Nee hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef Assiej het volgende:
Nu volgende week nog, en dan is het feest weer afgelopen
jij hebt niet om half 5 ongeveer een fiets proberen te stelen door met een baksteen tegen het slot aan te slaan.. een half uur lang?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef haakon het volgende:
Ging gister al halfdronken naar een verjaardag, toen paar pils gehad en toen ook nog een fles wijn ge-at.. Kats van de planeet
Ik weet nog dat ik terugfietste, ben ik bij iemand in de tuin gedonderd en iemand die de hond uitliet heeft me er uit geholpen, maar ik was m'n MP3 verloren..
Op 1 of andere manier toch het huis weten te herinneren en vanmiddag erheen gefietst en aangebeld dat ik m'n mp3 in de tuin was verlorenZij me helpen zoeken en nog terug gevonden ook!
Nu slapen
dat lijkt me ook geen goed ideequote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef haakon het volgende:
TWENTE!
Fles wijn atten doe ik de eerste tijd ook maar niet meer
Mjaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:17 schreef Under_Score het volgende:
das klote zeg, wees blij dat je van het gebeuren zelf niks hebt gezien.
en dat je je vispas bij je had.
Zaterdagmorgen om 04:00 na een aanbeet ook even koffie gezetquote:Op maandag 9 mei 2011 12:20 schreef Under_Score het volgende:
heerlijkvoor koffie kun je me midden in de nacht wakker maken.
wat is een aanbeet?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen om 04:00 na een aanbeet ook even koffie gezet
Vis pakte m'n aas, beetverklikker flipte 'm 100 slagen in de rondte, werd wakker door het gepiep, kreeg zin in koffie, maakte koffiequote:
Neequote:
Ghehehequote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Under_Score het volgende:
man, de laaste keer dat ik ging vissen deden we gewoon van die meelachtige balletjes of brood aan een een haakje, dobbertje en dan de hele middag wachten.
technology van tegenwoordig
waar zit de boordcomputer en de GPS?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://twitpic.com/4v3ngy
Standaard opstellinkje
Whehehe. Dit is nog een verschrikkelijk simpele opstellingquote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Under_Score het volgende:
[..]
waar zit de boordcomputer en de GPS?
zou wel oppassen met het leger, straks denken ze dat het luchtafweergeschut is.
Ergens in een ver verledenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef Under_Score het volgende:
mijn god.
waar is de tijd van de handgranaat de vijver in gebleven
Er zijn 100.000 manieren om te vissenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Vissen is dus ook niet meer wat het geweest is. Beetje slapen enzo
Zit er nou nog een beetje vis in die vijver in kruidenwijk?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
goeiendag leu
ik was net aan 't tanken, stroomt ineens de tank over en komt er benzine uit de overloop
Heeft mijn moeder ook eens gehad. Hele broek onder.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
goeiendag leu
ik was net aan 't tanken, stroomt ineens de tank over en komt er benzine uit de overloop
Ik was in Almelo en lag om 1uur in bed ofzo.. Dus nee..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef Under_Score het volgende:
goeinoamd
aan de herrie te horen heeft twente gewonnen?
[..]
jij hebt niet om half 5 ongeveer een fiets proberen te stelen door met een baksteen tegen het slot aan te slaan.. een half uur lang?
ik had de broek er niet onder, maar ik moest wel even kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder ook eens gehad. Hele broek onder.
Bij de Alfa zit er zo'n groen ding in wat alles afsluit.
Vandaag trouwens even getankt voor 84.40![]()
52.38Liter x 1.619. Doei geld
sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef Redbaron het volgende:
pff mijn eigen vw nog steeds kapot, is woensdag pas heel en nu moet ik in een kale fransoos overnachten de hele week
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef Redbaron het volgende:
pff mijn eigen vw nog steeds kapot, is woensdag pas heel en nu moet ik in een kale fransoos overnachten de hele week
waar moet je heen deze week?quote:
F69 St Priest, F73? chambery en F74 Annecyquote:
annecy is wel in ordequote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
F69 St Priest, F73? chambery en F74 Annecy
Steden kloppen wel, postcodes doe ik zo ff uit mn hoofd.
Moet nu nog 13u tot eerste adres
Zal er vast mooi zijn, maar ik wil daar zo snel mogelijk weer weg as t kanquote:
waarom voetbal je nu niet meer?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was er een belangrijke voetbalwedstrijd. De club waar ik vroeger gevoetbald heb is kampioen geworden![]()
[ afbeelding ]
Jullie nog wat bijzonders meegemaakt?
motorrijden bij de bataquote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was er een belangrijke voetbalwedstrijd. De club waar ik vroeger gevoetbald heb is kampioen geworden![]()
[ afbeelding ]
Jullie nog wat bijzonders meegemaakt?
hectorquote:
In mijn tijd stonden we helemaal onderaan. Misschien was het beter dat het zooitje ongeregeld, incl. ondergetekende, een andere speelplaats opzochtquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In mijn tijd stonden we helemaal onderaan. Misschien was het beter dat het zooitje ongeregeld, incl. ondergetekende, een andere speelplaats opzochten
da's toch de belangrijkste helft?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je hebt ook nog zoiets als de 3e helft
De 1e en 2e helft trokken we al met moeite. De keren dat we aan de 3e helft toegekomen waren was toen we gewonnen hadden. En dat was niet vaakquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
maar je hebt ook nog zoiets als de 3e helft
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, zoon van de huisbaas woont achter me, zijn dakterrasje is onder mijn raam. Hij is Ajacied en heeft 2 vrienden op bezoek, ook Ajacieden.
Kon het niet laten om m'n shirtje aan te trekken, uit het raam te hangen en "ha jongens!" te roepen
Als blikken konden doden
ik weet niet wat je allemaal in de 3e helft doet, maar ik doe dan alleen maar zitten bier drinken en wat etenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De 1e en 2e helft trokken we al met moeite. De keren dat we aan de 3e helft toegekomen waren was toen we gewonnen hadden. En dat was niet vaak
goeie actiequote:
't zit blijkbaar wel diepquote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kwam ook met twente-petje op het werk.
Collega keek mij aan. Ik mompelde helemaal niets.
Hij ineens schreeuwen. Helemaal niets volgende week in Enschede!!
Andere collega. Nee nee niet Enschede. Helemaal niets in Amsterdam.
Hij reageert altijd zo fel. Maar hij meent dat meestal niet.quote:
We gingen met de staart tussen de benen naar huisquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet niet wat je allemaal in de 3e helft doet, maar ik doe dan alleen maar zitten bier drinken en wat eten
Fristi.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We gingen met de staart tussen de benen naar huisVoor bier waren we iets te jong
dus mooi ouwehoeren met mekaarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij reageert altijd zo fel. Maar hij meent dat meestal niet.
En als hij het wel meent, ik reageer er niet op en lach erom.
dat moet je zelf doenquote:
Wauw wat een mooie foto!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
Vanmiddag een poes op de foto gezet:
[ afbeelding ]
Vangen en naar buiten gooien. Roosteren is nergens voor nodig.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
d'r vliegt hier een mot rond. ik kan alleen de vliegenbarbecue niet vinden
Je ligt wel erg vaak wakker he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmpf. Daar lig je dan, wakker te zijn
Bijna dagelijks ja. Is even verbeterd toen ik ben begonnen met de huidige medicatie, maar over het algemeen is het gewoon 3 keer kutquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je ligt wel erg vaak wakker he?
Heb je al eens slaappillen (melatonine) geprobeerd? Die kun je gewoon bij de apotheek halen
Ik heb pillen van 5mg per stuk, maar slik er altijd twee sinds eentje niet helpt. Ben begonnen met 10mg per pil, maar kwam er dus achter dat m'n 3e potje een halve dosis bevatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijna dagelijks ja. Is even verbeterd toen ik ben begonnen met de huidige medicatie, maar over het algemeen is het gewoon 3 keer kut
Misschien zijn die pillen wel een goed idee
mooi!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
Vanmiddag een poes op de foto gezet:
[ afbeelding ]
of begin met melatomatine, bij de drogist te verkrijgen. Werkt voor mij al heel goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb pillen van 5mg per stuk, maar slik er altijd twee sinds eentje niet helpt. Ben begonnen met 10mg per pil, maar kwam er dus achter dat m'n 3e potje een halve dosis bevat
Begin met 5mg ofzo, neem er eentje, en als je merkt dat je flink gaat gapen meteen naar bed gaan, dan slaap je met 15 min
edit: volgens mij komen die pillen in 2mg, 5mg en 10mg, maar ik kan mis zitten
Slaap morgen dan een keer ergens anders dan in de kelder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu![]()
Heb ook weer een karig nachtje achter de rug, misschien slaap ik wel te diep, da's ook niet best
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Slaap morgen dan een keer ergens anders dan in de kelder.
Daar heb ik nog ff in de bieb gewerktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Had ik bijna naar voorschoten moeten jagen.
Voorschoten of all placesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog ff in de bieb gewerkt
Ik kreeg een briefje mee van m'n huisarts, en heb daarna elke keer een nieuw potje gehaald met een herhaalreceptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin, moet je een recept hebben voor Melatonine?
Alles behalve Bergen op Zoom, Voorschoten-Wassenaar, Capelle a/d IJssel en Amersfoort. Flink wat dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
middag
en is er ook een bieb waar je nog niet gewerkt hebt?
quote:
ik weet niet of die internet hef in 't nieuwe hoes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Gefeliciteerd Remco
hij is trouwens wel erg afwezig de laatste tijd
Allemaal vakantiekindjes. Zomertijd erover en dan rond Mei uitgeteld. Heb ook veel verjaardagen altijd deze tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen is ineens maar jarig de laatste tijd
Remco gefeli, kerel!
Was me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Epic fail in mijn topic gemaakt net![]()
Zonnebril stelen ipv stellen.
quote:
Ik in de auto.quote:
Iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onweer maar geen regen
Only in the Netherlands.
Grote meidquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb mn computer, tv en licht nog aan. Held die ik ben
14.gifquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb mn computer, tv en licht nog aan. Held die ik ben
Ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:36 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
Ging vannacht idd hard, ben er een paar keer wakker van geworden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb amper geslapen. Bij alle stress, ook nog eens gebrek aan slaap. Ik heb medelijden met degene die vandaag een verkeerd woord tegen me zegt
dat is al een tijdje terug, wats passiert?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[Tukkers Op Fok] #735: Goeindag dan!
Laatste post van Remco in ToF
Ik weet het niet, hij is vermistquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:46 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat is al een tijdje terug, wats passiert?
Misschien dat het nu wat beter gaat...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Te laat. Ik had me net een partij ruzie met een docent. Om niks ook
Kill it with fire! \m/quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jamaar... ben ik aan het schoonmaken, vliegt er allerlei pluis naar binnen
Daarom buienradar checkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Straks maar eens mijn schilderwerk checken. Altijd leuk. Schilderen en een paar uur later begint het te regenen...
Ik dacht met al die droogte-hype in de media dat het voorlopig niet zou gaan regenen. Boy was I wrong...quote:
quote:
Het water-oor wat doe jij hier?quote:
Dan ben jij het water en is dit topic je oor.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ben jij het water en is dit topic je oor.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ben jij het water en is dit topic je oor.
Wat Wat Wat Wat Wat Wat Wat Wat Wat ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
Heuj
Kom ik heel blij thuis met een luchthoorn, wil ik m uitpakken, zie ik een grote doos in de hal staan waar ik nog blijer van wordt
Idd!quote:
quote:
m'n nieuwe server in onderdelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd!
Vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel!!!
Blijkbaar heb je het nodig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef GimmeGore het volgende:
Waarom krijg ik google ads voor een fucking schaamlip correctie?
Vroeg ik me ook al af jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef GimmeGore het volgende:
Waarom krijg ik google ads voor een fucking schaamlip correctie?
Voel je gerustgesteldquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef GimmeGore het volgende:
Dan ligt het iig niet aan mijn anatomie
Awwquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht met al die droogte-hype in de media dat het voorlopig niet zou gaan regenen. Boy was I wrong...
Hoe is het met je mondje?
Wat heb je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Met mijn mondje slecht, ik word steeds misselijk van die antibiotica ..
Daarbij koorts en mega hoofdpijn..
Specs?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
m'n nieuwe server in onderdelen
Zag er gelukkig prima uit, kennelijk net genoeg gedroogd om de buien te overleven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Awwis je schilderwerk nog mooi dan?
Met mijn mondje slecht, ik word steeds misselijk van die antibiotica ..
Daarbij koorts en mega hoofdpijn..
Maargoed even afwachten, lief dat je er naar vraagt
Hoe is het met jou?
Nog 4 nachtjes slapenquote:
Morgen werken en vrijdag ook, vanavond vroeg naar bed, rest van de avonden gewoon veel zuipen. Zondag om 11.00 uur naar A'dam.quote:
Ik ; Hooligans Storm over Europequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb weer eens een oude liefde geďnstalleerd: The Elder Scrolls 3: Morrowind![]()
quote:
Slaap lekker schatquote:
Wat vond ik dat gabbertje altijd geweldig in dat spel!quote:
sempron 140, 2x1GB ram, 1x 160 GB hdd + 2x 2 TB hdd in raid 1.quote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:09 schreef GimmeGore het volgende:
waarom heb ik absoluut geen slaap, terwijl ik afgelopen nacht ook niet goed geslapen heb?
*insert knuffel*quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:20 schreef GimmeGore het volgende:
Nou ja, ik weet wel waar het door komt, maar ik kan het gewoon echt niet hebben op dit moment
Ja ik ga alle servers laten crashenquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:48 schreef Under_Score het volgende:
nog een laatste stagedag stunt in gedachten?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:23 schreef Under_Score het volgende:
gelukkig is er morgen weer een morgen.
wel goed, u?quote:
Doodmoequote:Op donderdag 12 mei 2011 08:53 schreef norich het volgende:
[..]
wel goed, u?
moet alleen wel tot 17.00 naar school blegh
quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:56 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Goeiemorgen! Hoop dat die van jullie beter is dan die van mij
Het door u gereserveerde product kon niet worden geleverd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghe, komt er een reservering binnen: "Ajax Bekerwinnaar! (2005-2006)"
\m/quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het door u gereserveerde product kon niet worden geleverd.
Oorzaak:
[ afbeelding ]
Playahquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |