weet je wat pas kansloos is? dat TheGeneral nu "ineens" een grote fan van Djokovic lijkt te zijn geworden terwijl hij normaal altijd 100% anti Djokovic is (sowieso anti alles behalve Federer). Ook geen toeval dat nu Nadal ineens een superbal slaat hij ineens niets zegt... Waarschijnlijk hoop TheGeneral dat Djokovic regelmatig van Nadal gaat winnen zodat Federer die GOAT flauwekul kan blijvenquote:
Ben je met me eens dat dat van een hele andere orde is dan een netbal op SP in een enorm close set?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, daar, een netbal in het voordeel van Nadal terug.
Huh? TheGeneral is meestal pro-Djokovic als Djokovic-Nadal op gravel spelen IIRC.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef daan234 het volgende:
[..]
weet je wat pas kansloos is? dat TheGeneral nu "ineens" een grote fan van Djokovic lijkt te zijn geworden terwijl hij normaal altijd 100% anti Djokovic is (sowieso anti alles behalve Federer). Ook geen toeval dat nu Nadal ineens een superbal slaat hij ineens niets zegt... Waarschijnlijk hoop TheGeneral dat Djokovic regelmatig van Nadal gaat winnen zodat Federer die GOAT flauwekul kan blijven
voor djoko zijn grote periode bedoel ik (<2010)quote:Op zondag 8 mei 2011 20:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Huh? TheGeneral is meestal pro-Djokovic als Djokovic-Nadal op gravel spelen IIRC.
Het is ietsje anders ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je met me eens dat dat van een hele andere orde is dan een netbal op SP in een enorm close set?
Totaal anders, maar goed, daar komen we denk ik niet uit. Djokovic had al drie SP's niet benut en als hij het op eigen kracht had moeten doen was het misschien niet gelukt. Maar goed.quote:
Dat zegt mijn gevoel me ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:12 schreef daan234 het volgende:
mijn gevoel zegt, dit geeft Djokovic niet meer weg...
Als je er niks van snapt, post dan ook niks.. Wat een ongelooflijk domme post zegquote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef daan234 het volgende:
[..]
weet je wat pas kansloos is? dat TheGeneral nu "ineens" een grote fan van Djokovic lijkt te zijn geworden terwijl hij normaal altijd 100% anti Djokovic is (sowieso anti alles behalve Federer). Ook geen toeval dat nu Nadal ineens een superbal slaat hij ineens niets zegt... Waarschijnlijk hoop TheGeneral dat Djokovic regelmatig van Nadal gaat winnen zodat Federer die GOAT flauwekul kan blijven
Inderdaad. En ze zijn allebei nog jong. Federer is nu al wat ouder om die teller tussen hun nog veel hoger te maken. Hoewel ze elkaar nog zullen ontmoeten, de komende jaren zal dat minder zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal-Djokovic heeft het toch wel in zich om de beste/grootste tennisrivaliteit ooit te worden. Dit is al hun 26e ontmoeting en ze zijn allebei nog jong.
puur qua tennisniveau en fitness vond ik de 1/2 finales in IW en finale Miami al van een nog nooit eerder vertoond hoog niveau..qua uitstraling en misschien natuurlijk talent en puurheid denk ik Federer.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal-Djokovic heeft het toch wel in zich om de beste/grootste tennisrivaliteit ooit te worden. Dit is al hun 26e ontmoeting en ze zijn allebei nog jong.
Carebearquote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef daan234 het volgende:
[..]
Precies. Een 'voordeel' daarbij is dat Nadal en Federer elkaar nu alleen halve finales spelen (buiten de TMC en eventueel de DC0.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. En ze zijn allebei nog jong. Federer is nu al wat ouder om die teller tussen hun nog veel hoger te maken. Hoewel ze elkaar nog zullen ontmoeten, de komende jaren zal dat minder zijn.
Zeg dat wel. Ik vind deze wedstrijd ook wel een van de beste ooit. Het niveau is zo hoog, vooral ook door hoeveel Djokovic terughaalt.quote:En Nadal - Djokovic is meestal om te smullen!
Vanwege de hoogte?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat dit nou de finale van Rome was, hoeveel meer voordeel geeft dat Nadal? Nu was de partij van tevoren denk ik 60-40 voor Nadal, hoeveel zou het in Rome zijn?
Ja, en ik geloof ook het type gravelquote:
Greatest Of All Time. Er is op FOK! vaak discussie over wie dat is. In het algemeen wordt Federer als de GOAT gezien, omdat hij de meeste grandslamtoernooien (Australian Open, Roland Garros, Wimbledon en US Open) heeft gewonnen (16 in totaal), maar er is geen officieel criterium voor, vandaar dat ook anderen worden genoemd als GOAT (zoals Nadal en Verkerk).quote:PS. wat is GOAT?
GOAT is Greatest Of All Time...de allerbeste speler allertijden. Ja ik vind het ook onzinnig, hoe kun je nou grote tenniskampioenen op die manier met elkaar vergelijken imo onmogelijk. Daarnaast leggen met name sommige Fed. fans maar ook wel Nadal fans er zo de nadruk op dat het ten koste gaat van andere geweldige spelers (die dan "niet" de GOAT zijn). erg zonde.quote:
Why? Het zijn toch de meest prestigieuze toernooien?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De GOAT discussie is enigszins de schuld van Amerikanen die met het Grand Slam criterium kwamen om Sampras de beste aller tijden te kunnen noemen.
Dat is daarna overgenomen en daarna was Federer de GOAT, hoewel Slams daar eigenlijk een heel slecht criterium voor zijn.
Tennis van nu is niet te vergelijken met tennis van vroeger. Daarom is de GOAT discussie in voetbal ook zo nutteloos.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Why? Het zijn toch de meest prestigieuze toernooien?
Het werd wel opeens genoemd. Daarvoor hoorde je nooit echt dat toppers op basis daarvan met elkaar wrden vergeleken.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De GOAT discussie is enigszins de schuld van Amerikanen die met het Grand Slam criterium kwamen om Sampras de beste aller tijden te kunnen noemen.
Wat vind jij een goed criterium?quote:Dat is daarna overgenomen en daarna was Federer de GOAT, hoewel Slams daar eigenlijk een heel slecht criterium voor zijn.
Dat is sowieso waar, maar was het dan vroeger b.v. moeilijker om zoveel toernooien op je naam te schrijven denk je?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Tennis van nu is niet te vergelijken met tennis van vroeger. Daarom is de GOAT discussie in voetbal ook zo nutteloos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |