Even hoor:quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..
Oh ik had het nog getest, toen ging ie wel naar het goede paar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt zijn ze iets roziger trouwensI'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
ook in die kleur? beetje een tint alsof het overhaast uit een rectum ontsnapt is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
steek ook even je hand in eigen boezem.quote:
dat.quote:
Is iets roziger in het echtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef clevy het volgende:
[..]
ook in die kleur? beetje een tint alsof het overhaast uit een rectum ontsnapt is?
Wat een eensgezindheid weerquote:
gelukkig.. dan is t netjesquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
Ouwe kutten schoenen vind ik t.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt zijn ze iets roziger trouwens
In de caterogie vleeskleurige panty's.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
jeweettochquote:
Ha, ha..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
steek ook even je hand in eigen boezem.
De kleur komt echt heel slecht over op de foto, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ouwe kutten schoenen vind ik t.
In de caterogie vleeskleurige panty's.
en dan zeggen ze dat je nix leert van de TVquote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
Peter R. de Vries, een dude die zijn vrouw ms op dexter style heeft weggewerkt
Ja, maar vind hem verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
Godt, ik zag gisteren de mooiste versie ooit van Lopen tot de zon komt, maar jij kent 'm vast al:
Er zijn tekeningen gevonden van haar lichaam, alvast verdeeld in stukjes..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef clevy het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat je nix leert van de TV
Je moet dingen niet hier uitvechten, dat lost niets op, daar zijn andere wegen voor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ha, ha..
Geen woorden voor hoe ver k**kerd ik me voel maar ik ga wel
no pun intended.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ha, ha..
Geen woorden voor hoe ver k**kerd ik me voel maar ik ga wel
das nogal onlogisch.. dat laat het een puzzel lijken en de puzzel van een vrouw is niet op te lossen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn tekeningen gevonden van haar lichaam, alvast verdeeld in stukjes..
Een man die vooruit plant, daar hou ik wel van.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn tekeningen gevonden van haar lichaam, alvast verdeeld in stukjes..
Spontaan iets doen is niks?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een man die vooruit plant, daar hou ik wel van.
Jawel, dat is ook heel erg leuk! Maar als het gaat om een lijk en waar je dat laat etc, is het wel handig om dat goed te plannen.quote:
Gewoon op ervaringquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook heel erg leuk! Maar als het gaat om een lijk en waar je dat laat etc, is het wel handig om dat goed te plannen.
Ja, wel weer slordig dat hij die tekeningen in huis liet rondslingerenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een man die vooruit plant, daar hou ik wel van.
'Zeg schat, laten we vanavond spontaan uit eten gaan, als we daarna hoe dan ook maar wel een wandeling doen in dat afgelegen parkje met die rivier.'quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook heel erg leuk! Maar als het gaat om een lijk en waar je dat laat etc, is het wel handig om dat goed te plannen.
klinkt alsof je al meerdere lijken in je kast hebtquote:
Hij slachtte wel kippen.quote:
Dat gaat stinken. Duidelijk geen ervaring.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt alsof je al meerdere lijken in je kast hebt
Who doesn't.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt alsof je al meerdere lijken in je kast hebt
nope.. ik ben te braafquote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gaat stinken. Duidelijk geen ervaring.
De zolder is ook geen oplossing.
nah.. iemand moet de norm zetten voor al die andere debielen om er van af te wijkenquote:
Dat zijn de ergste...quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. iemand moet de norm zetten voor al die andere debielen om er van af te wijken
niet?quote:
Met je FOK-vriendjes?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
Toch nog geen zin in slapen, wel in bed liggen
wie weetquote:
Dat vertellen mannen die geen fuck durven zichzelf alleen maar om dat zogenaamd 'brave' gedrag goed te praten zodat ze hun angsten niet aan hoeven te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |