Dat leek me nou net iets voor jou.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verrek, dat is waar ook.Ik ben slecht met namen.
Hij kwam mij wel bekend voor.![]()
Nu weet ik waarom hij zo slim is.
So? Kan handig zijn om te weten, maar zover ik weet heft je dat hier nog niet echt in de problemen gebracht (maar ik ben hier ook vaak niet)quote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ik heb Asperger. Vandaar dus, niet heel erg veel last van gelukkig.
Dat is erg gelukkig, jongen. Het is goed dat je het nu al weetquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ik heb Asperger. Vandaar dus, niet heel erg veel last van gelukkig.
Luister eens goed klootzakje......... Jij bent de trollkoning van POL en je probeert je minderwaardigheidscomplex te ontzien door mensen te kleineren door op een forum je eigen beter voor te doen dan je bent. Je bent gewoon een zielig persoon die niet verder komt dan jezelf zou willen. JouW toekomst reikt niet verder dan een tussenwoning met een van stoeptegels voorzien voortuintje met een tuinbank waar de kartonnen dozen Schultenbrau onder hebt liggen om de het bier enigszins koel te houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij trolt, dat heb je toch door? Ik ben juist degene die mavo 4 doet en ''zo'' examens heeft. Dit is gewoon een ietswat intellectuele introverte jongeman, die verdomde slim is.
Eerlijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Php hoe ben je eigenlijk op de VAVO terecht gekomen? Je komt op mij ook veel intelligenter over dan dat.
Namen onthouden, aangezien jij ook best veel weet.quote:
Hou eens op met je gezeik over Betjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Oja, we hebben te maken met een bouwvakker in de SC, gewoon even negeren
Hij projecteert, dat is vervelend.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met je gezeik over Betje
Ja, eerlijk gezegd gebeurt dat niet zo vaak....quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Namen onthouden, aangezien jij ook best veel weet.
Huh?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Php hoe ben je eigenlijk op de VAVO terecht gekomen? Je komt op mij ook veel intelligenter over dan dat.
Jij ook.. Kappen heren!!quote:
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik heb vmbo-basis gedaan, daarna mbo2 gedaan, 1 jaar gedaan maar dat vond ik niets aan, veel te domme lui. Daarna ben ik naar de vavo gegaan en met een goede pitch heb ik mijzelf de opleiding in geluld. Nu gaat dat toch verbijstering van mijn ouders best goed en ga ik derhalve volgend jaar havo doen.
En jij? Jij bent ook meer wat dan het predicaat ''vmbo''. No offense
Hhahahahaha, geloof het maar nietquote:
Die jongen kan het ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.
Hou de moed er in php. Mijn vader is van LTS naar universiteit gegaan d.m.v. een toelatingsexamen.
Maar zou je het willen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hhahahahaha, geloof het maar niet![]()
Maar lief van je
Er heel veel wegen die naar Rome leiden. Het grappige van de LTS is is dat daar heel veel succesvol entrepreneurs uit zijn gekomen, vaak wel markante mensen. Maar toch, succesvolquote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.
Hou de moed er in php. Mijn vader is van LTS naar universiteit gegaan d.m.v. een toelatingsexamen.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |