Plek zatquote:
of het is een facade waarachter veel meer schuil gaat dat het daglicht niet kan verdragenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vertellen mannen die geen fuck durven zichzelf alleen maar om dat zogenaamd 'brave' gedrag goed te praten zodat ze hun angsten niet aan hoeven te gaan.
De laatste keer dat ik dat probeerde had ik een ban te pakkenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat probeerde had ik een ban te pakken
Lijkt me ook! Het blijkt dat hij met vrouwen niet heel handig is dus een echte macho zoals Artic zal wel succes hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat ArTIC daar de aangewezen persoon voor is
Nee, dat vertellen ze er ook bij maar dat is gelogen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
of het is een facade waarachter veel meer schuil gaat dat het daglicht niet kan verdragen
jij bent wel heel wantrouwig over de medemens met timide uitstraling he?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat vertellen ze er ook bij maar dat is gelogen.
Ervaren is de term.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef clevy het volgende:
[..]
jij bent wel heel wantrouwig over de medemens met timide uitstraling he?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
¤ 44,95. Synthetisch, synthetisch synthetisch. Heftig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt zijn ze iets roziger trouwensBeter onethisch dan oneetbaar
Nee joh! Gewoon even een huishoudelijk verschil van mening hier bespreken.quote:
ik zou zeggen wisselend tussen ijzig diep en enorm oppervlakkig.. maar dat is meer zelfanalyse dan een generalisatie die past in deze discussiequote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef ArTiC het volgende:
Stille wateren hebben diepe gronden was het toch?
Ja lieverd en zelfs dat kan ik me al niet permitteren.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
¤ 44,95. Synthetisch, synthetisch synthetisch. Heftig hoor.
Geen zin om terug te lezen, dus samenvatting?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef Godtje het volgende:
Nee joh! Gewoon even een huishoudelijk verschil van mening hier bespreken.
Heel normaal toch? Doe jij dat nooit?
Een rijke vent zoekenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lieverd en zelfs dat kan ik me al niet permitteren.
Ja verdorie.. waar zitten die verstopt?quote:
Sowieso, een vent zoeken.quote:
Ach, kansloze slappe hapjes kunnen ook vermakelijk zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
Weet niet hoor maar als jullie deze kansloze slappe hap al al rellen beschouwen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, dus samenvatting?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..
op de miljonair fairquote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie.. waar zitten die verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |