Ja, samen met Jan Everse en ten Cate.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie zit daar dan Humberto Tan met zijn Jeugdjournaal manier van presenteren??
quote:
omdat het de knvb beker isquote:
Dat dus, ooit heette het de Gaytorade cup, dat is pas armoe!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom?
Moet er dan zo een domme sponsor naam aanzitten?
In Engeland is het ook gewoon de FA cup
Nee hoor, het heet sinds mensenheugenis de KNVB-beker.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus, ooit heette het de Gaytorade cup, dat is pas armoe!
En daarvoor de Amstel cupquote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus, ooit heette het de Gaytorade cup, dat is pas armoe!
Hogere reclameinkomsten?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:51 schreef Evertjan het volgende:
kan me niet voorstellen dat Veronica (SBS group) hier geld mee wint
ojaquote:Op zondag 8 mei 2011 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was het een tijdje geleden niet de Gatorade Cup of zoiets tams?
Joden!!!!quote:
Zolang PSV maar van Groningen wintquote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef Friek_ het volgende:
Zolang FC Twente maar wint. Volgende week ook. Dan kan ik weer enorm veel verzuurde reacties lezen op de Frontpage.
Andersom niet danquote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef Friek_ het volgende:
Zolang FC Twente maar wint. Volgende week ook. Dan kan ik weer enorm veel verzuurde reacties lezen op de Frontpage.
Oh, geen last van het haperen. Maar hij loopt zo goed als niet achter als het goed is idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
die loopt wel minder achter, alleen hij hapert wel wat..
omdat ze gaan zingen, what else?quote:
iedereen zit op de bankquote:Op zondag 8 mei 2011 17:56 schreef Swomp het volgende:
ok ik minder ff wat hier in dit topic... ff op een laag pitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |