Zucht, m'n stream houdt er in de eerste game meteen mee op...welke kijk je?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Nadal en Djokovic.Het inspelen is voorbij en ze gaan beginnen.
Ik kijk op Sport1, wat erg aan te raden is als je van tennis houdt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Zucht, m'n stream houdt er in de eerste game meteen mee op...welke kijk je?
De enige stream die niet schokt bij mij is vShare (via fromsport met of IE of FireFox), de qualiteit is verschrikkelijk en het geluid van de chat houd niet op, maar ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Zucht, m'n stream houdt er in de eerste game meteen mee op...welke kijk je?
Hup Nadal.quote:
Moet je daar niet die plugin voor downen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De enige stream die niet schokt bij mij is vShare (via fromsport met of IE of FireFox), de qualiteit is verschrikkelijk en het geluid van de chat houd niet op, maar ja.
Je bedoelt digitale TV?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk op Sport1, wat erg aan te raden is als je van tennis houdt.
Geen Sport1 in de buurt?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
Damn Djoko!
Ik zie niks.. Geen streams!!!
Ja, betaal-tv.quote:
Is er geen legit site waar je dit soort dingen per keer kan betalen met je credit card? Ik heb over een paar weken digitale TV maar dan is deze wedstrijd al afgelopen...quote:
Oké, gelukkig.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope. Heb nu een sopcast gevonden. Niet super maar ik kan het zien.
Link?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope. Heb nu een sopcast gevonden. Niet super maar ik kan het zien.
Ja, www.tennistv.comquote:Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Is er geen legit site waar je dit soort dingen per keer kan betalen met je credit card? Ik heb over een paar weken digitale TV maar dan is deze wedstrijd al afgelopen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |