Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Nee. Ik heb heel veel problemen met m'n moeder, maar zeggen dat ik dan maar het huis uit moet gaan als het me niet bevalt... Ik had het wel te slikken hoor, maar je het huis uit praten klinkt zo alsof je ongewenst bentquote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
17, dacht dat elke moeder dat wel zo'n beetje zegt![]()
Nee, jij gebruikt gewoon de naam van een winkelquote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zeg ik lekker niet wat mijn gebruikersnaam is.
Als je ergens Sceptisch tegen over staat, betekend dat dat je het niet geloofd.quote:
Ongewenst als je een andere mening hebt ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik heb heel veel problemen met m'n moeder, maar zeggen dat ik dan maar het huis uit moet gaan als het me niet bevalt... Ik had het wel te slikken hoor, maar je het huis uit praten klinkt zo alsof je ongewenst bent
Hmmz, het ging eigenlijk meer over de IB4quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je ergens Sceptisch tegen over staat, betekend dat dat je het niet geloofd.
Dat is niet echt iemandquote:
In Beforequote:Op zondag 8 mei 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, het ging eigenlijk meer over de IB4
DAT MEEN JE NIETquote:Op zondag 8 mei 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet echt iemandIk ben ook een anonieme Fokker
Ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet echt iemandIk ben ook een anonieme Fokker
Ohquote:Op zondag 8 mei 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In Before
Zo van, nu is het wachten op sceptische reacties.
Heel veel denken toch dat het een of andere epische superlurker isquote:
Vraag maar aan Trevquote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, waar komt dat 'coooooolaaaaaa' eigenlijk vandaan? Waarom niet gewoon cola?Iets van een meet of zo?
Jaaa, ook bij die reacties, allemaal van die mensen: WUUUTT, KANKERDOMME MENSEN, DEZE DUDE BESTAAT NIET MAN, KANKER DOM MENSEN SNAPPEN HET NIET.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel veel denken toch dat het een of andere epische superlurker is
Komt vanaf Lichtenvoorde.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, waar komt dat 'coooooolaaaaaa' eigenlijk vandaan? Waarom niet gewoon cola?Iets van een meet of zo?
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
In hengelooooooooo en aaaalmelooooooo drinken ze altiet lekker coooooolaaaaaa
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
Zie ken'n da nie uutspriek'n?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
Die winkel heeft mijn gebruikersnaam gejatquote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, jij gebruikt gewoon de naam van een winkel
Middag Maniaquequote:
Yuksquote:
Dan was het dus toch wat ik als eerste dachtquote:
Uit extra groooooooooooooooooooooote flessen, want anders passen al de oooooooo's niet op het etiket!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
Solquote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Yuks
Goed om der weer eens gezien te hebben, maar schrijnend om te zien hoe het gaat
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit extra groooooooooooooooooooooote flessen, want anders passen al de oooooooo's niet op het etiket!
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Yuks
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Yuks
Helaas wel, ze kan nauwelijks 10 meter lopen (heeft gedeeltelijk ook met mentaliteit te maken)quote:
Weet het niet zeker maar geloof 79quote:
Thanks, kan ik wel gebruiken.quote:
Thanks MPGquote:
F5 bleef hangenquote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Ook wel eens gehad (proxy op werk crashte), waardoor ik dit bericht kreeg.quote:
Heftig, sterkte ermee, kerel.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Helaas wel, ze kan nauwelijks 10 meter lopen (heeft gedeeltelijk ook met mentaliteit te maken)
En ben er 1 uur geweest en was ze 4 keer in slaap gevallen, vast voedsel krijgt ze niet naar binnen en het astronautenvoedsel krijgt ze nu ook al moeilijk meer weg.
Er is geen verzorgingstehuis in de regio die vrij is (binnen 10km), dus voorlopig zit ze nog in het ziekenhuis.
![]()
[..]
Weet het niet zeker maar geloof 79
Heb ik al eens eerder gehad, bleef de knop maar ingedrukt houden omdat ik m'n ouders wou irriteren (had ingesteld dat je d'r zo'n BLIEP geluidje bij hoorde als je 'm indrukte)quote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad (proxy op werk crashte), waardoor ik dit bericht kreeg.
Nooit meer wat van gehoord. Niets van aantrekken dus.
Thanksquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik al eens eerder gehad, bleef de knop maar ingedrukt houden omdat ik m'n ouders wou irriteren (had ingesteld dat je d'r zo'n BLIEP geluidje bij hoorde als je 'm indrukte)
God straft snel
Ik ken 'm niet echt, maar z'n foteau is wel tofquote:
Wasserdan? Spierpijn? Of je teentje?quote:
Was ist los?quote:
Ik vind het een hele trieste userquote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Dimens: Schoenmaat: Piemel lengte + 5 X 2 = 60
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Nee, mijn borst, gaat al de hele dag zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wasserdan? Spierpijn? Of je teentje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Watistquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, mijn borst, gaat al de hele dag zo.ah, ok. Wat heb je gedaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
In singles zeker?quote:
Wattanquote:
Niks, dat heb ik gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Watist
[..]
ah, ok. Wat heb je gedaan dan?
Stress? Spanning?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, dat heb ik gewoon.
Het wordt ook steeds vaker dat ik dat heb
En ik kan geen reden vinden.
Als het vaker voorkomt toch even langs huisartsquote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, dat heb ik gewoon.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, mijn borst, gaat al de hele dag zo.Was ook niet van plan om zo'n opmerking erover te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja, het heerst, ik ook al de hele dag steken in m'n borst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Laat je nakijken bij de huisarts. Na lang zoeken vonden ze bij mij chronische hyperventilatie. Sindsdien heb ik oefeningen bij Cesartherapie gekregen om het onder controle te krijgen. Onschuldig iets. Vaker last bij warm weer overigens, dus het zou kunnen. Maar huisartsje spelen over internet is zo lastig, dus gewoon even bij 'the real thing' langsgaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, dat heb ik gewoon.
Ik weet nietquote:
Heb ik al een keer gedaan, toen moest ik na 6 weken een afspraak maken of het alweer weg was, maar toen zeiden mijn ouders dat het aanstellerij was (omdat ik het gewoonweg niet laat merken en ze het dus ook niet zie) en heb ik nooit een vervolgafspraak gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Als het vaker voorkomt toch even langs huisarts
Jouw oudersquote:Op zondag 8 mei 2011 18:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb geen stress of spanning wat ik zo kan opnoemen.
[..]
Heb ik al een keer gedaan, toen moest ik na 6 weken een afspraak maken of het alweer weg was, maar toen zeiden mijn ouders dat het aanstellerij was (omdat ik het gewoonweg niet laat merken en ze het dus ook niet zie) en heb ik nooit een vervolgafspraak gemaakt
Jottem!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
Een quiche in de oven doen, het oventje piept dat ie op temperatuur is
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 8 mei 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
Een quiche in de oven doen, het oventje piept dat ie op temperatuur is
Dat duurt nog wel even, het moet even garen hequote:
Ik gooi ze altijd weer om met bowlen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
Wat kan het soms verhelderend zijn om dingen even op een rijtje te zetten.
Het is windows he, dan kan er van alles gebeurenquote:
Eet smakelijkquote:
Vergeet ik het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even, het moet even garen he
* DaMart kopieert bestand naar externe schijf en laptopquote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is windows he, dan kan er van alles gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Verstandig. backups!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart kopieert bestand naar externe schijf en laptop.
Las het al, dacht dat je er niet meer kwam.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:16 schreef Solique het volgende:
![]()
! Waarschuwing voor de taal, mochten mensen het niet waarderen!
Gaat meer om de situatie die zo bekend is.De taal iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel zo herkenbaarNiet alleen bij Duitsers trouwens.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Zo nu en dan nog wel. Op niet-werkdagen is het er soms nog wel leuk. Maar nuquote:Op zondag 8 mei 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Las het al, dacht dat je er niet meer kwam.
Toch heimwee gekregen.
Niet alleen duitsers inderdaad, maar heb het wel al tig keer zelf gehad met duitsers.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
De taal idd
Maar wel zo herkenbaarNiet alleen bij Duitsers trouwens.
Word toch genegeerd als ik langs kom dus daarom dat ik er niet meer kom.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo nu en dan nog wel. Op niet-werkdagen is het er soms nog wel leuk. Maar nu_!
Dan zou ik zijn afgevallen! Net wel een kilo kwijt, maar dat is TMI.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik denk dat ik nu wel 120 kilo weeg...
BBQ-weekend
JIj weegt echt geen 120 kiloquote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou ik zijn afgevallen! Net wel een kilo kwijt, maar dat is TMI.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik denk dat ik nu wel 120 kilo weeg...
BBQ-weekend
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JIj weegt echt geen 120 kilo
En poepen moet ik straks ook nog... maar dat is TMI
Nee, ik weeg geen 120 kilo niet nee, dat is mijn eerste mijlpaalquote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JIj weegt echt geen 120 kilo
En poepen moet ik straks ook nog... maar dat is TMI
Niet door mij!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet alleen duitsers inderdaad, maar heb het wel al tig keer zelf gehad met duitsers.
[..]
Word toch genegeerd als ik langs kom dus daarom dat ik er niet meer kom.
Oh knap.. dan ben ik verder dan jijquote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik weeg geen 120 kilo niet nee, dat is mijn eerste mijlpaal
Tsja ... dat doe je toch echt zelfquote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Fuck, een mail van een lerares op school, of ik al naar de KNO arts ben geweest en wat het resultaat is.
Had haar beloofd dat ik zou gaan en niet die afspraak af zou bellen wat ik dus wel gedaan heb
Klopt, als 1 van de weinigenquote:
Weet ik, op druk van ouders heb ik dat afgezegd.quote:
Ik geloof dat je me al een tijd niet meer hebt gezienquote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh knap.. dan ben ik verder dan jij![]()
Ik suggesteer dat je zwanger raakt en een zooi hormonen tot je neemt
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef sararaats het volgende:
hey iedereen, ik schrijf jullie vanuit Welsleben (Bördeland)
het weer is hier schitterend, het waait wel maar da's hier normaal.
morgen naar Berlijn.
smakelijkquote:
Lucht betrok hier net ook, werd bijna zwartquote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
aah, lucht is hier aan het betrekken
wel cool bij ons op de plaats. Die mussen en koolmeesjes gebruiken ons fonteintje als bad en drinkbad, boom hangt eten in en op nog geen meter afstand zitten ze gewoon naast je te eten als je buiten zit. Ook in het vogelhuisje zitten jonge vogeltjes
dank je en ik kom zeker nog online. ik mag hier internet gebruiken.quote:
mja komt hier vanuit richting belgie, ben benieuwdquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lucht betrok hier net ook, werd bijna zwartMaar niks aan de hand, is nu weer blauw
quote:
Smakelijkquote:
O, goed om te horen, want die wolken hier komen uit jouw richtingquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lucht betrok hier net ook, werd bijna zwartMaar niks aan de hand, is nu weer blauw
quote:
Minder tabbladen openen dan!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
mijn ene pc herstart iedere keer als ik iets teveel tabbladen heb open staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
Mag ik morgen niet wakker worden?Zullen we morgen de hele dag blijven slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mag dat? Alsjeblieft?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we morgen de hele dag blijven slapen?
Als ik mee mag doenquote:
* MPG belt Yukbaas: "Ja, hoi, Yuki komt morgen niet, want slaapdag. Hoije!"quote:
Is dit een tipje van de sluierquote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
Je mist dan alleen wel de soapwending morgenavond.
Doe maar jaquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG belt Yukbaas: "Ja, hoi, Yuki komt morgen niet, want slaapdag. Hoije!"
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:16 schreef Solique het volgende:
![]()
! Waarschuwing voor de taal, mochten mensen het niet waarderen!
Gaat meer om de situatie die zo bekend is.Is dat een buschauffeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hij heeft het eerst nooit gedaan als ik zoveel tabbladen had openstaanquote:
*knuff*quote:Op zondag 8 mei 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe maar ja
Potver, wat voel ik me uitgekotst zeg
Yukker, is het een beetje gelukt, de was ophangen?quote:
Woesjquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, we hebben weer internet. Vanaf mijn laatste post lagen internet en telefoon er weer uit
De was is inmiddels wel droog denk ikquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Yukker, is het een beetje gelukt, de was ophangen?
En hoe voel je je?
Balen! Blijf je wel bij ons? Of heb je geen mobiel internet...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Zometeen richting station, weer naar Utrecht.
Voorheen wilde ik hier niet blijven, nu wil ik hier niet weg
Bah
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Bah
Het is de vraag of het blijft werken in de polderquote:Op zondag 8 mei 2011 20:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Balen! Blijf je wel bij ons? Of heb je geen mobiel internet...
barretjequote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
heerlijk weekendje weg geweest
hoe is het hier??
Ik bekeek toevallig ook gisteren z'n foboquote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik las het ja, wat een loserquote:Op zondag 8 mei 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bekeek toevallig ook gisteren z'n fobo
Ben ik een straatmuzikant met gitaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
Je mist dan alleen wel de soapwending morgenavond.
Seńor Crv!quote:
Ik vond het wel grappigquote:
TFMquote:
snel dichtplakken danquote:
ik ben in elk geval gestopt met de was doen op zolderquote:
Als je bij hun klaar bent, kun je dan ook bij mij komen vouwen?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat de was opvouwen bij Gnomeo en Juliet
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Bah
Ik nietquote:
quote:
Wasda?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
LLquote:
herkenbaar, mijn schoonmoeder belt dus net J. op waarom hij niet terug smstquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
4 smsjes en 2 oproepen gemist, rot-telefoon die niet ontvangt
Herkenbaarquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
Die heb ik vanmiddag in het filmhuis gezienquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
smsjes kun je niet echt missen, toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
gewoon niet antwoorden, houdt vanzelf opquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Herkenbaar
3 smsjes, ben je de eerste aan het terugsms-en heb je 'm verstuurd, ben je bezig met de tweede, krijg je weer antwoord van de eerste, begin je aan de derde, antwoord de tweede weer, en zo blijf je maar bezig
Bij mijn vorige telefoon moest ik 3x op een dag de simkaart er opnieuw indoen, sim is nu dus een beetje afgeschuurd en werkt niet meer geweldigquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
herkenbaar, mijn schoonmoeder belt dus net J. op waarom hij niet terug smst
misshien toch maar eens naar de echte dealerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mijn vorige telefoon moest ik 3x op een dag de simkaart er opnieuw indoen, sim is nu dus een beetje afgeschuurd en werkt niet meer geweldig![]()
Oh dat is wat anders, smsjes die mijn schoonmoeder verstuurt en die niet aankomenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mijn vorige telefoon moest ik 3x op een dag de simkaart er opnieuw indoen, sim is nu dus een beetje afgeschuurd en werkt niet meer geweldig![]()
Nee, beetje krom gezegd, sorryquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smsjes kun je niet echt missen, toch?
Maar dan belt de moeder van J. me weer opquote:
Oh wauwquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dag lieverds
Koen slaapt in het grote bedZonder moeite
Grote kerelquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dag lieverds
Tofquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dag lieverds
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar dan belt de moeder van J. me weer op
quote:
Stoere manquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dag lieverds
Stiekem? Vind hij foto's niet leuk?quote:
Hij slaaptquote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Stiekem? Vind hij foto's niet leuk?
boerinternetquote:
quote:
Iddquote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hopen dat hij niet wakker wordt..
ik ben zo slim, excuusquote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij slaapt![]()
Dus stiekem zonder dat hij het door heeft(hoop ik)
hee Bos, lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Koen![]()
en hoi.
Even toch nog maar een Witbiertje gaan drinken nu
Voor kleine RN is alles grootquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond voor het keitof toen ik voor het eerst in mijn grote bed mocht slapenKleine RN vond bijna alles tof
dat je dat nog weetquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond voor het keitof toen ik voor het eerst in mijn grote bed mocht slapenKleine RN vond bijna alles tof
Hoiquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Koen![]()
en hoi.
Even toch nog maar een Witbiertje gaan drinken nu
Ik weet nog best veel van toenquote:
Het is toch ook nog niet zo lang geleden?quote:
Dat is nu wel anders?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
mwja voor jou is dat natuurlijk nog niet zo heel lang geledenquote:
wat ?quote:
Het gezelligzijnquote:
Helloquote:
Hij is het echtquote:
Minder lang dan voor anderen hier (op TFM na danquote:
Ehhm, jaquote:
das goedquote:
Niiiiiiiijjjjnja!quote:
Morgenochtend weerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
strijken met deze warmte gaat heul niet
quote:
strijken moet je ook niet doenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
strijken met deze warmte gaat heul niet
De Nijner hier boven heeft een andere UI dan deze post.quote:
Als dat lukt na de fysioquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgenochtend weer
Is marijke al thuis?
alleen de orenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De Nijner hier boven heeft een andere UI dan deze post.
DMquote:
En anders maar nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als dat lukt na de fysio![]()
Ja, en ook weer weg
Dat doet het al 3 wekenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En anders maar nietBlijft het lekker liggen
quote:
Helloquote:
Ze zijn allebei boos, maar verder valt wel mee tochquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze zijn allebei boos, maar verder valt wel mee toch?
Gelijk aangepast?quote:
Oke.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ookheb nog niet iemand horen klagen
quote:
Internet met tunnelsyndroomquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:
Rijd je een tunnel in, heb je WEL internet. Daarvoor niet
Hoe is het?? Ik heb je al weer een tijdje niet gezienquote:
Ah oke, dat wist ik nietquote:
Gisteravond was ik erquote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het?? Ik heb je al weer een tijdje niet gezien
Heb je toevallig de PM van Yuki gekregen?
quote:
Tof he, tunnels met een antenne erin?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:
ik was er gisteravond nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteravond was ik er![]()
Ja, gezienff kijken
Mijn quotefix was beterquote:
dus je zit nu nog steeds in een tunnel ?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:
meningen verschillenquote:
Prrfftt, dan is je UI ook verklootquote:
quote:
Zou weer gauw die tunnel induiken danquote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij die post wel. Nu A'dam CS. Met luidruchtige mensen![]()
Dan zijn die mensen niet wegquote:
quote:
Ik was in Weil Am Rhein, bíj Zwitserland, en bij Koblenz ben ik even de grens over geweest. Was ik in de buurt?quote:
Hoiquote:
Marijkequote:
Hoi liefjequote:
heel erg in de buurt, had je maar gemeld, niet dat ik tijd hadquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was in Weil Am Rhein, bíj Zwitserland, en bij Koblenz ben ik even de grens over geweest. Was ik in de buurt?
dus je zit je nu te vervelen om straks naar dat vervelende voetbal te kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit me te vervelen en te wachten op Studio Voetbal
Mooiquote:
Lieverdquote:
De vakantie was heerlijk op een zwarte rand na en het huis is echt een teringzooiquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
heel erg in de buurt, had je maar gemeld, niet dat ik tijd had
Weil doe ik altijd mijn boodschappen
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
dus je zit je nu te vervelen om straks naar dat vervelende voetbal te kijken
quote:
Echt GADVER gewoonquote:
Dinsdag en woensdag heb ik nog over.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
[..]
LieverdIk wilde je terug smsen maar ben serieus te chagrijnig
Zullen we heel lang knuffelen volgende week?
[..]
De vakantie was heerlijk op een zwarte rand na en het huis is echt een teringzooiDat wijf heeft huishoudschool gedaan, maar blijkbaar was ze zelfs daar te achterlijk voor. Wat een faal zeg
![]()
Hoe was jouw week?
En zou jij heel misschien begin deze week met kar die spullen komen brengen tegen vergoeding van de benzine etc en een heerlijke maaltijd?![]()
Hai meisquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinsdag en woensdag heb ik nog over.
Morgen ga ik namelijk al naar mijn zusje in Doorn.
Ze heeft dus alles het raam uitgekieperd?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisRaar
En kut dus in deze puinzooi zonder fatsoenlijke spullen en een halve vuilnisbelt in de tuin
Het is echt niet te geloven
Zou jij dinsdag kunnen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinsdag en woensdag heb ik nog over.
Morgen ga ik namelijk al naar mijn zusje in Doorn.
Oh jezusmina zeg..moet ik dinsdag met JJH meekomen en dan vast een beetje helpen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt GADVER gewoon![]()
Ik ben heel blij dat jullie volgend weekend komen helpen
Ik heb serieus bijna staan janken in de keuken... Het is best een kunst een glazen koelkastplaat te laten verschimmelen
En hai lieverd
Kan ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou jij dinsdag kunnen?Dat zou namelijk echt helemaal geweldig zijn
Het is hier namelijk leeg leeg en nogal sip voor de kindjes
![]()
ik ben donderdagavond laat door Weil gereden (uur of 8/9)quote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als ik zeg dat ik bij Vitra was, weet je waar ik geweest ben. Wij hadden trouwens ook geen tijd over hoor.
Donderdagavond laat waren we er, geladen en nog een paar adressen gelost, en vrijdag om een uur of 2 reden we weer weg.
Gezellig.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jezusmina zeg..moet ik dinsdag met JJH meekomen en dan vast een beetje helpen?
Ze liet alles door de kids doenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
En wat een faal inderdaad, ergens een doekje over halen was al teveel werk?![]()
Zoiets jaquote:
Lörrach ben ik Donderdagavond langsgereden, stond nog een textielmagazijn ofzo in de fik, ik geloof dat ik daar een brandweerheli heb zien hangen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben donderdagavond laat door Weil gereden (uur of 8/9)
Mijn vrouw ligt in Lörrach in het ziekenhuis.
Vitra ken ik wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |