krijg je dan ook studiefinanciering?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
gwn thuis curcusje doen en dan lkkr klappe
Ja je kan dan nog steeds pinautomaten rippenquote:
Niet grappig.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja je kan dan nog steeds pinautomaten rippen
fags zoals jij hebben zelden gevoel voor humor, doe je niets aanquote:
Poe-hee wat een reactie!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
fags zoals jij hebben zelden gevoel voor humor, doe je niets aan
nee man gwn loi ofzoquote:
ik zag deesquote:
maandje jaila toch? wat vind jouw familie van jou trouwens?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:33 schreef amenth het volgende:
[..]
ik zag dees
http://www.nti.nl/mbo/vol(...)cmp=beveiliger%20NTI|broad|6226166590&nsoapi=1&adwcmp=google-paid|loans|6226166590|d8d4697a3db1246ea006ecfe76aa8dae
maar ik ben binnenkort maandje niet thuis hoe moet het dan verder?
ze vinden het boelshit omdat het zo lang geleden isquote:Op zondag 8 mei 2011 14:34 schreef Hakki het volgende:
[..]
maandje jaila toch? wat vind jouw familie van jou trouwens?
wa hedde gedaanquote:Op zondag 8 mei 2011 14:34 schreef amenth het volgende:
[..]
ze vinden het boelshit omdat het zo lang geleden is
TS komt uit een tokkie familie en wil vechten in zijn 'beroep'quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef amenth het volgende:
[..]
zou wel meevallen, de helft van mn ooms zit vast
hoef niet perse te vechten, meer het controleren van de sitautie spreekt me aanquote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
TS komt uit een tokkie familie en wil vechten in zijn 'beroep'
Dat dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
Uitsmijter worden omdat je dan kan vechten en mannelij kan doen. TS word zo'n pauper deurturk die na een jaar de cel in moet omdat hij een klant dood heeft geschopt.
met vechtsport ervaring sla je iemand niet geijk dood dat kan je heus wel inzienquote:
echt een baasquote:Op maandag 9 mei 2011 00:22 schreef squatt3r het volgende:
Maar wat zou je van deze klant vinden, hij heeft royale ervaring met portiers:
[ afbeelding ]
Laat me hatenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:27 schreef Hakki het volgende:
[..]
met vechtsport ervaring sla je iemand niet geijk dood dat kan je heus wel inzien
Serhatquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef amenth het volgende:
zelfs bij kennis club nie aangenomen
Beste Serhat,
Langs deze weg willen wij jou hartelijk danken voor jouw komst voor het tweede oriënterende gesprek van afgelopen woensdag 4 April.
Wij willen jou bij deze informeren dat onze keuze voor de portiersfunctie op iemand anders is gevallen.
Wij wensen jou voor de toekomst veel succes in jouw zoektocht naar een geschikte baan en/of verdere studie.
Met vriendelijke groeten,
Ga anders een vak lerenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef amenth het volgende:
zelfs bij kennis club nie aangenomen
Beste Serhat,
Langs deze weg willen wij jou hartelijk danken voor jouw komst voor het tweede oriënterende gesprek van afgelopen woensdag 4 April.
Wij willen jou bij deze informeren dat onze keuze voor de portiersfunctie op iemand anders is gevallen.
Wij wensen jou voor de toekomst veel succes in jouw zoektocht naar een geschikte baan en/of verdere studie.
Met vriendelijke groeten,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |