Toch lijkt Nadal me de favoriet. Dit is zijn ondergrond en Djokovic zal dit morgen nog wel voelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:32 schreef Norrage het volgende:
Zo indrukwekkend als Djoko goed speelt zeg...lijkt alsof ie vol gaat voor elke bal maar ze gaan gewoon allemaal in
Dan is ie misschien nog vaster dan rafa
Zou je denken, op 4-1* 30-0.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:35 schreef San_Andreas het volgende:
ik geloof er niet meer in, dit gaat nole gewoon winnen
kut
Ja Nadal lijkt me duidelijk de favoriet..Alhoewel ik hem tegen Fed wel heel mak vond spelen...Maar dat lag meer aan Fed natuurlijk. Die maakte of de winners of de fouten. Tegen Djoko moet Rafa zelf het spel maken anders wordt het lastig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch lijkt Nadal me de favoriet. Dit is zijn ondergrond en Djokovic zal dit morgen nog wel voelen.
Daar reken ik ook wel op. Maar goed, als er een met het verkeerde been in bed stapt, valt het al tegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:40 schreef Norrage het volgende:
Djokovic. Toch op de valreep nog indrukwekkend gaan tennissen. Wordt weer een absolute kraker morgen, daar ben ik van overtuigd.
Zeker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Knap. Als het je dag niet is tegen een speler die in de vorm van zijn leven is en dan toch winnen. Toch een eigenschap van de kampioenen.
tijdens de bekerfinalequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
De finale is morgenavond, niet voor 18.30 uur.
quote:
Ja, hallo, eerst steek ik mijn nek uit om die finale naar de avond te laten verplaatsen in verband met jouw competie en dan is ook 's avonds niet goed. Ik baal hier echt van.quote:
Hmmm...quote:
Nadal is natuurlijk relatief fris. Walk over Del Potro, 6-2 6-2 tegen Llodra en hij speelde vandaag eerst. Tegen Nadal wil je nooit nooit nooit moe spelen, dus om uberhaupt kans te maken moet Djokovic goed uitrusten in 20 uur.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar reken ik ook wel op. Maar goed, als er een met het verkeerde been in bed stapt, valt het al tegen.
Backodds voor morgen: 1.39 voor Nadal, 3.55 voor Djokovic. Nadal blijkbaar zwaar favoriet terwijl Djokovic dit jaar nog geen partij heeft verloren en Nadal dit jaar zelfs al twee keer heeft verslagen in een Mastersfinale.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nadal is natuurlijk relatief fris. Walk over Del Potro, 6-2 6-2 tegen Llodra en hij speelde vandaag eerst. Tegen Nadal wil je nooit nooit nooit moe spelen, dus om uberhaupt kans te maken moet Djokovic goed uitrusten in 20 uur.
Omdat er heel vaak niks te challengen valt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom 'challengen' die spelers niet vaker twijfelachtige calls? Blijkbaar hebben ze nu er geen Hawk-Eye is in principe een oneindig aantal 'challenges' per partij.
Hoe bedoel je? Als de linrechter een bal uitgeeft, de umpire niet overruled en je twijfelt aan de juistheid van de call, waarom zou je de umpire dan niet vragen om even te gaan kijken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat er heel vaak niks te challengen valt.
Zo vaak komt het niet voor dat dit gebeurt. Ik denk dat de meeste spelers de lijnrechters wel vertrouwen of aanvoelen of hun shot in of uit gegaan was. Het komt ook zeer zelden voor dat een speler al zijn challenges in een set verbruikt, ook al hebben ze er 3.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als de linrechter een bal uitgeeft, de umpire niet overruled en je twijfelt aan de juistheid van de call, waarom zou je de umpire dan niet vragen om even te gaan kijken?
Zucht, m'n stream houdt er in de eerste game meteen mee op...welke kijk je?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Nadal en Djokovic.Het inspelen is voorbij en ze gaan beginnen.
Ik kijk op Sport1, wat erg aan te raden is als je van tennis houdt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Zucht, m'n stream houdt er in de eerste game meteen mee op...welke kijk je?
De enige stream die niet schokt bij mij is vShare (via fromsport met of IE of FireFox), de qualiteit is verschrikkelijk en het geluid van de chat houd niet op, maar ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Zucht, m'n stream houdt er in de eerste game meteen mee op...welke kijk je?
Hup Nadal.quote:
Moet je daar niet die plugin voor downen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De enige stream die niet schokt bij mij is vShare (via fromsport met of IE of FireFox), de qualiteit is verschrikkelijk en het geluid van de chat houd niet op, maar ja.
Je bedoelt digitale TV?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk op Sport1, wat erg aan te raden is als je van tennis houdt.
Geen Sport1 in de buurt?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
Damn Djoko!
Ik zie niks.. Geen streams!!!
Ja, betaal-tv.quote:
Is er geen legit site waar je dit soort dingen per keer kan betalen met je credit card? Ik heb over een paar weken digitale TV maar dan is deze wedstrijd al afgelopen...quote:
Oké, gelukkig.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope. Heb nu een sopcast gevonden. Niet super maar ik kan het zien.
Link?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope. Heb nu een sopcast gevonden. Niet super maar ik kan het zien.
Ja, www.tennistv.comquote:Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Is er geen legit site waar je dit soort dingen per keer kan betalen met je credit card? Ik heb over een paar weken digitale TV maar dan is deze wedstrijd al afgelopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |