Hij reageert altijd zo fel. Maar hij meent dat meestal niet.quote:
We gingen met de staart tussen de benen naar huisquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet niet wat je allemaal in de 3e helft doet, maar ik doe dan alleen maar zitten bier drinken en wat eten
Fristi.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We gingen met de staart tussen de benen naar huisVoor bier waren we iets te jong
dus mooi ouwehoeren met mekaarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij reageert altijd zo fel. Maar hij meent dat meestal niet.
En als hij het wel meent, ik reageer er niet op en lach erom.
dat moet je zelf doenquote:
Wauw wat een mooie foto!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
Vanmiddag een poes op de foto gezet:
[ afbeelding ]
Vangen en naar buiten gooien. Roosteren is nergens voor nodig.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
d'r vliegt hier een mot rond. ik kan alleen de vliegenbarbecue niet vinden
Je ligt wel erg vaak wakker he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmpf. Daar lig je dan, wakker te zijn
Bijna dagelijks ja. Is even verbeterd toen ik ben begonnen met de huidige medicatie, maar over het algemeen is het gewoon 3 keer kutquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je ligt wel erg vaak wakker he?
Heb je al eens slaappillen (melatonine) geprobeerd? Die kun je gewoon bij de apotheek halen
Ik heb pillen van 5mg per stuk, maar slik er altijd twee sinds eentje niet helpt. Ben begonnen met 10mg per pil, maar kwam er dus achter dat m'n 3e potje een halve dosis bevatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijna dagelijks ja. Is even verbeterd toen ik ben begonnen met de huidige medicatie, maar over het algemeen is het gewoon 3 keer kut
Misschien zijn die pillen wel een goed idee
mooi!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
Vanmiddag een poes op de foto gezet:
[ afbeelding ]
of begin met melatomatine, bij de drogist te verkrijgen. Werkt voor mij al heel goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb pillen van 5mg per stuk, maar slik er altijd twee sinds eentje niet helpt. Ben begonnen met 10mg per pil, maar kwam er dus achter dat m'n 3e potje een halve dosis bevat
Begin met 5mg ofzo, neem er eentje, en als je merkt dat je flink gaat gapen meteen naar bed gaan, dan slaap je met 15 min
edit: volgens mij komen die pillen in 2mg, 5mg en 10mg, maar ik kan mis zitten
Slaap morgen dan een keer ergens anders dan in de kelder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu![]()
Heb ook weer een karig nachtje achter de rug, misschien slaap ik wel te diep, da's ook niet best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |