jy ben eg dom we hebbe tog over waar ik uti ga wat moet het anders zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 02:01 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Zeg, moet club Vie ook niet met een hoofdletter?
Gelukkig profileer jij je hier als slim. Als ik het heb over portiers en ik zeg cinema, is het toch logisch dat ik het niet over een bioscoop heb. Desondanks reageer ik erg beleefd, nadat ik je op zeer passende vacatures heb gewezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
jy ben eg dom we hebbe tog over waar ik uti ga wat moet het anders zijn
Ik heb het nu ook wel gehad met jouw.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef boekenplank het volgende:
Een hoop Fokkers hebben het nu wel gehad met dat fake Turken gedoe en dat vage taaltje.
Wie is jouw? Tevens kapsalon:quote:Op zondag 8 mei 2011 02:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook wel gehad met jouw.
dan had ik tog wel la vie getyptquote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Gelukkig profileer jij je hier als slim. Als ik het heb over portiers en ik zeg cinema, is het toch logisch dat ik het niet over een bioscoop heb. Desondanks reageer ik erg beleefd, nadat ik je op zeer passende vacatures heb gewezen.
Misschien ga jij wel uit in kapsalon La Vie, omdat kapsalon mogelijk ook je favoriete gerecht is, maar wel helel dan.
Fijn voor je, maar ik hoef jouw maaginhoud echt niet te zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:07 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wie is jouw? Tevens kapsalon:
[ afbeelding ]
Ah, je bedoelde 'jouw maaginhoud'?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar ik hoef jouw maaginhoud echt niet te zien.
jij bent echt irritant bijdehandquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
Ik had altijd meer het beeld dat het genoeg als je goed kan vechten en mannelijk overkomen genoeg was om aan de baan te komen maar niet dus.
Recentelijk op mijn oog, was behoorlijk blauw. Overigens probeer ik de laatste tijd compacter te stoten en mijn lichaam iets minder (of in ieder geval iets minder voorspelbaar) te bewegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef amenth het volgende:
[..]
jij bent echt irritant bijdehandnooit stoot op je neus gehad bij boksen als je weer is stopt met sparren om uit te leggen met hoeveel graden draaien van je lichaam je harder slaat?
fixed.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je stinkt uit je bek, praat geen poep sorry, ik bedoelde jou in plaats van jouw.
hahaha ookal krijg ik 20k per maand ik ga niet op kantoor werken ben je gekquote:Op zondag 8 mei 2011 02:15 schreef squatt3r het volgende:
Verder zeer terechte klacht, het is ronduit belachelijk dat je als je goed kan vechten en mannelijk kan overkomen geen baan (als portier) kan krijgen.
Ik voorspel een glansrijke carrière voor Amenth, waarin sprake zal zijn van sociale stijging. Misschien van automonteur naar administratief medewerker financial controller
[..]
He waarom pas jij mijn quote aan?? Wat is dat voor iets laags.quote:
Heel goed, er is sprake van zelflerend vermogen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
He waarom pas jij mijn quote aan?? Wat is dat voor iets laags.
Tevens is dat jouw mening maar.
Quotes aanpassen sowieso.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
He waarom pas jij mijn quote aan?? Wat is dat voor iets laags.
Tevens is dat jouw mening maar.
Niet grappig.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:23 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heel goed, er is sprake van zelflerend vermogen.
Semi intellectuele opmerkingen zelden grappig, ook deze keer niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:23 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heel goed, er is sprake van zelflerend vermogen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:25 schreef squatt3r het volgende:
Jullie moeten er nog aan wennen dat niet iedereen ernaar streeft grappig te zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Semi intellectuele opmerkingen zelden grappig, ook deze keer niet.
4 jaar voor mbo-2?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:14 schreef Freerunner038 het volgende:
Ik heb nu niveau 1 maar aangezien ik ontslag heb genomen op me werk twijfel ik of ik 2 ga halen.
Die opleiding duurt 3 jaar maar ik ga hem ook volgen op de zmok in Zwolle daar krijg je 1 jaar extra
godverdomme dom jong ben jij ookquote:
Dat zei Bin Laden ookquote:Op zondag 8 mei 2011 12:31 schreef Freerunner038 het volgende:
was een verkeerde had ik toch ook al gezegd in een ander pm
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef Aaardappel het volgende:
Toch ben je stiekem wel een basenuser Amenth, ik kan tenminste vaak om jouw reacties lachen.![]()
Ja want vroegah was alles beter hequote:Op zondag 8 mei 2011 13:09 schreef SoraAoi het volgende:
Je hebt tegenwoordig sowieso voor de meest debiele baantjes diploma's nodig omdat het niveau van het onderwijs hard naar beneden gaat. Vergelijk je klas van vroeger maar eens met de populatie van nu en je zult schrikken
krijg je dan ook studiefinanciering?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
gwn thuis curcusje doen en dan lkkr klappe
Ja je kan dan nog steeds pinautomaten rippenquote:
Niet grappig.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja je kan dan nog steeds pinautomaten rippen
fags zoals jij hebben zelden gevoel voor humor, doe je niets aanquote:
Poe-hee wat een reactie!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
fags zoals jij hebben zelden gevoel voor humor, doe je niets aan
nee man gwn loi ofzoquote:
ik zag deesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |