Dat leek me nou net iets voor jou.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verrek, dat is waar ook.Ik ben slecht met namen.
Hij kwam mij wel bekend voor.![]()
Nu weet ik waarom hij zo slim is.
So? Kan handig zijn om te weten, maar zover ik weet heft je dat hier nog niet echt in de problemen gebracht (maar ik ben hier ook vaak niet)quote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ik heb Asperger. Vandaar dus, niet heel erg veel last van gelukkig.
Dat is erg gelukkig, jongen. Het is goed dat je het nu al weetquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ik heb Asperger. Vandaar dus, niet heel erg veel last van gelukkig.
Luister eens goed klootzakje......... Jij bent de trollkoning van POL en je probeert je minderwaardigheidscomplex te ontzien door mensen te kleineren door op een forum je eigen beter voor te doen dan je bent. Je bent gewoon een zielig persoon die niet verder komt dan jezelf zou willen. JouW toekomst reikt niet verder dan een tussenwoning met een van stoeptegels voorzien voortuintje met een tuinbank waar de kartonnen dozen Schultenbrau onder hebt liggen om de het bier enigszins koel te houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij trolt, dat heb je toch door? Ik ben juist degene die mavo 4 doet en ''zo'' examens heeft. Dit is gewoon een ietswat intellectuele introverte jongeman, die verdomde slim is.
Eerlijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Php hoe ben je eigenlijk op de VAVO terecht gekomen? Je komt op mij ook veel intelligenter over dan dat.
Namen onthouden, aangezien jij ook best veel weet.quote:
Hou eens op met je gezeik over Betjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Oja, we hebben te maken met een bouwvakker in de SC, gewoon even negeren
Hij projecteert, dat is vervelend.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met je gezeik over Betje
Ja, eerlijk gezegd gebeurt dat niet zo vaak....quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Namen onthouden, aangezien jij ook best veel weet.
Huh?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Php hoe ben je eigenlijk op de VAVO terecht gekomen? Je komt op mij ook veel intelligenter over dan dat.
Jij ook.. Kappen heren!!quote:
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik heb vmbo-basis gedaan, daarna mbo2 gedaan, 1 jaar gedaan maar dat vond ik niets aan, veel te domme lui. Daarna ben ik naar de vavo gegaan en met een goede pitch heb ik mijzelf de opleiding in geluld. Nu gaat dat toch verbijstering van mijn ouders best goed en ga ik derhalve volgend jaar havo doen.
En jij? Jij bent ook meer wat dan het predicaat ''vmbo''. No offense
Hhahahahaha, geloof het maar nietquote:
Die jongen kan het ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.
Hou de moed er in php. Mijn vader is van LTS naar universiteit gegaan d.m.v. een toelatingsexamen.
Maar zou je het willen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hhahahahaha, geloof het maar niet![]()
Maar lief van je
Er heel veel wegen die naar Rome leiden. Het grappige van de LTS is is dat daar heel veel succesvol entrepreneurs uit zijn gekomen, vaak wel markante mensen. Maar toch, succesvolquote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.
Hou de moed er in php. Mijn vader is van LTS naar universiteit gegaan d.m.v. een toelatingsexamen.
Neequote:
Veel mensen worden te hoog geklasseerd, dat lijkt mij een groter probleem.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:42 schreef robin007bond het volgende:
Vreemd eigenlijk hoe mensen op de verkeerde opleiding komen. Daar zou eigenlijk wat aan gedaan moeten worden. Zo veel gemist talent..
Nou, uh, een bouwvakker wat via internet mij verteld dat ik last heb van een minderwaardigheidscomplex. Ik zit daar vreselijk meequote:Op zondag 8 mei 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het niet zeggen he?? En ze hebben het leuk, de heren... Maar verdorie een intelligente uitdaging voor het slapengaan zou leuk zijn
Vertaling: ik verveel mequote:Op zondag 8 mei 2011 00:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, uh, een bouwvakker wat via internet mij verteld dat ik last heb van een minderwaardigheidscomplex. Ik zit daar vreselijk mee!
Nee, eigenlijk is het om te lachenquote:
Als je kijkt naar van dat VWO tuig wordt je vaak ook niet vrolijkquote:Op zondag 8 mei 2011 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel mensen worden te hoog geklasseerd, dat lijkt mij een groter probleem.
Ik verveel me, saaaaaiiiiquote:
Dat getuigt niet van enig inzichtquote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je kijkt naar van dat VWO tuig wordt je vaak ook niet vrolijk![]()
Onderwijs moet op de schop genomen worden! Misschien gaat het beter als we de boel gaan privatiseren
Onderwijs is een primaire behoefte voor de samenleving, dus nee. Ondanks dat ik economisch zeer liberaal ben.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je kijkt naar van dat VWO tuig wordt je vaak ook niet vrolijk![]()
Onderwijs moet op de schop genomen worden! Misschien gaat het beter als we de boel gaan privatiseren
Je kunt het zeker deels overwegen.quote:
Time for bed for youquote:
Ik denk dat het zeker wel zou kunnen werken! Meer persoonlijke begeleiding helpt al een hoop lijkt mijquote:
Vraag is als dat markt dat kan waarborgen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker wel zou kunnen werken! Meer persoonlijke begeleiding helpt al een hoop lijkt mij
Nee, brood is in dusverre een behoefte wat je ook op een andere manier kunt bevredigen. Onderwijs niet, onderwijs is debet aan de welvaart van een land. Onderwijs is zoiets precairs dat het onverantwoord is om dat over te laten aan de grillen van de vrije markt.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef robin007bond het volgende:
Brood is ook een primaire levensbehoefte en toch kan de markt prima het werk doen d.m.v. bakkers. Dan vraag ik me af wat er mis zou kunnen gaan met privatisering van het onderwijs
Is de nieuwe gooische vrouwen leuk?quote:
Geen idee, boeit me nietquote:
Sorryquote:
Dan maken we het breder dan brood. Heel de voedselmarkt is privaat, eten is een primaire levensbehoefte en kan niet worden vervangen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, brood is in dusverre een behoefte wat je ook op een andere manier kunt bevredigen. Onderwijs niet, onderwijs is debet aan de welvaart van een land. Onderwijs is zoiets precairs dat het onverantwoord is om dat over te laten aan de grillen van de vrije markt.
Dus waarom zit jij niet op een terras????quote:
Wat zijn de voordelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan maken we het breder dan brood. Heel de voedselmarkt is privaat, eten is een primaire levensbehoefte en kan niet worden vervangen.
Privatisering van onderwijs is de volgende stap imo
Kom ik net weg, was goed te doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus waarom zit jij niet op een terras????
Fijn dat het leuk was.. Bij mij ook (en lekker gegeten), maar ik had het tegen iemand andersquote:
Hey, boze kraai, hoestie?quote:
Dat je alleen nog maar een goede opleiding kan volgen als je pappa genoeg geld heeft...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef robin007bond het volgende:
Brood is ook een primaire levensbehoefte en toch kan de markt prima het werk doen d.m.v. bakkers. Dan vraag ik me af wat er mis zou kunnen gaan met privatisering van het onderwijs
Net Sunset Boulevard liggen kijkenquote:
Met de kanttekening dat met het huidige systeem niet kwaliteit, maar kwantiteit voorop staat.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je alleen nog maar een goede opleiding kan volgen als je pappa genoeg geld heeft...
Kwaliteit zou voorop moeten staan niet je afkomst of middelen...
quote:
Bouwvakker? Timmerman1/leermeester voor jou. Bouwvakker is meer voor jou weggelegd, dan mag je o.a. achter mij aanhuppelen en mijn houtkrullen en zaagsel opruimen en eventuele profielen en ander tijdelijk werk afbreken. Kun je wel overweg met een hamer, veger en schop??quote:Op zondag 8 mei 2011 00:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, uh, een bouwvakker wat via internet mij verteld dat ik last heb van een minderwaardigheidscomplex. Ik zit daar vreselijk mee!
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net Sunset Boulevard liggen kijken
film/musicalsmaak is niet mijn meest mannelijke kant![]()
Stoppenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Bouwvakker? Timmerman1/leermeester voor jou. Bouwvakker is meer voor jou weggelegd, dan mag je o.a. achter mij aanhuppelen en mijn houtkrullen en zaagsel opruimen en eventuele profielen en ander tijdelijk werk afbreken. Kun je wel overweg met een hamer, veger en schop??
Vanmiddag al lekker in de zon gelegen, plus donderdag is studentenavond.quote:
Deels wel, deels niet. Je moet over het algemeen toch wel minimaal aan aan basiskwaliteit voldoen wil je een opleiding succesvol afronden.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat met het huidige systeem niet kwaliteit, maar kwantiteit voorop staat.
Nu mag ik zeker geen InHolland/HBO-grapje maken he?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deels wel, deels niet. Je moet over het algemeen toch wel minimaal aan aan basiskwaliteit voldoen wil je een opleiding succesvol afronden.
Eigen schuld; jij begint.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
StoppenIk ben het gezeur meer dan beu.
Ik zal vast hypocriet klinken nu, maar: Betje laat het gaan.. Hij heeft geen idee (meervoud)quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Bouwvakker? Timmerman1/leermeester voor jou. Bouwvakker is meer voor jou weggelegd, dan mag je o.a. achter mij aanhuppelen en mijn houtkrullen en zaagsel opruimen en eventuele profielen en ander tijdelijk werk afbreken. Kun je wel overweg met een hamer, veger en schop??
En ik stop nu met dit gezeur wat nergens toe leidt, jij ook?quote:
Nee, ik ben die jongen beu.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal vast hypocriet klinken nu, maar: Betje laat het gaan.. Hij heeft geen idee (meervoud)
De bibliotheek bevat meer dan je nodig hebt, autodidact leren moet dan wel een actief gen zijn...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef du_ke het volgende:
Dat je alleen nog maar een goede opleiding kan volgen als je pappa genoeg geld heeft...
Kwaliteit zou voorop moeten staan niet je afkomst of middelen...
Wtf? :Squote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef fokthesystem het volgende:
En dit doet men met internet, de meest pure vorm anno 2011 van brein <-> brein communicatie. Oh ja en de sex sector verdient er ook prima, helemaal als piraterij (virtuele) niet menselijk zou zijn, niet zou bestaan.
En dan het politieke gehalte in deze POL sc, weinig politiek, op wat 'interne fok leden strubbelingen na'.
Ik las net dat de pvda is opgeroepen om niet naar de herdenkingsdag op de dam te gaan, dit is nu bekend, dat interne memo. lekker weer![]()
De oolog pvda -> pvv continues.
Zie reactie op Whiskers.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik stop nu met dit gezeur wat nergens toe leidt, jij ook?
Ha, je hebt mijn verjaardag gevierdquote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vanmiddag al lekker in de zon gelegen, plus donderdag is studentenavond.
Nog gefeliciteerd dan!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, je hebt mijn verjaardag gevierdSympathiek
In POL lijkt te gelden, wat men lief heeft kastijd men. Negeren al geprobeerd lieden?quote:
M'n zusje had laatst een taart voor me gemaakt die hier heel erg op leekquote:
Met wat negatieve uitzonderingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu mag ik zeker geen InHolland/HBO-grapje maken he?
Niet in mijn Brabantquote:Op zondag 8 mei 2011 01:18 schreef Cerbie het volgende:
An een verke vastbinden en door de drek sturen, zo doen we da in brabant!
Negeren is je zwakte tonen, ik heb een hekel aan je zwakte tonen dan geef je je nederlaag toe, dat zit niet in mijn aard.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In POL lijkt te gelden, wat men lief heeft kastijd men. Negeren al geprobeerd lieden?
Psssst, Betje, je reageert op FTSquote:Op zondag 8 mei 2011 01:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Negeren is je zwakte tonen, ik heb een hekel aan je zwakte tonen dan geef je je nederlaag toe, dat zit niet in mijn aard.
Oneens. Er zijn zat trollen op internet, acteurs en spelertjes, als die irriteren, kan je hen negeren, daar staat elke vorm van eer e.d. buiten. M..i. ieder diens mening hieromtrent.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:18 schreef betyar het volgende:
Negeren is je zwakte tonen, ik heb een hekel aan je zwakte tonen dan geef je je nederlaag toe, dat zit niet in mijn aard.
Koppen tegen elkaar dusquote:
dat weet bijna niemandquote:Op zondag 8 mei 2011 01:20 schreef Cerbie het volgende:
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben, maar waarom is er een indianenforum
Ik schakel iemand uit dmv van woordenquote:
Ah, u is rapper.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schakel iemand uit dmv van woorden
en jij als 2e vioolquote:
make love not war.quote:
Dat kun je niet (no offence)...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schakel iemand uit dmv van woorden
Ooit mocht ik je wel FTS, maar...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
en jij als 2e viool
[..]
make love not war.
[ afbeelding ]
Voor je para werd iddquote:Op zondag 8 mei 2011 01:24 schreef fokthesystem het volgende:
2 lieden, pro-pvda, oorlogstaal, heel gewoon inmiddels.
Niet erg ook, oorlog is internationaal al eeuwen en eeuwen 'in'.....
Of : waar velen zelf verkozen de ogen ziende blind houden.quote:
Man, ga ergens anders irritant en vervelend doenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of : waar velen zelf verkozen de ogen ziende blind houden.
Bal, kaats.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Man, ga ergens anders irritant en vervelend doen![]()
Really? Je hebt 'm eerder weggegaagd toch?quote:
Wacht maar.quote:
Ok, andere invalshoek.. Waarom zou je het willen??quote:
Daar heb je wel een terecht en goed punt. Toch ben ik van mening dat derden die je hierboven beschrijft op elk forum en of sociale plekken dient te vermijden om de samenleving een beetje houdbaar te houden. Veel mensen gaan zich mede irriteren en dit leidt uiteindelijk tot een afbraak van het desbetreffende forum of sociale plek waar mensen zich verzamelen ook al ben je toelrant naar mekaar toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oneens. Er zijn zat trollen op internet, acteurs en spelertjes, als die irriteren, kan je hen negeren, daar staat elke vorm van eer e.d. buiten. M..i. ieder diens mening hieromtrent.
Ik laat mij door niemand uitschakelenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, andere invalshoek.. Waarom zou je het willen??
Zucht... Naar beidenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij door niemand uitschakelen
Ik wil best dat het stopt.quote:
Ga weg!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:34 schreef fokthesystem het volgende:
Mei li boos, wilders boos, wat heeft de kiezer er aan? WO2 gebeurde, elders herdenken ze het al niet eens meer. Ouders leren het hun kinderen niet, of weten het zelf al niet eens echt meer, het hoe en wat, of zelfs wanneer.
Goeftedoeme m'n bier!quote:
Gaat het nog?quote:
JA!!!!! Je hebt gezien wat het mij "gebracht" heeft Betje, wees slimmerquote:
Een gozer in het cafe moet nodig zeiken, maar krijgt net zijn 2e biertje en is bang dat iemand hem jat (NL anno 2011) . Hij zet op een bierviltje: ik heb er in gespuugd, zo terug.quote:
Ik moest toen langer brommenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA!!!!! Je hebt gezien wat het mij "gebracht" heeft Betje, wees slimmer
Sorry, mag het niet zeggen en zal vast gestraft worden met een ban ofzo, maar je hoort niety in de SC FTS...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:35 schreef fokthesystem het volgende:
Misschien krijgen we in de multiculti wel heel veel vrije dagen, werknemers. Al die herdenkingen van al die oorlogen met vluchtelingen alhier...
Nu nog blijkbaar , herbeleving, gisteren, klemt je vandaag weer. Zonde joh.quote:
En verdomme terecht en zoveel langer was het niet "ik jank bij de leiding"-phpquote:
Ik heb soms moeite om je te volgenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nu nog blijkbaar , herbeleving, gisteren, klemt je vandaag weer. Zonde joh.
Die ban heb ik jou destijds niet aangesmeerd *steekt handen in het vuur*/quote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En verdomme terecht en zoveel langer was het niet "ik jank bij de leiding"-php
Je komt helemaal terug op iets wat al plaatsvond en je tOEn dwars zat, opnieuw, in het heden, zonde joh.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb soms moeite om je te volgenKan aan mij liggen
Je hebt gelijk, iedereen s welkom in de SCquote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef fokthesystem het volgende:
Whiskers, je hebt een wereldbeeld, met je zelf in het midden, jouw weg of de snelweg, maar zo werkt het helaas niet, niemand hoort in de sc op een forum in de melkweg ver weg op een site in de uithoekjes van NL internet kabels
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je komt helemaal terug op iets wat al plaatsvond en je tOEn dwars zat, opnieuw, in het heden, zonde joh.
Gelukkig ga jij daar niet over.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, mag het niet zeggen en zal vast gestraft worden met een ban ofzo, maar je hoort niety in de SC FTS...
Wie wel dan?? 3 dagen later?? Via Danny??quote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die ban heb ik jou destijds niet aangesmeerd *steekt handen in het vuur*/
Ik ben blij dat jullie elkaar begrijpen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, iedereen s welkom in de SC
Tem, laten we afspreken elkaar te negeren..quote:
Zeg ik niet, maar ik was het niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie wel dan?? 3 dagen later?? Via Danny??
Waarom?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tem, laten we afspreken elkaar te negeren..
"zeg je niet". maar het moest wél via Danny??quote:
Danny heeft die ban geplaatst ja, dat stond destijds ook in het banmeldtopic.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"zeg je niet". maar het moest wél via Danny??
Wat zoek je?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zoek iets maar ik kan het niet vinden.
Een ban of andere maatregelen doen mij uiteindelijk helemaal niks, dat zou eigenlijk positiever uitpakken, minder PC meer gezin.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA!!!!! Je hebt gezien wat het mij "gebracht" heeft Betje, wees slimmer
Dus je weet al dat je de thuissituatie verwaarloost. Nou nou...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Een ban of andere maatregelen doen mij uiteindelijk helemaal niks, dat zou eigenlijk positiever uitpakken, minder PC meer gezin.
Ja, wereldwijd zijn de laatste jaren allerlei records gebroken. Het lijkt wel of de seizoenen zijn opgeschoven in de lengte- en breedtegraden.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef 3-voud het volgende:
Gewoon nog 18 graden hier. Lijkt wel hartje zomer.
Ja, maar waarom??? Yvonne (n.b.) gaf jou jouw ban. Waarom ging Danny daar 3 dagen later ineens overheen php??quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Danny heeft die ban geplaatst ja, dat stond destijds ook in het banmeldtopic.
Lekker buiten geweest vandaag, slecht voor de boeren maar goed voor mijn gesteldheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef 3-voud het volgende:
Gewoon nog 18 graden hier. Lijkt wel hartje zomer.
Als we over 5 jaar maar niet met zomers zitten van 45-50 graden.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, wereldwijd zijn de laatste jaren allerlei records gebroken. Het lijkt wel of de seizoenen zijn opgeschoven in de lengte- en breedtegraden.
mediterrane temps in NL maar ook winterse perioden na een warm najaar.
Dat weet ik niet, feit is wel dat jij ook behoorlijk uitlokte he? Iemand heeft dat doorgespeeld aan Danny.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom??? Yvonne (n.b.) gaf jou jou ban... Waarom ging Danny daar 3 dagen later ineens overheen php??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Doe niet zo mal.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we over 5 jaar maar niet met zomers zitten van 45-50 graden.
Dat zeg ik niet, maar ik heb een zere hand van de muis.quote:
Laat het toch los, anders kan de geschiedenis zich herhalen, of php moet de wijste zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, maar waarom??? Yvonne (n.b.) gaf jou jouw ban. Waarom ging Danny daar 3 dagen later ineens overheen php??
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:51 schreef fokthesystem het volgende:
Het weer: hoe het ook verandert, in nl wordt er over gekankerd
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, feit is wel dat jij ook behoorlijk uitlokte he? Iemand heeft dat doorgespeeld aan Danny.Ik lokte je uit??? Jij moest tot 2x toe omdat ik je dwong mijn identiteit achterhalen??? Tuurlijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Door mij niet snel. Lekkere zomer, pak sneeuw in de winter, flink guur weer in de herfst... ik vind het allemaal even leuk.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:51 schreef fokthesystem het volgende:
Het weer: hoe het ook verandert, in nl wordt er over gekankerd
Kan, maar ook jouw posts werden over de top bevonden door de crew.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lokte je uit??? Jij moest tot 2x toe omdat ik je dwong mijn identiteit achterhalen??? Tuurlijk!!
Hey, 3-voud is er ook weerquote:Op zondag 8 mei 2011 01:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Door mij niet snel. Lekkere zomer, pak sneeuw in de winter, flink guur weer in de herfst... ik vind het allemaal even leuk.
Maar dit zijn wel rare fratsen van het weer.
Lekker, maar een droge graagquote:Op zondag 8 mei 2011 01:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar ook jouw posts werden over de top bevonden door de crew.
Wijntje?
En wereldwijd, de veranderingen gaan vlot nu.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:52 schreef 3-voud het volgende:
Door mij niet snel. Lekkere zomer, pak sneeuw in de winter, flink guur weer in de herfst... ik vind het allemaal even leuk.
Maar dit zijn wel rare fratsen van het weer.
En dat werden ze niet.. Alleen Danny ging over de rooiequote:
Helaas niet voor jouquote:
Alleen zoet.quote:
Er zijn sowieso veel extremen. Afgelopen winter was het her en der ook raak met extreme koude en sneeuwval.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En wereldwijd, de veranderingen gaan vlot nu.
Mij persoonlijk is dat niet vreemd, immers, actie reactie. Hier heet, elders hogere druk (die de lucht hier door uitdijen maakt) en hier heet, elders meer regen van wat hier verdampt.
En daar de aarde rond is en draait, 'domino effecten', 'verschuivingen'.
Niet voor mij??? Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 8 mei 2011 01:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel extremen. Afgelopen winter was het her en der ook raak met extreme koude en sneeuwval.
Ja, op de hele wereld, records, of sneeuw in warme landen, hitte in koude landen, heel erg veel stevige tornado's in usa, na de monsoen nOg meer regen wat normaliter niet is in bepaalde eilandstaten en afrika enz.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:57 schreef 3-voud het volgende:
Er zijn sowieso veel extremen. Afgelopen winter was het her en der ook raak met extreme koude en sneeuwval.
Excuus, ik quotte de verkeerde postquote:
What's the clue? Staat de maan dichterbij ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, op de hele wereld, records, of sneeuw in warme landen, hitte in koude landen, heel erg veel stevige tornado's in usa, na de monsoen nOg meer regen wat normaliter niet is in bepaalde eilandstaten en afrika enz.
Ik verdiep me er pas sinds kort in, ik weet het niet, maar wat ik zeg is wat ik waarneem, via de nieuwsdiensten weliswaar, maar stel dat het zo isquote:Op zondag 8 mei 2011 01:59 schreef 3-voud het volgende:
What's the clue? Staat de maan dichterbij ofzo?
Dat hele global warming gedonder geloof ik niet vele van.
Eens, ben jij al in dat ene topic geweest?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat hele global warming gedonder geloof ik niet veel van.
Welke?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, ben jij al in dat ene topic geweest?
Je doet hier of je dommer bent dan Bush jrquote:Op zondag 8 mei 2011 01:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat hele global warming gedonder geloof ik niet vele van.
True. Amerika heeft strenge winters als nooit tevoren. Siberie is bibberkoud en wij in Europa hadden ook weer een ouderwets gezellige winter.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik verdiep me er pas sinds kort in, ik weet het niet, maar wat ik zeg is wat ik waarneem, via de nieuwsdiensten weliswaar, maar stel dat het zo isdan is er wel een vlotte verandering, dan wel periode van 'ander weer' bezig.
Flikker op danquote:Op zondag 8 mei 2011 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je doet hier of je dommer bent dan Bush jrEnjoy
Sommige mensen trappen er niet inquote:
HAARP is inderdaad iets BNW erigs (nog....?) echter ook daar kan ik nog niet geheel geïnformeerd over mee praten.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
True. Amerika heeft strenge winters als nooit tevoren. Siberie is bibberkoud en wij in Europa hadden ook weer een ouderwets gezellige winter.
Het valt wel op. Zijn ze met dat HAARP-ding aan het spelen? Of ben ik nu BNW waardig bezig?
Ik zeg ook maar wat. Ik lees er wel eens wat over. Weet er ook niet veel van.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
HAARP is inderdaad iets BNW erigs (nog....?) echter ook daar kan ik nog niet geheel geïnformeerd over mee praten.
Nope. Lijkt me ook niet zo zinvol.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Groenen halen Sociaal democraten in en rukken verder op
Wut? Ik las het vanmorgen maar werd vanmiddag weer tegengesproken.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:06 schreef fokthesystem het volgende:
griekenland uit de euro, en straks DE ook nog? nu NL nog!
Nee maar de regering wil het, een deel er van, kwestie van tijd, zal wel een 'icesave referendum' komen of zo dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:07 schreef 3-voud het volgende:
Wut? Ik las het vanmorgen maar werd vanmiddag weer tegengesproken.
Zijn ze er nu toch wel uit de EU dan?
Check je bronnenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut? Ik las het vanmorgen maar werd vanmiddag weer tegengesproken.
Zijn ze er nu toch wel uit de EU dan?
Klopt. Dat was vanmorgen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:08 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,761201,00.html
Ik vind het prima. Dan kunnen we onze grenscontroles versterken. Aan land kun je illegalen met een muur of hek tegenhouden. En dan kunnen we ze gewoon over dat hek naar Griekenland gooien. Met bootjes gaat dat moeilijk, als je een 'humaan' beleid wil voeren.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:06 schreef fokthesystem het volgende:
griekenland uit de euro, en straks DE ook nog? nu NL nog!
Heel geloofwaardigquote:Op zondag 8 mei 2011 02:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Dan kunnen we onze grenscontroles versterken. Aan land kun je illegalen met een muur of hek tegenhouden. En dan kunnen we ze gewoon over dat hek naar Griekenland gooien. Met bootjes gaat dat moeilijk, als je een 'humaan' beleid wil voeren.
Ah die miste ik dan weer. Nu ja de tijd zal het leren, zal wel na het weekend worden, zie USA en osama. Versie uitleg na versie interpretatie van de 'gelekte info' zal elkaar wel vlot opvolgen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:09 schreef 3-voud het volgende:
Klopt. Dat was vanmorgen.
En toen kwam vanmiddag dit: http://www.powned.tv/nieu(...)len_euro_behoud.html
Ik denk niet dat het zon vaart zal lopen. Maar van mij mag Nederland vanaf maandag uit de EU.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ah die miste ik dan weer. Nu ja de tijd zal het leren, zal wel na het weekend worden, zie USA en osama. Versie uitleg na versie interpretatie van de 'gelekte info' zal elkaar wel vlot opvolgen.
'Democratisch' gezien hadden we er niet in gezeten, meerderheid wilde niet, bobo's drukten door...quote:Op zondag 8 mei 2011 02:13 schreef 3-voud het volgende:
Ik denk niet dat het zon vaart zal lopen. Maar van mij mag Nederland vanaf maandag uit de EU.
Wat een opgeklopte geldverslindende moraal bende is dat.
Je praat nu bijna non-stop als Q uit star trek tng.quote:
So???quote:Op zondag 8 mei 2011 02:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je praat nu bijna non-stop als Q uit star trek tng.
Negeer haar. Voor je het weet zit je ook in DM met haar waar ze je voor alles en nog wat uitmaakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je praat nu bijna non-stop als Q uit star trek tng.
gewoon een feitje, doe er wat mee of niets. Virtuele vriendschap is een illusie ook zonder het goede doel, echter als je liever hebt dat men je met de nek aantyped... het is net of je ook op negatieve aandacht 'drijven kan'.quote:
Serieus?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Negeer haar. Voor je het weet zit je ook in DM met haar waar ze je voor alles en nog wat uitmaakt.
Been there, done that.
Slaap lekker kerel.quote:
Ahh... Je bent geschrokkenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Negeer haar. Voor je het weet zit je ook in DM met haar waar ze je voor alles en nog wat uitmaakt.
Been there, done that.
Die ervaring heb ik al, dus de connectie is nog veel koeler dan zij reeds uitte van deze kant die kant op.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:16 schreef 3-voud het volgende:
Been there, done that.
... en dan druk ik me nog gematigd uit.quote:
Tis gewoon een aandachtsgeile neuroot met een communicatiestoornis.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik al, dus de connectie is nog veel koeler dan zij reeds uitte van deze kant die kant op.
Oh my god.quote:
Anyway, politici kunnen er sinds fortuyn ook wat van!quote:Op zondag 8 mei 2011 02:19 schreef 3-voud het volgende:
Tis gewoon een aandachtsgeile neuroot met een communicatiestoornis.
je wordt er religieus van?quote:
Verre van dat. Misschien ben je nog wel neukwaardig. Geen idee hoe je eruit ziet.quote:
Moet altijd een uitgangspunt zijn zelfs.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef fokthesystem het volgende:
Is scheiding van kerk en staat (die er in NL niet is) nodig of niet?
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef 3-voud het volgende:
Verre van dat. Misschien ben je nog wel neukwaardig. Geen idee hoe je eruit ziet.
Maar voor je nadien je scheur open trekt (die andere scheur) moet je maken dat je wegkomt.
Helaas is het dat ook in NL, vaak, uitgangspunten en 'zo is het', maar de praktijk is dan: zo is het niet.quote:
Als je de Islam wil verbieden niet. Als je de rust wil bewaren in Nederland wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef fokthesystem het volgende:
Is scheiding van kerk en staat (die er in NL niet is) nodig of niet?
Je wil ergens naartoe. Vertel.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Helaas is het dat ook in NL, vaak, uitgangspunten en 'zo is het', maar de praktijk is dan: zo is het niet.
Misschien ben ik neukwaardig? Nou nee, dank jequote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verre van dat. Misschien ben je nog wel neukwaardig. Geen idee hoe je eruit ziet.
Maar voor je nadien je scheur open trekt (die andere scheur) moet je maken dat je wegkomt.
Nee dit maal niet eens.quote:
Je vindt jezelf niet neukwaardig?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien ben ik neukwaardig? Nou nee, dank jeMaar geniet
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef 3-voud het volgende:
Wel lachen vanavond. Lekker achterthuis in de jacuzzi gezeten.
Lol: Behoeftenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien ben ik neukwaardig? Nou nee, dank jeMaar geniet
Jah, net nieuw. Toen ik erin zat begreep ik niet waarom ik dat niet eerder aangeschaft had.quote:
Het kan we weinig schelen iddquote:
Liever niet. Laat sprookjes wat ze zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee dit maal niet eens.
Ik zit hard o af te vragen of, als er wel 'meer is' dus intelligent design', of we dan wel die godsdienst in de politiek moeten invoeren, gewoon open en bloot met wel of geen multi-kerken in NL. Maw 1 kerk, 1 G-d, 1 Jezus, Mohammed e.d.
Wel neuken, niet neuken?? Soit..quote:
Expensive?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jah, net nieuw. Toen ik erin zat begreep ik niet waarom ik dat niet eerder aangeschaft had.
Klant van me is dealer in die apparaten. Dus ik betaalde niet de winkelprijs.quote:
Nou sprookjes, ik twijfel.quote:
Frie-iek.... doe nou niet knul. Gaat fout. Geloof me.quote:
Als jij het beter kan.. Vooralsnog val ik in slaapquote:
Ik ga maar eens m'n mond houden inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Frie-iek.... doe nou niet knul. Gaat fout. Geloof me.
Ik geloof er niks van. En dat komt van iemand die vele religies "bestudeerd". Tussen haakjes omdat het hobby is.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nou sprookjes, ik twijfel.
2 zoutvlaktes in/om israel, de steen die men vond met de naam er op van de in de Bijbel besproken 'wethouder', hoe het heelal werkt, de aantrekking en banen van planeten om zonnen, bijna dood ervaringen verhalen, het wetenschappelijke feit dat bidden je sneller doet genezen e.d.... de dode zee rollen die de Bijbel deden kloppen deels, de berekeningen van hoe een oog zou ontstaan bij bijna alle dieren, en de kans daarop op onze planeet in betrekkelijke korte periode, de missing link etc....
Hhahahahaha, je laat je dingen aanpraten, maar dat is jouw keusquote:Op zondag 8 mei 2011 02:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga maar eens m'n mond houden inderdaad.
Of zit je verlegen om seks? Zijn andere middelen voor die minder kopzorgen geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga maar eens m'n mond houden inderdaad.
Vooral dat zitten niet goed is voor de mens geloof ik wel ja. Maarja, probeer tegen je baas maar te zeggen dat je onderuitgezakte houding juist gezond is, in plaats van een pro-actieve houding die ze graag willen zien.quote:
Uiteindelijk wordt ook iets bizars aangeraden als 'actief zitten'. Overigens is deze ook wel geinig. Die van Lost in Translation vroeg ik mezelf ook vaak af.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vooral dat zitten niet goed is voor de mens geloof ik wel ja. Maarja, probeer tegen je baas maar te zeggen dat je onderuitgezakte houding juist gezond is, in plaats van een pro-actieve houding die ze graag willen zien.
Landklimaat in Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:35 schreef remlof het volgende:
Zomg, gewoon tot half vier buiten geweest met alleen een t-shirt, het is echt al zomer.
De klimaatverandering heeft toch z'n goeie kanten, we hebben steeds minder westenwind dus vooral in het oosten krijgen we een landklimaat ipv een zeeklimaat.
Dank uquote:Op zondag 8 mei 2011 02:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Dat was vanmorgen.
En toen kwam vanmiddag dit: http://www.powned.tv/nieu(...)len_euro_behoud.html
Nee, maar ik heb mijn moeder volgende week uitgenodigd voor een bezoek aan Paleis het Loo (aangezien ik moet werken lukt het vandaag niet).quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef robin007bond het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie al wat voor moederdag gegeven?
Ik ga langs zodat ze voor mij kan koken, dat is cadeau genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef robin007bond het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie al wat voor moederdag gegeven?
Ook leuk lijkt mequote:Op zondag 8 mei 2011 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn moeder volgende week uitgenodigd voor een bezoek aan Paleis het Loo (aangezien ik moet werken lukt het vandaag niet).
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga langs zodat ze voor mij kan koken, dat is cadeau genoeg.
You're so like, oh, non-conformist.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:22 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe niet aan moederdag, heb echt geen speciale dag nodig om aardig voor mijn moeder te zijn.
Dus je bent zo aardig voor je moeder dat je expres op moederdag niet aardig voor haar gaat zijn. Stoer.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:22 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe niet aan moederdag, heb echt geen speciale dag nodig om aardig voor mijn moeder te zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Luister eens goed klootzakje......... Jij bent de trollkoning van POL en je probeert je minderwaardigheidscomplex te ontzien door mensen te kleineren door op een forum je eigen beter voor te doen dan je bent. Je bent gewoon een zielig persoon die niet verder komt dan jezelf zou willen. JouW toekomst reikt niet verder dan een tussenwoning met een van stoeptegels voorzien voortuintje met een tuinbank waar de kartonnen dozen Schultenbrau onder hebt liggen om de het bier enigszins koel te houden.
Ninja edit op jou ....
Timmermans taaltje.quote:
Make-up doet het altijd wel goedquote:Op zondag 8 mei 2011 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
Nog niks gegeven, maar ik heb een lippenstift voor moederlief gekocht.
Klopt, maar die ketting van je vond ik ook wel origineel. Tenminste niet zo afgezaagd als al die andere dingen.quote:
Dat jij een speciale dag nodig hebt, puur bedoeld om meer troep te verkopen,om te laten zien dat je je moeder lief vindt zegt natuurlijk meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus je bent zo aardig voor je moeder dat je expres op moederdag niet aardig voor haar gaat zijn. Stoer.
Je hebt voor deze enke keer wel gelijk, ik zie er werkelijk het nut niet van in.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat jij een speciale dag nodig hebt, puur bedoeld om meer troep te verkopen,om te laten zien dat je je moeder lief vindt zegt natuurlijk meer over jou dan over mij.
Jij geeft zeker ook geen cadeaus op kerstmis, omdat je heel het jaar de kerstgedachte moet hebben?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat jij een speciale dag nodig hebt, puur bedoeld om meer troep te verkopen,om te laten zien dat je je moeder lief vindt zegt natuurlijk meer over jou dan over mij.
Cadeautjes met kerstmis, dat is pas commercieelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij geeft zeker ook geen cadeaus op kerstmis, omdat je heel het jaar de kerstgedachte moet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |