dus wel!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:50 schreef Morthill het volgende:
Thomaz moet even niet gaan winnen, dat zou zonde zijn van de finale
Ja, die nieuwe optie vind ik echt geweldig.quote:
Het schema is al uit?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Norrage het volgende:
Als Bellucci dit wint, dan moet ie in de finale tegen nadal,...en dan waarschijnlijk 2e ronde Rome weer tegen Nadal
yep. Fed weer in Rafa's helftquote:
Leuk. Ik vond het wel klasse hoor, hoe Federer tegen Nadal speelde. Echt als vanouds en jammer dat hij het niet volhield.quote:
Vorig jaar (of dat jaar daarvoor) speelden ze tegen elkaar op RG. Bellucci maakte het hem aardig lastig. En dat voor een 1e ronde partij. Hij pakte de meeste games van iedereen geloof ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zou Bellucci voor matchup zijn voor Nadal? Zou Nadal hem lastig vinden?
Nadal heeft betere stats tegen linkshandige spelers dan rechsthandigequote:Vorig jaar (of dat jaar daarvoor) speelden ze tegen elkaar op RG. Bellucci maakte het hem aardig lastig. En dat voor een 1e ronde partij. Hij pakte de meeste games van iedereen geloof ik.
Dat ie links is is natuurlijk ook een voordeel. Dan heeft Nadal namelijk geen voordeel meer.
Dat komt omdat die linkshandigen niet kunnen tennissenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nadal heeft betere stats tegen linkshandige spelers dan rechsthandige
Zie je, soms ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat komt omdat die linkshandigen niet kunnen tennissen
Die had er inderdaad langs gemoeten, niet overheen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef TheGeneral het volgende:
Oei, niet al te best gehandeld daar van Bellucci.
6-4 Djoko.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zie je, soms ben ik het wel met je eens.
15-30 en je snaar breekt, ai ai ai.
Odds van Djokovic bedoel je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |