Het meisje nog mee uit gevraagd?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef JoeBravo het volgende:
om er toch maar een positieve draai aan te geven: ik heb daardoor wel m'n voorlopig favoriete koffie/lunch/etc stek in Arnhem gevonden
nee, ik blijf wel ik natuurlijk.quote:
Ach ik zou het ook niet gedaan hebben hoor, ik heb makkelijk praten van hierquote:
doet een beetje denken aan Jekkers met de liedjes over z'n ikken bij elkaar roepenquote:
Dat maakt mijn dag juist goedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef xFriendx het volgende:
Zo, fijn gezeten bij broertje met frituur, bier en de bekerfinale. Alleen jammer voor hem dat Ajax verloor.
Qua smaak was mijn groenetheeijs wel OK, maar qua structuur niet. Volgende keer vaker roeren tijdens het invriezen. Ik kom er welquote:
Wat is dat toch met al die vrouwen die gepaaid willen worden door Godt, en jaloers zijn als hij iemand anders aandacht geeft?quote:
Ik doelde eigenlijk op het feit dat ik, als moeder, op moederdag niets heb gekregen. Jij mag ook de gever zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die vrouwen die gepaaid willen worden door Godt, en jaloers zijn als hij iemand anders aandacht geeft?
Klinkt echt perfect.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef xFriendx het volgende:
Zo, fijn gezeten bij broertje met frituur, bier en de bekerfinale. Alleen jammer voor hem dat Ajax verloor.
Op moederdag geef je een veelvoud terug van wat je de rest van het jaar heb gekregen van de ander. Maar goed, veel maal niks blijft niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
Ik doelde eigenlijk op het feit dat ik, als moeder, op moederdag niets heb gekregen. Jij mag ook de gever zijn.
Ah, heb je slush gemaakt?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Qua smaak was mijn groenetheeijs wel OK, maar qua structuur niet. Volgende keer vaker roeren tijdens het invriezen. Ik kom er wel
vrouwenvoetbal.. of is dat meer infotainment dan sport?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt echt perfect.
Je mist alleen de tieten, alhoewel die moeilijk samengaan met voetbal.
Vrouwen die voetballenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt echt perfect.
Je mist alleen de tieten, alhoewel die moeilijk samengaan met voetbal.
Dit is dan weer een beetje jammer he.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op moederdag geef je een veelvoud terug van wat je de rest van het jaar heb gekregen van de ander. Maar goed, veel maal niks blijft niks.
Nee, het was keihardquote:
Ok. Zelf houd ik altijd om het halfuur doorroeren aan. Wat was jouw strategie?quote:
Dat gevoel heb ik nou de overige dagen van het jaar.quote:
De verkeerde. Had het 's avonds gemaakt en kon dus maar 1 keer roeren voor ik m'n mandje indookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Zelf houd ik altijd om het halfuur doorroeren aan. Wat was jouw strategie?
Dus als je veel vermenigvuldigd met niks, heb je opeens niks meer?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op moederdag geef je een veelvoud terug van wat je de rest van het jaar heb gekregen van de ander. Maar goed, veel maal niks blijft niks.
veel geblaat weinig wolquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als je veel vermenigvuldigd met niks, heb je opeens niks meer?Waar gaat die veel dan heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |