Nog meer open deurenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef daan234 het volgende:
prachtige overwinning...toch zegt mij dit nog niet dat hij hem ook op RG gaat pakken (want dit is Federer ook al een x gelukt in 09). maargoed hij wint, meer kun je niet doen...schitterend
quote:
Ja, fabelachtig. Het is 8 mei en hij heeft al een Slam en 3 Masterstitels.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef TheGeneral het volgende:
Wauw. Dit is toch wel een ongekende reeks hoor! Zeer indrukwekkend.
Ja dat zei ik dus net ook hardopquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, fabelachtig. Het is 8 mei en hij heeft al een Slam en 3 Masterstitels.
Totaal bizar, hoe lang gaat hij dit volhouden? Rome? Parijs?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, fabelachtig. Het is 8 mei en hij heeft al een Slam en 3 Masterstitels.
Echt waar?quote:
Ja, en er was gewoon niet tegen te spelen. Ik was voor Nadal maar ik ben er niet al te rouwig om, want er was niks tegen te doen. Of hadden jullie het idee dat Nadal wel iets had kunnen doen?quote:
Het is een beker met daarop alle namen van Grand Slamwinnaars, helemaal snappen doe ik dat niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Die beker zeg. Kom die uit het nachtkastje van mevrouw Tiriac ofzo?
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Iemand een live-stream van de ceremonie?
De beker is gemaakt van goud met diamanten en door Tiriac special naar Madrid uit Duitsland gevlogen in zijn prive-vliegtuig. Hij staat voor Tiriac zijn ego geprojecteerd op een fallussymbool.
Verschil met Nadal wordt kleiner en kleiner, het lijkt me erg onwaarschijnlijk als bij het begin van het hardcourtseizoen Nole niet de nummer 1 van de wereld zal zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef Szura het volgende:
Weer 590.000 dollar en 1000 punten erbij trouwens![]()
hij kan volgende week ook al nr.1 worden, maar dat lijkt ook vrij onwaarschijnlijk nogquote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verschil met Nadal wordt kleiner en kleiner, het lijkt me erg onwaarschijnlijk als bij het begin van het hardcourtseizoen Nole niet de nummer 1 van de wereld zal zijn.
Bedoel je of we het verwachten of het mogelijk achten?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Zien jullie Djokovic ook van Nadal winnen in Rome en op RG?
Hij is geen favoriet, zeker niet op RG.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Zien jullie Djokovic ook van Nadal winnen in Rome en op RG?
een finale Federer - Del Potro of zo zou wel grappig zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij is geen favoriet, zeker niet op RG.
Daarnaast is er altijd de optie dat een van tweeen de finale niet haalt.
2 ATP Titels en een halve finale Masters?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef senswal het volgende:
Iedereen heeft zo'n hoge verwachtingen van Delpo, maar zoveel heeft hij toch nog niet waargemaakt sinds zijn operatie?
Of jullie het waarschijnlijk achten dat Djokovic dit jaar van Nadal wint in de finale van Rome en/of RG.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bedoel je of we het verwachten of het mogelijk achten?
Op wie zou jij je geld dan zetten als je moest kiezen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
een finale Federer - Del Potro of zo zou wel grappig zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |