http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch)quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mutatie_%28biologie%29
En niet huilie doen dat wikipedia een kutbron is want je weet dat het klopt
Wetenschappelijk onderzoek, niet zomaar iemand die dat heeft lopen schreeuwenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb geen biologie, daarnaast, biologie moet dat ook ergens vandaan hebben...
Wikipedia is gewoon even makkelijk voor zo snelquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon een degelijke bron ipv wiki.
QFT!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geen enkel geslacht is beter.. wees gewoon blij dat er 2 soorten zijn
laat me niet lachen: ik en mooi zingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi zingen en ik voel me beschaamd als ik keihard mee zit te bleren, maar diegene naast me doet het niet... dan voel ik me beluisterd zeg maar
Ik leg het je vrijdag wel uit. Het heet willekeur en biologie en stralingquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Okido, bron? Dat wil ik dan wel eens lezen van mijn perspectieven, nog nooit gehoord van dit fenomeen.
ja.. sorry daarvoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beter dan die fittie gisternacht, al zeg ik het zelf
Shit ja, ik ga me bekerenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch)zo, kan je dat ook niet meer ontkennen
ah. dat wist ik nog nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te lurken hoor.
Je mag het overnemen van me, ik begin het heel warm te krijgen met de laptop op m'n schootquote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heel toevallig gaat/ging het over geloof.. Ik heb zojuist een evangelische gemeenschap overleefd
Heel goed, maak hem maar eens nuttige dingen wijsquote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik leg het je vrijdag wel uit. Het heet willekeur en biologie en straling
haha ik las een stukje terug idd. Té grappig gewoonquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beter dan die fittie gisternacht, al zeg ik het zelf
Nee dank je, ik ben nog aan het werk..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mag het overnemen van me, ik begin het heel warm te krijgen met de laptop op m'n schoot
Ik mis alweer VH, goffer...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had helemaal niet door dat vh al draaide
Die is van maatschappijleer toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze piramide is heiligen ik vind het nog steeds geniaal dat seks eerder dan liefde komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |