quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef Aneurysma het volgende:
Haha TS, je mag voor mijn mama onkruid komen plukken voor 1,50 per uur. Geen diploma's nodig. Kusje.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Aneurysma het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd medelijden met topicstarters die zo afgemaakt worden.Wat een overemotioneel persoon ben ik toch, bah.
mietjequote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Aneurysma het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd medelijden met topicstarters die zo afgemaakt worden.Wat een overemotioneel persoon ben ik toch, bah.
Je moet het lezen met een Turks accent.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent een lidwoord vergeten. Was dat per abuis offeh..?
Medelijden is voor vrouwen en homo's.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Aneurysma het volgende:
quote:
Sorry zal het niet meer doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Medelijden is voor vrouwen en homo's.![]()
![]()
En bovendien gaat het hier om Amenth____!
Of gewoon per definitie weren.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef boekenplank het volgende:
Die kut Turken moeten maar eens een inburgeringscursus op Fok! gaan doen voordat ze dit soort kut (vajina) topics starten.
Mooi. Laat voor de zekerheid nog even zien dat je een man bent en bash TS eens flink, de enige manier om je eer te herstellen.quote:
Broeder Amenth, die dreigende detentie maakt deze ambitie wel problematisch. Maar misschien een carrière in de MMA? Bij welke garage werk je, Akyuz of Önem toevallig?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef eight het volgende:
Was jij niet diegene die nog de bajes in moest?
Hm, matig. Ik had op beter gehoopt, maar voor deze ene keer zal ik hem wel goedkeuren.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef Aneurysma het volgende:
Hee TS, je bent echt een grote sufferd! En nu stop ik met typen om een sigaar op te steken!
Ik grapte heh.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Hm, matig. Ik had op beter gehoopt, maar voor deze ene keer zal ik hem wel goedkeuren.
nee niet n rdam en mma zonder mn liesblessures stond ik allang tusse de topquote:Op zondag 8 mei 2011 01:41 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Broeder Amenth, die dreigende detentie maakt deze ambitie wel problematisch. Maar misschien een carrière in de MMA? Bij welke garage werk je, Akyuz of Önem toevallig?
Anders kan je altijd beginnen met vrijwilligerswerk, of hier twee bruikbare links:
http://www.seeyoudance.nl/vacatures.php
http://www.kermisweb.nl/jobs/personeelgevraagd.htm
zou wel meevallen, de helft van mn ooms zit vastquote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Pijp je ooms voor een euro, ben je iig een tijdje zoet
Zeker kebab verkocht die niet helal was.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef amenth het volgende:
[..]
zou wel meevallen, de helft van mn ooms zit vast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |