quote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef Socios het volgende:
Wat was het oude logo dan?
(Nog nooit Chrome gebruikt)
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:35 schreef gamezz het volgende:
Dat is het symbool van een videocamera die alles in de gaten houdt waar je mee bezig bent.
Gelukkig werkt je medicatiequote:Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik kreeg eerst ook een zware panic attack gezien mijn autisme, maar ik ben er nu wel aan gewend en vind hem eigenlijk mooier dan de oude.
Haten op chromequote:
Zolang ze nog niks goeds hebben gedaan met het gebruik van geheugen en ze nooit hun applicatie goed sluiten ontwijk ik het nog.quote:
cmd+q en dood.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang ze nog niks goeds hebben gedaan met het gebruik van geheugen en ze nooit hun applicatie goed sluiten ontwijk ik het nog.
dan draait het process nog wel op de achtergrondquote:
soit.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
dan draait het process nog wel op de achtergrond
Design voor gebruiksgemak stellen en dan alsnog een lelijke browser maken die bovendien alles volgt wat je doetquote:
Firefoxquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Design voor gebruiksgemak stellen en dan alsnog een lelijke browser maken die bovendien alles volgt wat je doet
Chrome is veel sneller.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Design voor gebruiksgemak stellen en dan alsnog een lelijke browser maken die bovendien alles volgt wat je doet
een locomotiefjequote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef Socios het volgende:
Wat was het oude logo dan?
(Nog nooit Chrome gebruikt)
quote:
Hier ben ik het mee eens. Tevens gebruiken die skere sma's allemaal chrome. Relevant feit.quote:
Me in "het was me nog niet eens opgevallen" is gewoon correct hoor.quote:
dat eerste gedaan.. en wilde toch instant weer terug...quote:Op zondag 8 mei 2011 13:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Totdat je Chrome probeert en gelijk niet meer terug wilt.
Opera is de Prius onder de browsersquote:
Waarom?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat eerste gedaan.. en wilde toch instant weer terug...
In principe komt het daar natuurlijk wel op neer jaquote:Op zondag 8 mei 2011 14:05 schreef zarGon het volgende:
Chrome, Firefox, Opera, Safari > IE.
Maakt niet uit welke browser je gebruikt, zolang het maar geen IE is.
Wellicht lijkt dat ding teveel op die zooi uit Portal.quote:
Safari op Windowsquote:Op zondag 8 mei 2011 14:05 schreef zarGon het volgende:
of gewoon IE gebruiken als je dat zelf prettig vind,quote:Op zondag 8 mei 2011 14:05 schreef zarGon het volgende:
Ik had precies hetzelfde.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik kreeg eerst ook een zware panic attack gezien mijn autisme, maar ik ben er nu wel aan gewend en vind hem eigenlijk mooier dan de oude.
En dit natuurlijk ook ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:05 schreef zarGon het volgende:
Omdat hij de enige is die nog zijn Pokémon vangt met Poké Balls.quote:
IE niet hatenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon IE gebruiken als je dat zelf prettig vind,
IE haters
Ik dacht alleen nerds.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Tevens gebruiken die skere sma's allemaal chrome. Relevant feit.
mensen die nog met hun hoofd onder een steen zitten en alleen aan IE6 denkenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
IE niet haten___!
Chrome > Firefox > De overige kutbrowsers
Nee hoor, jij bent hier degene die eens uit zijn grot moet komen aangezien je nog steeds IE gebruikt.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die nog met hun hoofd onder een steen zitten en alleen aan IE6 denken_!
Inderdaad, slechte zaak.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat wel opvalt is dat alle browsers nu chrome nadoen, met die minmale interface
Firefox nietquote:Op zondag 8 mei 2011 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat mij opvalt is dat Chrome Opera nadoet met die minimale interfacequote:Op zondag 8 mei 2011 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Opera is voor alternatieve paupers. En daarbij was Chrome de eerste met een minimale interface zoals we die nu kennenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat Chrome Opera nadoet met die minimale interfaceMaar goed, dit is een design trend die we overal zien.
Wel door Opera ingezet, maar Opera heeft erg veel betekend voor huidige browsers. Ik noem bijvoorbeeld CSS, tabbladen, geschiedenis, favorieten, HTML5, speeddial-clones..
held!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Omdat hij de enige is die nog zijn Pokémon vangt met Poké Balls.Ik doe het met mijn blote handen.
Net als dat iTunes op een Mac 1000 keer beter werkt dan op Windowsquote:Op zondag 8 mei 2011 16:13 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
WMP werkt op windows veel fijner dan die rommel van een itunes hoor
Claro que si, Microsoft heeft rood, groen en geel bedacht.quote:De kleuren blijven gejat van het logo van microsoft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |