abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96508169
Dit denk ik als ik een complottheorie modus ben.

Ik heb het idee dat ze bewust de geruchten aan het voeden zijn. Ze willen het momentum zo lang mogelijk uitrekken. Misschien voor de verkiezingen van Obama of iets ergers (andere False Flag). Ik hoop toch het eerste dan.

Maar goed dat is mijn complotmodus
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_96508542
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef Nielsch het volgende:
Ik geloof er echt geen kut van dat die verbinding op zwart ging...
Eerst hadden ze alles gezien, toen niet, en nu een deel met een vertraagde verbinding.

Wat moet je dan nog geloven?
pi_96508968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)j-dood-Bin-Laden.htm

Nu ben ik helemaal niet van de samenzweringen ofzo, maar dit vind ik alweer erg vreemd.

Op de eerste plaats is het al bizar dat ze Bin Laden, die ongewapend was, van dichtbij een hoofdschot hebben gegeven. Als er iemand is die je eens graag zou willen ondervragen dan is het Bin Laden natuurlijk wel. Waarom hem dan daar neerschieten (om daarna pas te identificeren :') ) als je hem net zo gemakkelijk kunt boeien en mee kunt nemen in je helicopter?? Dat is heel vreemd en je zou toch verwachten dat alle mogelijke handelswijzen met hun voor- en nadelen eerst uitgebreid besproken worden.

Dan op de tweede plaats dat overhaaste zeemansgraf. Waar dan ook weer geen foto's van zijn. Waarom moest dit allemaal zo snel. Zou het niet interessant zijn sectie te verrichten oid?

En dan blijkt nu weer dat de verbinding wegviel. Eigenlijk is er dus helemaal niemand die gezien heeft wat er daar gebeurt is, op die SEALS na. Kan toeval zijn natuurlijk, maar het is wel een frappant toeval.
Dat zou dan eigenlijk betekenen dat hij pootje gelicht wordt door zijn eigen veiligheidsdiensten en het leger. Hij staat natuurlijk helemaal voor lul als het uitkomt, en dan verliest hij de verkiezingen, ten bate van het militair-industrieel complex waar Eisenhower al voor waarschuwde. Het is niet zo heel onwaarschijnlijk dat die dat zouden willen.

quote:
Zelf denk ik dat Bin Laden nog gewoon in leven is en op dit moment ergens in een martelgevangenis ondervraagd wordt. Het voordeel voor de Amerikanen is dat ze geen gezeur aan de kop hebben over een proces/martelingen/mensenrechten. Bovendien wanen de mensen die Bin Laden zou kunnen gaan verraden zich nu nog veilig, dus als er snel gehandeld wordt kunnen er misschien meer vliegen gevangen worden.
Als je A zegt moet je ook B zeggen. Als je twijfelt aan de dood van Bin Laden, waarom ga je er dan wel vanuit dat hij bestaat/bestaan heeft?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:43:41 #104
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_96583078
Wat er nou gebeurt is zou ik niet durven zeggen maar ik vraag me eigenlijk af of het wel zo makkelijk is om iemand als Osama (waarvan je kan verwachten dat hij alles geeft) levend mee te krijgen. Stel nou hij vliegt zo'n Seal in de haren, dan kunnen de andere Seals ook niet meer op hem schieten. Daarbij kan hij een alsnog een wapen onder zijn kleding dragen, of is er misschien versterking op komst. Of zit het huis vol met explosieven. Je bent daar wel in het hol van de leeuw. Kan me voorstellen dat je dan het zekere voor het onzekere neemt. Om hem proberen te boeien lijkt me niet zonder risico's, en als ze hem dus boeien, zijn ze nog niet weg en is er nog steeds een kans dat de operatie mislukt.

Dat ze geen videobeelden hebben lijkt me nogal raar, dit is wederom zo'n vreemd bericht, en er wordt feitelijk alleen gezegd dat de live-verbinding weg was (vandaar al die gespannen blikken voor de tv in het witte huis).
Ze vliegen toch ook fanatiek met die drones rond daar. Hadden ze niet ff zo'n ding in de lucht toen ze bij Osama binnen vielen? Zie je niet wat er binnen gebeurt maar zulke beelden zouden vast interessant voor de VS (en de rest v/d wereld) zijn.

Dat hij niet zou bestaan lijkt me wel erg ver gezocht. Dan zijn er dus een hele hoop acteurs op die beelden 'van Osama' te zien zijn. Die, als ze één keer hun mond voorbij praten, de VS flink te kakken zetten. En dan erbij heeft Osama ook familie (en niet zo'n beetje ook), lijkt me een beetje moeilijk om gelijk zo'n hele familie erbij te regelen. En dat er dus een groep Amerikanen is die zou weten dat Osama niet bestaat, en dat van die mensen, na vele jaren nog niemand heeft gepraat. En dat Al Qaeda vervolgens, om één of andere reden, ook beweert dat Osama bin Laden bestaat. Al-Qaeda zou in dat geval ook 'fake' zijn.
Gaat er bij mij allemaal niet in.

[ Bericht 22% gewijzigd door Chokeme op 10-05-2011 03:16:36 ]
It's okay to be white
pi_96583204
De Amerikaanse regering moet eigenlijk redelijk blij zijn met mensen die nu allerlei theorieën gaan bedenken over het al dan niet einde van Bin Laden. Al de tijd die wordt verspild met nonsens discussies over of hij wel bestond of dat hij misschien helemaal niet dood is, is tijd die niet wordt gebruikt om de stekeliger vragen te beantwoorden of het wel past om iemand die nooit is veroordeeld te executeren.

Ik persoonlijk heb niet zoveel moeite met die executie, maar volgens mij zijn er wel degelijk vraagtekens te zetten bij deze operatie. Alleen komen we daar niet aan toe omdat het lijk niet vertoond is. :)
pi_96583209
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:43 schreef Chokeme het volgende:
Wat er nou gebeurt is zou ik niet durven zeggen maar ik vraag me eigenlijk af of het wel zo makkelijk is om iemand als Osama (waarvan je kan verwachten dat hij alles geeft) levend mee te krijgen. Stel nou hij vliegt zo'n Seal in de haren, dan kunnen de andere Seals ook niet meer op hem schieten. Daarbij kan hij een alsnog een wapen onder zijn kleding dragen, of is er misschien versterking op komst. Of zit het huis vol met explosieven. Je bent daar wel in het hol van de leeuw. Kan me voorstellen dat je dan het zekere voor het onzekere neemt. Om hem proberen te boeien lijkt me niet zonder risico's, en als ze hem dus boeien, zijn ze nog niet weg en is er nog steeds een kans dat de operatie mislukt.

Dat ze geen videobeelden hebben lijkt me nogal raar, dit is wederom zo'n vreemd bericht, en er wordt feitelijk alleen gezegd dat de live-verbinding weg was (vandaar al die gespannen blikken voor de tv in het witte huis).
Ze vliegen toch ook fanatiek met die drones rond daar. Hadden ze niet ff zo'n ding in de lucht toen ze bij Osama binnen vielen? Zie je niet wat er binnen gebeurt maar zulke beelden zouden vast interessant voor de VS (en de rest v/d wereld) zijn.
Inderdaad, de verbinding viel weg, geen live beelden dus. Maar opnames zijn daar toch niet van afhankelijk?
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 03:58:31 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96583421
het is gewoon een lulverhaal om die beelden niet vrij te hoeven geven

waarom weet ik niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 04:06:03 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96583445
Iets met 80+ geconfisceerde bewakings-cameras om het Pentagon heen op 9/11 die allemaal werden ingenomen en na veel getouwtrek liet de regering maar 5 frames los aan het publiek.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96583488
Na problemen over Obama's geboorteakte opeens Osama dood..

Tell me more.. :')
pi_96583492
Iedereen die een beetje verstand heeft van live streaming of televisie weet dat live beelden altijd verwerkt moeten worden en dus hoogstwaarschijnlijk ook opgeslagen werden. Er zouden geen opnames gemaakt kunnen worden als alle camera's kapot gingen door een EMP-aanval bijvoorbeeld.

De opnames zijn er wel, maar de Amerikaanse overheid zal dit nooit willen publiceren; we moeten maar weer wachten op Wikileaks. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 04:28:25 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 04:37:02 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96583513
Iedereen weet toch dat Osama geëxecuteerd is door Bruce Willis. Duh!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96583599
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 04:37 schreef goofy_goober het volgende:
Iedereen weet toch dat Osama geëxecuteerd is door Bruce Willis. Duh!
Mwaa..meer Steven Seagal gehalte!

http://espace.canoe.ca/autodefense/video/view/62094
pi_96583603
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 04:26 schreef Floxcie het volgende:
Iedereen die een beetje verstand heeft van live streaming of televisie weet dat live beelden altijd verwerkt moeten worden en dus hoogstwaarschijnlijk ook opgeslagen werden. Er zouden geen opnames gemaakt kunnen worden als alle camera's kapot gingen door een EMP-aanval bijvoorbeeld.

De opnames zijn er wel, maar de Amerikaanse overheid zal dit nooit willen publiceren; we moeten maar weer wachten op Wikileaks. O+
Kan je lang wachten, ik denk dat die beelden er niet zijn. Maar dat hij al een tijd dood is omdat hij ziek was.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:10:10 #114
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96607552
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')