van mijn ouders, maar sommige heb ik toch echt van mijzelf. Hoe verklaar je dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja, veel over gezien op Discovery enzo.
Maar daarmee verklaar je nog niks van 'de ziel'.
Het is gewoon een hersenspinsel uit de religieuze kringen dat wél bijna iedereen 'gelooft'
Mutatiesquote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sommige effecten van mijn wezen nu komen door mijn omgeving, sommigen komen door de genenmix van mijn ouders, maar sommige heb ik toch echt van mijzelf. Hoe verklaar je dat?
Waarom zing je dan niet gewoon mee, zonder dat je het vol overtuiging doet, of vind je de liedjes kut?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zing je niet in de kerk, neem ik aan. Ik heb het over vol overtuiging zingen, alsof je het ook echt meent. Ik zing ook bumpy ride mee, big deal... Het gaat mij meer om in de kerk zingen alsof je het meent. Ik meen dat niet, dus ik zing het niet
Het Wilhelmus keihard meezingenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zing je niet in de kerk, neem ik aan. Ik heb het over vol overtuiging zingen, alsof je het ook echt meent. Ik zing ook bumpy ride mee, big deal... Het gaat mij meer om in de kerk zingen alsof je het meent. Ik meen dat niet, dus ik zing het niet
Laat haar gewoon niet meezingen als ze dat niet wilquote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zing je dan niet gewoon mee, zonder dat je het vol overtuiging doet, of vind je de liedjes kut?
Als joden en duitsers zulke opmerkingen maken en erom kunnen lachen snap ik niet waarom jij het niet gepast vind. Ik heb joodse en duitse vrienden.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar niet moeilijk over doe?
Ik vind alleen dat soort reacties niet gepast. Jij wel dan?
Door stralingen (of andere redenen) raakt je DNA gemuteerd waardoor je andere eigenschappen kan vertonen dan je ouders, simpel zatquote:
Ik vind haar mooi zingen en ik voel me beschaamd als ik keihard mee zit te bleren, maar diegene naast me doet het niet... dan voel ik me beluisterd zeg maarquote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat haar gewoon niet meezingen als ze dat niet wilWat doe je moeilijk, je bent toch geen wijf?
Ben ick van Duytschen bloet. Dat wil niet zeggen Duits, volgens mij.quote:
Okido, bron? Dat wil ik dan wel eens lezen van mijn perspectieven, nog nooit gehoord van dit fenomeen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Door stralingen (of andere redenen) raakt je DNA gemuteerd waardoor je andere eigenschappen kan vertonen dan je ouders, simpel zat
Beter opletten bij biologie jij, daar steek je nog wat zínnige dingen van opquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Okido, bron? Dat wil ik dan wel eens lezen van mijn perspectieven, nog nooit gehoord van dit fenomeen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mutatie_%28biologie%29quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Okido, bron? Dat wil ik dan wel eens lezen van mijn perspectieven, nog nooit gehoord van dit fenomeen.
ik heb geen biologie, daarnaast, biologie moet dat ook ergens vandaan hebben...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Beter opletten bij biologie jij, daar steek je nog wat zínnige dingen van op
Zoek dan gewoon een degelijke bron ipv wiki.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mutatie_%28biologie%29
En niet huilie doen dat wikipedia een kutbron is want je weet dat het klopt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch)quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mutatie_%28biologie%29
En niet huilie doen dat wikipedia een kutbron is want je weet dat het klopt
Wetenschappelijk onderzoek, niet zomaar iemand die dat heeft lopen schreeuwenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb geen biologie, daarnaast, biologie moet dat ook ergens vandaan hebben...
Wikipedia is gewoon even makkelijk voor zo snelquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon een degelijke bron ipv wiki.
QFT!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geen enkel geslacht is beter.. wees gewoon blij dat er 2 soorten zijn
laat me niet lachen: ik en mooi zingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi zingen en ik voel me beschaamd als ik keihard mee zit te bleren, maar diegene naast me doet het niet... dan voel ik me beluisterd zeg maar
Ik leg het je vrijdag wel uit. Het heet willekeur en biologie en stralingquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja.. sorry daarvoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beter dan die fittie gisternacht, al zeg ik het zelf
Shit ja, ik ga me bekerenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch)zo, kan je dat ook niet meer ontkennen
ah. dat wist ik nog nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te lurken hoor.
Je mag het overnemen van me, ik begin het heel warm te krijgen met de laptop op m'n schootquote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heel toevallig gaat/ging het over geloof.. Ik heb zojuist een evangelische gemeenschap overleefd
Heel goed, maak hem maar eens nuttige dingen wijsquote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik leg het je vrijdag wel uit. Het heet willekeur en biologie en straling
haha ik las een stukje terug idd. Té grappig gewoonquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beter dan die fittie gisternacht, al zeg ik het zelf
Nee dank je, ik ben nog aan het werk..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mag het overnemen van me, ik begin het heel warm te krijgen met de laptop op m'n schoot
Ik mis alweer VH, goffer...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had helemaal niet door dat vh al draaide
Die is van maatschappijleer toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze piramide is heiligen ik vind het nog steeds geniaal dat seks eerder dan liefde komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |