Ik denk dat je mijn eerdere berichtje over moederdag niet helemaal goed gelezen hebt.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat jij een speciale dag nodig hebt, puur bedoeld om meer troep te verkopen,om te laten zien dat je je moeder lief vindt zegt natuurlijk meer over jou dan over mij.
Zeldzaam..... Dat waren vast de biertjes die ik mocht nuttigen op de vrijwilligersavond gisteren.quote:
Is er wel een officiele oorlogsverklaring getekend dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
Sailliant detail is dat alleen de Duitse strijdkrachten gecapituleerd hebben en er tot de dag van vandaag nog geen vredesverdrag is getekend.
Men heeft elkaar idd de oorlog verklaard, maar geen vrede gesloten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is er wel een officiele oorlogsverklaring getekend dan?
Misschien niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn eerdere berichtje over moederdag niet helemaal goed gelezen hebt.
Ik maak ze inderdaad aan de lopende bant, typefouten dan. Maar ik kan wel een coherent stuk schrijven als dat moet, en dat stuk van jou leek meer op een artikel van een kind uit groep 8.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent toch echt de laatste op FOK! die commentaar mag geven op spelfouten.
Duitsland capituleerde in Noordwest-Europa op 4 mei 1945 toen de Duitse admiraal Von Friedeburg te Lüneburg namens de Duitse troepen in Noordwest-Duitsland, Nederland, Sleeswijk-Holstein en Denemarken capituleerde voor de Britse veldmaarschalk Montgomery. De totale capitulatie vond plaats op 8 mei van dat jaar. bron wikipediaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
We weten allemaal dat het vandaag 66 jaar geleden is dat de Wehrmacht heeft gecapituleerd?
[ afbeelding ]
Sailliant detail is dat alleen de Duitse strijdkrachten gecapituleerd hebben en er tot de dag van vandaag nog geen vredesverdrag is getekend.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik kan wel een coherent stuk schrijven als dat moet
Hoezo, licht dat eens toe?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat een rare nickname heb jij gekozen gezien je info.
[..]
Je kunt niet tegen de werkelijkheid??quote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik maak ze inderdaad aan de lopende bant, typefouten dan. Maar ik kan wel een coherent stuk schrijven als dat moet, en dat stuk van jou leek meer op een artikel van een kind uit groep 8.
Volgens de meetse mensen wel. Hitler was dood, dus die kon toen niet, hetzelfde gold voor de rest van de 'regering', dood of vluchtende.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
En er heeft nooit een overgave / capitulatie van "Duitsland" plaatsgevonden (als politieke entiteit), het zijn "slechts" de strijdkrachten die zich hebben overgegeven.
Vind jij het stoer om mensen van 18 te benaderen via internet? Werkelijkheid, er heeft zich nog helemaal geen werkelijkheid voltrokken bij mij. Bij jou wel, timmerman.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Volgens de meetse mensen wel. Hitler was dood, dus die kon toen niet, hetzelfde gold voor de rest van de 'regering', dood of vluchtende.
In deze stel ik de wikipedia info boven de jouwe.
Bron: http://de.wikipedia.org/w(...)lation_der_Wehrmachtquote:Eine Kapitulation Deutschlands, d. h. des Deutschen Reichs 1945, hatte nach heute herrschender Meinung in der Rechtswissenschaft nicht stattgefunden (siehe Hauptartikel Rechtslage Deutschlands nach 1945). Auch bezweckte die Kapitulation keine Änderung in der Staatlichkeit, sie behielt ihren Rechtscharakter als Kriegsvertrag und völkerrechtliche Vereinbarung rein militärischen Inhalts. Auf die Völkerrechtssubjektivität des Deutschen Reiches nach dem 8. Mai 1945 waren keine Schlüsse aus ihr zu ziehen.
Stop toch eens met dat neerkijken op timmermannen. Die zijn nuttiger voor een samenleving dan een hele hoop beroepen waar jij tegenop kijkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind jij het stoer om mensen van 18 te benaderen via internet? Werkelijkheid, er heeft zich nog helemaal geen werkelijkheid voltrokken. Bij jou wel, timmerman.
En vind jij het stoer om volwassenen uit te lokken?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
Vind jij het stoer om mensen van 18 te benaderen via internet?
Nee, ik heb hem al verteld dat het wat mij betreft over is, echter hij gaat door.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En vind jij het stoer om volwassenen uit te lokken?
wikipedia kan niet winnen van wikipedia. Het is gewoon een kwestie van wat ('welk artikel') men geloven wil.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
Bron: http://de.wikipedia.org/w(...)lation_der_Wehrmacht
Nee, maar een hele roedel rechtswetenschappers "winnen" het wel van een Wikipedia-artikel.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
wikipedia kan niet winnen van wikipedia. Het is gewoon een kwestie van wat ('welk artikel') men geloven wil.
Deze is nogal precies : http://nl.wikipedia.org/wiki/Vredesverdrag#19e_eeuw
Oh, jij wilt graag het laatste woord hebben. Zal wel een voorrecht van 18-jarigen zijn of iets dergelijks.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem al verteld dat het wat mij betreft over is, echter hij gaat door.
Hoe zegt men altijd zo mooi?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, jij wilt graag het laatste woord hebben. Zal wel een voorrecht van 18-jarigen zijn of iets dergelijks.
Haquote:Op zondag 8 mei 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe zegt men altijd zo mooi?
Ignorance is a bliss?
'rechtswetenschap' erken ik niet, net als psychologie, beide is namelijk niet te herhalen, het zijn geen exacte wetenschappen, het is vooral veel verzinnen, concluderen e.d. en rechten zijn bovendien man-made.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:04 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, maar een hele roedel rechtswetenschappers "winnen" het wel van een Wikipedia-artikel.
Zonder 'a' heh. Ignorance is bliss.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe zegt men altijd zo mooi?
Ignorance is a bliss?
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
'rechtswetenschap' erken ik niet, net als psychologie, beide is namelijk niet te herhalen, het zijn geen exacte wetenschappen, het is vooral veel verzinnen, concluderen e.d. en rechten zijn bovendien man-made.
Bottomline, geloof welk wikipedia artikel je wil, zeker als het duits is hieromtrent...m.i. capituleerde DE en verdragen volgden nog hetzelfde decennium.
Niet stoer. Stoerdoenerij heb ik nooit aan gedaan. Wel uit ik kritiek op volwassen mensen die niet sporen. Volwassen mensen die uit wanhoop andere mensen zwart maken en zodoende een trieste poging wagen om hun eigen falen te verbloemen. Zo'n type mens ben jij. Een volwassen mens die faalt in het leven, misschien door wat zuurstof tekort of overmatig alcoholgebruik. Of gewoon gezien je onderschrift ´´Liever meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden´´ een complete nietsnut bent die geen vrienden heeft maar tegen alles en iedereen schopt om zodoende wat aandacht te krijgen. Positief of negatief maakt voor jou niks uit, net als een hond. Op school was en ben je nog steeds zo'n klootzakje die meent andere te moeten pesten om zo wat "vrienden" te hebben. Dat die vrienden zich tegen je keren totdat je weer iets "stoers" doet heb je niet door. Jij doet mij denken aan:quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind jij het stoer om mensen van 18 te benaderen via internet? Werkelijkheid, er heeft zich nog helemaal geen werkelijkheid voltrokken. Bij jou wel, timmerman.
Goed geschreven text, hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet stoer. Stoerdoenerij heb ik nooit aan gedaan. Wel uit ik kritiek op volwassen mensen die niet sporen. Volwassen mensen die uit wanhoop andere mensen zwart maken en zodoende een trieste poging wagen om hun eigen falen te verbloemen. Zo'n type mens ben jij. Een volwassen mens die faalt in het leven, misschien door wat zuurstof tekort of overmatig alcoholgebruik. Of gewoon gezien je onderschrift ´´Liever meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden´´ een complete nietsnut bent die geen vrienden heeft maar tegen alles en iedereen schopt om zodoende wat aandacht te krijgen. Positief of negatief maakt voor jou niks uit, net als een hond. Op school was en ben je nog steeds zo'n klootzakje die meent andere te moeten pesten om zo wat "vrienden" te hebben. Dat die vrienden zich tegen je keren totdat je weer iets "stoers" doet heb je niet door. Jij doet mij denken aan:
[ afbeelding ]
Echt zo'n falend meelopertje.
Wat is het gevolg dan volgens jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
We weten allemaal dat het vandaag 66 jaar geleden is dat de Wehrmacht heeft gecapituleerd?
[ afbeelding ]
Let's not start sucking each other's dicks quite yet.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed geschreven text, hoor.
Die aanval op je vermogen om een text te schrijven en je persoon is wmb gespeend van enige vorm van realiteit.
Niets, ik zeg alleen dat er nog rechtsvragen zijn die open liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is het gevolg dan volgens jou?
Dat we nog in oorlog zijn met het Derde Rijk?
Maa het Derde Rijk hield op te bestaan op het moment, nadat het staatshoofd zelfmoord pleegde, zijn opvolger (Dönitz) in gevangenschap werd genomen en de legers capituleerden imo. Nadien is het Derde Rijk niet heropgericht, dus... we zijn er niet meer mee in oorlog.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik maak ze inderdaad aan de lopende bant,
Omdat ze de bondsrepubliek niet vervolgens de tweede republiek noemden wrs. (zoals Fransen wel na elke breuk in hun constitutionele geschiedenis hun republiek een volgnummertje geven). Maar in principe maakt het de facto niet uit, volgens mij kun je ook niet internationaal rechtelijk op die vraag een antwoord geven, tenzij er iets specifiek in verdragen over staat.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets, ik zeg alleen dat er nog rechtsvragen zijn die open liggen.
Het 3e rijk hield trouwens nooit formeel op te bestaan of werd opgeheven, dat is juist de angel in het geheel, want men is er nog steeds niet over uit of de Bondrepubliek Duitsland de rechtsgeldige opvolger is van het 3e Rijk of dat het gewoon het 3e rijk zelf is alleen binnen een andere structuur.
Ik vind het anders nog steeds wel vermakelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef eriksd het volgende:
dit is het zoveelste topic waar de sfeer compleet verziekt wordt door 1 persoon. Kan hij niet gewoon weg?
Democratisch wegstemmen? Hoe politiek.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef eriksd het volgende:
dit is het zoveelste topic waar de sfeer compleet verziekt wordt door 1 persoon. Kan hij niet gewoon weg?
Mwoah, het wordt wat flauw dat hij meent anderen de maat te moeten nemen. Keer op keer. Een beetje meer bescheidenheid kan geen kwaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog steeds wel vermakelijk.
Hij trollt om te trollen. Dat is niet erg, maar niet helemaal gepast in POL, voor de rest van Fok! is het prima.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, het wordt wat flauw dat hij meent anderen de maat te moeten nemen. Keer op keer. Een beetje meer bescheidenheid kan geen kwaad.
Zou het trollen zijn? Volgens mij weet hij gewoon niet beter.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij trollt om te trollen. Dat is niet erg, maar niet helemaal gepast in POL, voor de rest van Fok! is het prima.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het trollen zijn? Volgens mij weet hij gewoon niet beter.
Er is wel degelijk een verschil tussen gezellig kutten en irritant kutten.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef dotCommunism het volgende:
Als we mensen gaan bannen vanwege een beetje kutten in POL zou het hier wel heel stil worden.
Ik las integreren.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen het ook als een mogelijkheid i.p.v. probleem interpreteren.
phpmystyle een moslim?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen het ook als een mogelijkheid i.p.v. probleem interpreteren.
De gedachte erachter is waarschijnlijk geweest; iedereen telt mee als stem en 100 geïmporteerde stemmen zijn veel makkelijker te winnenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toch wel een mooie slogan. Erg politiek incorrect ook.
Toch aardig van de VVD, dat ze al die Pvda-stemmers binnenhaalden en -halen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De gedachte erachter is waarschijnlijk geweest; iedereen telt mee als stem en 100 geïmporteerde stemmen zijn veel makkelijker te winnen
Zeg ze waar het op staat meisje!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Toch aardig van de VVD, dat ze al die Pvda-stemmers binnenhaalden en -halen.
Wat is er precies niet PC aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toch wel een mooie slogan. Erg politiek incorrect ook.
Iedereen telt mee... gaat vast niet over geld verdienen -> belastingen..quote:
Ja, zie hier op fokkieleaks HET plan van pvda wereld-dominantie, 'get m all here!'quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef Cerbie het volgende:
iedereen telt mee als stem en 100 geïmporteerde stemmen zijn veel makkelijker te winnen
Fout, vooral cda-stemmers.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Toch aardig van de VVD, dat ze al die Pvda-stemmers binnenhaalden en -halen.
Onmogelijk, de PvdA is de politiek correctheid zelvequote:Op zondag 8 mei 2011 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De hele slogan is niet politiek correct.
Je doet moeite voor mijquote:Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet stoer. Stoerdoenerij heb ik nooit aan gedaan. Wel uit ik kritiek op volwassen mensen die niet sporen. Volwassen mensen die uit wanhoop andere mensen zwart maken en zodoende een trieste poging wagen om hun eigen falen te verbloemen. Zo'n type mens ben jij. Een volwassen mens die faalt in het leven, misschien door wat zuurstof tekort of overmatig alcoholgebruik. Of gewoon gezien je onderschrift ´´Liever meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden´´ een complete nietsnut bent die geen vrienden heeft maar tegen alles en iedereen schopt om zodoende wat aandacht te krijgen. Positief of negatief maakt voor jou niks uit, net als een hond. Op school was en ben je nog steeds zo'n klootzakje die meent andere te moeten pesten om zo wat "vrienden" te hebben. Dat die vrienden zich tegen je keren totdat je weer iets "stoers" doet heb je niet door. Jij doet mij denken aan:
[ afbeelding ]
Echt zo'n falend meelopertje.
Iedereen telt mee? Of bedoel je dat het politiek niet acuraat is en dat de PvdA helemaal niet wil dat iedereen meetelt?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De hele slogan is niet politiek correct.
100 geimporteerde stemmen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De gedachte erachter is waarschijnlijk geweest; iedereen telt mee als stem en 100 geïmporteerde stemmen zijn veel makkelijker te winnen
Je lacht mensen uit die je iets proberen uit te leggen zodat je er mogelijk iets van leert? Misselijkmakend.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
Je doet moeite voor mijHet schuim kom je uit de mond he? Heerlijk
Neehoor. Het is nu eerder politiek correct om minderheden te demoniseren en pleiten voor bepaalde verboden die hen specifiek zal raken. Heden ten dage is het "alleen de blanke autochtone wittemans" telt mee. Vandaar ook het feit dat de PVV zo hoog staat in de peilingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onmogelijk, de PvdA is de politiek correctheid zelve
Niet nodig, dat onderscheid maken ze zelf al. Vraag de gemiddelde allochtoon op straat wat hij/zij is en het is éérst Marokkaan/Turk/Antilliaan/etc. en dan eventueel Nederlander.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
100 geimporteerde stemmen.
Het zijn mensen met de Nederlandse nationaliteit. Dat jij het onderscheid tussen geimporteerd en niet geimporteerd wenst te maken is aan jou.
Maar inhoudelijk heb je geen weerwoord, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je doet moeite voor mijHet schuim kom je uit de mond he? Heerlijk
Nee, precies andersom.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:08 schreef Cerbie het volgende:
Dan hebben ze het in de VS beter voor elkaar, daar ben je éérst Amerikaan en daarna latino/afro
Is er een vredesverdrag nodig bij een volledige capitulatie? Je erkent alle eisen van de overwinner en hebt er dan zelf geen enkele. Dan is er geen vredesverdrag nodig omdat je geen enkele eis stelt en volledig je in de genade van de overwinnaar werptquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, precies zo.quote:
Ik lach om deze proleet, die man verdient geen inhoudelijk repliek.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar inhoudelijk heb je geen weerwoord, zoals gewoonlijk.
Nee, niet afschuiven op de ander. Jij maakt hier dat onderscheid. Tevens maakt het geen enkele drol uit of je je nou eerst zus en dan zo voelt. Mensen die daar zo'n enorme waarde aan hechten neem ik per definitie niet serieus. Dat soort vragen krijg ik met enige regelmaat in mijn schoot toegeworpen, die figuren lach ik dan keihard uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niet nodig, dat onderscheid maken ze zelf al. Vraag de gemiddelde allochtoon op straat wat hij/zij is en het is éérst Marokkaan/Turk/Antilliaan/etc. en dan eventueel Nederlander.
Dan hebben ze het in de VS beter voor elkaar, daar ben je éérst Amerikaan en daarna latino/afro
Ik merk al dat je nooit cnn kijkt!quote:
Zolang je het werkelijke probleem niet begrijpt zul je de opkomst van de PVV ook nooit begrijpen. Het is onvrede jegens de "gevestigde orde" die zich uit als stemmen op iemand die tegen die gevestigde schenen aanschopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neehoor. Het is nu eerder politiek correct om minderheden te demoniseren en pleiten voor bepaalde verboden die hen specifiek zal raken. Heden ten dage is het "alleen de blanke autochtone wittemans" telt mee. Vandaar ook het feit dat de PVV zo hoog staat in de peilingen.
Op die fiets.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik merk al dat je nooit cnn kijkt!![]()
Het is bijv. latino-american, afro-american etc.
Wat maakt hem dan tot proleet en anderen niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lach om deze proleet, die man verdient geen inhoudelijk repliek.
Onvrede jegens de gevestigde orde. Laat mij niet lachen. Onvrede jegens de gevestigde orde en dan en masse stemmen op iemand die zijn hele werkende leven deel heeft uitgemaakt van de gevestigde orde. Het heeft geen drol te maken met de gevestigde orde. Het is gewoon een bepaalde mate van labiliteit, poging eigen falen af te schuiven op de ander, de getinte, de gelovige, diegene die anders is dan mij. Daar heeft het mee te maken. Limburg voor de limburgers, geen moskee er meer bij! No mosk!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zolang je het werkelijke probleem niet begrijpt zul je de opkomst van de PVV ook nooit begrijpen. Het is onvrede jegens de "gevestigde orde" die zich uit als stemmen op iemand die tegen die gevestigde schenen aanschopt.
Zijn attitude.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat maakt hem dan tot proleet en anderen niet?
Oke, als jij daar beter van slaapt. Goed voor je bloeddruk is het in ieder geval niet zo te zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onvrede jegens de gevestigde orde. Laat mij niet lachen. Onvrede jegens de gevestigde orde en dan en masse stemmen op iemand die zijn hele werkende leven deel heeft uitgemaakt van de gevestigde orde. Het heeft geen drol te maken met de gevestigde orde. Het is gewoon een bepaalde mate van labiliteit, poging eigen falen af te schuiven op de ander, de getinte, de gelovige, diegene die anders is dan mij. Daar heeft het mee te maken. Limburg voor de limburgers, geen moskee er meer bij! No mosk!
Iets met Mark Rutte als homo afschilderen in de hoop hem te beschadigenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onmogelijk, de PvdA is de politiek correctheid zelve
Juist weer wel, bijv. : aboutaleb is een marokkaanse NLer, met (o.a.) marokkaans paspoort.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1648700
Op die fiets.
Maar het is nooit Marokkaans-Nederlands.
Vandaar ook de PIquote:Op zondag 8 mei 2011 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iets met Mark Rutte als homo afschilderen in de hoop hem te beschadigen
Nuance: half-knuffel.quote:
Ik slaap prima, bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oke, als jij daar beter van slaapt. Goed voor je bloeddruk is het in ieder geval niet zo te zien.
En jij bent dan zeker geen proleet?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iets met Mark Rutte als homo afschilderen in de hoop hem te beschadigen
Mijn directe omgeving vindt van niet.quote:
Kom op, dat was gewoon laf van de PvdA.quote:
POL-SC echter wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn directe omgeving vindt van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |