Eerst hadden ze alles gezien, toen niet, en nu een deel met een vertraagde verbinding.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef Nielsch het volgende:
Ik geloof er echt geen kut van dat die verbinding op zwart ging...
Dat zou dan eigenlijk betekenen dat hij pootje gelicht wordt door zijn eigen veiligheidsdiensten en het leger. Hij staat natuurlijk helemaal voor lul als het uitkomt, en dan verliest hij de verkiezingen, ten bate van het militair-industrieel complex waar Eisenhower al voor waarschuwde. Het is niet zo heel onwaarschijnlijk dat die dat zouden willen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)j-dood-Bin-Laden.htm
Nu ben ik helemaal niet van de samenzweringen ofzo, maar dit vind ik alweer erg vreemd.
Op de eerste plaats is het al bizar dat ze Bin Laden, die ongewapend was, van dichtbij een hoofdschot hebben gegeven. Als er iemand is die je eens graag zou willen ondervragen dan is het Bin Laden natuurlijk wel. Waarom hem dan daar neerschieten (om daarna pas te identificeren) als je hem net zo gemakkelijk kunt boeien en mee kunt nemen in je helicopter?? Dat is heel vreemd en je zou toch verwachten dat alle mogelijke handelswijzen met hun voor- en nadelen eerst uitgebreid besproken worden.
Dan op de tweede plaats dat overhaaste zeemansgraf. Waar dan ook weer geen foto's van zijn. Waarom moest dit allemaal zo snel. Zou het niet interessant zijn sectie te verrichten oid?
En dan blijkt nu weer dat de verbinding wegviel. Eigenlijk is er dus helemaal niemand die gezien heeft wat er daar gebeurt is, op die SEALS na. Kan toeval zijn natuurlijk, maar het is wel een frappant toeval.
Als je A zegt moet je ook B zeggen. Als je twijfelt aan de dood van Bin Laden, waarom ga je er dan wel vanuit dat hij bestaat/bestaan heeft?quote:Zelf denk ik dat Bin Laden nog gewoon in leven is en op dit moment ergens in een martelgevangenis ondervraagd wordt. Het voordeel voor de Amerikanen is dat ze geen gezeur aan de kop hebben over een proces/martelingen/mensenrechten. Bovendien wanen de mensen die Bin Laden zou kunnen gaan verraden zich nu nog veilig, dus als er snel gehandeld wordt kunnen er misschien meer vliegen gevangen worden.
Inderdaad, de verbinding viel weg, geen live beelden dus. Maar opnames zijn daar toch niet van afhankelijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:43 schreef Chokeme het volgende:
Wat er nou gebeurt is zou ik niet durven zeggen maar ik vraag me eigenlijk af of het wel zo makkelijk is om iemand als Osama (waarvan je kan verwachten dat hij alles geeft) levend mee te krijgen. Stel nou hij vliegt zo'n Seal in de haren, dan kunnen de andere Seals ook niet meer op hem schieten. Daarbij kan hij een alsnog een wapen onder zijn kleding dragen, of is er misschien versterking op komst. Of zit het huis vol met explosieven. Je bent daar wel in het hol van de leeuw. Kan me voorstellen dat je dan het zekere voor het onzekere neemt. Om hem proberen te boeien lijkt me niet zonder risico's, en als ze hem dus boeien, zijn ze nog niet weg en is er nog steeds een kans dat de operatie mislukt.
Dat ze geen videobeelden hebben lijkt me nogal raar, dit is wederom zo'n vreemd bericht, en er wordt feitelijk alleen gezegd dat de live-verbinding weg was (vandaar al die gespannen blikken voor de tv in het witte huis).
Ze vliegen toch ook fanatiek met die drones rond daar. Hadden ze niet ff zo'n ding in de lucht toen ze bij Osama binnen vielen? Zie je niet wat er binnen gebeurt maar zulke beelden zouden vast interessant voor de VS (en de rest v/d wereld) zijn.
Mwaa..meer Steven Seagal gehalte!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:37 schreef goofy_goober het volgende:
Iedereen weet toch dat Osama geëxecuteerd is door Bruce Willis. Duh!
Kan je lang wachten, ik denk dat die beelden er niet zijn. Maar dat hij al een tijd dood is omdat hij ziek was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:26 schreef Floxcie het volgende:
Iedereen die een beetje verstand heeft van live streaming of televisie weet dat live beelden altijd verwerkt moeten worden en dus hoogstwaarschijnlijk ook opgeslagen werden. Er zouden geen opnames gemaakt kunnen worden als alle camera's kapot gingen door een EMP-aanval bijvoorbeeld.
De opnames zijn er wel, maar de Amerikaanse overheid zal dit nooit willen publiceren; we moeten maar weer wachten op Wikileaks.
http://twitter.com/#!/furiouscinema/statuses/65000115215142912quote:Op dinsdag 10 mei 2011 05:30 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Mwaa..meer Steven Seagal gehalte!
http://espace.canoe.ca/autodefense/video/view/62094
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |