ikquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
Goeie TT
EN WIE HEEFT ER ALLEMAAL ZIN IN ZOMETEEN???
hij is zo geil door het weer.. geen bloed meer bij zijn hersenen jwtzquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
Degene die de TT heeft bedacht is op zijn achterhoofd gevallen
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
Goeie TT
EN WIE HEEFT ER ALLEMAAL ZIN IN ZOMETEEN???
Het is hier al uren drama weer dus dat is inm wel afgezakt....quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is zo geil door het weer.. geen bloed meer bij zijn hersenen jwtz
in dat geval heb je geen excuus en ben je gewoon niet zo heel intelligentquote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is hier al uren drama weer dus dat is inm wel afgezakt....
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in dat geval heb je geen excuus en ben je gewoon niet zo heel intelligent
Jawel, ook. Ik ben zelf niet zo gelovig, ik geloof wel in iets, maar dat kan ook een grote paarse koe zijn. Ik ben ook meegeweest naar de kerk. Alleen no fucking way dat ik iets mee ga zingen wat ik niet geloof, niet op die manierquote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar jullie discussieren vast niet over religie___
Knap van jequote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jawel, ook. Ik ben zelf niet zo gelovig, ik geloof wel in iets, maar dat kan ook een grote paarse koe zijn. Ik ben ook meegeweest naar de kerk. Alleen no fucking way dat ik iets mee ga zingen wat ik niet geloof, niet op die manier
Ik ben heul wel intelligent! Mn laatste iq test deed 140 aangeven....quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in dat geval heb je geen excuus en ben je gewoon niet zo heel intelligent
maar jij bent lysdexies.. weet je zeker dat dat er stond?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul wel intelligent! Mn laatste iq test deed 140 aangeven....
die 0 is een typo, kan niet andersquote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul wel intelligent! Mn laatste iq test deed 140 aangeven....
Kiwi heeft vrijdagavond mijn kater voorkomen. Ik had wat glazen water, waarvan een met wat zout voor de mineralen, een kiwi voor de vitaminen en een tosti voor het vet en maagvulling.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij bent lysdexies.. weet je zeker dat dat er stond?
Bedankt voor t vertrouwen beide!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Karzai het volgende:
Hel ende verdoemenis
Is kijken of m'n plaatje is goedgekeurd
Ik vind deze ergens wel kloppenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hehe, eindelijk weer gevonden
[ afbeelding ]
aaaaaaaaaawquote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Karzai het volgende:
Hel ende verdoemenis
Is kijken of m'n plaatje is goedgekeurd
Ik zou het niet uithouden met iemand die praktiserend gelovige is.quote:
Kiwi is lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kiwi heeft vrijdagavond mijn kater voorkomen. Ik had wat glazen water, waarvan een met wat zout voor de mineralen, een kiwi voor de vitaminen en een tosti voor het vet en maagvulling.
De volgende dag heb ik overleefd.
Dat is goed, schatquote:
Het klopt ook gewoon.quote:
Ik kan het al niet uithouden met Naatje op het internet, kan je na gaan als m'n vriendin zo zal zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet uithouden met iemand die praktiserend gelovige is.
Ik vind naatje tofquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het klopt ook gewoon.
[..]
Ik kan het al niet uithouden met Naatje op het internet, kan je na gaan als m'n vriendin zo zal zijn![]()
Dat gaat mooi niet gebeuren dus
deze is fobowaardigquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Naatje is weg en het is gelijk niet meer leuk
Net alsquote:
Dezequote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als ie niet weer over al z'n godslasteringen aankomt, dan is ie wel oke ja
Oh, ieder zijn meningquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als ie niet weer over al z'n godslasteringen aankomt, dan is ie wel oke ja
ik ook niet. Ik vrees trouwens dat als ik hier over een jaar nog op fok zit dat het dan faye is die praktiserend wordt...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ieder zijn meningIk zeg er niet meer of minder godverdomme om als ik m'n teen stoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |