quote:
Gewoon 24 uur per dag is dat in jou geval?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk gewoon voetbal mee als het erop is en ik weet prima wanneer ik m'n mond moet houden
dan bouwt ze vast teveel druk opquote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon 24 uur per dag is dat in jou geval?
Is hartstikke mooi jaquote:
Ze heeft een groot overloop reservoir in dr tetten. Daar kan je voor 20 mensen levens in kwijt.quote:
Donderdag GEEN L-E?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef xFriendx het volgende:
Kan me wel voorstellen dat het soms voor de dames lastig is, maandag VI, dinsdag CL (niet te verwarren met CherryLips), woensdag CL, donderdag EL (geen L-E) en vrijdag alweer VI en dan weekends competitie
zelfs als je ze van binnen af opblaast zijn ze nog steeds nepquote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heeft een groot overloop reservoir in dr tetten. Daar kan je voor 20 mensen levens in kwijt.
Zeur dan niet zoquote:
quote:
Vind ik ook wel logisch hoor. Dat had je zus ofzo best kunnen doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar gewoon toegeven dat ik het niet zo heel leuk vind dat van alle mensen om me heen er niemand aan heeft gedacht om Peuter een tekening te laten maken of zoiets voor vandaag. Ik wilde best een Moederdag.
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar gewoon toegeven dat ik het niet zo heel leuk vind dat van alle mensen om me heen er niemand aan heeft gedacht om Peuter een tekening te laten maken of zoiets voor vandaag. Ik wilde best een Moederdag.
schop missb nog ff om d'r quote aan te passen.quote:
Ik heb ge-edit hoorquote:
Klinkt logisch.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schop missb nog ff om d'r quote aan te passen.
dan wat harder schoppenquote:
grote meidquote:
quote:
Laat zien laat zien laat zien!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nu heb ik de perfecte schoenen gevonden voor de bruiloft vrijdag, maar uiteraard geen geld.
Au naturel is in, ga blootvoets.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nu heb ik de perfecte schoenen gevonden voor de bruiloft vrijdag, maar uiteraard geen geld.
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
quote:
bij au natural dacht ik aan iets meer dan alleen de voeten zonder omhulselquote:
Joh, kap eens met je gezeur.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..
Even hoor:quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..
Oh ik had het nog getest, toen ging ie wel naar het goede paar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt zijn ze iets roziger trouwensI'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |