Dat leek me nou net iets voor jou.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verrek, dat is waar ook.Ik ben slecht met namen.
Hij kwam mij wel bekend voor.![]()
Nu weet ik waarom hij zo slim is.
So? Kan handig zijn om te weten, maar zover ik weet heft je dat hier nog niet echt in de problemen gebracht (maar ik ben hier ook vaak niet)quote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ik heb Asperger. Vandaar dus, niet heel erg veel last van gelukkig.
Dat is erg gelukkig, jongen. Het is goed dat je het nu al weetquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ik heb Asperger. Vandaar dus, niet heel erg veel last van gelukkig.
Luister eens goed klootzakje......... Jij bent de trollkoning van POL en je probeert je minderwaardigheidscomplex te ontzien door mensen te kleineren door op een forum je eigen beter voor te doen dan je bent. Je bent gewoon een zielig persoon die niet verder komt dan jezelf zou willen. JouW toekomst reikt niet verder dan een tussenwoning met een van stoeptegels voorzien voortuintje met een tuinbank waar de kartonnen dozen Schultenbrau onder hebt liggen om de het bier enigszins koel te houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij trolt, dat heb je toch door? Ik ben juist degene die mavo 4 doet en ''zo'' examens heeft. Dit is gewoon een ietswat intellectuele introverte jongeman, die verdomde slim is.
Eerlijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Php hoe ben je eigenlijk op de VAVO terecht gekomen? Je komt op mij ook veel intelligenter over dan dat.
Namen onthouden, aangezien jij ook best veel weet.quote:
Hou eens op met je gezeik over Betjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Oja, we hebben te maken met een bouwvakker in de SC, gewoon even negeren
Hij projecteert, dat is vervelend.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met je gezeik over Betje
Ja, eerlijk gezegd gebeurt dat niet zo vaak....quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Namen onthouden, aangezien jij ook best veel weet.
Huh?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef robin007bond het volgende:
Php hoe ben je eigenlijk op de VAVO terecht gekomen? Je komt op mij ook veel intelligenter over dan dat.
Jij ook.. Kappen heren!!quote:
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik heb vmbo-basis gedaan, daarna mbo2 gedaan, 1 jaar gedaan maar dat vond ik niets aan, veel te domme lui. Daarna ben ik naar de vavo gegaan en met een goede pitch heb ik mijzelf de opleiding in geluld. Nu gaat dat toch verbijstering van mijn ouders best goed en ga ik derhalve volgend jaar havo doen.
En jij? Jij bent ook meer wat dan het predicaat ''vmbo''. No offense
Hhahahahaha, geloof het maar nietquote:
Die jongen kan het ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.
Hou de moed er in php. Mijn vader is van LTS naar universiteit gegaan d.m.v. een toelatingsexamen.
Maar zou je het willen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hhahahahaha, geloof het maar niet![]()
Maar lief van je
Er heel veel wegen die naar Rome leiden. Het grappige van de LTS is is dat daar heel veel succesvol entrepreneurs uit zijn gekomen, vaak wel markante mensen. Maar toch, succesvolquote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.. Ik keek op de basisschool altijd uit het raam en het interesseerde me niks. Vandaar een lage CITO score en voor de rest dus niet mijn best gedaan.
Hou de moed er in php. Mijn vader is van LTS naar universiteit gegaan d.m.v. een toelatingsexamen.
Neequote:
Veel mensen worden te hoog geklasseerd, dat lijkt mij een groter probleem.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:42 schreef robin007bond het volgende:
Vreemd eigenlijk hoe mensen op de verkeerde opleiding komen. Daar zou eigenlijk wat aan gedaan moeten worden. Zo veel gemist talent..
Nou, uh, een bouwvakker wat via internet mij verteld dat ik last heb van een minderwaardigheidscomplex. Ik zit daar vreselijk meequote:Op zondag 8 mei 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het niet zeggen he?? En ze hebben het leuk, de heren... Maar verdorie een intelligente uitdaging voor het slapengaan zou leuk zijn
Vertaling: ik verveel mequote:Op zondag 8 mei 2011 00:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, uh, een bouwvakker wat via internet mij verteld dat ik last heb van een minderwaardigheidscomplex. Ik zit daar vreselijk mee!
Nee, eigenlijk is het om te lachenquote:
Als je kijkt naar van dat VWO tuig wordt je vaak ook niet vrolijkquote:Op zondag 8 mei 2011 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel mensen worden te hoog geklasseerd, dat lijkt mij een groter probleem.
Ik verveel me, saaaaaiiiiquote:
Dat getuigt niet van enig inzichtquote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je kijkt naar van dat VWO tuig wordt je vaak ook niet vrolijk![]()
Onderwijs moet op de schop genomen worden! Misschien gaat het beter als we de boel gaan privatiseren
Onderwijs is een primaire behoefte voor de samenleving, dus nee. Ondanks dat ik economisch zeer liberaal ben.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je kijkt naar van dat VWO tuig wordt je vaak ook niet vrolijk![]()
Onderwijs moet op de schop genomen worden! Misschien gaat het beter als we de boel gaan privatiseren
Je kunt het zeker deels overwegen.quote:
Time for bed for youquote:
Ik denk dat het zeker wel zou kunnen werken! Meer persoonlijke begeleiding helpt al een hoop lijkt mijquote:
Vraag is als dat markt dat kan waarborgen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker wel zou kunnen werken! Meer persoonlijke begeleiding helpt al een hoop lijkt mij
Nee, brood is in dusverre een behoefte wat je ook op een andere manier kunt bevredigen. Onderwijs niet, onderwijs is debet aan de welvaart van een land. Onderwijs is zoiets precairs dat het onverantwoord is om dat over te laten aan de grillen van de vrije markt.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef robin007bond het volgende:
Brood is ook een primaire levensbehoefte en toch kan de markt prima het werk doen d.m.v. bakkers. Dan vraag ik me af wat er mis zou kunnen gaan met privatisering van het onderwijs
Is de nieuwe gooische vrouwen leuk?quote:
Geen idee, boeit me nietquote:
Sorryquote:
Dan maken we het breder dan brood. Heel de voedselmarkt is privaat, eten is een primaire levensbehoefte en kan niet worden vervangen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, brood is in dusverre een behoefte wat je ook op een andere manier kunt bevredigen. Onderwijs niet, onderwijs is debet aan de welvaart van een land. Onderwijs is zoiets precairs dat het onverantwoord is om dat over te laten aan de grillen van de vrije markt.
Dus waarom zit jij niet op een terras????quote:
Wat zijn de voordelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan maken we het breder dan brood. Heel de voedselmarkt is privaat, eten is een primaire levensbehoefte en kan niet worden vervangen.
Privatisering van onderwijs is de volgende stap imo
Kom ik net weg, was goed te doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus waarom zit jij niet op een terras????
Fijn dat het leuk was.. Bij mij ook (en lekker gegeten), maar ik had het tegen iemand andersquote:
Hey, boze kraai, hoestie?quote:
Dat je alleen nog maar een goede opleiding kan volgen als je pappa genoeg geld heeft...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef robin007bond het volgende:
Brood is ook een primaire levensbehoefte en toch kan de markt prima het werk doen d.m.v. bakkers. Dan vraag ik me af wat er mis zou kunnen gaan met privatisering van het onderwijs
Net Sunset Boulevard liggen kijkenquote:
Met de kanttekening dat met het huidige systeem niet kwaliteit, maar kwantiteit voorop staat.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je alleen nog maar een goede opleiding kan volgen als je pappa genoeg geld heeft...
Kwaliteit zou voorop moeten staan niet je afkomst of middelen...
quote:
Bouwvakker? Timmerman1/leermeester voor jou. Bouwvakker is meer voor jou weggelegd, dan mag je o.a. achter mij aanhuppelen en mijn houtkrullen en zaagsel opruimen en eventuele profielen en ander tijdelijk werk afbreken. Kun je wel overweg met een hamer, veger en schop??quote:Op zondag 8 mei 2011 00:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, uh, een bouwvakker wat via internet mij verteld dat ik last heb van een minderwaardigheidscomplex. Ik zit daar vreselijk mee!
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net Sunset Boulevard liggen kijken
film/musicalsmaak is niet mijn meest mannelijke kant![]()
Stoppenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Bouwvakker? Timmerman1/leermeester voor jou. Bouwvakker is meer voor jou weggelegd, dan mag je o.a. achter mij aanhuppelen en mijn houtkrullen en zaagsel opruimen en eventuele profielen en ander tijdelijk werk afbreken. Kun je wel overweg met een hamer, veger en schop??
Vanmiddag al lekker in de zon gelegen, plus donderdag is studentenavond.quote:
Deels wel, deels niet. Je moet over het algemeen toch wel minimaal aan aan basiskwaliteit voldoen wil je een opleiding succesvol afronden.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat met het huidige systeem niet kwaliteit, maar kwantiteit voorop staat.
Nu mag ik zeker geen InHolland/HBO-grapje maken he?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deels wel, deels niet. Je moet over het algemeen toch wel minimaal aan aan basiskwaliteit voldoen wil je een opleiding succesvol afronden.
Eigen schuld; jij begint.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
StoppenIk ben het gezeur meer dan beu.
Ik zal vast hypocriet klinken nu, maar: Betje laat het gaan.. Hij heeft geen idee (meervoud)quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Bouwvakker? Timmerman1/leermeester voor jou. Bouwvakker is meer voor jou weggelegd, dan mag je o.a. achter mij aanhuppelen en mijn houtkrullen en zaagsel opruimen en eventuele profielen en ander tijdelijk werk afbreken. Kun je wel overweg met een hamer, veger en schop??
En ik stop nu met dit gezeur wat nergens toe leidt, jij ook?quote:
Nee, ik ben die jongen beu.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal vast hypocriet klinken nu, maar: Betje laat het gaan.. Hij heeft geen idee (meervoud)
De bibliotheek bevat meer dan je nodig hebt, autodidact leren moet dan wel een actief gen zijn...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef du_ke het volgende:
Dat je alleen nog maar een goede opleiding kan volgen als je pappa genoeg geld heeft...
Kwaliteit zou voorop moeten staan niet je afkomst of middelen...
Wtf? :Squote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef fokthesystem het volgende:
En dit doet men met internet, de meest pure vorm anno 2011 van brein <-> brein communicatie. Oh ja en de sex sector verdient er ook prima, helemaal als piraterij (virtuele) niet menselijk zou zijn, niet zou bestaan.
En dan het politieke gehalte in deze POL sc, weinig politiek, op wat 'interne fok leden strubbelingen na'.
Ik las net dat de pvda is opgeroepen om niet naar de herdenkingsdag op de dam te gaan, dit is nu bekend, dat interne memo. lekker weer![]()
De oolog pvda -> pvv continues.
Zie reactie op Whiskers.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik stop nu met dit gezeur wat nergens toe leidt, jij ook?
Ha, je hebt mijn verjaardag gevierdquote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vanmiddag al lekker in de zon gelegen, plus donderdag is studentenavond.
Nog gefeliciteerd dan!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, je hebt mijn verjaardag gevierdSympathiek
In POL lijkt te gelden, wat men lief heeft kastijd men. Negeren al geprobeerd lieden?quote:
M'n zusje had laatst een taart voor me gemaakt die hier heel erg op leekquote:
Met wat negatieve uitzonderingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu mag ik zeker geen InHolland/HBO-grapje maken he?
Niet in mijn Brabantquote:Op zondag 8 mei 2011 01:18 schreef Cerbie het volgende:
An een verke vastbinden en door de drek sturen, zo doen we da in brabant!
Negeren is je zwakte tonen, ik heb een hekel aan je zwakte tonen dan geef je je nederlaag toe, dat zit niet in mijn aard.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In POL lijkt te gelden, wat men lief heeft kastijd men. Negeren al geprobeerd lieden?
Psssst, Betje, je reageert op FTSquote:Op zondag 8 mei 2011 01:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Negeren is je zwakte tonen, ik heb een hekel aan je zwakte tonen dan geef je je nederlaag toe, dat zit niet in mijn aard.
Oneens. Er zijn zat trollen op internet, acteurs en spelertjes, als die irriteren, kan je hen negeren, daar staat elke vorm van eer e.d. buiten. M..i. ieder diens mening hieromtrent.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:18 schreef betyar het volgende:
Negeren is je zwakte tonen, ik heb een hekel aan je zwakte tonen dan geef je je nederlaag toe, dat zit niet in mijn aard.
Koppen tegen elkaar dusquote:
dat weet bijna niemandquote:Op zondag 8 mei 2011 01:20 schreef Cerbie het volgende:
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben, maar waarom is er een indianenforum
Ik schakel iemand uit dmv van woordenquote:
Ah, u is rapper.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schakel iemand uit dmv van woorden
en jij als 2e vioolquote:
make love not war.quote:
Dat kun je niet (no offence)...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schakel iemand uit dmv van woorden
Ooit mocht ik je wel FTS, maar...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
en jij als 2e viool
[..]
make love not war.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |