Nee hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef Assiej het volgende:
Nu volgende week nog, en dan is het feest weer afgelopen
jij hebt niet om half 5 ongeveer een fiets proberen te stelen door met een baksteen tegen het slot aan te slaan.. een half uur lang?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef haakon het volgende:
Ging gister al halfdronken naar een verjaardag, toen paar pils gehad en toen ook nog een fles wijn ge-at.. Kats van de planeet
Ik weet nog dat ik terugfietste, ben ik bij iemand in de tuin gedonderd en iemand die de hond uitliet heeft me er uit geholpen, maar ik was m'n MP3 verloren..
Op 1 of andere manier toch het huis weten te herinneren en vanmiddag erheen gefietst en aangebeld dat ik m'n mp3 in de tuin was verlorenZij me helpen zoeken en nog terug gevonden ook!
Nu slapen
dat lijkt me ook geen goed ideequote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef haakon het volgende:
TWENTE!
Fles wijn atten doe ik de eerste tijd ook maar niet meer
Mjaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:17 schreef Under_Score het volgende:
das klote zeg, wees blij dat je van het gebeuren zelf niks hebt gezien.
en dat je je vispas bij je had.
Zaterdagmorgen om 04:00 na een aanbeet ook even koffie gezetquote:Op maandag 9 mei 2011 12:20 schreef Under_Score het volgende:
heerlijkvoor koffie kun je me midden in de nacht wakker maken.
wat is een aanbeet?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen om 04:00 na een aanbeet ook even koffie gezet
Vis pakte m'n aas, beetverklikker flipte 'm 100 slagen in de rondte, werd wakker door het gepiep, kreeg zin in koffie, maakte koffiequote:
Neequote:
Ghehehequote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Under_Score het volgende:
man, de laaste keer dat ik ging vissen deden we gewoon van die meelachtige balletjes of brood aan een een haakje, dobbertje en dan de hele middag wachten.
technology van tegenwoordig
waar zit de boordcomputer en de GPS?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://twitpic.com/4v3ngy
Standaard opstellinkje
Whehehe. Dit is nog een verschrikkelijk simpele opstellingquote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Under_Score het volgende:
[..]
waar zit de boordcomputer en de GPS?
zou wel oppassen met het leger, straks denken ze dat het luchtafweergeschut is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |