Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Nee. Ik heb heel veel problemen met m'n moeder, maar zeggen dat ik dan maar het huis uit moet gaan als het me niet bevalt... Ik had het wel te slikken hoor, maar je het huis uit praten klinkt zo alsof je ongewenst bentquote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
17, dacht dat elke moeder dat wel zo'n beetje zegt![]()
Nee, jij gebruikt gewoon de naam van een winkelquote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zeg ik lekker niet wat mijn gebruikersnaam is.
Als je ergens Sceptisch tegen over staat, betekend dat dat je het niet geloofd.quote:
Ongewenst als je een andere mening hebt ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik heb heel veel problemen met m'n moeder, maar zeggen dat ik dan maar het huis uit moet gaan als het me niet bevalt... Ik had het wel te slikken hoor, maar je het huis uit praten klinkt zo alsof je ongewenst bent
Hmmz, het ging eigenlijk meer over de IB4quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je ergens Sceptisch tegen over staat, betekend dat dat je het niet geloofd.
Dat is niet echt iemandquote:
In Beforequote:Op zondag 8 mei 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, het ging eigenlijk meer over de IB4
DAT MEEN JE NIETquote:Op zondag 8 mei 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet echt iemandIk ben ook een anonieme Fokker
Ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet echt iemandIk ben ook een anonieme Fokker
Ohquote:Op zondag 8 mei 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In Before
Zo van, nu is het wachten op sceptische reacties.
Heel veel denken toch dat het een of andere epische superlurker isquote:
Vraag maar aan Trevquote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, waar komt dat 'coooooolaaaaaa' eigenlijk vandaan? Waarom niet gewoon cola?Iets van een meet of zo?
Jaaa, ook bij die reacties, allemaal van die mensen: WUUUTT, KANKERDOMME MENSEN, DEZE DUDE BESTAAT NIET MAN, KANKER DOM MENSEN SNAPPEN HET NIET.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel veel denken toch dat het een of andere epische superlurker is
Komt vanaf Lichtenvoorde.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, waar komt dat 'coooooolaaaaaa' eigenlijk vandaan? Waarom niet gewoon cola?Iets van een meet of zo?
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
In hengelooooooooo en aaaalmelooooooo drinken ze altiet lekker coooooolaaaaaa
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
Zie ken'n da nie uutspriek'n?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
Die winkel heeft mijn gebruikersnaam gejatquote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, jij gebruikt gewoon de naam van een winkel
Middag Maniaquequote:
Yuksquote:
Dan was het dus toch wat ik als eerste dachtquote:
Uit extra groooooooooooooooooooooote flessen, want anders passen al de oooooooo's niet op het etiket!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
Solquote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Yuks
Goed om der weer eens gezien te hebben, maar schrijnend om te zien hoe het gaat
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit extra groooooooooooooooooooooote flessen, want anders passen al de oooooooo's niet op het etiket!
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Yuks
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Yuks
Helaas wel, ze kan nauwelijks 10 meter lopen (heeft gedeeltelijk ook met mentaliteit te maken)quote:
Weet het niet zeker maar geloof 79quote:
Thanks, kan ik wel gebruiken.quote:
Thanks MPGquote:
F5 bleef hangenquote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Ook wel eens gehad (proxy op werk crashte), waardoor ik dit bericht kreeg.quote:
Heftig, sterkte ermee, kerel.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Helaas wel, ze kan nauwelijks 10 meter lopen (heeft gedeeltelijk ook met mentaliteit te maken)
En ben er 1 uur geweest en was ze 4 keer in slaap gevallen, vast voedsel krijgt ze niet naar binnen en het astronautenvoedsel krijgt ze nu ook al moeilijk meer weg.
Er is geen verzorgingstehuis in de regio die vrij is (binnen 10km), dus voorlopig zit ze nog in het ziekenhuis.
![]()
[..]
Weet het niet zeker maar geloof 79
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |