Omdat mannen hard werken voor de centen gaan ze eerder dood!!1!11!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat vrouwen vaker ouder worden dan mannen
er zat ook iets van El elohibibibibihim in ofzo, dat iemand dat was. Dan heb ik geen idee wat ik zing, dat ga ik niet doen. Het is eerder uit respect voor de rest daar. Ik kan net zo goed gaan staan zingen met mijn handjes in de lucht dat ik tien piemels in mijn reet wil. En dat vol overtuiging, maar dat meen ik net zo min. Dus ik doe het niet, klaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vind ik jammerWaar ben je bang voor? Voorheen ging ik alleen maar naar de kerk om mijn strot wat bij te schaven, toen en nu geloof ik nog steeds niet wat er in de liederen gezongen wordt.
Ja, en wie is er nu de mongool?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat mannen hard werken voor de centen gaan ze eerder dood!!1!11!!
Het zit je wel dwars heh, die hel van hun.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat durf ik bij hem wel te doen hoor.
[..]
Ja, dat is niet heel gek he, als ze zeggen dat je naar de hel gaat. Niet dat ze je niet mogen, totaal niet, maar ze vinden het dan zielig voor je.
Maar je gedachte is niet per se je zielquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een gedachte gezien? Did you ever see yourself through the eyes of the true observer? Aanradertje voor een ieder die de eerste lagen van de Maslow piramide al voltooid heeft, What the bleep do we know? Kwantumfysica op een simpele manier uitgelegd.
Niet moeilijk doen als er mensen worden afgeschoten in afrika vandaag de dag. Wel moeilijk doen over iets wat 72 jaar geleden is gebeurd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry, maar op dit soort reacties zit ik niet te wachten.
Uit deze reactie blijkt duidelijk dat je de essentie van wat je net zei niet hebt begrepenquote:
Het gemiddelde van vrouwen komt steeds dichter in de buurt van de mannen. Dus ook dat wordt straks 100% gelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat vrouwen vaker ouder worden dan mannen
Klopt, nog een leuk boek voor jou dan: Eindeloos bewustzijn van Pim van Lommel. Bijna Dood Ervaring (BDE) gezien vanuit een wetenschappelijke benadering.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar je gedachte is niet per se je ziel
Mag van mij. 100 jaar is geen leeftijdquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gemiddelde van vrouwen komt steeds dichter in de buurt van de mannen. Dus ook dat wordt straks 100% gelijk.
Het was een grapje he.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit deze reactie blijkt duidelijk dat je de essentie van wat je net zei niet hebt begrepen
hahahquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
De eerste ging wel goed.
De tweede niet. Veel problemen met de verbinding en mijn muziekkeuze was niet altijd gelukkig.
Wie zegt dat ik daar niet moeilijk over doe?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen als er mensen worden afgeschoten in afrika vandaag de dag. Wel moeilijk doen over iets wat 72 jaar geleden is gebeurd.
Zelfs daarmee laten ze ons niet met rust. Ze willen op alle aspecten gelijk zijn aan de manquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gemiddelde van vrouwen komt steeds dichter in de buurt van de mannen. Dus ook dat wordt straks 100% gelijk.
Gelukkig bestaat die plek niet. En ookal is het een plek waar geen god is. Ik heb hem hier ook nog niet gezien, dus kom maar op, gezellig bij het kampvuur discussiëren met nieuwe mensenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars heh, die hel van hun.
Dat weet ikquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was een grapje he.
Die "" stond er niet voor niets nog even onder
Ik ook, volgens mijn oudoomquote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat die plek niet. En ookal is het een plek waar geen god is. Ik heb hem hier ook nog niet gezien, dus kom maar op, gezellig bij het kampvuur discussiëren met nieuwe mensen
En oma was het met jullie eens: ik ga naar de hel
Ja, op zich wel. Vandaag geen tijd gehad, anders had ik nog wel even gewild.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hahah
Maar je vond het wel leuk om te doen enzo?
Ik zing heel hard Queen - Bohemian Rhapsody mee, mag dat dan ook niet? Daar zit immers een regel in "Beëlzebub has put the devil inside me", dat meen ik ook niet. Of De Staat - Meet The Devil zit ik ook gewoon heel hard mee te zingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
er zat ook iets van El elohibibibibihim in ofzo, dat iemand dat was. Dan heb ik geen idee wat ik zing, dat ga ik niet doen. Het is eerder uit respect voor de rest daar. Ik kan net zo goed gaan staan zingen met mijn handjes in de lucht dat ik tien piemels in mijn reet wil. En dat vol overtuiging, maar dat meen ik net zo min. Dus ik doe het niet, klaar.
Dat is wel apart ja, veel over gezien op Discovery enzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, nog een leuk boek voor jou dan: Eindeloos bewustzijn van Pim van Lommel. Bijna Dood Ervaring (BDE) gezien vanuit een wetenschappelijke benadering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |