Ja maar, dit is een gewone spoorlijn waar gewoon reizigerstreinen rijden. Da's wel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of kijkhoef staan er ook nog een stuk of 4
Verkeersleider, mits ik mijn eigen softwarepakket mag meenemen...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Socios het volgende:
Ik zou wel perronopzichter of stationschef willen worden.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Verkeersleider, mits ik mijn eigen softwarepakket mag meenemen...
Vorig week heb ik voor de derde of vierde maal gesolliciteerd naar servicemedewerker op een station (nog geen reactie gehad). De geknipte baan voor mij. Wachten tot NS dat ook inziet of iemand anders die het regelt voor mij.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Yreal het volgende:
@ Socios, word dan service medewerker. Lekker mensen de goede trein in bonjoeren en verder een beetje over het station wandelen.![]()
quote:"Nee, ik wil niet bij het rijdend personeel.
Ik ga voor een baan op het station. Zelfs bereid 1.000 euro te betalen voor diegene die dat succesvol regelt voor mij."
Ik dacht dat er bij Corus nog een AKI met bomen staatquote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Trouwens: kijk nou toch eens, er bestaat nog een AKI.
Deed hij nou daar "De Dolf"?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Yreal het volgende:
[ link | afbeelding ]
die man zag ons dus, hij zwaaien van maak nu nog eens een foto![]()
![]()
En waarom ben jij bij uitstek geschikt als servicemedewerker?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Vorig week heb ik voor de derde of vierde maal gesolliciteerd naar servicemedewerker op een station (nog geen reactie gehad). De geknipte baan voor mij. Wachten tot NS dat ook inziet of iemand anders die het regelt voor mij.
Dit aanbod geldt nog steeds voor een baan te station Zwolle of noordelijker daarvan:
Gemiddelde Griekse bij spoorwegen verdient ¤65000 per jaar
[..]
Omdat hij iedereen de Fyra/Thalys/ICE in zal sturenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
En waarom ben jij bij uitstek geschikt als servicemedewerker?
Veel verstand van treinen. Ben een `wandelend spoorboekje´. Alhoewel dat laatste door het niet meer kunnen bestuderen van een nieuw gedrukt Spoorboekje wat minder is geworden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Duvel het volgende:
En waarom ben jij bij uitstek geschikt als servicemedewerker?
Hangt van de `reiswens´ van betreffende reiziger af.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:25 schreef greavy het volgende:
Omdat hij iedereen de Fyra/Thalys/ICE in zal sturen![]()
Da's leuk als alles op rolletjes loopt, maar stel dat de treindienst een puinhoop is, stel je je dan net zo rigide op als hier?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Veel verstand van treinen. Ben een `wandelend spoorboekje´. Alhoewel dat laatste door het niet meer kunnen bestuderen van een nieuw gedrukt Spoorboekje wat minder is geworden.![]()
Maar sowieso, heel vaak word ik in de trein of op het station al aangesproken door medetreinreiziger die hulp nodig hebben bij hun treinreis.
Sociale vaardigheden zijn belangrijker. Iedereen kan op zo'n pocket zien waar wat is.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Veel verstand van treinen. Ben een `wandelend spoorboekje´. Alhoewel dat laatste door het niet meer kunnen bestuderen van een nieuw gedrukt Spoorboekje wat minder is geworden.![]()
Maar sowieso, heel vaak word ik in de trein of op het station al aangesproken door medetreinreiziger die hulp nodig hebben bij hun treinreis.
Oh dat kan ik wel fixen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Vorig week heb ik voor de derde of vierde maal gesolliciteerd naar servicemedewerker op een station (nog geen reactie gehad). De geknipte baan voor mij. Wachten tot NS dat ook inziet of iemand anders die het regelt voor mij.
Dit aanbod geldt nog steeds voor een baan te station Zwolle of noordelijker daarvan:
Gemiddelde Griekse bij spoorwegen verdient ¤65000 per jaar
[..]
NEE NAAR ROTTERDAM, KUTHOER, KUN JE NIET LEZEN?!?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sociale vaardigheden zijn belangrijker. Iedereen kan op zo'n pocket zien waar wat is.
Oh en geduld. Zoals mensen die vragen wat de trein naar deventer is als er heel groot DEVENTER op de CTA staat.
"nee mevrouw, ik weet het ook niet. bzzt trzt. overload. TREINEN DIENEN TEN ALLE TIJDEN OP TIJD TE RIJDEN. pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep"quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's leuk als alles op rolletjes loopt, maar stel dat de treindienst een puinhoop is, stel je je dan net zo rigide op als hier?
Juist als het een `puinhoop´ is, word ik vaker aangesproken en weet ik altijd het beste advies te geven zonder dat men afhankelijk is van wat `voor hen geregeld wordt´.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Duvel het volgende:
Da's leuk als alles op rolletjes loopt, maar stel dat de treindienst een puinhoop is, stel je je dan net zo rigide op als hier?
OK. Kansloos, bedankt voor het bewijs.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Juist als het een `puinhoop´ word ik vaker aangesproken en weet ik altijd het beste advies te geven zonder dat men afhankelijk is van wat `voor hen geregeld wordt´.
Ik heb netjes geholpen, moest toch een kwartier wachten op Amersfoort.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
NEE NAAR ROTTERDAM, KUTHOER, KUN JE NIET LEZEN?!?
Dit is dus niet de juiste reactie.
Heel graag!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Yreal het volgende:
Oh dat kan ik wel fixen.
* Yreal rent naar linkedin
Dat zouden ze moeten doenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
NEE NAAR ROTTERDAM, KUTHOER, KUN JE NIET LEZEN?!?
Dit is dus niet de juiste reactie.
Leuk is dat. Ik heb laatste nog een conductrice ingefluisterd wat ze moest omroepen bij een storingquote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Juist als het een `puinhoop´ is, word ik vaker aangesproken en weet ik altijd het beste advies te geven zonder dat men afhankelijk is van wat `voor hen geregeld wordt´.
Als de ic Amersfoort - Rotterdam van richting verandert op Utrecht uitgebreid met de reisgenoot gaan praten over de mooie dag op Zandvoort die jullie tegemoet gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb netjes geholpen, moest toch een kwartier wachten op Amersfoort.
Oh, ik heb helemaal niet zo'n grote hekel aan je hoor, maar je moet je bedenken dat je nu als outsider van alles kunt roepen, maar dat jij daar als servicemedewerker staat als vertegenwoordiger van het systeem.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat jij `mij niet mag´ wil niet zeggen dat treinreizigers mijn hulp niet waarderen.
Dat is een goede voor de volgende keer.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als de ic Amersfoort - Rotterdam van richting verandert op Utrecht uitgebreid met de reisgenoot gaan praten over de mooie dag op Zandvoort die jullie tegemoet gaan.
Dat is in mijn ogen juist de verkeerde gedachte. `Systeemdenken´ sowieso.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef Duvel het volgende:
maar dat jij daar als servicemedewerker staat als vertegenwoordiger van het systeem.
Je wordt niet aangenomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen juist de verkeerde gedachte. `Systeemdenken´ sowieso.
Flexibiliteit for the win.
Het moeilijkste is om een systeem te veranderen. Dat gaat je op die positie echt niet lukken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen juist de verkeerde gedachte. `Systeemdenken´ sowieso.
Flexibiliteit for the win.
Onzin, ik ben supergemotiveerd. Als men soms ziet hoe sommige `servicemedewerkers´ erbij staan op het station.quote:
Wintersporttreinen, ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Ascendancy het volgende:
GIngen er vroeger directe treinen naar Garmisch-Partenkirchen?
Tof. Ik wist wel dat daar ICE's met 60 over krakende bergspoortjes kachelen, maar dit is ook vet.quote:
Je past niet binnen de organisatie. Bij NS werken niet heel veel mensen met een 'hart voor treinen'. Die illusie heb ik jaren geleden al laten varen. Machinisten zijn meestal machinist geworden omdat ze een vacature zagen en werk zochten. Niet omdat ze geil worden van het rijden van treintjes. En dat geldt voor heel veel NS-medewerkers. Of denk je dat iedere vuilnisman geīnteresseerd is in de hogere kunsten der afvalverwerking?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin, ik ben supergemotiveerd. Als men soms ziet hoe sommige `servicemedewerkers´ erbij staan op het station.Of in zo'n hokje met het `raampje´ dicht ongeīnteresseerd voor zich uit zitten te staren.
Serieus, men dient mensen aan de nemen met `hart voor de treinen´.
Ja, maar dat is allemaal `achter de schermen´. Op het station hebben sommige reizigers veel aan adequate hulp van een servicemedewerker die niet voor het meest `standaard´ gaat dat in een `railpocket´ staat.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Het moeilijkste is om een systeem te veranderen. Dat gaat je op die positie echt niet lukken.
Ja, maar het gaat dus fout op 1, sociale skills, 2 jij gaat niet volgens een protocol werken waardoor de NS geen flauw idee heeft wat je aan het doen bent en reizigers dus tegenstrijdige info krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin, ik ben supergemotiveerd. Als men soms ziet hoe sommige `servicemedewerkers´ erbij staan op het station.Of in zo'n hokje met het `raampje´ dicht ongeīnteresseerd voor zich uit zitten te staren.
![]()
Serieus, men dient mensen aan de nemen met `hart voor de treinen´.
Daar ben ik het dan wel weer met Socios eens. Fuck het protecoll zolang mensen de goede trein in komen is het goedquote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat dus fout op 1, sociale skills, 2 jij gaat niet volgens een protocol werken waardoor de NS geen flauw idee heeft wat je aan het doen bent en reizigers dus tegenstrijdige info krijgen.
Tegenstrijdige info? Ik stuur mensen zonder na te hoeven naar hun juiste trein op het juiste spoor en verwijs ze niet even naar het `informatiebord met de sporen´ erop.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, maar het gaat dus fout op 1, sociale skills, 2 jij gaat niet volgens een protocol werken waardoor de NS geen flauw idee heeft wat je aan het doen bent en reizigers dus tegenstrijdige info krijgen.
CityNightLine ging ook naar Garmisch-Partenkirchen. Net als inderdaad ICE vanuit München Hbf.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Ascendancy het volgende:
Tof. Ik wist wel dat daar ICE's met 60 over krakende bergspoortjes kachelen, maar dit is ook vet.
Bewijs jij maar eens dat je NIET hoeft na te denken als reiziger X van station Usquert naar 1 of ander station GOOR moet, maar eerst nog langs zijn tante in Kapelle Biezelinge waar deze persoon anderhalf uur later pas weer terug kan?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Tegenstrijdige info? Ik stuur mensen zonder na te hoeven naar hun juiste trein op het juiste spoor en verwijs ze niet even naar het `informatiebord met de sporen´ erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:42 schreef greavy het volgende:
Dat lukt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat je NIET hoeft na te denken als reiziger X van station Usquert naar 1 of ander station GOOR moet, maar eerst nog langs zijn tante in Kapelle Biezelinge waar deze persoon anderhalf uur later pas weer terug kan?
Geef hem een gedetailleerd reisadvies zonder reisplanner, spoorboekje of what else, op de minuut nauwkeurig MET het spoor erbij volgens planning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
99,98 % van de reizigers wil gewoon van Breda naar Eindhoven of van Zwolle naar Groningen of zo. En 99,999999999% van de reizigers is er niet op uit om een reis te verzinnen waar een blauw poppetje geen antwoord op heeft
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, nu maar weer normaal doenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef greavy het volgende:
Nou dan, dan moet je ook niet zeggen dat je niet hoeft na te denken.
OK, zal dat niet meer doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef greavy het volgende:
Nou dan, dan moet je ook niet zeggen dat je niet hoeft na te denken.
Die chappies lopen op IC stations, niet op goorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef greavy het volgende:
Nou dan, dan moet je ook niet zeggen dat je niet hoeft na te denken.
goorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die chappies lopen op IC stations, niet op goor
Als ik doorhad dat ik met Socios te maken had, was ik die uitzondering.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
99,98 % van de reizigers wil gewoon van Breda naar Eindhoven of van Zwolle naar Groningen of zo. En 99,999999999% van de reizigers is er niet op uit om een reis te verzinnen waar een blauw poppetje geen antwoord op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |