Wie weet smeek je dan wel om meerquote:
dat doe ik altijdquote:
bel maar als ik je hier op het station moet oppikkenquote:
Dat doe ik alleen als ik het echt meen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde wel zeggen kusje erop maar dat is wel erg tijn
je meent het alleen nogal vaak echtquote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik het echt meen.
Oh ja?quote:
Als het goed is altijd...anders lieg jequote:
Zorg gewoon dat je er al staat met een bos rozen joh. Die kun je vast wel ergens goedkoop op de kop tikken nu moederdag zo goed als voorbij is.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:
bel maar als ik je hier op het station moet oppikken
De bloemist zit hier ook op het station...vanmiddag nog een kwartier in de rij gestaanquote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je er al staat met een bos rozen joh. Die kun je vast wel ergens goedkoop op de kop tikken nu moederdag zo goed als voorbij is.
Ik lieg nooit tenzij ik niet de waarheid spreekquote:
meen je dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lieg nooit tenzij ik niet de waarheid spreek
Geen woord van gelogenquote:
Komt die op tv?quote:
Hoiquote:
Ik wil best die massage geven, maar ik gok dat jij die liever overslaatquote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
Overigens wacht ik dus nog steeds op die massage
Van een mooie kerel die je gisteravond versiert hebt?quote:
was hier wel de bedoeling, deed het voor mij niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuke dag gehad. Stond niet in het teken van moederdag.
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Van een mooie kerel die je gisteravond versiert hebt?
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Van de enige man in mijn leven op het moment.
Hoeft toch ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuke dag gehad. Stond niet in het teken van moederdag.
Peuter?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Van de enige man in mijn leven op het moment.
How come?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
was hier wel de bedoeling, deed het voor mij niet.
Nou, ik heb de bloemist wel gesponsord door bloemen te kopen, maar niets gekregen ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet![]()
Ik vind moederdag sowieso commerciel gedoe
Nee, gewoon, met zijn peuterige handjes smeert hij dan mijn rug in met olie. Dat is nog lekker ook.quote:
zie aankomende PMquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, gewoon, met zijn peuterige handjes smeert hij dan mijn rug in met olie. Dat is nog lekker ook.
*geduldig wacht*quote:
ventje gaat regelmatig op z'n knieën op m'n borst zitten terwijl ik om m'n rug lig. En het heeft z'n voorkeur dan flink op en neer en heen en weer te bewegenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, gewoon, met zijn peuterige handjes smeert hij dan mijn rug in met olie. Dat is nog lekker ook.
De Thaise massage!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ventje gaat regelmatig op z'n knieën op m'n borst zitten terwijl ik om m'n rug lig. En het heeft z'n voorkeur dan flink op en neer en heen en weer te bewegen
Als je goed bent, echt nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil best die massage geven, maar ik gok dat jij die liever overslaat
Geeft ventje hem dan ook een happy end?quote:
Ik vandaag alleen dag te mijn moeder gezegd en dag tegen mijn moeder's moeder.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, ik heb de bloemist wel gesponsord door bloemen te kopen, maar niets gekregen ofzo.
Niet eens een tekening gemaakt?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vandaag alleen dag te mijn moeder gezegd en dag tegen mijn moeder's moeder.
Geen idee nog nooit gedaanquote:
*verwijst Airwin door naar JB's posts van vanmorgen*quote:
20 jaar geleden voor het laatstquote:
Ah!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
*verwijst Airwin door naar JB's posts van vanmorgen*
quote:
Het meisje nog mee uit gevraagd?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef JoeBravo het volgende:
om er toch maar een positieve draai aan te geven: ik heb daardoor wel m'n voorlopig favoriete koffie/lunch/etc stek in Arnhem gevonden
nee, ik blijf wel ik natuurlijk.quote:
Ach ik zou het ook niet gedaan hebben hoor, ik heb makkelijk praten van hierquote:
doet een beetje denken aan Jekkers met de liedjes over z'n ikken bij elkaar roepenquote:
Dat maakt mijn dag juist goedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef xFriendx het volgende:
Zo, fijn gezeten bij broertje met frituur, bier en de bekerfinale. Alleen jammer voor hem dat Ajax verloor.
Qua smaak was mijn groenetheeijs wel OK, maar qua structuur niet. Volgende keer vaker roeren tijdens het invriezen. Ik kom er welquote:
Wat is dat toch met al die vrouwen die gepaaid willen worden door Godt, en jaloers zijn als hij iemand anders aandacht geeft?quote:
Ik doelde eigenlijk op het feit dat ik, als moeder, op moederdag niets heb gekregen. Jij mag ook de gever zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die vrouwen die gepaaid willen worden door Godt, en jaloers zijn als hij iemand anders aandacht geeft?
Klinkt echt perfect.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef xFriendx het volgende:
Zo, fijn gezeten bij broertje met frituur, bier en de bekerfinale. Alleen jammer voor hem dat Ajax verloor.
Op moederdag geef je een veelvoud terug van wat je de rest van het jaar heb gekregen van de ander. Maar goed, veel maal niks blijft niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
Ik doelde eigenlijk op het feit dat ik, als moeder, op moederdag niets heb gekregen. Jij mag ook de gever zijn.
Ah, heb je slush gemaakt?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Qua smaak was mijn groenetheeijs wel OK, maar qua structuur niet. Volgende keer vaker roeren tijdens het invriezen. Ik kom er wel
vrouwenvoetbal.. of is dat meer infotainment dan sport?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt echt perfect.
Je mist alleen de tieten, alhoewel die moeilijk samengaan met voetbal.
Vrouwen die voetballenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt echt perfect.
Dit is dan weer een beetje jammer he.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op moederdag geef je een veelvoud terug van wat je de rest van het jaar heb gekregen van de ander. Maar goed, veel maal niks blijft niks.
Nee, het was keihardquote:
Ok. Zelf houd ik altijd om het halfuur doorroeren aan. Wat was jouw strategie?quote:
Dat gevoel heb ik nou de overige dagen van het jaar.quote:
De verkeerde. Had het 's avonds gemaakt en kon dus maar 1 keer roeren voor ik m'n mandje indookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Zelf houd ik altijd om het halfuur doorroeren aan. Wat was jouw strategie?
Dus als je veel vermenigvuldigd met niks, heb je opeens niks meer?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op moederdag geef je een veelvoud terug van wat je de rest van het jaar heb gekregen van de ander. Maar goed, veel maal niks blijft niks.
veel geblaat weinig wolquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als je veel vermenigvuldigd met niks, heb je opeens niks meer?Waar gaat die veel dan heen?
Deze staat ook nog op de planningquote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Zelf houd ik altijd om het halfuur doorroeren aan. Wat was jouw strategie?
quote:Starbucks Matcha Frappe'
1 teaspoon of Matcha powder
1 oz. melon syrup
4 ozs. of warm milk
14 ozs. of ice
Add sugar to taste. Blend until smooth, optional – Add whip cream, top with Matcha powder
Een kadootje, wat heerlijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
Voor L-E
Heerlijk onder de douche geweest, nu naar bed
Ik heb mijn eigen moeder niet eens gezienquote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het feit dat ik, als moeder, op moederdag niets heb gekregen. Jij mag ook de gever zijn.
Hear hearquote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik haat moederdag aldus moppersmurf
[ afbeelding ]
Ik ook niet!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen moeder niet eens gezien
Een zwart gat ofzo, denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Dus als je veel vermenigvuldigd met niks, heb je opeens niks meer?Waar gaat die veel dan heen?
Zie je Air, als je genoeg zeikt krijg je uiteindelijk toch wel iets.quote:
Zijn vriendin kwam rond de 2e helft nog wel binnen wandelen, maar vaak is dat geen toevoeging als er voetbal op tv is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt echt perfect.
Iets? Iets? Het is wel een topnummer door een topartiest en ook nog eens in een uitvoering vanuit Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je Air, als je genoeg zeikt krijg je uiteindelijk toch wel iets.
Hoezo niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn vriendin kwam rond de 2e helft nog wel binnen wandelen, maar vaak is dat geen toevoeging als er voetbal op tv is.
Ja Godt, het is het beste kado ever! EVER!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets? Iets? Het is wel een topnummer door een topartiest en ook nog eens in een uitvoering vanuit Nederland.
Omdat voetbal ze geen moer kan boeien en ze er alleen maar opmerkingen bij maken die puur gegokt zijn en vaak meer te maken kunnen hebben met breien terwijl je 3 salto's doet dan met voetbal.quote:
Als jij daar blij van wordt, mensen die je iets geven om van je af te zijn, is dat je van harte gegund.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
Zie je Air, als je genoeg zeikt krijg je uiteindelijk toch wel iets.
Ik heb van mijn (drie) broers geleerd om tijdens voetbal de woonkamer te verlaten en alleen binnen te komen om bier te brengen, zonder een woord te zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat voetbal ze geen moer kan boeien en ze er alleen maar opmerkingen bij maken die puur gegokt zijn en vaak meer te maken kunnen hebben met breien terwijl je 3 salto's doet dan met voetbal.
Anders doe je even aardig, zeiknek.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, mensen die je iets geven om van je af te zijn, is dat je van harte gegund.
Je bent vast aangenaam gezelschap maar in deze kan ik mij enigszins wel vinden ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb van mijn (drie) broers geleerd om tijdens voetbal de woonkamer te verlaten en alleen binnen te komen om bier te brengen, zonder een woord te zeggen.
Ik klik dat niet aan hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Maar ik had je ook deze kunnen geven
Precies!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn vriendin kwam rond de 2e helft nog wel binnen wandelen, maar vaak is dat geen toevoeging als er voetbal op tv is.
Goed afgericht!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb van mijn (drie) broers geleerd om tijdens voetbal de woonkamer te verlaten en alleen binnen te komen om bier te brengen, zonder een woord te zeggen.
quote:
quote:
Gewoon 24 uur per dag is dat in jou geval?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk gewoon voetbal mee als het erop is en ik weet prima wanneer ik m'n mond moet houden
dan bouwt ze vast teveel druk opquote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon 24 uur per dag is dat in jou geval?
Is hartstikke mooi jaquote:
Ze heeft een groot overloop reservoir in dr tetten. Daar kan je voor 20 mensen levens in kwijt.quote:
Donderdag GEEN L-E?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef xFriendx het volgende:
Kan me wel voorstellen dat het soms voor de dames lastig is, maandag VI, dinsdag CL (niet te verwarren met CherryLips), woensdag CL, donderdag EL (geen L-E) en vrijdag alweer VI en dan weekends competitie
zelfs als je ze van binnen af opblaast zijn ze nog steeds nepquote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heeft een groot overloop reservoir in dr tetten. Daar kan je voor 20 mensen levens in kwijt.
Zeur dan niet zoquote:
quote:
Vind ik ook wel logisch hoor. Dat had je zus ofzo best kunnen doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar gewoon toegeven dat ik het niet zo heel leuk vind dat van alle mensen om me heen er niemand aan heeft gedacht om Peuter een tekening te laten maken of zoiets voor vandaag. Ik wilde best een Moederdag.
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar gewoon toegeven dat ik het niet zo heel leuk vind dat van alle mensen om me heen er niemand aan heeft gedacht om Peuter een tekening te laten maken of zoiets voor vandaag. Ik wilde best een Moederdag.
schop missb nog ff om d'r quote aan te passen.quote:
Ik heb ge-edit hoorquote:
Klinkt logisch.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schop missb nog ff om d'r quote aan te passen.
dan wat harder schoppenquote:
grote meidquote:
quote:
Laat zien laat zien laat zien!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nu heb ik de perfecte schoenen gevonden voor de bruiloft vrijdag, maar uiteraard geen geld.
Au naturel is in, ga blootvoets.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nu heb ik de perfecte schoenen gevonden voor de bruiloft vrijdag, maar uiteraard geen geld.
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
quote:
bij au natural dacht ik aan iets meer dan alleen de voeten zonder omhulselquote:
Joh, kap eens met je gezeur.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..
Even hoor:quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ik had het nog getest, toen ging ie wel naar het goede paar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt zijn ze iets roziger trouwensI'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
ook in die kleur? beetje een tint alsof het overhaast uit een rectum ontsnapt is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
steek ook even je hand in eigen boezem.quote:
dat.quote:
Is iets roziger in het echtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef clevy het volgende:
[..]
ook in die kleur? beetje een tint alsof het overhaast uit een rectum ontsnapt is?
Wat een eensgezindheid weerquote:
gelukkig.. dan is t netjesquote:
Ouwe kutten schoenen vind ik t.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt zijn ze iets roziger trouwens
In de caterogie vleeskleurige panty's.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
jeweettochquote:
Ha, ha..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
steek ook even je hand in eigen boezem.
De kleur komt echt heel slecht over op de foto, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ouwe kutten schoenen vind ik t.
In de caterogie vleeskleurige panty's.
en dan zeggen ze dat je nix leert van de TVquote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
Peter R. de Vries, een dude die zijn vrouw ms op dexter style heeft weggewerkt
Ja, maar vind hem verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
Godt, ik zag gisteren de mooiste versie ooit van Lopen tot de zon komt, maar jij kent 'm vast al:
Er zijn tekeningen gevonden van haar lichaam, alvast verdeeld in stukjes..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef clevy het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat je nix leert van de TV
Je moet dingen niet hier uitvechten, dat lost niets op, daar zijn andere wegen voor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ha, ha..
Geen woorden voor hoe ver k**kerd ik me voel maar ik ga wel
no pun intended.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ha, ha..
Geen woorden voor hoe ver k**kerd ik me voel maar ik ga wel
das nogal onlogisch.. dat laat het een puzzel lijken en de puzzel van een vrouw is niet op te lossen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn tekeningen gevonden van haar lichaam, alvast verdeeld in stukjes..
Een man die vooruit plant, daar hou ik wel van.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn tekeningen gevonden van haar lichaam, alvast verdeeld in stukjes..
Spontaan iets doen is niks?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een man die vooruit plant, daar hou ik wel van.
Jawel, dat is ook heel erg leuk! Maar als het gaat om een lijk en waar je dat laat etc, is het wel handig om dat goed te plannen.quote:
Gewoon op ervaringquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook heel erg leuk! Maar als het gaat om een lijk en waar je dat laat etc, is het wel handig om dat goed te plannen.
Ja, wel weer slordig dat hij die tekeningen in huis liet rondslingerenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een man die vooruit plant, daar hou ik wel van.
'Zeg schat, laten we vanavond spontaan uit eten gaan, als we daarna hoe dan ook maar wel een wandeling doen in dat afgelegen parkje met die rivier.'quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook heel erg leuk! Maar als het gaat om een lijk en waar je dat laat etc, is het wel handig om dat goed te plannen.
klinkt alsof je al meerdere lijken in je kast hebtquote:
Hij slachtte wel kippen.quote:
Dat gaat stinken. Duidelijk geen ervaring.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt alsof je al meerdere lijken in je kast hebt
Who doesn't.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt alsof je al meerdere lijken in je kast hebt
nope.. ik ben te braafquote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gaat stinken. Duidelijk geen ervaring.
De zolder is ook geen oplossing.
nah.. iemand moet de norm zetten voor al die andere debielen om er van af te wijkenquote:
Dat zijn de ergste...quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. iemand moet de norm zetten voor al die andere debielen om er van af te wijken
niet?quote:
Met je FOK-vriendjes?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
Toch nog geen zin in slapen, wel in bed liggen
wie weetquote:
Dat vertellen mannen die geen fuck durven zichzelf alleen maar om dat zogenaamd 'brave' gedrag goed te praten zodat ze hun angsten niet aan hoeven te gaan.quote:
Plek zatquote:
of het is een facade waarachter veel meer schuil gaat dat het daglicht niet kan verdragenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vertellen mannen die geen fuck durven zichzelf alleen maar om dat zogenaamd 'brave' gedrag goed te praten zodat ze hun angsten niet aan hoeven te gaan.
De laatste keer dat ik dat probeerde had ik een ban te pakkenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat probeerde had ik een ban te pakken
Lijkt me ook! Het blijkt dat hij met vrouwen niet heel handig is dus een echte macho zoals Artic zal wel succes hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat ArTIC daar de aangewezen persoon voor is
Nee, dat vertellen ze er ook bij maar dat is gelogen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
of het is een facade waarachter veel meer schuil gaat dat het daglicht niet kan verdragen
jij bent wel heel wantrouwig over de medemens met timide uitstraling he?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat vertellen ze er ook bij maar dat is gelogen.
Ervaren is de term.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef clevy het volgende:
[..]
jij bent wel heel wantrouwig over de medemens met timide uitstraling he?
¤ 44,95. Synthetisch, synthetisch synthetisch. Heftig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt zijn ze iets roziger trouwensBeter onethisch dan oneetbaar
Nee joh! Gewoon even een huishoudelijk verschil van mening hier bespreken.quote:
ik zou zeggen wisselend tussen ijzig diep en enorm oppervlakkig.. maar dat is meer zelfanalyse dan een generalisatie die past in deze discussiequote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef ArTiC het volgende:
Stille wateren hebben diepe gronden was het toch?
Ja lieverd en zelfs dat kan ik me al niet permitteren.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
¤ 44,95. Synthetisch, synthetisch synthetisch. Heftig hoor.
Geen zin om terug te lezen, dus samenvatting?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef Godtje het volgende:
Nee joh! Gewoon even een huishoudelijk verschil van mening hier bespreken.
Heel normaal toch? Doe jij dat nooit?
Een rijke vent zoekenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lieverd en zelfs dat kan ik me al niet permitteren.
Ja verdorie.. waar zitten die verstopt?quote:
Sowieso, een vent zoeken.quote:
Ach, kansloze slappe hapjes kunnen ook vermakelijk zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
Weet niet hoor maar als jullie deze kansloze slappe hap al al rellen beschouwen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, dus samenvatting?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
op de miljonair fairquote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie.. waar zitten die verstopt?
ow, ok.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vertellen mannen die geen fuck durven zichzelf alleen maar om dat zogenaamd 'brave' gedrag goed te praten zodat ze hun angsten niet aan hoeven te gaan.
Ik vond bij zus thuis nog drie paar slippers van mij. Ik heb nu dus zes paar.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg je nu dat S95 geen vent is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zeker geen rel.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
Weet niet hoor maar als jullie deze kansloze slappe hap al al rellen beschouwen.
das conform deze SCquote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is zeker geen rel.
Wel ongelooflijk kansloos
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond bij zus thuis nog drie paar slippers van mij. Ik heb nu dus zes paar.
Kopen? Voor jou maar 10 euro per paar! Ze ruiken naar mij!
quote:
Ik ben heel braafquote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef xFriendx het volgende:
Brave mannen, slapen met fok-vriendjes...zijn we nu braaf of doet iedereen elkaar?
Waarom na vandaag?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
Doe en zeg wat jullie willen, na vandaag maakt het me allemaal niet meer uit
misschien kun je een bijbaantje nemen als valet bij een duur restaurant.. dan kun je ze uitkiezen op alleen in een dure auto zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar daar wil ik helemaal niet heen
Na vandaag dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
Op dit moment ben ik ook niet in staat om wilde plannen uit te voerenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef clevy het volgende:
[..]
misschien kun je een bijbaantje nemen als valet bij een duur restaurant.. dan kun je ze uitkiezen op alleen in een dure auto zitten
Heb ik die gehad?quote:
Mja zeg dan helemaal nietsquote:
Daar laat je verdomd weinig van merken.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveel pumps heb je eigenlijk in je kast staan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Graag. Maar het zwaaien is wat voorbarig.quote:
quote:
Prima hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Graag. Maar het zwaaien is wat voorbarig.
Moet ik eerst even een ticket kopen. Ik laat het je weten wanneer het zo ver is.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel pumps heb je eigenlijk in je kast staan?
Moederdag? Aaaah is dat vandaagquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Moederdag? Aaaah is dat vandaag
Ik wist t wel maar hubbie wist het te kort dag
jaquote:
Ik wil niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag. Het liefst uitgezet in een spreadsheetje ofzo met een korte beschrijving (en dat meen ik serieus!)quote:
Is dat niet normaal dan?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
Gezelligheid troef hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Graag. Het liefst uitgezet in een spreadsheetje ofzo met een korte beschrijving (en dat meen ik serieus!)
Naive was iets toepasselijker geweest denk ik.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Naive was iets toepasselijker geweest denk ik.
zolang het liefdesbeetjes zijn is er niks mis mee.quote:
Morgenochtend weer wassen?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef ArTiC het volgende:
Morgenochtend heb ik ook wild haar
Gewassen en laten drogen...morgenochtend kan ik zou de jackson 5 weer compleet maken
Dat ligt er aanquote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef clevy het volgende:
[..]
zolang het liefdesbeetjes zijn is er niks mis mee.
Dan stoot het water af enzo....mijn haar is irritantquote:
Dat zou ik heel fijn vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms ga ik dat ooit nog wel eens doen voor je, met foto's dan
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
Ik wil wat liefde terug in dit topic.
Yuki: Peuter is je extreem dankbaar voor Mejuffouw Muis!
klinkt als een proef op de som momentjequote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er aanHoe goed de ander er tegen kan.
Ja helaas welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou ik heel fijn vinden.
Houd je ook elke maand bij wat er in en uit gaat qua geld?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan stoot het water af enzo....mijn haar is irritant
Qua schoenen of qua geld?quote:
quote:
dat laatste...quote:
Hoezo? Ik deed je geen pijnquote:
Ik weet niet of ik moetquote:
quote:
Mijn weekend was goed. Gisteren erg leuk, vandaag wel aardig. Moederdag he, blijft typisch.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooidaar doe ik het voor hè
Mooi joch
Had ie een fijn feest gehad?
En hoe was jouw dag verder?
Dit vraagt om foto's natuurlijkquote:
Hoeveel procent van je totale uitgaande geldstroom beslaan je sigaretten?quote:
Mijn afdrukken staan er nog in?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, mijn derrière kan dat zich nog steeds heugen.
Dat hou ik niet bij natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel procent van je totale uitgaande flow beslaan je sigaretten?
Sommige vragen zullen nooit beantwoord wordenquote:
Begin jij nu ook al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |