Er was een sein en wisselstoring, geen overwegstoring. Alle andere overwegen waren wel naar beneden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef dennistd het volgende:
Zal wel een storing zitten op de plek waar hij gedecteerd had moeten worden, en dan gaat een overweg pas dicht als je er bijna op zit (een meter er vanaf ofzo).
Varsseveldquote:
Mits de overweg een middensectie heeft...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef dennistd het volgende:
Zal wel een storing zitten op de plek waar hij gedecteerd had moeten worden, en dan gaat een overweg pas dicht als je er bijna op zit (een meter er vanaf ofzo).
Jaa A'dam -> Arnhem met de ICE. Toen naar Roosendaal waar we nieuwe fyra zagen, en die goederentrein met diequote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Yreal het volgende:
Volgens mij hebben Marko en ik ooit ook wel eens een rondje gemaakt, alleen was ik tegen het einde van de middag zou lam dat ik geen flauw idee meer heb hoe dit is geëindigd
Ojah ! Ik heb nog helemaal tot Schiphol bij haar gezeten en haar koffers naar de gate gedragen en haar nummer gescoord. Toen werd ik gebeld voor een feestje waar ik mijn huidige chick ontmoettequote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa A'dam -> Arnhem met de ICE. Toen naar Roosendaal waar we nieuwe fyra zagen, en die goederentrein met die![]()
Vervolgens met de benelux naar Dordt.
En onderweg kwamen we die fijne studente ook nog tegen
Het is enkelspoor daar volgens mij, dus die overweg heeft dan zeker een middensectie. Overigens mag je een open overweg berijden, als er maar een mannetje met een rode vlag bij loopt om het wegverkeer te waarschuwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mits de overweg een middensectie heeft...
Was niet het geval.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het is enkelspoor daar volgens mij, dus die overweg heeft dan zeker een middensectie. Overigens mag je een open overweg berijden, als er maar een mannetje met een rode vlag bij loopt om het wegverkeer te waarschuwen.
Reed hij 10 km/h en gaf hij een herhaaldelijk fluitsignaal? Dan heeft hij iig een aanwijzing aki/ahob gehad en heeft hij de overweg op de middensectie dicht gereden (geactiveerd). Een seinstoring kan vaak een vastzittende rijrichtinginstelling in de beveiliging zijn, waardoor de overweg maar van één kant een trein verwacht.quote:
Jah op de 2 foto zie je dat de knipperlichten het doen en een aantal seconden later gaan de bomen naar beneden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, dat zien we aan de foto's![]()
Maar die lichten?
Nee, hij bleef wel aardig lang stil staan voor de overweg en ging er met een (grote sleutel?) naar toe kon niet zien wat hij toen deed. Heeft niet getoeterd in ieder geval.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Reed hij 10 km/h en gaf hij een herhaaldelijk fluitsignaal? Dan heeft hij iig een aanwijzing aki/ahob gehad en heeft hij de overweg op de middensectie dicht gereden (geactiveerd). Een seinstoring kan vaak een vastzittende rijrichtinginstelling in de beveiliging zijn, waardoor de overweg maar van één kant een trein verwacht.
Op kijfhoef staan er ook nog een stuk of 4quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Trouwens: kijk nou toch eens, er bestaat nog een AKI.
Ja maar, dit is een gewone spoorlijn waar gewoon reizigerstreinen rijden. Da's wel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of kijkhoef staan er ook nog een stuk of 4
Verkeersleider, mits ik mijn eigen softwarepakket mag meenemen...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Socios het volgende:
Ik zou wel perronopzichter of stationschef willen worden.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Verkeersleider, mits ik mijn eigen softwarepakket mag meenemen...
Vorig week heb ik voor de derde of vierde maal gesolliciteerd naar servicemedewerker op een station (nog geen reactie gehad). De geknipte baan voor mij. Wachten tot NS dat ook inziet of iemand anders die het regelt voor mij.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Yreal het volgende:
@ Socios, word dan service medewerker. Lekker mensen de goede trein in bonjoeren en verder een beetje over het station wandelen.![]()
quote:"Nee, ik wil niet bij het rijdend personeel.
Ik ga voor een baan op het station. Zelfs bereid 1.000 euro te betalen voor diegene die dat succesvol regelt voor mij."
Ik dacht dat er bij Corus nog een AKI met bomen staatquote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Trouwens: kijk nou toch eens, er bestaat nog een AKI.
Deed hij nou daar "De Dolf"?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Yreal het volgende:
[ link | afbeelding ]
die man zag ons dus, hij zwaaien van maak nu nog eens een foto![]()
![]()
En waarom ben jij bij uitstek geschikt als servicemedewerker?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Vorig week heb ik voor de derde of vierde maal gesolliciteerd naar servicemedewerker op een station (nog geen reactie gehad). De geknipte baan voor mij. Wachten tot NS dat ook inziet of iemand anders die het regelt voor mij.
Dit aanbod geldt nog steeds voor een baan te station Zwolle of noordelijker daarvan:
Gemiddelde Griekse bij spoorwegen verdient ¤65000 per jaar
[..]
Omdat hij iedereen de Fyra/Thalys/ICE in zal sturenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
En waarom ben jij bij uitstek geschikt als servicemedewerker?
Veel verstand van treinen. Ben een `wandelend spoorboekje´. Alhoewel dat laatste door het niet meer kunnen bestuderen van een nieuw gedrukt Spoorboekje wat minder is geworden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Duvel het volgende:
En waarom ben jij bij uitstek geschikt als servicemedewerker?
Hangt van de `reiswens´ van betreffende reiziger af.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:25 schreef greavy het volgende:
Omdat hij iedereen de Fyra/Thalys/ICE in zal sturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |