Haar tere zieltje, wat doe je?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik vrees trouwens dat als ik hier over een jaar nog op fok zit dat het dan faye is die praktiserend wordt...
Maar we weten allemaal dat het mannelijk geslacht het zwakkere geslacht is.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag mijn kerk, ze hebben mij ook van afwijzend naar weer goed praktiserend gekregen
Je moet mij ook niet opleggen wat wel of niet te doen. Je moet dit en je moet dat niet, ja dooeiii.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet uithouden met iemand die praktiserend gelovige is.
komt omdat jij niet sterk in je schoenen staat anders was je duidelijk bij je eerste mening geblevenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag mijn kerk, ze hebben mij ook van afwijzend naar weer goed praktiserend gekregen
Tuurlijk hebben mensen een zielquote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
'Ziel' nog zoiets
Misschien ga ik erg ver nu, maar dat vind ik eigenlijk ook bullshit
Sorry, maar op dit soort reacties zit ik niet te wachten.quote:
vind ik jammerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jawel, ook. Ik ben zelf niet zo gelovig, ik geloof wel in iets, maar dat kan ook een grote paarse koe zijn. Ik ben ook meegeweest naar de kerk. Alleen no fucking way dat ik iets mee ga zingen wat ik niet geloof, niet op die manier
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar we weten allemaal dat het mannelijk geslacht het zwakkere geslacht is.
Oja, dat is wel lekker duidelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben mensen een zielLichaam en hersenen.
Zonder lichaam kan je niet leven, zonder hersenen welquote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, dat is wel lekker duidelijk
Dat durf ik bij hem wel te doen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ieder zijn meningIk zeg er niet meer of minder godverdomme om als ik m'n teen stoot
Ja, dat is niet heel gek he, als ze zeggen dat je naar de hel gaat. Niet dat ze je niet mogen, totaal niet, maar ze vinden het dan zielig voor je.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe ging je show gister?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry, maar op dit soort reacties zit ik niet te wachten.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder lichaam kan je niet leven, zonder hersenen welGenoeg mensen die dat dagelijks bewijzen.
Neem viro nou niet serieus en negeer zn slechte posts.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry, maar op dit soort reacties zit ik niet te wachten.
Het is toch algemeen bekend dat vrouwen vaker ouder worden dan mannenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zit ik t net op te nemen tegen Naat dat t 100% gelijk moet zijn, ga jij zulke zooi uitstoten.
De eerste ging wel goed.quote:
Hoe was die?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juistem.
Net trouwens de Nanny State geproefd!
[ afbeelding ]
Heb jij ooit een gedachte gezien? Did you ever see yourself through the eyes of the true observer? Aanradertje voor een ieder die de eerste lagen van de Maslow piramide al voltooid heeft, What the bleep do we know? Kwantumfysica op een simpele manier uitgelegd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
'Ziel' nog zoiets
Misschien ga ik erg ver nu, maar dat vind ik eigenlijk ook bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |