abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:59:06 #1
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96473340
Even uit een ander topic gekopieerd omdat genoeg mensen het met mij eens zijn en het daarom een eigen topic verdiend....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ach misschien niet alleen naar jou toe maar het begint me op te vallen dat vooral hier in het R&P gedeelte mensen alleen maar negatief kunnen doen. En op een gegeven moment slaat het gewoon nergens op. In mijn topic ook, ik heb de date, zij was heel vrolijk en open er over en wat krijg je als reactie daar op? Ja ze houdt je aan het lijntje, ze meent het toch niet, enz. Kom op, kan je dan niet gewoon blij zijn voor iemand dat het dan toch is goed gekomen?

Hier hetzelfde, ze geeft aan dat ze zelf twijfelt. Genoeg dames die een goede vriendschap niet op het spel willen zetten voor een mogelijkheid tot relatie. Maar nee, direct is alles zwart en slecht. Geef iemand nou eens opbouwende kritiek over wat hij als opties heeft om de Nee/misschien om te zetten naar een JA! in plaats van iemand alleen maar de grond in te stampen.

Sorry ik moest het even kwijt...
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:00:12 #2
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96473375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:59 schreef Black_Ninja het volgende:
Even uit een ander topic gekopieerd omdat genoeg mensen het met mij eens zijn en het daarom een eigen topic verdiend....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ach misschien niet alleen naar jou toe maar het begint me op te vallen dat vooral hier in het R&P gedeelte mensen alleen maar negatief kunnen doen. En op een gegeven moment slaat het gewoon nergens op. In mijn topic ook, ik heb de date, zij was heel vrolijk en open er over en wat krijg je als reactie daar op? Ja ze houdt je aan het lijntje, ze meent het toch niet, enz. Kom op, kan je dan niet gewoon blij zijn voor iemand dat het dan toch is goed gekomen?

Hier hetzelfde, ze geeft aan dat ze zelf twijfelt. Genoeg dames die een goede vriendschap niet op het spel willen zetten voor een mogelijkheid tot relatie. Maar nee, direct is alles zwart en slecht. Geef iemand nou eens opbouwende kritiek over wat hij als opties heeft om de Nee/misschien om te zetten naar een JA! in plaats van iemand alleen maar de grond in te stampen.

Sorry ik moest het even kwijt...
Zo heb ik ook spijt van mijn topic die ik hier heb geopend... ( Vreemd gegaan, wat moet ik doen? )
Na 12 pagina's ben ik er achter gekomen dat ik een lafbek, lul, KKlijer en wat al niet meer ben (wist ik zelf ook nog wel) ;)
Waarom is het leven zo kut?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:01:30 #3
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96473419
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:00 schreef Pataya het volgende:

[..]

Zo heb ik ook spijt van mijn topic die ik hier heb geopend...
Na 12 pagina's ben ik er achter gekomen dat ik een lafbek, lul, KKlijer en wat al niet meer ben ;)

Precies, het haalt gewoon de hele kwaliteit van het forum in deze hoek onderuit.
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:02:15 #4
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96473435
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:01 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Precies, het haalt gewoon de hele kwaliteit van het forum in deze hoek onderuit.
Maarja het is makkelijker om iemand de grond in te trappen dan iemand goed advies te geven, denk ik..
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:03:37 #5
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96473465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:01 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

En de modjes doen net zo hard mee natuurlijk ;)
pi_96473486
Dit komt omdat de TS vaak te positief een topic opent (vaak omdat die het idee heeft dat die het 1 en ander moet goedpraten, omdat die onderdelen vroeg of laat toch aan bod komt).

Dan zijn mensen eerder geneigd om dit te 'balanceren'. Daarnaast gaan we liever ergens tegenin. Een discussie voeren is voor velen vaak vele malen leuker, interessanter en biedt meer uitdaging. Kunnen de meeste mensen ook nog een beetje frustratie kwijt en krijgen ze ondertussen eindelijk weer een beetje aandacht.

Als je mensen wilt treffen die het met je eens zijn kun je beter comments plaatsen op Youtube. Of op frontpage reacties plaatsen.
pi_96473489
Mensen geven hier vaker negatief advies omdat ze alleen maar de slechte kanten horen. Voorbeeldje, TS komt met zorgen over relatie en zet die hier neer. Deze periekelen zijn zeker aanzet tot zorgen en daarom zeggen de fokkers hier dat ook.

Maar wat TS niet neerzet is alle goede dingen over de relatie. Relatie problemen zijn nou eenmaal moeilijk te bespreken omdat de enige die er een volledig beeld van heeft is ben jezelf.

Maar ik ben het er wel mee eens dat mensen hier wel een beetje positiever mogen zijn en wat minder: Je vind wel weer een ander, tienduizend vissen in de zee etc.
pi_96473497
quote:

[..]

Zo heb ik ook spijt van mijn topic die ik hier heb geopend... ( Vreemd gegaan, wat moet ik doen? )
Na 12 pagina's ben ik er achter gekomen dat ik een lafbek, lul, KKlijer en wat al niet meer ben (wist ik zelf ook nog wel) ;)

Nee je hebt gelijk niemand had wat hoeven zeggen over jouw situatie, want je bent nu eenmaal echt de slachtoffer geworden van een hele nare situatie.
pi_96473589
trek je er niks van aan, in mijn topic (iemand leuk vinden maar...) liepen mensen ook te trollen. gewoon jaloers of stoerdoenerij.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:14:51 #10
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96473757
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Sanchos het volgende:
trek je er niks van aan, in mijn topic (iemand leuk vinden maar...) liepen mensen ook te trollen. gewoon jaloers of stoerdoenerij.
Ik trek het me niet aan maar het maakt het forum gewoon onbruikbaar.

In mijn topic bijv. vraag ik om advies of ik iets naar haar kan sturen om het nog beter te maken. Uiteindelijk heeft NIEMAND advies gegeven over wat te sturen maar wel een topic vol over dat ik wordt gebruikt, ze geen interesse heeft en alle andere negatieve reacties...
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:15:32 #11
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96473770
quote:

[..]

Met alle respect dat wist ik al van tevoren vooral met vreemdgaan topics.

Verder is de vraag nog; hoe haalde je het in je hoofd om vreemd te gaan.

Het maakt meer kapot dan je lief is.

Verder is het al een tijd zo dat een bepaalde groep van ONZ. en KLB. in R&P en andere subfora gaan liggen baggeren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_96473797
Dus mensen moeten liever doen tegen de TS omdat er dingen worden gezegd die de TS niet wil horen?
pi_96473802
TS grow up niet iedereen is aardig, en zal ook aardig tegen je doen.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:20:12 #14
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_96473868
quote:

[..]

hahaha de vrouwen in jouw topic haha _O- _O_
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:22:31 #15
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96473928
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Met alle respect dat wist ik al van tevoren vooral met vreemdgaan topics.

Verder is de vraag nog; hoe haalde je het in je hoofd om vreemd te gaan.

Het maakt meer kapot dan je lief is.

Verder is het al een tijd zo dat een bepaalde groep van ONZ. en KLB. in R&P en andere subfora gaan liggen baggeren.
Haalde het in mijn hoofd omdat de relatie niet meer goed verliep...
Voor de rest zou ik zeggen lees mijn topic, daar staat mijn hele verhaal wel in na 12 pagina's ;)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:22:51 #16
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96473937
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Dus mensen moeten liever doen tegen de TS omdat er dingen worden gezegd die de TS niet wil horen?
Je hoeft niet lief te doen tegen me absoluut niet maar op een gegeven moment slaat de negativiteit door.
Ik vraag advies, krijg pure negativiteit. Dan bewijs ik dat het absoluut nergens op slaat door een date te regelen en dan krijg je reacties als dat je gebruikt wordt, een lul bent dat je er in trapt en weet ik wat allemaal... Het slaat gewoon door en hele topics zijn gewoon niet meer te gebruiken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef feesbeeest het volgende:
TS grow up niet iedereen is aardig, en zal ook aardig tegen je doen.
Nogmaals, niemand hoeft aardig te doen maar het slaat gewoon door. Dit is negatief doen om het negatief doen...
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:22:53 #17
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96473940
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:20 schreef Convict het volgende:

[..]

hahaha de vrouwen in jouw topic haha _O- _O_
Die gaan de komende weken geen 3 dagen weg :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:23:17 #18
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96473950
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:22 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Je hoeft niet lief te doen tegen me absoluut niet maar op een gegeven moment slaat de negativiteit door.
Ik vraag advies, krijg pure negativiteit. Dan bewijs ik dat het absoluut nergens op slaat door een date te regelen en dan krijg je reacties als dat je gebruikt wordt, een lul bent dat je er in trapt en weet ik wat allemaal... Het slaat gewoon door en hele topics zijn gewoon niet meer te gebruiken.

[..]

Nogmaals, niemand hoeft aardig te doen maar het slaat gewoon door. Dit is negatief doen om het negatief doen...
+1
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:49:04 #19
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96474605
Wat is eigenlijk de stand van de admins/mods hier in? Jullie kunnen ingrijpen als topics in slow-chat veranderen is het ook toegestaan/mogelijk voor jullie om in te grijpen als een topic dreigt te verzanden in negatieve reacties .
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:57:36 #20
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96474811
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:49 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat is eigenlijk de stand van de admins/mods hier in? Jullie kunnen ingrijpen als topics in slow-chat veranderen is het ook toegestaan/mogelijk voor jullie om in te grijpen als een topic dreigt te verzanden in negatieve reacties .
Kan je het beter in feedback posten
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_96474872
Eens met ts.
Believe that anything you can imagine, you can make real.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:01:07 #22
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96474896
Het is natuurlijk wel dat als je op de feiten word gedrukt je het er niet altijd me eens bent en ervaart als negatieve posts.

Desalniettemin klopt het inderdaad dat het vaak te ver gaat
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:01:15 #23
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96474900
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:57 schreef genakt het volgende:

[..]

Kan je het beter in feedback posten
Gedaan, ben benieuwd :)
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:02:22 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96474929
quote:
Heb je deze weleens doorgelezen:
http://forum.fok.nl/fok/get_faq_question/5
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:02:34 #25
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96474936
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:01 schreef genakt het volgende:
Het is natuurlijk wel dat als je op de feiten word gedrukt je het er niet altijd me eens bent en ervaart als negatieve posts.

Desalniettemin klopt het inderdaad dat het vaak te ver gaat
Tuurlijk en dat is opzich ook niet erg maar zoals in mijn topic dat ik heel iets anders vraag en gewoon 0 reacties heb gekregen op mijn vraag dan gaat het nergens meer over natuurlijk...
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:04:22 #26
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96474974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Heb je deze weleens doorgelezen:
http://forum.fok.nl/fok/get_faq_question/5
Ja dat bedoel ik dus. Soms grijpen jullie in, in een topic als er te veel SC is, maar hoe zit dat dus als er iets gebeurd zoals wat ik nu aan kaart. Het is geen verwijt maar gewoon een vraag naar jullie mening :)
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:08:40 #27
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96475076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:04 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dus. Soms grijpen jullie in, in een topic als er te veel SC is, maar hoe zit dat dus als er iets gebeurd zoals wat ik nu aan kaart. Het is geen verwijt maar gewoon een vraag naar jullie mening :)
Wat wordt er precies negatief gedaan in je topic?
Mijn kryptonite gaat weg, moet ik alvast wat doen?/leuke dame gaat weg

Als mensen elkaar gaan uitkafferen ofzo dan grijpen we in.

Als een verhaal echt heel triest is en er komen kutopmerkingen op, dan halen we het ook weg.

Als iemand zijn topic begint met "Mijn kryptonite gaat weg,".
Tsja dan nemen bepaalde mensen je minder serieus.

Ik vind overigens dat je goede adviezen hebt gehad.
Welk topic is volgens jou dan wel heel negatief?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:09:27 #28
305019 Lauren.
Fuck yeah
pi_96475095
quote:

[..]

Jij moet niet zeiken. Wat je in topic hebt beschreven is gewoon niet normaal, en ik vind je persoonlijk ook de grootste lafbek ooit.

Ontopic; mensen die buiten je probleem staan kunnen er objectief naar kijken en dus ook op deze manier op reageren. Het is lastig om objectief naar je eigen probleem te kijken, dus zullen de reacties idd wel hard zijn.. Daarnaast geloof ik ook best fokkers rond lopen die het leuk vinden om mensen af te zeiken..
pi_96475097
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Tuurlijk en dat is opzich ook niet erg maar zoals in mijn topic dat ik heel iets anders vraag en gewoon 0 reacties heb gekregen op mijn vraag dan gaat het nergens meer over natuurlijk...
Ja maar uit je verhaal is het wel duidelijk wat je moet doen? Het is niet echt een groot probleem wat je hebt, je hebt alleen geen zin om het op te lossen, want daar komt ruzie uit voort.

Ik snap de meeste reacties wel eerlijk gezegd.
Noot noot.
pi_96475109
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Wat wordt er precies negatief gedaan in je topic?

Als mensen elkaar gaan uitkafferen ofzo dan grijpen we in.

Als een verhaal echt heel triest is en er komen kutopmerkingen op, dan halen we het ook weg.

Als iemand zijn topic begint met "Mijn kryptonite gaat weg,".
Tsja dan nemen bepaalde mensen je minder serieus.

Ik vind overigens dat je goede adviezen hebt gehad.
Welk topic is volgens jou dan wel heel negatief?
Ander topic, over dat vreemd gaan volgens mij! :)
Noot noot.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:12:29 #31
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96475169
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja maar uit je verhaal is het wel duidelijk wat je moet doen? Het is niet echt een groot probleem wat je hebt, je hebt alleen geen zin om het op te lossen, want daar komt ruzie uit voort.

Ik snap de meeste reacties wel eerlijk gezegd.
Over het algemeen weet ons R&P publiek heel goed, wanneer ze iemand moeten steunen of af moeten branden O+. Ik is dan ook trots op "mijn" R&P'ers.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:17:53 #32
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96475332
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ander topic, over dat vreemd gaan volgens mij! :)
In het vreemdgaan topic ben ik nog niet eens geweest maar ik verwacht hetzelfde.
Meisje weet het niet :(
Vrienden of poging tot meer?

Daniel is het niet met mij eens, kan is je goed recht :) Maar naar mijn idee regent het hier negatieve reacties en ondanks dat je dan een aantal dingen aangeeft blijven ze met negativiteit komen. En zeker bij mijn Krypto topic was dat niet eens gevraagd (ik vraag om tips van wat ik nog kan zeggen en doen voor ze weg gaat, niet of mensen denken dat ze me gebruikt)
Domo Arigato!
pi_96475377
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

In het vreemdgaan topic ben ik nog niet eens geweest maar ik verwacht hetzelfde.
Meisje weet het niet :(
Vrienden of poging tot meer?

Daniel is het niet met mij eens, kan is je goed recht :) Maar naar mijn idee regent het hier negatieve reacties en ondanks dat je dan een aantal dingen aangeeft blijven ze met negativiteit komen. En zeker bij mijn Krypto topic was dat niet eens gevraagd (ik vraag om tips van wat ik nog kan zeggen en doen voor ze weg gaat, niet of mensen denken dat ze me gebruikt)
Ja, maar als mensen dat denken, dan mogen ze dat zeggen vind ik :)
Noot noot.
pi_96475427
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Maar dat is niet relevant aan het topic. ;)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:22:41 #35
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96475462
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

1, helemaal gelijk niemand mag mond dood worden gemaakt, hier of waar dan ook dus als je wat te zeggen hebt moet dat kunnen.
2, probleem is wel dat het onderwerp van een topic dus totaal verdwijnt en als je een nieuw topic wilt openen dat niet gaat omdat deze dan wordt gesloten omdat er al een topic over is. En uiteindelijk kan je dus nog niet praten over wat je nou eigenlijk wilde.

En tussen optie 1 en optie 2 zit dus mijn probleem. En dat is nou juist waar ik het nu over heb/discussieer :)
Domo Arigato!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:22:57 #36
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96475472
hier verder: Dit wordt geen topic circus.
Even de mening van de mods over de reacties in R&P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:23:28 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96475485
quote:
als je ziet wat voor KLB kutusers hun reacties ik meestal direct delete vind ik dat het uiteindelijk wel allemaal meevalt, in principe zou de insteek van R&P het delen van ervaringen moeten zijn en het is nou eenmaal zo dat negatieve ervaringen langer blijven hangen bij mensen. Niet gezegd dat er ook gewoon users zijn die het tot een sport maken om zo negatief mogelijk te reageren, ik zou zeggen, negeer die kneuzen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')