Ergens in een ver verledenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef Under_Score het volgende:
mijn god.
waar is de tijd van de handgranaat de vijver in gebleven
Er zijn 100.000 manieren om te vissenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Vissen is dus ook niet meer wat het geweest is. Beetje slapen enzo
Zit er nou nog een beetje vis in die vijver in kruidenwijk?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
goeiendag leu
ik was net aan 't tanken, stroomt ineens de tank over en komt er benzine uit de overloop
Heeft mijn moeder ook eens gehad. Hele broek onder.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
goeiendag leu
ik was net aan 't tanken, stroomt ineens de tank over en komt er benzine uit de overloop
Ik was in Almelo en lag om 1uur in bed ofzo.. Dus nee..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef Under_Score het volgende:
goeinoamd
aan de herrie te horen heeft twente gewonnen?
[..]
jij hebt niet om half 5 ongeveer een fiets proberen te stelen door met een baksteen tegen het slot aan te slaan.. een half uur lang?
ik had de broek er niet onder, maar ik moest wel even kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder ook eens gehad. Hele broek onder.
Bij de Alfa zit er zo'n groen ding in wat alles afsluit.
Vandaag trouwens even getankt voor 84.40![]()
52.38Liter x 1.619. Doei geld
sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef Redbaron het volgende:
pff mijn eigen vw nog steeds kapot, is woensdag pas heel en nu moet ik in een kale fransoos overnachten de hele week
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef Redbaron het volgende:
pff mijn eigen vw nog steeds kapot, is woensdag pas heel en nu moet ik in een kale fransoos overnachten de hele week
waar moet je heen deze week?quote:
F69 St Priest, F73? chambery en F74 Annecyquote:
annecy is wel in ordequote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
F69 St Priest, F73? chambery en F74 Annecy
Steden kloppen wel, postcodes doe ik zo ff uit mn hoofd.
Moet nu nog 13u tot eerste adres
Zal er vast mooi zijn, maar ik wil daar zo snel mogelijk weer weg as t kanquote:
waarom voetbal je nu niet meer?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was er een belangrijke voetbalwedstrijd. De club waar ik vroeger gevoetbald heb is kampioen geworden![]()
[ afbeelding ]
Jullie nog wat bijzonders meegemaakt?
motorrijden bij de bataquote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was er een belangrijke voetbalwedstrijd. De club waar ik vroeger gevoetbald heb is kampioen geworden![]()
[ afbeelding ]
Jullie nog wat bijzonders meegemaakt?
hectorquote:
In mijn tijd stonden we helemaal onderaan. Misschien was het beter dat het zooitje ongeregeld, incl. ondergetekende, een andere speelplaats opzochtquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In mijn tijd stonden we helemaal onderaan. Misschien was het beter dat het zooitje ongeregeld, incl. ondergetekende, een andere speelplaats opzochten
da's toch de belangrijkste helft?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je hebt ook nog zoiets als de 3e helft
De 1e en 2e helft trokken we al met moeite. De keren dat we aan de 3e helft toegekomen waren was toen we gewonnen hadden. En dat was niet vaakquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
maar je hebt ook nog zoiets als de 3e helft
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, zoon van de huisbaas woont achter me, zijn dakterrasje is onder mijn raam. Hij is Ajacied en heeft 2 vrienden op bezoek, ook Ajacieden.
Kon het niet laten om m'n shirtje aan te trekken, uit het raam te hangen en "ha jongens!" te roepen
Als blikken konden doden
ik weet niet wat je allemaal in de 3e helft doet, maar ik doe dan alleen maar zitten bier drinken en wat etenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De 1e en 2e helft trokken we al met moeite. De keren dat we aan de 3e helft toegekomen waren was toen we gewonnen hadden. En dat was niet vaak
goeie actiequote:
't zit blijkbaar wel diepquote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kwam ook met twente-petje op het werk.
Collega keek mij aan. Ik mompelde helemaal niets.
Hij ineens schreeuwen. Helemaal niets volgende week in Enschede!!
Andere collega. Nee nee niet Enschede. Helemaal niets in Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |