Je wordt niet aangenomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen juist de verkeerde gedachte. `Systeemdenken´ sowieso.
Flexibiliteit for the win.
Het moeilijkste is om een systeem te veranderen. Dat gaat je op die positie echt niet lukken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen juist de verkeerde gedachte. `Systeemdenken´ sowieso.
Flexibiliteit for the win.
Onzin, ik ben supergemotiveerd. Als men soms ziet hoe sommige `servicemedewerkers´ erbij staan op het station.quote:
Wintersporttreinen, ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Ascendancy het volgende:
GIngen er vroeger directe treinen naar Garmisch-Partenkirchen?
Tof. Ik wist wel dat daar ICE's met 60 over krakende bergspoortjes kachelen, maar dit is ook vet.quote:
Je past niet binnen de organisatie. Bij NS werken niet heel veel mensen met een 'hart voor treinen'. Die illusie heb ik jaren geleden al laten varen. Machinisten zijn meestal machinist geworden omdat ze een vacature zagen en werk zochten. Niet omdat ze geil worden van het rijden van treintjes. En dat geldt voor heel veel NS-medewerkers. Of denk je dat iedere vuilnisman geïnteresseerd is in de hogere kunsten der afvalverwerking?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin, ik ben supergemotiveerd. Als men soms ziet hoe sommige `servicemedewerkers´ erbij staan op het station.Of in zo'n hokje met het `raampje´ dicht ongeïnteresseerd voor zich uit zitten te staren.
Serieus, men dient mensen aan de nemen met `hart voor de treinen´.
Ja, maar dat is allemaal `achter de schermen´. Op het station hebben sommige reizigers veel aan adequate hulp van een servicemedewerker die niet voor het meest `standaard´ gaat dat in een `railpocket´ staat.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Het moeilijkste is om een systeem te veranderen. Dat gaat je op die positie echt niet lukken.
Ja, maar het gaat dus fout op 1, sociale skills, 2 jij gaat niet volgens een protocol werken waardoor de NS geen flauw idee heeft wat je aan het doen bent en reizigers dus tegenstrijdige info krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin, ik ben supergemotiveerd. Als men soms ziet hoe sommige `servicemedewerkers´ erbij staan op het station.Of in zo'n hokje met het `raampje´ dicht ongeïnteresseerd voor zich uit zitten te staren.
![]()
Serieus, men dient mensen aan de nemen met `hart voor de treinen´.
Daar ben ik het dan wel weer met Socios eens. Fuck het protecoll zolang mensen de goede trein in komen is het goedquote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat dus fout op 1, sociale skills, 2 jij gaat niet volgens een protocol werken waardoor de NS geen flauw idee heeft wat je aan het doen bent en reizigers dus tegenstrijdige info krijgen.
Tegenstrijdige info? Ik stuur mensen zonder na te hoeven naar hun juiste trein op het juiste spoor en verwijs ze niet even naar het `informatiebord met de sporen´ erop.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, maar het gaat dus fout op 1, sociale skills, 2 jij gaat niet volgens een protocol werken waardoor de NS geen flauw idee heeft wat je aan het doen bent en reizigers dus tegenstrijdige info krijgen.
CityNightLine ging ook naar Garmisch-Partenkirchen. Net als inderdaad ICE vanuit München Hbf.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Ascendancy het volgende:
Tof. Ik wist wel dat daar ICE's met 60 over krakende bergspoortjes kachelen, maar dit is ook vet.
Bewijs jij maar eens dat je NIET hoeft na te denken als reiziger X van station Usquert naar 1 of ander station GOOR moet, maar eerst nog langs zijn tante in Kapelle Biezelinge waar deze persoon anderhalf uur later pas weer terug kan?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Tegenstrijdige info? Ik stuur mensen zonder na te hoeven naar hun juiste trein op het juiste spoor en verwijs ze niet even naar het `informatiebord met de sporen´ erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:42 schreef greavy het volgende:
Dat lukt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat je NIET hoeft na te denken als reiziger X van station Usquert naar 1 of ander station GOOR moet, maar eerst nog langs zijn tante in Kapelle Biezelinge waar deze persoon anderhalf uur later pas weer terug kan?
Geef hem een gedetailleerd reisadvies zonder reisplanner, spoorboekje of what else, op de minuut nauwkeurig MET het spoor erbij volgens planning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
99,98 % van de reizigers wil gewoon van Breda naar Eindhoven of van Zwolle naar Groningen of zo. En 99,999999999% van de reizigers is er niet op uit om een reis te verzinnen waar een blauw poppetje geen antwoord op heeft
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, nu maar weer normaal doenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef greavy het volgende:
Nou dan, dan moet je ook niet zeggen dat je niet hoeft na te denken.
OK, zal dat niet meer doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef greavy het volgende:
Die chappies lopen op IC stations, niet op goorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef greavy het volgende:
goorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die chappies lopen op IC stations, niet op goor
Als ik doorhad dat ik met Socios te maken had, was ik die uitzondering.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
99,98 % van de reizigers wil gewoon van Breda naar Eindhoven of van Zwolle naar Groningen of zo. En 99,999999999% van de reizigers is er niet op uit om een reis te verzinnen waar een blauw poppetje geen antwoord op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |