Ik dacht dat die dingen fail-safe waren tegenwoordig? Of was de zwaartekracht ook buiten werking?quote:
Oei!quote:
Geen idee, op de 2e foto gaan ze wel naar beneden (zie de lichten) maar de trein staat al op de overweg.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dingen fail-safe waren tegenwoordig? Of was de zwaartekracht ook buiten werking?
Lichten zeg je?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef Temlin het volgende:
[..]
Geen idee, op de 2e foto gaan ze wel naar beneden (zie de lichten) maar de trein staat al op de overweg.
Er was een sein en wisselstoring, geen overwegstoring. Alle andere overwegen waren wel naar beneden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef dennistd het volgende:
Zal wel een storing zitten op de plek waar hij gedecteerd had moeten worden, en dan gaat een overweg pas dicht als je er bijna op zit (een meter er vanaf ofzo).
Varsseveldquote:
Mits de overweg een middensectie heeft...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef dennistd het volgende:
Zal wel een storing zitten op de plek waar hij gedecteerd had moeten worden, en dan gaat een overweg pas dicht als je er bijna op zit (een meter er vanaf ofzo).
Jaa A'dam -> Arnhem met de ICE. Toen naar Roosendaal waar we nieuwe fyra zagen, en die goederentrein met diequote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Yreal het volgende:
Volgens mij hebben Marko en ik ooit ook wel eens een rondje gemaakt, alleen was ik tegen het einde van de middag zou lam dat ik geen flauw idee meer heb hoe dit is geëindigd
Ojah ! Ik heb nog helemaal tot Schiphol bij haar gezeten en haar koffers naar de gate gedragen en haar nummer gescoord. Toen werd ik gebeld voor een feestje waar ik mijn huidige chick ontmoettequote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa A'dam -> Arnhem met de ICE. Toen naar Roosendaal waar we nieuwe fyra zagen, en die goederentrein met die![]()
Vervolgens met de benelux naar Dordt.
En onderweg kwamen we die fijne studente ook nog tegen
Het is enkelspoor daar volgens mij, dus die overweg heeft dan zeker een middensectie. Overigens mag je een open overweg berijden, als er maar een mannetje met een rode vlag bij loopt om het wegverkeer te waarschuwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mits de overweg een middensectie heeft...
Was niet het geval.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het is enkelspoor daar volgens mij, dus die overweg heeft dan zeker een middensectie. Overigens mag je een open overweg berijden, als er maar een mannetje met een rode vlag bij loopt om het wegverkeer te waarschuwen.
Reed hij 10 km/h en gaf hij een herhaaldelijk fluitsignaal? Dan heeft hij iig een aanwijzing aki/ahob gehad en heeft hij de overweg op de middensectie dicht gereden (geactiveerd). Een seinstoring kan vaak een vastzittende rijrichtinginstelling in de beveiliging zijn, waardoor de overweg maar van één kant een trein verwacht.quote:
Jah op de 2 foto zie je dat de knipperlichten het doen en een aantal seconden later gaan de bomen naar beneden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, dat zien we aan de foto's![]()
Maar die lichten?
Nee, hij bleef wel aardig lang stil staan voor de overweg en ging er met een (grote sleutel?) naar toe kon niet zien wat hij toen deed. Heeft niet getoeterd in ieder geval.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Reed hij 10 km/h en gaf hij een herhaaldelijk fluitsignaal? Dan heeft hij iig een aanwijzing aki/ahob gehad en heeft hij de overweg op de middensectie dicht gereden (geactiveerd). Een seinstoring kan vaak een vastzittende rijrichtinginstelling in de beveiliging zijn, waardoor de overweg maar van één kant een trein verwacht.
Op kijfhoef staan er ook nog een stuk of 4quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Trouwens: kijk nou toch eens, er bestaat nog een AKI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |