Klaar nuquote:Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef greavy het volgende:
Maar hij moet van Usquert (staat inmiddels op Leeuwarden), moet naar Goor maar eerst nog via Kapelle Biezelinge.
Als dat het moeilijkste is dat wat je kan verzinnen...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef greavy het volgende:
Maar hij moet van Usquert (staat inmiddels op Leeuwarden), moet naar Goor maar eerst nog via Kapelle Biezelinge.
Maar de servicemedewerker zou juist op alle vragen snel een correct antwoord moeten kunnen geven, want daarvoor worden ze immers aangesteld.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
99,98 % van de reizigers wil gewoon van Breda naar Eindhoven of van Zwolle naar Groningen of zo. En 99,999999999% van de reizigers is er niet op uit om een reis te verzinnen waar een blauw poppetje geen antwoord op heeft
Heb mijn spaargeld moeten aanbrekenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Gut. Ik heb al problemen als m'n studieboeken gekocht moeten worden, maar iedereen lijkt hier geld te hebben.
Socios die 1e klas naar Antwerpen gaat, Fles die wekelijks naar Duitsland gaat en nu zelfs een andere student die 215 euro over heeft
Ik voel je pijn, ik heb net genoeg geld om bier van te halen en mijn brommers vol te tanken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Gut. Ik heb al problemen als m'n studieboeken gekocht moeten worden, maar iedereen lijkt hier geld te hebben.
Socios die 1e klas naar Antwerpen gaat, Fles die wekelijks naar Duitsland gaat en nu zelfs een andere student die 215 euro over heeft
Tsja, voor het geld word ik geen `servicemedewerker´. Ik ben zelfs bereid dat te doen tegen het minumumloon, maar wel met `hart voor het vak´.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
maar iedereen lijkt hier geld te hebben. Socios die 1e klas naar Antwerpen gaat
Echt he. En als je opeens naar de dokter moet dan kan je gewoon 2 weken niet uit ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik heb net genoeg geld om bier van te halen en mijn brommers vol te tanken.
Wekelijks? Dacht dat ik er dit jaar pas een keer of 3 geweest ben. Enneh, andere student? Noem mij eens geen studentquote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Fles die wekelijks naar Duitsland gaat en nu zelfs een andere student die 215 euro over heeft
Hoe doe je die bordjes dan iedere x? Ik dacht dat je het de man bijt hond way deed?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wekelijks? Dacht dat ik er dit jaar pas een keer of 3 geweest ben. Enneh, anders student? Noem mij eens geen student
En da's maar beter ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:00 schreef Ascendancy het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat de gemiddelde servicemedewerker nog je overstap van Eindhoven naar Schiphol gaat opzoeken als je er naar vraagt.
Ja dat is listig inderdaad. Veel NS-medewerkers zijn gewoon NS-medewerker omdat ze dan iedere maand hun huur kunnen betalen en zo. Hobbyisten weten het vaak gewoon beter. Wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Igen het volgende:
[..]
En da's maar beter ook.
Ik noemde net de laatste verbinding van Krefeld naar Amsterdam. Keurig door de servicemedewerker opgezocht in de computer. Maar vervolgens beweerde de conducteur in de trein Roermond-Eindhoven doodleuk -uit z'n hoofd- dat ik zou gaan stranden. Pas na een telefoontje met een collega kwam hij erachter dat zijn eigen trein nog zou doorrijden als nachtnettrein naar Utrecht / Amsterdam en verder.Maar als hij nou gewoon even voor de zekerheid in z'n railpocket had gekeken was al dat gedoe niet nodig geweest.
Naja, het studentenleven is wel een deel van de ervaring he.quote:
Ja hoor, primaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef James1988 het volgende:
Er zijn genoeg NS'ers met hart voor de zaak, of een hobbymatige interesse. Ik ben gisteren nog met eentje TGV's gaan spotten in Noord-Frankrijk. Maar er zijn er ook genoeg voor wie het niet meer is dan een baan.
Prima toch?
Ik weet waar ik over praat. Als het gebeuren eromheen niet bestond was ik gewoon al gaan werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij moeten eens een biertje gaan drinken Asc. Dan zou je eens weten waar je over praat
Wanneer weer eens met het hele topic een biertje drinken ergens?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij moeten eens een biertje gaan drinken Asc. Dan zou je eens weten waar je over praat
Zeker, bijvoorbeeld die machinist op die foto's zojuist.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef James1988 het volgende:
Er zijn genoeg NS'ers met hart voor de zaak, of een hobbymatige interesse.
Drie dagen voordat jij je nest uit rolt denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Wanneer weer eens met het hele topic een biertje drinken ergens?
Als jij over mij praat weet jij niet waar je over praatquote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik weet waar ik over praat. Als het gebeuren eromheen niet bestond was ik gewoon al gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |