Heb ik al eens eerder gehad, bleef de knop maar ingedrukt houden omdat ik m'n ouders wou irriteren (had ingesteld dat je d'r zo'n BLIEP geluidje bij hoorde als je 'm indrukte)quote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad (proxy op werk crashte), waardoor ik dit bericht kreeg.
Nooit meer wat van gehoord. Niets van aantrekken dus.
Thanksquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik al eens eerder gehad, bleef de knop maar ingedrukt houden omdat ik m'n ouders wou irriteren (had ingesteld dat je d'r zo'n BLIEP geluidje bij hoorde als je 'm indrukte)
God straft snel
Ik ken 'm niet echt, maar z'n foteau is wel tofquote:
Wasserdan? Spierpijn? Of je teentje?quote:
Was ist los?quote:
Ik vind het een hele trieste userquote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Dimens: Schoenmaat: Piemel lengte + 5 X 2 = 60
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Dimens: Schoenmaat: Piemel lengte + 5 X 2 = 60
Nee, mijn borst, gaat al de hele dag zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wasserdan? Spierpijn? Of je teentje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Watistquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, mijn borst, gaat al de hele dag zo.ah, ok. Wat heb je gedaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
In singles zeker?quote:
Wattanquote:
Niks, dat heb ik gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Watist
[..]
ah, ok. Wat heb je gedaan dan?
Stress? Spanning?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, dat heb ik gewoon.
Het wordt ook steeds vaker dat ik dat heb
En ik kan geen reden vinden.
Als het vaker voorkomt toch even langs huisartsquote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, dat heb ik gewoon.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, mijn borst, gaat al de hele dag zo.Was ook niet van plan om zo'n opmerking erover te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja, het heerst, ik ook al de hele dag steken in m'n borst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Laat je nakijken bij de huisarts. Na lang zoeken vonden ze bij mij chronische hyperventilatie. Sindsdien heb ik oefeningen bij Cesartherapie gekregen om het onder controle te krijgen. Onschuldig iets. Vaker last bij warm weer overigens, dus het zou kunnen. Maar huisartsje spelen over internet is zo lastig, dus gewoon even bij 'the real thing' langsgaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, dat heb ik gewoon.
Ik weet nietquote:
Heb ik al een keer gedaan, toen moest ik na 6 weken een afspraak maken of het alweer weg was, maar toen zeiden mijn ouders dat het aanstellerij was (omdat ik het gewoonweg niet laat merken en ze het dus ook niet zie) en heb ik nooit een vervolgafspraak gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Als het vaker voorkomt toch even langs huisarts
Jouw oudersquote:Op zondag 8 mei 2011 18:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb geen stress of spanning wat ik zo kan opnoemen.
[..]
Heb ik al een keer gedaan, toen moest ik na 6 weken een afspraak maken of het alweer weg was, maar toen zeiden mijn ouders dat het aanstellerij was (omdat ik het gewoonweg niet laat merken en ze het dus ook niet zie) en heb ik nooit een vervolgafspraak gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |