Snap ikquote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan niet tellen, ben te zenuwachtig.
Waar Stam na afloop zei: 'ik ben blij dat ik geen penalty heb hoeven nemen, de laatste bal waarmee ik een penalty nam hangt nog steeds in de atmosfeer.'.quote:
Disney XD heeft een halfuur zendtijd weggegevenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef Smoofie het volgende:
Bij Veronica zie ik linksonder nog steeds Disney XD ...
Ik ook.quote:
Karinaquote:Op zondag 8 mei 2011 17:39 schreef Karina het volgende:
Laptop aangezwengeld om te kijken. Leuk die Disney reclame onderin
Ronald de Boer kon niet komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er geen analist van Twente? Veronica is ook al pro Ajax
jk
Ja, waarom staat dat daar ? Ik ben toch gvd geen tekenfilm aan het kijkenquote:
Met Preud'homme in beeld welquote:Op zondag 8 mei 2011 17:43 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, waarom staat dat daar ? Ik ben toch gvd geen tekenfilm aan het kijken
echt wel, een wedstrijd voor de mickey mouse cupquote:Op zondag 8 mei 2011 17:43 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, waarom staat dat daar ? Ik ben toch gvd geen tekenfilm aan het kijken
Ja joh, moet kunnenquote:
tuurlijk, laptop op de bank, bier in me hand en me vriendin in de keuken.quote:
Ik ga 'm zo kijken met m'n pa, maar als ik geld had was ik gaan kijken in de kroeg (arm studentje).quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk, laptop op de bank, bier in me hand en me vriendin in de keuken.
en de analoge kijkers zien het eerder dan digitale kijkers, en daarna de internetkijkersquote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ofc dan gaan er bij een goal 30 man posten dat er een goal is gemaakt heel erg nuttig
Met in de keuken bedoel je onder je laptop?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk, laptop op de bank, bier in me hand en me vriendin in de keuken.
Klopt en ik kijk analoogquote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de analoge kijkers zien het eerder dan digitale kijkers, en daarna de internetkijkers
Even kijken of mensen in het stadion nog gaan fokkenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de analoge kijkers zien het eerder dan digitale kijkers, en daarna de internetkijkers
nee, dat lijdt afquote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met in de keuken bedoel je onder je laptop?
jummiequote:
koos altijd +1quote:
Op EL gelukkig geen last van.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nu al een schijthekel aan die presentatoren en 'analyticus' Heitinga.Heil de publieke omroep.
wie doet het op EL dan?quote:
Waarom?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef Evertjan het volgende:
Heet het trouwens gewoon de KNVB beker?? Dat is toch ook armoe troef
Everse, Ten Cate en van Halst zat er even bij. Onder leiding van Tanquote:
waarom niet 'de Nederlandse bekerquote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef Evertjan het volgende:
Heet het trouwens gewoon de KNVB beker?? Dat is toch ook armoe troef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |