Je kunt beter werk "op" het spoor zoeken jij ..quote:
Lache johquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt beter werk "op" het spoor zoeken jij ..
Nee, ik wil niet bij het rijdend personeel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt beter werk "op" het spoor zoeken jij ..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:56 schreef polderturk het volgende:
Enkele quotes uit het artikel:
"The average government job pays almost three times the average private-sector job. "
"Twenty years ago a successful businessman turned minister of finance named Stefanos Manos pointed out that it would be cheaper to put all Greece’s rail passengers into taxicabs: it’s still true. “We have a railroad company which is bankrupt beyond comprehension,” Manos put it to me."
Wel gedaan. Maar zijn verreweg meestal van die logge, vaste en niet flexibele sollicitatieprocedures. Bovendien zijn er nauwelijks interessante vacature´s momenteel.quote:
Holy fucking shit 1,2 biljoen dollar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:56 schreef polderturk het volgende:
. De schuld van de Grieken blijkt ook nog eens 1,2 biljoen dollar te zijn als je de pensioenschulden van de overheid bovenop de andere schulden optelt.
Stuur mij maar een pm met je naam, leeftijd, opleiding en woonplaats en dan zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet bij het rijdend personeel.
Ik ga voor een baan op het station. Zelfs bereid 1.000 euro te betalen voor diegene die dat succesvol regelt voor mij.
Ze hebben flink misbruik gemaakt van de EU en de euro. Ze dachten dat de EU toch wel alles zou ophoesten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n onhoudbaar systeem creëren en dan zeuren als het uiteindelijk onvermijdelijk mis gaat. Die Grieken hebben alle ellende aan zichzelf te danken.
Voor 1000 euro kan ik je wel een baan bij de Smullers aanbieden. Dan werk je ook op het station.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet bij het rijdend personeel.
Ik ga voor een baan op het station. Zelfs bereid 1.000 euro te betalen voor diegene die dat succesvol regelt voor mij.
Heb je `connecties´ bij de Nederlandse Spoorwegen? Het liefst ga ik als Servicemedewerker aan de slag op het station Leeuwarden, Groningen of Zwolle.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:07 schreef Joe-Momma het volgende:
Stuur mij maar een pm met je naam, leeftijd, opleiding en woonplaats en dan zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen.
Wel een `treingerelateerde´ baan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor 1000 euro kan ik je wel een baan bij de Smullers aanbieden. Dan werk je ook op het station.
nee, ik zal het later uitleggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
In het artikel hebben ze het over trillion. Een
trillion = biljoen
billion = miljard
En dat denken ze nog steeds volgens mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze hebben flink misbruik gemaakt van de EU en de euro. Ze dachten dat de EU toch wel alles zou ophoesten.
Ik werk al 8 jaar bij het spoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je `connecties´ bij de Nederlandse Spoorwegen? Het liefst ga ik als Servicemedewerker aan de slag op het station Leeuwarden, Groningen of Zwolle.
Bij ProRail zijn altijd wel mogelijkheden. http://www.werkenbijprorail.nl/vacatures/Pages/default.aspxquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |