dus wel!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:50 schreef Morthill het volgende:
Thomaz moet even niet gaan winnen, dat zou zonde zijn van de finale
Ja, die nieuwe optie vind ik echt geweldig.quote:
Het schema is al uit?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Norrage het volgende:
Als Bellucci dit wint, dan moet ie in de finale tegen nadal,...en dan waarschijnlijk 2e ronde Rome weer tegen Nadal
yep. Fed weer in Rafa's helftquote:
Leuk. Ik vond het wel klasse hoor, hoe Federer tegen Nadal speelde. Echt als vanouds en jammer dat hij het niet volhield.quote:
Vorig jaar (of dat jaar daarvoor) speelden ze tegen elkaar op RG. Bellucci maakte het hem aardig lastig. En dat voor een 1e ronde partij. Hij pakte de meeste games van iedereen geloof ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zou Bellucci voor matchup zijn voor Nadal? Zou Nadal hem lastig vinden?
Nadal heeft betere stats tegen linkshandige spelers dan rechsthandigequote:Vorig jaar (of dat jaar daarvoor) speelden ze tegen elkaar op RG. Bellucci maakte het hem aardig lastig. En dat voor een 1e ronde partij. Hij pakte de meeste games van iedereen geloof ik.
Dat ie links is is natuurlijk ook een voordeel. Dan heeft Nadal namelijk geen voordeel meer.
Dat komt omdat die linkshandigen niet kunnen tennissenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nadal heeft betere stats tegen linkshandige spelers dan rechsthandige
Zie je, soms ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat komt omdat die linkshandigen niet kunnen tennissen
Die had er inderdaad langs gemoeten, niet overheen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef TheGeneral het volgende:
Oei, niet al te best gehandeld daar van Bellucci.
6-4 Djoko.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zie je, soms ben ik het wel met je eens.
15-30 en je snaar breekt, ai ai ai.
Odds van Djokovic bedoel je?quote:
Ja, wel gaaf dit hoor. 1-0* Djokovic.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef Norrage het volgende:
Is Djoko altijd zo'n diesel geweest? in GSs is ie ook vaak de eerste wedstrijden slecht om later heel goed te worden. In die partijen tegen Rafa verloor ie ook steeds de 1e set..etc etc. Wel opvallend!
Nee, eigenlijk niet, op misschien in GS na. Voor Indian Wells dit jaar had hij al zijn overwinningen tegen Nadal in straight sets gewonnen, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef Norrage het volgende:
Is Djoko altijd zo'n diesel geweest? in GSs is ie ook vaak de eerste wedstrijden slecht om later heel goed te worden. In die partijen tegen Rafa verloor ie ook steeds de 1e set..etc etc. Wel opvallend!
Das wel waar ja...Maar bv die OS partij dacht ik nog aan..Daar won Djoko ook de 2e set en zo. Vind het iig opvallend dat het de laatste 2x tegen Nadal zo ging iig. En vandaag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, op misschien in GS na. Voor Indian Wells dit jaar had hij al zijn overwinningen tegen Nadal in straight sets gewonnen, bijvoorbeeld.
Het is sowieso een erg leuk toernooi. Veel boeiender dan MC...vooral omdat Djoko ook meedoet, maar ook omdat er wel mooie partijen tussenzaten. Die van Fed tegen lopez ook bijvoorbeeld. En Ferrer Djoko..en nu de halve finales...Jammer dat Delpo - Nadal niet gebeurd isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
Halve finales vallen nog weleens tegen, maar vandaag is het wel geweldig zeg.
Dat lijkt einde oefening, ben ik bang. Vandaag lijkt hij al wat moe en speelt hij op ervaring, wilskracht en vertrouwen, maar hij is zo defensief. Tenzij hij enorm goed slaapt vannacht en alles morgen raakt, gaat dat hem niet worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
Het is maar goed dat Djokovic zijn conditie zo goed is, want als hij dit wint, is hij vast heel moe en morgen mag hij tegen Nadal.
Klopt, eninderdaad jammer van Nadal-Delpo. Voel me wel een beetje bestolen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is sowieso een erg leuk toernooi. Veel boeiender dan MC...vooral omdat Djoko ook meedoet, maar ook omdat er wel mooie partijen tussenzaten. Die van Fed tegen lopez ook bijvoorbeeld. En Ferrer Djoko..en nu de halve finales...Jammer dat Delpo - Nadal niet gebeurd is
Had je betaald voor een kaartje dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, eninderdaad jammer van Nadal-Delpo. Voel me wel een beetje bestolen wat dat betreft.
ik denk dat ie beetje stuk zatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goed plan, op dat moment een slice slaan.
Ik betaal toch kijk-en-luistergeld.quote:
quote:
Ja, da's waar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Norrage het volgende:
Goede lefty-spin oefening trouwens voor Djoko, deze partij. Misschien is ie dan tegen Rafa meteen scherp
Maakt me niks uit, ik kan hem toch niet zienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij is de finale morgen om 15.30 uur. Weet iemand of dat klopt?
Jammer. Dat is een van de redenen dat ik geen competitie speel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, ik kan hem toch niet zienkut tennis-competitie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |