quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef Aneurysma het volgende:
Haha TS, je mag voor mijn mama onkruid komen plukken voor 1,50 per uur. Geen diploma's nodig. Kusje.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Aneurysma het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd medelijden met topicstarters die zo afgemaakt worden.Wat een overemotioneel persoon ben ik toch, bah.
mietjequote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Aneurysma het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd medelijden met topicstarters die zo afgemaakt worden.Wat een overemotioneel persoon ben ik toch, bah.
Je moet het lezen met een Turks accent.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent een lidwoord vergeten. Was dat per abuis offeh..?
Medelijden is voor vrouwen en homo's.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Aneurysma het volgende:
quote:
Sorry zal het niet meer doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Medelijden is voor vrouwen en homo's.![]()
![]()
En bovendien gaat het hier om Amenth____!
Of gewoon per definitie weren.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef boekenplank het volgende:
Die kut Turken moeten maar eens een inburgeringscursus op Fok! gaan doen voordat ze dit soort kut (vajina) topics starten.
Mooi. Laat voor de zekerheid nog even zien dat je een man bent en bash TS eens flink, de enige manier om je eer te herstellen.quote:
Broeder Amenth, die dreigende detentie maakt deze ambitie wel problematisch. Maar misschien een carrière in de MMA? Bij welke garage werk je, Akyuz of Önem toevallig?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef eight het volgende:
Was jij niet diegene die nog de bajes in moest?
Hm, matig. Ik had op beter gehoopt, maar voor deze ene keer zal ik hem wel goedkeuren.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef Aneurysma het volgende:
Hee TS, je bent echt een grote sufferd! En nu stop ik met typen om een sigaar op te steken!
Ik grapte heh.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Hm, matig. Ik had op beter gehoopt, maar voor deze ene keer zal ik hem wel goedkeuren.
nee niet n rdam en mma zonder mn liesblessures stond ik allang tusse de topquote:Op zondag 8 mei 2011 01:41 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Broeder Amenth, die dreigende detentie maakt deze ambitie wel problematisch. Maar misschien een carrière in de MMA? Bij welke garage werk je, Akyuz of Önem toevallig?
Anders kan je altijd beginnen met vrijwilligerswerk, of hier twee bruikbare links:
http://www.seeyoudance.nl/vacatures.php
http://www.kermisweb.nl/jobs/personeelgevraagd.htm
zou wel meevallen, de helft van mn ooms zit vastquote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Pijp je ooms voor een euro, ben je iig een tijdje zoet
Zeker kebab verkocht die niet helal was.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef amenth het volgende:
[..]
zou wel meevallen, de helft van mn ooms zit vast
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef amenth het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn hun diegene die pijpenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef amenth het volgende:
[..]
He jammer, want het taalgebruik sluit wel aanquote:Op zondag 8 mei 2011 01:45 schreef amenth het volgende:
[..]
nee niet n rdam en mma zonder mn liesblessures stond ik allang tusse de top![]()
en nee dat werk is niks ik haat die mensen op de kermis
Je hebt gelijk, en inderdaad, de meeste conflicten vinden plaats bij de deur. Bij de cinema staan wel eens portiers die niet echt 'gediplomeerd' lijken, misschien daar 'ns proberen? Ik geef je dan zeker een fooi om mijn veiligheid zeker te stellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:48 schreef amenth het volgende:
niks maar ik wil ook wat anders doen ga niet heel mn leven het zelfde doen snap je
hahah ben je niet goed alleen maar sjonnies gaan naar bioscoop die hebben geen eens beveiligers nodigquote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en inderdaad, de meeste conflicten vinden plaats bij de deur. Bij de cinema staan wel eens portiers die niet echt 'gediplomeerd' lijken, misschien daar 'ns proberen? Ik geef je dan zeker een fooi om mijn veiligheid zeker te stellen.
Uh, cinema is een club in Rotterdam http://www.cinemarotterdam.nl/homepage.htmlquote:Op zondag 8 mei 2011 01:51 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah ben je niet goed alleen maar sjonnies gaan naar bioscoop die hebben geen eens beveiligers nodig
gebruik dan hoofdletter... hoeveel squat je trouwensquote:Op zondag 8 mei 2011 01:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Uh, cinema is een club in Rotterdam http://www.cinemarotterdam.nl/homepage.html
Dat ook natuurlijk.quote:
Club Cinéma Rotterdam.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:52 schreef amenth het volgende:
[..]
gebruik dan hoofdletter... hoeveel squat je trouwens
en nu in het nederlands graagquote:Op zondag 8 mei 2011 01:56 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Club Cinéma Rotterdam.
Ik squat helemaal niet, het gaat om het denken in sociaal wetenschappelijke niches, dat kan ook wel vergeleken worden met squatten, maar dan in een ander segment. Ik bezet leegstaande theorieën en verlaat ze wanneer ze liquideerbaar zijn.
quote:
nee meestal VIP of viequote:Op zondag 8 mei 2011 01:59 schreef squatt3r het volgende:
Maar ik had jou ingeschat als het type dat wel regelmatig bij club Cinéma komt?
jy ben eg dom we hebbe tog over waar ik uti ga wat moet het anders zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 02:01 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Zeg, moet club Vie ook niet met een hoofdletter?
Gelukkig profileer jij je hier als slim. Als ik het heb over portiers en ik zeg cinema, is het toch logisch dat ik het niet over een bioscoop heb. Desondanks reageer ik erg beleefd, nadat ik je op zeer passende vacatures heb gewezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
jy ben eg dom we hebbe tog over waar ik uti ga wat moet het anders zijn
Ik heb het nu ook wel gehad met jouw.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef boekenplank het volgende:
Een hoop Fokkers hebben het nu wel gehad met dat fake Turken gedoe en dat vage taaltje.
Wie is jouw? Tevens kapsalon:quote:Op zondag 8 mei 2011 02:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook wel gehad met jouw.
dan had ik tog wel la vie getyptquote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Gelukkig profileer jij je hier als slim. Als ik het heb over portiers en ik zeg cinema, is het toch logisch dat ik het niet over een bioscoop heb. Desondanks reageer ik erg beleefd, nadat ik je op zeer passende vacatures heb gewezen.
Misschien ga jij wel uit in kapsalon La Vie, omdat kapsalon mogelijk ook je favoriete gerecht is, maar wel helel dan.
Fijn voor je, maar ik hoef jouw maaginhoud echt niet te zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:07 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wie is jouw? Tevens kapsalon:
[ afbeelding ]
Ah, je bedoelde 'jouw maaginhoud'?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar ik hoef jouw maaginhoud echt niet te zien.
jij bent echt irritant bijdehandquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
Ik had altijd meer het beeld dat het genoeg als je goed kan vechten en mannelijk overkomen genoeg was om aan de baan te komen maar niet dus.
Recentelijk op mijn oog, was behoorlijk blauw. Overigens probeer ik de laatste tijd compacter te stoten en mijn lichaam iets minder (of in ieder geval iets minder voorspelbaar) te bewegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef amenth het volgende:
[..]
jij bent echt irritant bijdehandnooit stoot op je neus gehad bij boksen als je weer is stopt met sparren om uit te leggen met hoeveel graden draaien van je lichaam je harder slaat?
fixed.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je stinkt uit je bek, praat geen poep sorry, ik bedoelde jou in plaats van jouw.
hahaha ookal krijg ik 20k per maand ik ga niet op kantoor werken ben je gekquote:Op zondag 8 mei 2011 02:15 schreef squatt3r het volgende:
Verder zeer terechte klacht, het is ronduit belachelijk dat je als je goed kan vechten en mannelijk kan overkomen geen baan (als portier) kan krijgen.
Ik voorspel een glansrijke carrière voor Amenth, waarin sprake zal zijn van sociale stijging. Misschien van automonteur naar administratief medewerker financial controller
[..]
He waarom pas jij mijn quote aan?? Wat is dat voor iets laags.quote:
Heel goed, er is sprake van zelflerend vermogen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
He waarom pas jij mijn quote aan?? Wat is dat voor iets laags.
Tevens is dat jouw mening maar.
Quotes aanpassen sowieso.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
He waarom pas jij mijn quote aan?? Wat is dat voor iets laags.
Tevens is dat jouw mening maar.
Niet grappig.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:23 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heel goed, er is sprake van zelflerend vermogen.
Semi intellectuele opmerkingen zelden grappig, ook deze keer niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:23 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heel goed, er is sprake van zelflerend vermogen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:25 schreef squatt3r het volgende:
Jullie moeten er nog aan wennen dat niet iedereen ernaar streeft grappig te zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Semi intellectuele opmerkingen zelden grappig, ook deze keer niet.
4 jaar voor mbo-2?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:14 schreef Freerunner038 het volgende:
Ik heb nu niveau 1 maar aangezien ik ontslag heb genomen op me werk twijfel ik of ik 2 ga halen.
Die opleiding duurt 3 jaar maar ik ga hem ook volgen op de zmok in Zwolle daar krijg je 1 jaar extra
godverdomme dom jong ben jij ookquote:
Dat zei Bin Laden ookquote:Op zondag 8 mei 2011 12:31 schreef Freerunner038 het volgende:
was een verkeerde had ik toch ook al gezegd in een ander pm
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef Aaardappel het volgende:
Toch ben je stiekem wel een basenuser Amenth, ik kan tenminste vaak om jouw reacties lachen.![]()
Ja want vroegah was alles beter hequote:Op zondag 8 mei 2011 13:09 schreef SoraAoi het volgende:
Je hebt tegenwoordig sowieso voor de meest debiele baantjes diploma's nodig omdat het niveau van het onderwijs hard naar beneden gaat. Vergelijk je klas van vroeger maar eens met de populatie van nu en je zult schrikken
krijg je dan ook studiefinanciering?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
gwn thuis curcusje doen en dan lkkr klappe
Ja je kan dan nog steeds pinautomaten rippenquote:
Niet grappig.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja je kan dan nog steeds pinautomaten rippen
fags zoals jij hebben zelden gevoel voor humor, doe je niets aanquote:
Poe-hee wat een reactie!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
fags zoals jij hebben zelden gevoel voor humor, doe je niets aan
nee man gwn loi ofzoquote:
ik zag deesquote:
maandje jaila toch? wat vind jouw familie van jou trouwens?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:33 schreef amenth het volgende:
[..]
ik zag dees
http://www.nti.nl/mbo/vol(...)cmp=beveiliger%20NTI|broad|6226166590&nsoapi=1&adwcmp=google-paid|loans|6226166590|d8d4697a3db1246ea006ecfe76aa8dae
maar ik ben binnenkort maandje niet thuis hoe moet het dan verder?
ze vinden het boelshit omdat het zo lang geleden isquote:Op zondag 8 mei 2011 14:34 schreef Hakki het volgende:
[..]
maandje jaila toch? wat vind jouw familie van jou trouwens?
wa hedde gedaanquote:Op zondag 8 mei 2011 14:34 schreef amenth het volgende:
[..]
ze vinden het boelshit omdat het zo lang geleden is
TS komt uit een tokkie familie en wil vechten in zijn 'beroep'quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef amenth het volgende:
[..]
hoef niet perse te vechten, meer het controleren van de sitautie spreekt me aanquote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
TS komt uit een tokkie familie en wil vechten in zijn 'beroep'
Dat dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
Uitsmijter worden omdat je dan kan vechten en mannelij kan doen. TS word zo'n pauper deurturk die na een jaar de cel in moet omdat hij een klant dood heeft geschopt.
met vechtsport ervaring sla je iemand niet geijk dood dat kan je heus wel inzienquote:
echt een baasquote:Op maandag 9 mei 2011 00:22 schreef squatt3r het volgende:
Maar wat zou je van deze klant vinden, hij heeft royale ervaring met portiers:
[ afbeelding ]
Laat me hatenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:27 schreef Hakki het volgende:
[..]
met vechtsport ervaring sla je iemand niet geijk dood dat kan je heus wel inzien
Serhatquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef amenth het volgende:
zelfs bij kennis club nie aangenomen
Beste Serhat,
Langs deze weg willen wij jou hartelijk danken voor jouw komst voor het tweede oriënterende gesprek van afgelopen woensdag 4 April.
Wij willen jou bij deze informeren dat onze keuze voor de portiersfunctie op iemand anders is gevallen.
Wij wensen jou voor de toekomst veel succes in jouw zoektocht naar een geschikte baan en/of verdere studie.
Met vriendelijke groeten,
Ga anders een vak lerenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef amenth het volgende:
zelfs bij kennis club nie aangenomen
Beste Serhat,
Langs deze weg willen wij jou hartelijk danken voor jouw komst voor het tweede oriënterende gesprek van afgelopen woensdag 4 April.
Wij willen jou bij deze informeren dat onze keuze voor de portiersfunctie op iemand anders is gevallen.
Wij wensen jou voor de toekomst veel succes in jouw zoektocht naar een geschikte baan en/of verdere studie.
Met vriendelijke groeten,
haha grappig net of jij foutloos nederlands schrijft en er zijn mensen met veel meer talentne dan je zou denkenkquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:56 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha grappig net of jij foutloos nederlands schrijft en er zijn mensen met veel meer talentne dan je zou denkenk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |