Wellicht, waarschijnlijk ooit uit wanhoop gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:08 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Moet je daar niet die plugin voor downen?
[..]
Je bedoelt digitale TV?
Ook Federer kan daarover meepraten.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Op zich geeft het niet, maar Djokovic heeft al eerder sets van 3-0* met breakpunten verloren van Nadal, als dat maar niet ook met 4-0 gebeurd.
Thx! Kost wat, maar maakt direct een einde aan al m'n frustratiesquote:
Graag gedaan. Ja, da's ook wat waard. Maar Sport1 vind ik echt geweldig.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Thx! Kost wat, maar maakt direct een einde aan al m'n frustraties
Ja.quote:
Ga ik regelen in m'n nieuwe huis, kan bij UPC toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ja, da's ook wat waard. Maar Sport1 vind ik echt geweldig.
Ik vermoed van wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ga ik regelen in m'n nieuwe huis, kan bij UPC toch?
Ja, prachtig. Zoals Siemerink zegt, is het opvallend dat Nadal steeds de backhand van Djokovic opzoekt. Die backhand is echt geweldig op dit moment.quote:
Oh ja, dat was ook vandaag. Stand?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef Nober het volgende:
Door al het voetbal zie ik er maar weinig van, Nadal komt enigzins terug...
Ajax - Twente?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook vandaag. Stand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ajax - Twente?Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere hoek Djokovic, andere hoek.![]()
Ik doelde niet persé op Ajax - Twente, maar ook op Manchester United - Chelsea en momenteel Barcelona - Espanyol.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook vandaag. Stand?
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het ging zo goed, 30-0 en een afmakertje, maar nu 30-40...
Nadal sloeg hem, wachtte tot zijn return werd uitgeslagen en ging toen naar de mark kijken. Op zich heb ik er niks op tegen, maar bij 1ste services wel, want dan heb je twee kansen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:33 schreef theSummoner het volgende:
Wat gebeurde er nou precies met die challenge?
Die backhand van Djokovic is op dit moment toch wel met afstand de beste van iedereen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |